Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.11.2010 în toate secţiunile

  1. In primul rand salutari tuturor, sunt nou pe aceste meleaguri. Va prezint cateva poze facute rapid dupa o spalare in parcare la Unirii (imi cer scuze fata de calitatea lor dar au fost facut cu camera de la mobil), masina o am de ceva timp aproximativ 3 luni dar nu prea am apucat sa ii fac poze. Cu ocazia asta mi-am spus ca am motiv sa o si prezint aici pe forum. Am ales sa nu imi las numarul vizibil din mai multe considerente dar este evident unde "doarme" mica bestie :vaidecapulmeu: Date tehnice cred ca majoritatea le stiti dar voi insirui cateva : 2.0 TFSI 199kw/270CP, 1520 KG (2010KG max) ,AWD(4x4) nepermanent (haldex generatia IV) ,0-100 km/h 5.7s (am ales varianta manuala) . Ca optiuni am ales: DCC (Dynamic Chassis Control ), pachetul iarna, scaun electric pe partea soferului, pachet depozitare, pachet faruri+jante 19", trapa electrica, systemul navigatie RNS 510 (hdd 30GB) +audio de la Dynaudio, port USB+AUX in, asistare parcare (cea fara asistare camera video). Cam atat imi aduc aminte deocamdata din optiuni. Planuri prea mari nu am pentru ea, cel putin nu in primi 2 ani cat are garantie, poate doar un chip facut la mama ei in Germania (poate de la APR.de sau ABT) Voi reveni cu niste poze mai reusite.
    1 point
  2. Interesant topic. :) Imi plac cei care se jura pe jantele de 14 si 15 si spun ca nimic ce e mai sus nu sunt ok si nu se poate circula cu ele in Romania. Ei bine, se poate. Am cumparat masina cu roti din fabrica 205/55/16. Masina mergea bine dar era cam moale. Evident, pentru iarna m-am luat dupa altii si am cumparat jante de tabla pe 15. A fost prima si ultima data. In primavara le-am si vandut. A venti vara cu jantele de 18. :) Nimic mai frumos! Masina merge excelent, sta in curbe impecabil, pe autostrada e o placere! Gropi? Sunt, dar asta nu inseamna ca trebuie sa le iei pe toate. Putina atentie nu strica, dar nu a trebuit sa schimb radical stilul de condus pentru ca oricum sunt atent la denivelari. Nu stiu cum sunt altii, dar eu am masina de sosea si oras. Nu intentionez sa umblu pe camp si prin paduri. Pe unde circul eu se poate circula cu rotile pe 18. Si am umblat in toata tara si am stat 5 ani in Bucuresti. Deci pot sa zic ca am umblat ceva cu ele. Si am si suspensia sport. Trebuie doar sa vrei. Concluzia: fiecare face ce vrea. Ar fi bine totusi sa nu mai dati sfaturi de genul: sa nu cumva iti pui roti pe 17 / 18 ca nu stiu ce! Lasati omul sa decida singur. Eventual explicati ce nu v-a placut voua. Parerea mea.
    1 point
  3. Chiar ca e bine de stiut . Acum m-am uitat la cateva poze si se observa o diferenta intre sigle. la exterior ce diferente ar mai fi intre comfortline si highline pentru ca incet incet vreau sa imi fac comfortline-ul un highline. Doar la exterior ca la interior si dotari passat-ul meu e aproape full (fara incalzire scaune spate si autohold-ul -despre care am citit ca se poate monta relativ usor)
    1 point
  4. pai cele de acuma 2 zile sunt cele mai noi poze... saptamana asta pana in weekend nu o sa pot posta nimic pentru ca sunt plecat din localitate.
    1 point
  5. Daca turbina scapa ulei pe la ax cum iti dai seama de pe vag-com?? Daca semeringurile de la supape sunt duse vezi pe vag-com? Daca pompa de vacuum e dusa si nu mai ai frane bune tot timpul poti vedea pe vag-com? Te lasa in germania sa pui vagcom pe masina si sa-i dai forja in a 3 a ca sa scoto tu loguri de pe ea? Sunt doar niste intrebari la care m-as bucura sa aflu raspuns pozitiv. Eu zic ca ne bazam cand luam masina din Germania sh si nu din Romania, Franta, Italia ptr ca: -nemtii chiar au grija de masinile lor -calitatea ireprosabila a drumurilor din Germania si a motorinei etc. -mecanicii si service-urile profesioniste si de aici garantia tuturor reviziilor ca sunt facute ca la carte Pana la urma e vorba de o probabilitate de a lua o masina foarte ingrijita si care sa mai mearga fara costuri exorbitante 2-3 ani in Romania. Din Germania cand cumperi o masina de 2-3 ani probabilitatea sa iei una varza este foarte mica fata de probabilitatea de a lua o masina praf din Romania la aceeasi varsta. Iar pentru probabilitatea aia tre sa platesti ceva in plus la aceeasi masina 1000-2000 de euro cam asa.
    1 point
  6. Salutare, am postat pe topicul" Probleme si rezolvari rapide " cum se poate repara butonul de Parking, nu mai dati atatia bani la Porsche. E aproape banal, daca nu reusiti va stau la dispozitie. Cat despre forumistii care iau bani din astfel de lucruri si nu le pun AICI ca sa stie toata lumea...RUSINE. Dea aia se numeste forum, ca sa ne ajutam nu sa facem afaceri. Problema cu butonul de parcare e veche si stiuta la VW , nu schimbati calculatoare sau alte minuni. Cat despre schimbatul placutelor pe spate, se face acasa cu o mufa pereche cu cea de la motoras si o baterie(eu am una de scuter). Nu apar erori si se schimba fara probleme. Daca nu se retrage pistonasul , ajutati-l putin prin rasucire. Pistonasele de pe masinile cu ABS se destind prin rasucire, pentru a putea sa lucreze secvential. Bafta!!!
    1 point
  7. Sculele speciale sunt cele de citit/scris fisierul din ECU si , nu in ultimul rand, softul care iti modifica fisierul ca sa realizeze DPF OFF.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!