Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.11.2010 în toate secţiunile

  1. Ai montat cumva vreun head unit aftermarket pe masina (dvd, cd, navi, etc)? Sau ai facut vreun upgrade la o generatie OEM mai noua?
    1 point
  2. Pai du-te la un electrician adevarat, care are in dotare un aparat de masurat curentii prin cabluri (prin inductie) Sint iar unele chestii de masurat curentii ce trec prin sigurante, asta eventual poti adapta si tu... Si vezi pe ce sigurante ai consum...te uiti e la ce e siguranta si vezi cine papa curent...
    1 point
  3. rudi... alea sunt de 4 usi ;) mie imi trebuie de coupe :) RoSonic ce pot sa spun alea da ... sincer as vrea scaundele de golf 5 gti... dar o sa vad ce gasesc.
    1 point
  4. eu de vreo 6 luni tot incerc sa ma conving si sa gasesc motive sa o schimb cu o masina mai noua,face 10 ani in curand dar mi-e teama ca nu am ce masina sa aleg cu atatea puncte forte gen:intretinere foarte ieftina,fiabilitate buna,rezistenta excelenta la neglijenta,spatioasa,portbagaj enor pt nevoile mele,pana si consumul pt acest motor mi se pare foarte bun Am zis ca nu imi place ca e putin zgomotoasa la viteza,dar am ajuns la concluzia ca nu este,ci sistemul audio nu e cel mai stalucit,zgomot de rulare+muzica = zgomot in general mai mult,daca inchid cd-playerul masina chiar nu e zgomotoasa,asta sincer,fara comparatii stupide cu e-klasse gen Am zis ca e prea instabila in curbe,dar nu este,pur si simplu sunt eu prea fricos,masina se inclina dar pana sa ii pierzi controlul e cale lunga,mi-a aratat asta un prieten cu diesel,m-a luat pe curbe si mi-a scartait rotile in draci,masina ca si a mea se inclina ,scartaie,dar ramane pe traiectorie Am zis ca consuma mult,dar nu consuma mult,eu neavand experienta diesel am crezut ca dieselul consuma o pipeta de motorina /saptamana,dar dupa ce am avut mondeo diesel o sapatamana am vazut ca la stilul meu diferentele sunt mici,chiar prea mici. Am zis ca nu e masina asa rafinata la condus,suspensie zgomotoasa,schimbatul vitezelor simtibil,dar dupa ce am schimbat cateva bucse si un tampon acum e mult mai rafinata Acum imi scartaie o usa si volanul e usor tocit,cu argumentele astea sper sa o pot convinge pe nevasta-mea ca ne trebuie o masina noua
    1 point
  5. 50000km , primul kit ambreiaj schimbat
    1 point
  6. in romania, 90% din masini au suferit, avut mai mult sau mai putin vreun mic sau mai mare accident, deaorece, sunt foarte multi soferi de duminica. de altfel, cand achizitionati o masina, nu trebuie sa tineti mortis sa vedeti daca masina a fost sau nu revopsita, ci conteaza foarte mult, motorul cum functioneaza " sa aibe acel tors normal de un diesel perfect, sanatos ", sa vedeti in general cum arata interiorul, cum arata masina in general si da, un tester pus pe masina pt a putea gasi, observa, vreo mica sau mare problema. deaorece, daca ajungenti sa va uitati la tabla, inseamna ca nu ati rezolvat nimic, deaorece, e imposibil ca atunci cand lasi masina in parcare sa nu ti se intample una din urmatoarele probleme: - urme de vopsea lasate de alte persoane prin lovirea usii tale, a msini tale cu usa masinii lui - imposibil sa nu treaca un copil pe langa masina ta si din greseala sa dea cu o masinuta pe ea " ca nu stiu ei ce inseamna un autoturism " - imposibil ca cineva care " te iubeste " sa nu iti faca un mic desen pe masina " ca de, romanul s-a nascut poet si artist - pictor " - e imposibil ca sa nu iti gasesti " in unele cazuri, special in bucuresti mai ales " masina atinsa, lovita de catre o alta tinand cont de faptul, ca in prezent, de ce sa iti spuna "cel care ti-a atins masina " cand poate sa plece mai departe si in acest fel, plateste mai putin la RCA-u - e imposibil ca in romania, si atunci cand stai la semafor sau stationezi regulamentar pe partea dreapta " in afara carosabilului sau si la smafor " sa nu iti intre cineva un " cur, cum se spune pe romaneste " si ex pot continua. in principiu, trebuie sa va intereseze " o recapitulare " - motorul - interirorul - cauciucurile - actele - itp-ul - reviziile sa fie facute la zi si nu va speriati daca cineva a schimbat cate ceva la o masina, deaorece acest lucru " trebuie sa va bucure, deaorece, tu, viitorul posesor al acelei masini " sti ca nu vei mai fi nevoit sa schimbi tu, sa cheltuesti alti bani in plus, fata de ceea ce ai dat " si apoi, cel mai mult conteaza si felul cum arata omu, cum se imbraca, cum se exprima- vorbeste. in acest fel, poti sa iti dai seama daca este unul grijuliu sau unul care nu pune pret pe ceva
    1 point
  7. inseamna ca nu are mai multe cifre decat 3 (la ordinul sutelor de mii), oricum e ciudat, cel mai bine desfa ceasurile si uitate in spate sa vezi cate cifre cum sta treaba poate s-a blocat ceva (rupt).
    1 point
  8. De unde stii care e martorul pt DPF? Te intreb deoarece, asa cum am scris si in postul #350, la mine cand a fost scazut nivelul imi dadea mesajul EMISSIONS WORKSHOP si era aprins corpul galben pt motor.La altii am auzit ca se aprinde/palpaie spirala de bujii/releu. Poate la tine iti indica ambele acelasi lucru. Verifica nivelul lichidului pt DPF. E un rezervor rotund sub locul rotii de rezerva. Se vede pe sub, daca e ridicata pe elevator. Un alt simptom ar fi ca peste o anumita turatie (2500-2800) iti taie din puterea motorului, ceva de genul limp mode, daca e foarte incarcat DPF-ul. Si in nici un caz sa nu te pui sa o mai turezi degeaba ca nu e dacie sa o turezi ca sa-i cureti carburatorul :blah: Un prieten cu un Passat 1.9 AWB si-a rupt asa turbina in 2 :blink: ca a turat-o cand i se parea lui cu nu tragea prea bine. Adevarul e ca la el alta era problema, vroiam doar sa iti spun ca nu rezolvi nimic daca o turezi.
    1 point
  9. caddyurile vechi sunt forte fiabile am si eu unu din 2004 sdi am 320000km si inca merge bine. acuma daca as cumpara noul caddy as lua motor pe benzina 1.2 80cp, nici daca mai se producea motorul sdi nu il mai luam. desi a fost gandit sa fie economic, dupa mine prea repede zice lumea ca pica injectoarele si alte piese, aud frecvent fraza: "la atatia km ce vrei", l-a firma am avut 2 fiaturi din 2001 benzina merg si astazi, unu are 500000 altul 200000, si inca merg bine, iarna, vara, fara segmentare, etc. inaintea lor am avut 2 ticouri ambele 500000 mergeau cand le-am dat, mancau vreo 2l de ulei intre schimburi dar nu s-a facut segmentare deloc la ele. deci eu nu mai cumpar motor diesel, cel putin nu de la vw (defapt toata gama vag) mi se pare ca se strica prea repede, chiar saptamana trecuta trebuia sa schimb 2 injectoare la caddy, dar am rezolvato, problema nefiind de la injectoare ci de la partea electrica a lor, dar totusi trebuie sa ma pregatesc pentru niste injectoare noi.
    1 point
  10. Meniu nou pentru Skoda (pe verde). Inca mai lucrez la el, cand va fi gata il voi pune undeva pt. download.
    1 point
  11. Salut, Incearca o curatare a clapetei de acceleratie daca nu s-a efectuat niciodata. Confirm la pornire si eu turatia la rece 1.100rpm si in rest la 650rpm. Cu stima, Costel.
    1 point
  12. Salutare, Intradevar acelea ar trebui sa fie intervalele de service Hataricus.. Totusi la noi in Romania 15k sau 1an care din variante apare prima.. Numai bine! Cu stima, Costel!
    1 point
  13. Am patit si eu la fel pe Golf V din 2008. Dar nu inteleg de ce in USA problema o rezolva producatorul GRATUIT si in Romania nu vor sa o faca pe garantie......... Ziceti ca ati fost la VW si au zis nu? Au zis nu romanii sau nemtii? Importatorul face constatarea si intocmeste un dosar cu toata documentatia ce este trimis la producator care ulterior isi da ok-ul sau nu....
    1 point
  14. Nu stiu daca e bine ca am postat aici dar ma risc.Pentru cei ce au avut si au probleme cu schimbare becului de iluminare al torpedoului in urma caruia mecanismul a fost desfacut si nu mai stiti sa il puneti la loc(mecanismul de aprindere al becului din torpedou). Se desfac 3 suruburi din partea de sus al torpedoului si 3 in partea de jos a torpedoului cu un torx de 20 (T 20).Dupa se trage de torpedo si va iesi afara fara nici o problema(mai trebuie scos si plasticul dinspre portiera al bordului).
    1 point
  15. pai ca cea din imagine este si a mea care nu a fost cumparata de la reprezentanta. Totusi cea originala daca o gasesti s-ar putea sa te usture la buzunar.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!