Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.11.2010 în toate secţiunile
-
Salut, Sper sa nu fiu "prea tare" :offtopic: si sa nu supar pe nimei, dar pentru cei care nu stiu ce inseamna HIR sau HOD cred ca nu strica aceste precizari pe care le-am gasit scotocind pe net. H.I.R = Halogen lamp with Infrared Reflective films H.O.D = High Definition Olive Lamp (presupun ca Olive vine de la forma becului) Preturile aproximative (luate tot de pe net) sunt intre 50 si 60 ron setul de 2 becuri H7 HOD advantages: 1) Quartz bulbs – Will not explore like glass bulbs. 2) Germany filament – High quality ; will not burn easily. 3) Pressured mixed gas – Reduce heat while increasing brightness to maximum. 4) Ceramic socket – Avoid heat to melt factory's plastic socket & provide sufficient power with thicker wires. Distance: The lux of HID(xenon) is shorter than the lux of our HOD. Lux determines the distance for comfortable vision. For example: the low-beam/high-beam is 150~200/500~600 meter on HID, but the low-beam/high-beam on our HOD bulbs is 550~650/950~1000meter. Ability to pass through to rain/fog: HOD's wavelength is larger than HID's, so our HOD has better ability passing through rain/fog & therefore, provide better driving comfort. H.I.R. Halogen lamp with Infrared Reflective films Double the intensity of other bulbs with the same power 55w Perfect UV cut Increase efficiency by reflecting coating of infrared Increase life by fill up with Xenon gas 100% To complete power up for brightness and color performance the filament must be re-heated by reflected infrared. Mai jos aveti si o comparatie intre H.I.R. si X-treme power de la philips2 points
-
DPF nu are treaba cu noxele. De asta se ocupa sistemul EGR. DPF e pus sa reduca și mai mult emisiile de particule de carbon, treaba de care se ocupa doar catalizatorul la motoarele mai vechi. Si face diferența intre un motor EURO 4 și unul EURO 5.2 points
-
Verifica conectivitatea senzorului de temperatura exterioara. In mod sigur e dus senzorul, sau cablajul catre acesta. Din vag com nu se seteaza/reseteaza nimic acolo.1 point
-
Salut. Asa cum multi bine stiti, am avut Superb, Passat si mai nou Audi A6. Superb este peste Passat. Eu am avut Superbul vechi (an fabricatie 2004). L-am dat si am luat un Passat 2009. In 2 luni l-am vandut. M-a dezamagit. Asa am luat A6-ele (2008 2.7). Superbul este o masina fenomenala, dar la nivelul ei de masina (pret pana in 30 de mii). Sa compari Skoda Superb cu Audi...scuza-ma dar si mie mi-ar placea sa imi compar Audi-ul cu un S-Klasse insa am demnitatea sa o recunosc ca nu imi permit momentan sa arunc 100 de mii pe o masina. Azi imi spunea cineva ca Skoda lui Superb de 2.0 170 cp se compara cu Audi-ul meu ca si motor. Am crezut sincer ca a baut apa la rate, si l-am calmat incercandu-i sa ii explic ca A6-ele e V6. Superbul sta in aceeasi clasa cu Mondeo, Accordul, Passatul, clasa middle. Multa bafta dragi colegi forumisti!1 point
-
Salut. PCD = pitch circle diameter, sau pe romaneste distanta de prindere a suruburilor/prezoanelor. La Golf 5 - 5x112 (adica 5 prezoane pe un cerc cu diametru de 112 mm) Alezaj central (sau center bore) - diametrul gaurii de centrare al jantei pe butuc. La golf 5 - 57.1mm. La jante care din fabricatie nu au un alezaj central corespunzator pentru o anumita masina, se pot monta inele de centrare pt. adaptare (jantele mele au venit cu inele de centrare de la producator). J = un indicator privind profilul de constructie al jantei in zona de contact cu anvelopa. Se scrie de obicei exact inaintea latimii jantei, motiv pentru care deseori e confundat cu latimea (ex: janta cu J-ul de 7.5 - exprimare gresita). La Golf 5, profilul corect e J ET (sau offset) = distanta dintre planul vertical median al jantei (care trece prin centrul ei) si planul suprafetei de contact dintre butuc si roata. La Golf 5, valorile standard variaza intre 50 si 54 mm. Daca valoarea se micsoreaza, janta se va apropia de aripa (mai iesita). Daca valoarea se mareste, janta se va apropia de elementele suspensiei (mai intrata). Se admit niste tolerante +-, dar trebuie ssa discutam pe un exemplu concret. Latimea = exprimata in inci, trebuie aleasa in functie de latimea anvelopei. Pentru o anvelopa 205mm latime, se recomanda o latime a jantei intre 6.5 si 7 inci. Pentru o anvelopa de 225mm latime, se recomanda o latime a jantei de 7, 7.5 sau 8 inci. Diametrul = este alegerea ta (15, 16, 17, 18 sau 19 inci), dar totul trebuie gandit si in funtie de anvelopa. Bibliografie: Tyre bible, Wheel sizing Bafta!1 point
-
Am revenit la sentimente mai bune, S3-ul nu se mai vinde (cel putin nu in viitorul apropiat). Iar acum ca puterea este "suficienta", in aceasta iarna se va lucra intens la trenul de rulare pentru a deveni un veritabil track car. Si un film cu sunetul evacuarii(under WOT). Sunetul in realitate este mult mai puternic, insa atat a putut sa inregistreze telefonul. Partea buna este ca la mers normal sunetul este ca si la o masina normala :icon_thumright:1 point
-
Parerea mea este ca bateriile Varta sunt cele mai bune (si nu doar bateriile de masini).1 point
-
Nu iti scoti DPF de dragul de a-l scoate / Se face modificarea atunci cand nu iti mai permite regenerare . Insa se poate opta pentru un filtru de particul nou (care poate banuiti cat costa)1 point
-
Pai ideea ar fi sa ne spuna cei care fac modificarea cum e... de asta a intrebat omul. Nu sa experimentam noi si, daca ceea ce vedem ulterior nu e bine, sa punem DPF-ul la loc :lol:1 point
-
de ceva timp ma gandesc si eu sa montez incalzire in scaune.Tu unde ti-ai montat butoanele?Nu le mai ai pe acelea pe scaun cu 1 0 2 ?Am gasit si eu pe un site o incalzire din carbon cu acelasi tip de butoane dar as vrea butoane originale in bord.Ai idee ce modificari trebuie facute?(pentru montarea butoanelor)1 point
-
Uite, mai jos scrie, oficial cum vrei tu. Modificarea/inlocuirea dispozitivelor de iluminare si semnalizare luminoasa se accepta numai cu elemente care poarta marcaj de omologare specific si daca verificarea efectuata evidentiaza faptul ca noile dispozitive isi indeplinesc rolul functional. Inlocuirea farurilor initiale cu altele cu surse de lumina cu descarcare in gaz (tip Xenon) este acceptata numai daca vehiculul este echipat cu tot kit-ul necesar, asa dupa cum producatorul acestuia a prevazut in fabricatia curenta pentru respectivul tip de vehicul: faruri, surse de lumina cu descarcare in gaz, dispozitivul care declanseaza arcul electric (ignitor) si cel care stabilizeaza curentul electric (ballast), sistemul automat de reglaj în functie de sarcina, spalator. Daca aceste componente sunt cele originale, pe care producatorul le monteaza in fabricatia curenta, acestea trebuie montate in ateliere autorizate ale reprezentantei constructorului in Romania, fapt dovedit prin emiterea unei adrese in care se enumera elementele montate si se mentioneaza ca acestea sunt originale (de prim montaj). In cazul in care componentele sunt destinate montajului ulterior fabricatiei (retrofit), echiparea vehiculului trebuie realizata in cadrul atelierelor autorizate pt modificari constructive. In acest caz se va solicita declaratia de conformitate in care se vor enumera elementele montate, specificandu-se dupa caz, nr. de omologare CE/ECE ONU ale acestor produse. In ambele cazuri, dupa reomologarea vehiculului se va mentiona in CIV textul "Echipare retrofit cu surse de lumina cu descarcare in gaz". -----Mesaj original----- Trimis: 9 noiembrie 2010 17:51 Catre: Roxana Paunescu Subiect: Intrebare pe RARom.ro Eu nu cred ca o sa gasiti kit xenon aftermarket omologat, exceptand cele oem bineinteles. Trage-ti voi concluziile...1 point
-
Se numeste : VW Handy Bluetooth Pairing Adapter, codul 3C0051435PA. Da-i un search pe google si gasesti mai multe informatii si brosuri. Avantajul este ca poti conecta orice tip de telefon cu bluetooth, iar dezavantajul este ca se aude cam rau sau mai bine zis calitatea nu este de nota 10. Cam de 7-8 asa. In rest trebuie facut cum scrie in carte, iar conectarea o faci numai o data , apoi el se conecteaza singur de cite ori intri in masina si pui contactul. Un dezavantaj il mai are ca poti conecta numai un singur telefon la el. Poti conecta mai multe dar numai unul functioneaza, daca vrei sa suni de pe altul tre deconectat primul si conectat al doi-lea....putin cam nasol. Dar e OK per ansamblu.1 point
-
Eu am raspuns strict la intrebarea ta, asta nu inseamna ca varianta cea mai buna nu ar fi resoftarea. La reprezentanta nu se poate face decat cel mult un update de soft, dar nici asta nu este valabil pentru masina ta. EEPROM-ul este o componenta din ECU ce contine date precum codarile, identificarea masinii si autorizarea pornirii acesteia.-1 points
-
total gresit singurii tuneri care fac softuri agreate vag sunt abt si revo, de altfel fiecare dealer vag are posibilitatea sa cumpere de la vag un pachet de tuning, acele pachete de tuning sunt facute de abt sau revo, dar asta imlica anularea garantiei a masinii si suportarea acesteia de catre dealer. Va spun asta deoarece am vazut cu ochii mei. Multumesc-1 points
-
-1 points
-
Sculele speciale sunt cele de citit/scris fisierul din ECU si , nu in ultimul rand, softul care iti modifica fisierul ca sa realizeze DPF OFF.-1 points
-
1.Am ascultat un astfel de sub pe un Swift,diferenta e ca ala e OEM,se aude bine,are dif de 13 cm 2.Am inteles parerea ta de prima data,nu are rost sa insisti,nu ma convingi 3.Usile la skoda 01 nu se insonorizeaza bine,e munca multa,rezultatul e mediocru 4.Usile zdrangane ,in rest masina e inchegata bine 5.Nu e adevarat HU e AM Deci,tiganeala de subw in portbagaj nu imi pun,mi se pare cocalareala,in afara de faptul ca ocupa spatiu aiurea in portbagaj,arata urat,face bum-bum si ai fata de cocalar din start ,mai ales cand intru pe strada sa ma duc acasa. Gata nu mai vreau sa discutam despre asta,am sa cer pareri in alta parte de la posesori.-1 points
-
Salut tuturor! As vrea si eu sa-mi cumpar niste jante de aliaj pentru masina din semnatura. Imi puteti spune si mie ce specificatii trebuie sa cunosc. Ma refer la PCD, J, ET, etc. si ce semnifica fiecare dintre aceste dimensiuni. Va multumesc mult!-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00