Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.11.2010 în toate secţiunile

  1. Marcile si modelele avute in vedere : Golf V GTI > 200CP/280Nm Seat Leon 2TFSI > 185CP/270Nm Seat Leon Fr > 200CP/280Nm Audi A3 2TFSI > 200CP/280Nm Skoda Octavia RS II > 200CP/280Nm ... si celelalte modele cu motorul 2TFSI de 200CP Posibilitatile de upgrade pentru acest motor sunt multiple iar oferta producatorilor de tuning destul de extinsa. Intrucat in general Stage 1 se refera strict la modificarea softului iar Stage 2 la soft + evacuare + admisie, tot ce implica schimbarea turbinei intra de la Stage 3 in sus. Stage 3 > Upgrade de la K03 la K04 (turbina OEM de pe Audi S3, Seat Cupra 2 si VW ED30) + injectoarele de pe S3/Cupra2/ED30 (debit cu 13% mai mare). Pe langa aceste 2 componente primordiale exista cateva alte gadgeturi necesare conversiei. Cu Stage 3 se ajunge in preajma a 310CP cu un soft bine facut Stage 4 > Implica toate modificarile de la Stage 3 + pompa de benzina aftermarket (momentan pe piata sunt disponibile KMD, Autotech si APR). Aici discutam de 320-350CP (limita superioara data de bielele OEM) Stage 5 > Implica toate modificarile de la Stage 4 + axe cu came de S3/Cupra2/ED30 + biele forjate. Se poate ajunge in zona 360-380CP IMPORTANT : Dupa cum se poate observa am dat niste intervale de putere. Pana la STAGE 3, axista softuri deja dezvoltate si testate de tunerii importanti. Pentru STAGE 4 si 5 putini producatori au soft au gata pregatit si este necesara ceva munca iar rezultatele pot diferi de la masina la masina ! Stage 5+ > Implica in general turbinele Garett GT3071R, GT3076R si GT3582R. Injectoarele folosite sunt fie cele de S3, fie cele de pe Audi RS4 B7 de 420CP, fie cele dezvoltate de APR sau KMD cu debit marit. Aici sunt necesare si pistoane forjate. Intrucat diferentele fata de K03/K04 sunt majore, este nevoie de cu totul alt sistem de admisie, downpipe...Puterile obtinute aici deja sunt in zona 5-600CP cu GT30xx. Cu GT35xx se asteapta si mai mult dar deocamdata nu stiu de nici o masina terminata cu turbina asta. GT28xx este nerentabila pe acest motor deoarece, spre deosebire de 1.8T, pe 2TFSI K04 produce aproape aceeasi putere cu GT28xx insa face cuplu la turatii mult mai joase, fiind astfel mult mai confortabila la condus ! STAGE 3, 4, 5 > PARTS > 06F 145 702 C: exhaust manifold with turbo charger 1K0 145 693 B: air circulation pipe 1k0 145 770 P : air pipe 1K0 145 845 A: pressure hose 06F 145 751: intermediate flange 06F 145 757 F: gasket 06F 129 627 H: intake pipe B 06F 906 036 F: injector (x4) N 044 502 3: stud (x4) N 910 848 01: hexagon socket head bolt (x4) N 013 851 4: sealing washer (x4) N 908 946 01: hex. nut, self-locking (x5) N 102 861 08: shouldered hex. nut, self-locking (x4) 06F 253 039 E: gasket 06F 133 073 D: gasket N 909 265 01: clamp (x2) 1K0 145 762 BM: pressure pipe N 907 816 01: spring clip (x2) 06F 145 383 L: bracket 1K0 253 115 K: gasket 06F 145 757 H: oil return line gasket (turbo side) 058 145 757 A: oil return line gasket (line to block) 000 979 133 A : Wire (x2) 000 979 134 A : Wire (x2) 1J0 973 722 : N75 Connector 8D0 973 822 : Connector Ultimele 4 pozitii sunt necesare pentru prelungirea comenzii electrice de actionare a DV-ului ! MENTIUNI : - Kitul de mai sus foloseste admisia OEM de S3/Cupra 2/ED30. In cazul in care aveti admisie aftermarket, aceasta va trebui modificata pentru relocarea DV-ului iar la piesa "06F 129 627 H: intake pipe " se renunta - Piesa "1k0 145 770 P : air pipe " este necesara numai modelelor 2TFSI care nu au "noise pipe" cum ar fi A3 2TFSI. GTI are deja acea piesa. Pentru celelalte modele Seat/Skoda... trebuie sa va interesati. - pompa de benzina (nu apare in poza) este produsa de KMD, Autotech sau APR. Primele 2 costa aprox. 500E iar ultima aprox. 1000E. Toate fac acelasi lucru si anume tin presiunea constanta la 110bar+ in zona in care pompa OEM nu face fata si apar fuel-cut-uri (3500-5000RPM). Din pacate au avut loc destule esuari si cu pompele aftermarket, chiar si la acest pret ! O alta problema ce apare cu pompele aftermarket este uzura prematura a "cam-follower-ului", piesa dintre pistonul pompei si ultimul lob al axei cu came. S-au intalnit cazuri de distrugere a fundului cam-follower-ului, caz in care pistonul pompei loveste direct lobul axei cu came si il poate distruge in timp. De aceea se recomanda verificarea/inlocuirea cam-follower-ului la fiecare 10.000km sau mai des. Pretul unui cam-follower este de aprox. 100RON ! - axele cu came de pe S3/Cupra2/ED30 (nu apar in poza) ajuta si ele la cresterea puterii intr-un mod care nu este pe deplin cunoscut inca. Codurile axelor de pe admisie si evacuare sunt : 06F 109 101 G si 06F 109 102 D. Unii spun ca este nevoie de ele, altii nu. - bielele aftermarket sunt produse de IE, SCAT, Wossner, Wiseco, Pauter si Carillo, preturile fiind in ordinea enumerarii de la ieftin la scump. IE rezista la 500CP fara probleme iar Carillo sunt practic indestructibile la orice putere (nu exista modificare ce poate fi adusa acestui motor care sa ingenuncheze o biela Carillo). Install time : 1-2 zile in functie de priceperea mecanicului !
    4 points
  2. Motor 1.9 TDI ALH Model Elegance 4xgeamuri electrice Climatoric Oglinzi electrice si incalzite Xenon din fabrica, proiectoare, spalatoare faruri Cotiera fata spate Computer de bord Scaune fata regabile pe inaltime Volan reglabil pe inaltime si adancime jante originale skoda din fabrica, anvelope pe 2005/65/r15 Radio cd Panasonic 8 boxe Geanuri ionizate
    1 point
  3. Luni intra bara la vopsit cu ramele de proiectoare. Cand ma intorc de la Arad adica vinerea care vine(19.11) o montez si dupa poze...sper sa iasa bine la vopsit. O las OEM.
    1 point
  4. Incearca sa citesti topicul - iti va fi de real ajutor , mai ales ca vrei sa iti faci singur modificarile. Bordul il citesti cu VCDS (vagcom).
    1 point
  5. Interesant clipul. Nu i-mi dau seama cum de l-am omis . :icon_thumright:
    1 point
  6. Am schimbat ambele capete de planetara ale dinspre cutie. Am scos planetarele afara si ne-am uitat la ele. nimic! cand e ridicata pe elevator si misc de roata inspre dreapta(cu mana) cand ajunge la jumate POC. se aude dinspre caseta. la mijoc acolo p undeva. Am mers acuma seara cu ia si face din ce in ce mai rau.M-as bucura macar daca s-ar rupe sa stiu de unde este. Am sunat la trami acolo si mi-a zis ca nu e de la caseta si daca pot sa vin cu ia la targoviste si se rezolva. acum nu mai am banuti ca i-am bg pe toti in ia. Dar totusi vreau sa o fac ininte sa vina iarna acum. Luna asta. Daca aveti idei sau daca e careva din bucuresti si vrea sa vin sa vada cum face poate are idee. vin cu cea mai mare placere. Va multumesc
    1 point
  7. Pentru cei ce au, sau intentioneaza sa plateasca pentru optiunea bluetooth premium cu tastatura, sunt cateva chestii pe care ar trebui sa le stiti: 1. sistemul se bazeaza pe protocolul rSAP (Remote SIM Access Protocol), ce permite unui device third-party ce se conecteaza la telefon sa preia controlul SIM-ului, putand astfel sa primeasca si sa initieze apeluri, sa traga agenda in memoria masinii, etc. Problema cu acest protocol este ca in acest moment, cu exceptia catorva producatori de mobile printre care si Nokia cu seriile E si N, nu este suportat. Fiind vorba de un protocol intern telefonului, nu cred ca veti gasi un adaptor care sa poata trece peste aceasta problema. Kitul de pe VW nu stie decat rSAP peste bluetooth si pace. 2. masina nu este in modul "discoverable" asa ca directia de conectare este dinspre masina spre telefon, cu alte cuvinte, telefonul trebuie sa fie "discoverable" si dispus sa accepte comanda de pairing. 3. sincronizarea se face o singura data, pentru orice modificari ulterioare in agenda telefonlui (adaugare/modificare numere) trebuie fortat un REFRESH din meniul masinii. P.S. pentru cei cu iPhone... nici o sansa. rSAP nu este suportat de Apple nu a fost nici in iOS 3.1.3 si nu este nici in iOS 4 si iPhone4. Din pacate nici o sa fie suportat cat de curand datorita politicii de siguranta implementata de Apple.
    1 point
  8. Nu stiu daca e bine ca am postat aici dar ma risc.Pentru cei ce au avut si au probleme cu schimbare becului de iluminare al torpedoului in urma caruia mecanismul a fost desfacut si nu mai stiti sa il puneti la loc(mecanismul de aprindere al becului din torpedou). Se desfac 3 suruburi din partea de sus al torpedoului si 3 in partea de jos a torpedoului cu un torx de 20 (T 20).Dupa se trage de torpedo si va iesi afara fara nici o problema(mai trebuie scos si plasticul dinspre portiera al bordului).
    1 point
  9. Multumiri si tie si lui Aicu pentru rabdarea de a lucra la un proiect custom. Practic in acest moment motorul meu este un hybrid, avand totul de pe motorul de S3, mai putin chiulasa, pistoanele (compresie 10.5:1 fata de 9.8:1 la S3) si bielele. Cateva grafice comparative intre K03 si K04 > 1) Rail pressure > Aici se observa slabiciunea pompei de benzina OEM care in zona 3400-5000RPM nu reuseste sa indeplineasca presiunea ceruta de 110bar (culoarea roz). Dupa schimbarea pompei (culoarea albastru deschis si maro) presiunea este asa cum trebuie 2) Graficele de boost cu k03 (roz, albastru deschis) si k04 (albastru inchis la versiunea de soft de test pentru rodaj si albastru-verzuliu la versiunea de soft finala). Se observa urmatoarele : - La k03, turbina incarca foarte repede si la 2400-2600RPM avem overboost aproximativ 1.4-1.5bar dupa care presiunea scade in zona 1.2-1.3 pana la 3800RPM, apoi scade putin mai abrupt la 0.9-1bar la 5000RPM iar ulterior scade foarte abrupt la 0.7-0.8bar urmand ca la 6800RPM presiunea sa mai fie doar 0.6bar. - La k04 cu softul de test, turbina incarca la 3000RPM, atinge 1.5bar overboost la 3200RPM, scade la 1.3bar pe care-l mentine pana la 5200rpm dupa care scade la 1bar pana la 6600RPM unde se taie injectia. - La k04 cu softul final, turbina incarca la 3000rpm, face 1.5-1.6bar la 3200rpm si mentine pana la 5600RPM de unde scade foarte usor pana la 1.3bar in zona 7000RPM (aici s-a scos limitarea turatiei de intrerupere.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!