Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.11.2010 în toate secţiunile
-
Salut! Imi place ce vrei sa faci cu masina! Tata a avut un passat din '79 (primul tip, ala sport, "cocosat") si ma oftic si in ziua de azi ca nu l-am pastrat sa il refac... Probabil de acolo mi s-a tras mania cu VW. :Driver: Referitor la ce faci tu, daca mai e nevoie de inca o parere... Si eu zic ca interiorul negru e cel mai... ok. Eu cand am luat masina din semnatura, am vrut-o obligatoriu neagra. Mi se pare ca negrul ii da prestanta, eleganta dar si "duritate" in acelasi timp. Asta cred ca e valabil si cu interiorul. In rest, continua-ti opera! Spor la treaba! :icon_thumright:1 point
-
Ca sa-ti raspund repede la intrebarile la care stiu raspunsul eu: La reprezentanta ti se face si geometria dupa ce se schimba bucsele de la brat (ei zic ca ar fi obligatoriu, din ce am vorbit cu mecanicii doar "se recomanda"). Da, bucsa se demonteaza relativ simplu (desurubezi acele suruburi) doar ca ai nevoie de un elevator si de un suport (nu stiu exact cum ii zice la tija aia, imi cer scuze pentru cei ce sunt ofensati dar mecanica nu e tocmai domeniul meu ;) ) pentru a tine bratul ridicat. Nu am vazut pe cineva sa le scoata fara elevator. De presa ai nevoie pentru a scoate bucsa de cauciuc din camasa de aluminiu si pentru a baga bucsa noua la loc - nu cred ca exista alta varianta - intra un pic fortat. O sa sun la reprezentanta sa cer codul pentru bucsele de fabia pe care mi le-au pus mie si revin cu codurile.1 point
-
Sper ca pe mine m-ai intrebat...am impins carcasa chiar in zona aia, intre carcasa si plasticul de jos, iar partea de jos am bagat un card bancar ca sa incerc sa o fortez inspre afara, dintii sunt pe partea de jos iar din carcasa de sus vine asa ca un dinte in forma de U acolo Dar mare atentie sa da-ti oglinda in jos ( spre asfalt cum ar fi) inainte pentru ca altfel nu puteti scoate carcasa pentru ca se blocheaza in geamul oglinzii acolo jos, asa am patit eu prima data si m-am chinuit de mi-au venit spumele pana am pus-o la loc ca sa pot misca oglinda:) Dupa ce o scoate-ti de acolo, mai are vreo 3 dinti nesemnificativi in fata jos, si 3 clipsuri sa le zic asa undeva prin mijlocul ei, puteti baga un card bancar intre carcasa si plasticul de jos ( ala cu iluminarea) si trageti in sus controlat si iese usor Sper ca am fost coerent Sa mai adaug legat de curatirea spatiului de semnalizare si iluminare: Pana la urma am desfacut-o iar, am scos partea de jos cu semnalizatorul, am luat un cutit subtire si am inceput sa o dezlipesc ( partea alba de partea de plastic transparent) incet si cu rabdare merge, necesita ceva fortare controlata, asa la feeling sa zic, mai ales in colt, spre semnalizator dar merge Apoi am curat frumos toata partrea alba nichelata ( rugina care era pe acolo de la tablita care e pusa sa apere becul si plasticul mi-a mancat din nichel dar a mai ramas) La final am luat Poxipol am dat frumos pe marginea la ambele parti si le-am lipit la loc, a iesit parfum, acum o am din nou curata ca noua si nu mai are moarte Singura chestie la operatiunea asta e ca daca mi se sparge ( sau o sparg) si vreau sa o curat din nou nu mai merge pentru ca poxipolul ala nu se mai desface in veci asa usor cu un cutit, mai mult ca sigur se sparge plasticul transparent Dar sa speram ca nu mai iau oglinzi sau alte chestii:) Daca vrea cineva poze sa-mi zica ca mai am o poarte semnalizatoare desfacuta si pot sa va arat cum sa incepeti cu cutitul, e foarte importanta ordinea de "plesnire" altfel riscati mult sa ruperi plasticul alb1 point
-
crede-ma am schimbat 2 senzori sa vad daca merge cu ei: - unul de pe un golf - si unul de pe un b6 identic cu al meu = niciun rezultat deci ramane cablajul, maine vad care e treaba cu el. mersi mult1 point
-
zoly, deschide usa fata, scoate protectia de cauciuc de la mufe de pe stalpul de mijloc, scoate si mufa si da cu sprey de contact si gata.1 point
-
Ca sa raspund sincer eu nu prea am avut timp sa ma ocup de amanunte din astea pentru ca am fost destul de ocupat in momentul respectiv si cum am ceva cunostinte pe la reprezentanta nu mi-am facut probleme ca ma fura sau ceva ... deci eu am spus doar ce mi-au zis baietii bucse de fabie. Daca vrei ma pot interesa insa pot spune ca pana acum (si am facut vreo 10 000 de km) sunt multumit - se comporta mai bine decat cele pe care le-a avut masina din fabrica - si am cam aceleasi drumuri ca atunci (nu pot spune ca au evoluat mult din 2007 .. asa e la noi la romani :> ) Eu personal nu mi-as pune bucse de la modele sportive, prefer sa pastrez confortul in masina ;)1 point
-
Aata stiu,eu ma gandeam sa schimb toata instalatia masinii ca sa nu mai desfac toate firele din tabloul de sigurante,relee si ce o mai fi re acolo.1 point
-
Ok, putina lume in Romania cunoaste "povestea" etanolului in carburanti. La o masina normala (cum sunt 99,99% din cele de pe forum) va creste consumul. Punct. Eventual, incep sa apara si alte probleme, pt. ca ethanolul topeste plasticele si furtunele normale folosite la sistemul de combustibil. (deci si membranele pompei de benzina). Daciile vechi nu vor porni iarna, ca bonus :) SINGURUL motiv pt. care se introduce aceasta benzina este cel legat de poluare, si faptul ca se doreste/incearca diminuarea dependentei de combustibili fosili. Arderea ethanolului degaja mai putina energie decat arderea benzinei... de aici, nu-i greu de intuit ce dezavantaje rezulta. Ca idee, o masina cu ethanol pur nu porneste la temp mai mici de 15 grade ! Iar in Brazilia masinile au rezervor auxiliar de benzina pt. pornirea la temp sub 15 grade (cu plus, retineti) . Motivul pt. care in Brazilia s-a mers cu ethanol este legat de taxe, si de dorinta guvernului Brazilian de a nu depinde de importuri de combustibil. Atat. Ethanolul intr-adevar are o cifra "echivalenta" octanica mai mare decat a benzinei, dar, dupa cum stim, cifra octanica indica rezistenta la PREDETONARE, nu energia degajata, drept urmare, in teorie benzina cu ethanol ar fi buna in masini special preparate, cu motoare cu rata mare de compresie si curbe de avans foarte agresive - NU este cazul masinilor normale. Deci, pe scurt: combustibilul cu ethanol este introdus doar din motive ecologice, masinile normale nu au nici un avantaj ruland cu acest tip de combustibil, iar in strainatate, astia fug ca dracul de tamaie de benzina cu ethanol. Pt doritori, ofer urmatoarea lectura: http://www.fuel-testers.com/MPG_gas_efficiency_E10_ethanol.html http://www.fuel-testers.com/ethanol_fuel_disadvantages.html http://en.wikipedia.org/wiki/Ethanol_fuel In theory, all fuel-driven vehicles have a fuel economy (measured as miles per US gallon, or liters per 100 km) that is directly proportional to the fuel's energy content.[42] In reality, there are many other variables that come into play that affect the performance of a particular fuel in a particular engine. Ethanol contains approx. 34% less energy per unit volume than gasoline,1 point
-
DPF nu are treaba cu noxele. De asta se ocupa sistemul EGR. DPF e pus sa reduca și mai mult emisiile de particule de carbon, treaba de care se ocupa doar catalizatorul la motoarele mai vechi. Si face diferența intre un motor EURO 4 și unul EURO 5.1 point
-
1 point
-
Salut E buna descrierea colegului dar nu completa Ca sa desfaci fara sa dai geamul jos trebuie sa cobori oglinda in jos, apoi desfaci carcasa ( are un clips mare la mijloc, ai grija aici) scoti carcasa, apoi ai acces la alea 2 suruburi, le desfaci, scoti mufa aia si iese partea de jos Dar..daca ti-a intrat mizerie in locul unde e semnalizatorul ( alea 2 leduri) nu o sa poti ajunge acolo pentru ca e lipit compartimentul ala, doar eventual daca scoti becul de luminare laterala si dai cu jet de apa pe acolo Am incercat eu ca il am putin crapat si s-a murdarit dar nu am reusit de tot Uite aici un link cu operatiunea: http://simplement.skoda.free.fr/technique/retro-ext/retro-ext.htm Bafta!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sa le stapanesti sanatos si la cat mai multi Km fara probleme Imi plac amandoua masinile, de bora chiar eram tentat intr-o perioada sa-mi cumpar, iar acum sunt interesat sa-mi cumpar pentru oras una gen lupo.1 point
-
1 point
-
*Moog FALS din punctul meu de vedere... daca sunt scumpe, in majoritatea cazurilor daca vorbim de brad - sunt si bune dar daca vorbim de clone care au pret de original atunci sunt si scumpe si proaste *raduci am 140.000 in bord si toate amortizoarele sunt originale la un test au iesit 75% bune si fiind originale banuiesc ca intra in categoria "scumpe" daca spui ca unele te-au tinut 20K si altele 50K sigur erau variantele alea de sub 200 lei parerea mea este; vrei calitate si ai banul pe tine - ia ceva original pe cod de produs si nu da banii de 2 sau 3 ori pe clone PS amortizoare fata gaz/ulei pentru golf plus(al tatalui meu) pret 420 lei bucata acum 2 saptamani la reprezentanta VW de pe splai numai de bine0 points
-
Bujiile? o sa verific, dar cand merg peste 1000 de ture merge bine, rotund. Intradevar, bujiile le-am schimbat cu cateva zile inainte sa apara problema asta, n-am nici 500km cu ele, sunt NGK BUR6ET. S-ar putea sa fie furtunul de la servo, o sa incerc sa imi fac timp azi sa verific. Acum sunt la serviciu si nu prea am cum sa plec. S-a mai intamplat sa se mai auda un suierat ca de presiune de la vreo pompa, dar nu i-am dat importanta pentru ca apare forte rar.-1 points
-
@ Edi 81 Nu prea. acum depinde de ceea ce vrei sa faci exact. poate poti sa ne dai mai multe detalii-1 points
-
Am si eu o intrebare, de unde vine denumirea asta Audi 80, ce semnifica cifra 80?-1 points
-
Xenonul HID este sfant si nimic nu se compara cu lumina lui. HIR si HOR au aplicat cel film albastru care, pentru ochiul uman face ca lumina sa para alba si doar atat. De fapt luminozitatea este mai mica ca la un halogen normal iar pe asfalt nergu si mai ales ud este crima curata. Iar cei care le compara cu Philips sunt foarte departe de subiect.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00