Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.11.2010 în toate secţiunile
-
o sa fac si eu operatiunea zilele astea...pana atunci va multumesc pt tot ceea ce faceti pe forum. respect ;)1 point
-
Mai citeste o data: BEC cu soclu(la piese auto). Ma mir ca ai avut leduri, ca normal sunt becuri (sper ca le deosebesti). Exista si leduri cu soclu la magazinele de componente electronice. Din astea e normal sa ai (bec) : Asa arata ledurile (nu se pun din fabrica, la iluminarea generala) :1 point
-
Wow, foarte frumoasa masina, sa o conduci cu placere si felicitari pt achizitie. :icon_thumright:1 point
-
in romania, 90% din masini au suferit, avut mai mult sau mai putin vreun mic sau mai mare accident, deaorece, sunt foarte multi soferi de duminica. de altfel, cand achizitionati o masina, nu trebuie sa tineti mortis sa vedeti daca masina a fost sau nu revopsita, ci conteaza foarte mult, motorul cum functioneaza " sa aibe acel tors normal de un diesel perfect, sanatos ", sa vedeti in general cum arata interiorul, cum arata masina in general si da, un tester pus pe masina pt a putea gasi, observa, vreo mica sau mare problema. deaorece, daca ajungenti sa va uitati la tabla, inseamna ca nu ati rezolvat nimic, deaorece, e imposibil ca atunci cand lasi masina in parcare sa nu ti se intample una din urmatoarele probleme: - urme de vopsea lasate de alte persoane prin lovirea usii tale, a msini tale cu usa masinii lui - imposibil sa nu treaca un copil pe langa masina ta si din greseala sa dea cu o masinuta pe ea " ca nu stiu ei ce inseamna un autoturism " - imposibil ca cineva care " te iubeste " sa nu iti faca un mic desen pe masina " ca de, romanul s-a nascut poet si artist - pictor " - e imposibil ca sa nu iti gasesti " in unele cazuri, special in bucuresti mai ales " masina atinsa, lovita de catre o alta tinand cont de faptul, ca in prezent, de ce sa iti spuna "cel care ti-a atins masina " cand poate sa plece mai departe si in acest fel, plateste mai putin la RCA-u - e imposibil ca in romania, si atunci cand stai la semafor sau stationezi regulamentar pe partea dreapta " in afara carosabilului sau si la smafor " sa nu iti intre cineva un " cur, cum se spune pe romaneste " si ex pot continua. in principiu, trebuie sa va intereseze " o recapitulare " - motorul - interirorul - cauciucurile - actele - itp-ul - reviziile sa fie facute la zi si nu va speriati daca cineva a schimbat cate ceva la o masina, deaorece acest lucru " trebuie sa va bucure, deaorece, tu, viitorul posesor al acelei masini " sti ca nu vei mai fi nevoit sa schimbi tu, sa cheltuesti alti bani in plus, fata de ceea ce ai dat " si apoi, cel mai mult conteaza si felul cum arata omu, cum se imbraca, cum se exprima- vorbeste. in acest fel, poti sa iti dai seama daca este unul grijuliu sau unul care nu pune pret pe ceva1 point
-
1 point
-
Ciudat motor ai. Ce cod are? 90cp am vazut numai la monopuct. Sonda lambda ai schimbat-o?1 point
-
Ce constat in ultima vreme. Odata cu evolutia tehnologica a constructorilor de masini, creste si interesul cumparatorilor in a cunoaste cat mai multe despre tehnologie si marca. Daca inainte prima sistemul audio si pielea, acum la loc de cinste stau pachetele de siguranta. Cu Dusterul si neamtul problema e simpla, e o masina super ok pentru cei cativa ani de folosinta. Gandirea celor din vest e total diferita fata de cei din est. Ei pun bani lunar deoparte pentru vacante, esticii scot banul jos pe loc sau fac credit. Nu trebuie sa fii om de rand sa-ti cumperi lucruri normale, medii, asta o fac cu brio si cei cu bani, din ce in ce mai multi. Nu vorbim de magnati ci de oameni lejer peste medie, cu venituri frumoase. Ei chiar sunt pragmatici cand vine vorba de scos bani din buzunar. A, inca ceva, nu sunt grandomani, nu sufera de capra vecinului, de cat de mare e masina sau casa celui de peste drum. Important e ca lui si familiei lui sa-i fie bine. Cand o sa facem si noi asta, inseamna ca ne-am maturizat, ca neam si tara, poate? Duster e o masina buna pentru ce stie sa faca. Nu e Tiguan, nici nu a vrut sa fie, cota de piata e clar ca ia de peste tot. Hm, colosii industriei, nu e chiar asa, ei au cheltueli imense si trebuie sa tina caruselul functional. Normal ca sunt cu ochii in patru la piata emergenta. In ultimii ani, cred ca am realizat fiecare ca a scazut mult calitatea. E, in aceste situatii sunt oameni care actioneaza, asa e cazul Duster si nu numai. In ziua de azi e batalie pentru orice client castigat, mai ales cand vezi ca nu-l mai poti pastra.1 point
-
stage3 ar fi asa... o maxima. pentru inceput stage1 e numai bun, pentru ca mai apoi sa ma gandesc la mai mult. :D multumesc pentru sfat. si kostas mi-a recomandat tot evoms vad ca toata lumea are ceva cu acele capace. mie sincer imi plac. cand voi simti sa le schimb sau sa le pun pe cele originale la loc o voi face :D1 point
-
am intalnit anvelope de dimensiune identica, de exemplu 195/65/15, de iarna, aceeasi marca , acelasi profil, dar care erau produse in tari diferite, diferente de greutate de 900grame. la cea mai grea, am simtit lateralul anvelopei mai gros, avantajos fiind in cazul frecarii de o bordura. ce am mai observat, cele cu indice de viteza T , erau mai usoare fata de cele cu indice H.1 point
-
defapt daca nu ai platit tu nuprea are importa...da daca plateai tu puteai sa o iei de la dezmembrari si o dadeai cu spry-uri si cred ieseai mult mai ieftin...1 point
-
o sa incep cu povestea ei, constient de faptu` ca pe unii o sa-i plictisesc, pe unii o sa-i amuz iar unii pur si simplu o sa inteleaga la fel cum cei indiferenti vor trece peste. terminam facultatea si trebuia sa sublinez acest lucru cumparandu-mi ceva special.. eram total inclinat spre stea si nu steaua bucuresti! prima mea masiana (a mea si doar a mea) a aparut in 2001, o Skoda 100S verde oliv.. visam de mic Dacia bunicului meu da.. nu a fost sa fie, atunci! eram in extaz inca din ziua in care mi-am cumparat-o, era primul meu pas spre independenta, era ceva al meu si doar al meu, o luasem cu banii mei (bine stransi de la ai mei bunici, dar erau ai mei..) nimeni nu putea sa-mi ceara nimic, era a mea si doar a mea.. in ea era prezentul, in spate trecutul si mergeam spre viitor! m-am bucurat de ea doar 6 luni, dupa, a aparut Dacia (o conjunctura mai cidata, ca fiecare familie cu ciudatii si ciudatenile ei_masina fusese la matusa mea, pretext de masina noua mi-a bagat-o pe gat cu chipurile sa o vand.. nu puteam sa fac asta am vandut Skoda!). Euglena verde s-a dus si a aparut Bianca.. fata de scodita unde nu prea bagasem bani, Dacia am facut-o de la cap la coada si i-am jurat credinta o viata intreaga.. cu toate ca am mai trecut prin mai multe masini: Mercedes W123 300TD (Regina), Renault 5 Alpine/Alpine Turbo (Bondocu`).. si revenind la marele eveniment, intr-o zi la o bere cu un foarte bun prieten am zarit-o pe Fiona! o stiam inca de prin vremea liceului cand batranu` vroia sa o vanda cu 15.000.000lei (la 2001!) am tras din greu sa o iau pentru ca in momentu` in care batranu` a vazut banii s-a razgandit ("domnu` inginer! eu in viata mi-am dorit o masina, o casa si familie.. imi este foarte greu sa ma despart de ce mi-am dorit o viata intreaga..") femeia vroia sa scape de ea dar el nu prea vroia. I-am zis decat cu inima rea si parere de rau, mai bine sa o tina! Intr-un final a cedat si mi-a dat-o.. Daca cu parere de rau sau nu.. asta inca nu imi dau seama, am avut ceva batai de cap cu ea dar viata merge inainte! neputand sa ma impart intre 2 trairi, am vandut-o pe Bianca,1 point
-
Am scos si 5.7 pe Bucuresti-Pitesti, trebuie sa mai ies o data ca nu mai stiu cate turatii avea , aveam chiar si climatronicul pornit(cu AC pornit). Si in oras imi iese consumul tot pana in 6 la suta daca sint atent, dar in treapta 4. Asa ca totul depinde cum mergeti voi cu masinile.Doar sa nu lasati motorul subturat. Azi (ieri deja) am fost pe la unchii mei si i-am dat in goarna( moderata ca sint in rodaj ). Mi-a scos 12-13. Daca vreti sa protejati morotul folositi cifra octanica de la 98 in sus . Eu bag doar OMV carera. Practic o sa devin clentul lor fidel :( . Mai dificil este cand e aglomeratie asa ca ar fi binevenite si niste rezultate de genul "consum dupa o ora de mers bara la bara". La mine cel putin e o raritate sa merg cu a patra in oras. Off: Tin sa mentionez ca eu merg tot timpul cu clima pornita. Nici la vara nu stau cu geamurile deschie pntru ca e prea mare poluarea(asta cand stam prea mult in trafic aglomerat) si mai bine dau din buzunar de-un litru in plus la consum decat sa dau la doctor mai tarziu.-1 points
-
Da, lichidul e original, la standardele Audi. Am dus-o la un mecanic, s-a uitat 3 zile la ea, a pus-o pe un stand de genul celor de ITP care verifica sistemul de directie (zgaltaie masina in toate directiile), a zis ca dpdv mecanic totul e impecabil. Am o banuiala ca ar fi pompa servo, cum se poate testa oare?-1 points
-
Azi ma duc sa vad daca rezolv ceva cu niste mufe din oglinzi, care se pare ca la noi lipsesc de cand le-au furat la fostul proprietar si din cauza carora nu se mai heliomeaza. Am gasit un Q7 in dezmembrari... sper sa am noroc! In rest merge super masinuta, iar consumul in Bucuresti din ce am vazut ieri pe CB este undeva pe la 14.-1 points
-
Poate sa isi puna desigur doar ca nu merge la ITP cu ele. Si eu am 175/70/14 si 185/65/14 de iarna cu jante 5J ET 35 si sunt chiar mai bune din 2 puncte de vedere: - inalta caroseria cu cca 7 mm - ai un confort sporit pe drumuri denivelate-1 points
-
Mai sa fie...ne-ai uimit pe toti cu dotarile astea deosebite, trebuie sa recunoasc ca al meu nu are asa ceva ! :)-1 points
-
@ kistler, felicitari pentru masina :) in mare parte am si eu aceleasi dotari ( imi lipseste navigatia, care oricum nu i vad rostul la noi in romania pt ca e nefunctionala, lipseste tempomat +bc , lipsesc farurile xenon si jantele de aliaj) ! Iti doresc sa ai parte numai de bucurii cu masina asta si multi km fara probleme! @remier & andrusel, voi chiar ati facut misto de noul nostru coleg?-1 points
-
inseamna ca nu are mai multe cifre decat 3 (la ordinul sutelor de mii), oricum e ciudat, cel mai bine desfa ceasurile si uitate in spate sa vezi cate cifre cum sta treaba poate s-a blocat ceva (rupt).-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00