Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.11.2010 în toate secţiunile

  1. Salut numele meu este Ainur. Azi am avut o problema, mi sa oprit motorul in mers. Am pus testerul pe ea si la sectiunea pt motor mi-a dat urmatoarele coduri de eroare 17970-Quantity adjuster(N146) upper limit/lower limit reached P 1562 - Intermitent 17656- Injection start regulation: control deviation P1248 Am schimbat filtrul de motorina si nu mai imi da eroarea nr doi. Am scanat din nou si imi apare eroare 1 din nou. Puteti sa ma ajutati? Cine se pricepe la pompe de injectie fara duze(bosh). Este vreo problema grava? Trebuie sa schimb pompa de injectie cu totul?Sau se poate repare doar unitatea de contol si masura a pompei?
    1 point
  2. Salutare tuturor, Dupa cum scrie si in titlu este vorba de un VW Golf 5 GTI DSG, an fabricatie 2005. Ca si optiuni are o lista de vreo 3 pagini pe care o voi scana si apoi atasa aici in topic mai tarziu. mai multe poze aici
    1 point
  3. E un 1,8 Turbo. Sa te astepti la un consum de 13-14% in oras si cam 8% inafara. Masina daca a fost intretinuta corespunzator e ok, nu scrie cati km are. Daca are pana in 200.000 e ok pt un benzinar, peste nu m-as risca. Verifica kilometri sa fie reali.
    1 point
  4. Mersul subturat inseamna amestec bogat in carburand si sarac in aer.In acest regim de utilizare,sonda Lambda citeste pentru o perioada prea indelungata niste valori ridicate ale concentratiei gazelor. Din acest motiv calculatorul poate considera ca a aparut o defectiune si avertizeaza prin "check engine' soferul ca ceva nu este in regula. Tragedia consta in faptul ca aceasta "toleranta" mica data de producator, ne seaca pe posesorii de masini VAG de cate 40 Ron la fiecare resetare care se face in servis. Resetarea nu va indeparta problema, care va aparea imediat ce vom rula prea mult timp intr-un regim inadecvat.
    1 point
  5. Transportul nu ma costa ptr ca am pe cineva acolo, in apropiere si mi-l ar aduce la sfarsitul lunii. La reprezentanta din Ploiesti vor 485 ron pe kit si mi se pare f mult!!! Vroiam doar sa aflu sigur daca e vreo diferenta intre cele doua, in afara de pret!?
    1 point
  6. salut, subscriu si eu la problemele legate de senzorul de temp. ext., indica OK aprox. 10 min, dupa care o i-a razna , coboara pina la -10 -12 grade, banuiesc ca rezolvarea e simpla, dar stiti cumva unde se poate comanda ? multumesc!!
    1 point
  7. De unde stii care e martorul pt DPF? Te intreb deoarece, asa cum am scris si in postul #350, la mine cand a fost scazut nivelul imi dadea mesajul EMISSIONS WORKSHOP si era aprins corpul galben pt motor.La altii am auzit ca se aprinde/palpaie spirala de bujii/releu. Poate la tine iti indica ambele acelasi lucru. Verifica nivelul lichidului pt DPF. E un rezervor rotund sub locul rotii de rezerva. Se vede pe sub, daca e ridicata pe elevator. Un alt simptom ar fi ca peste o anumita turatie (2500-2800) iti taie din puterea motorului, ceva de genul limp mode, daca e foarte incarcat DPF-ul. Si in nici un caz sa nu te pui sa o mai turezi degeaba ca nu e dacie sa o turezi ca sa-i cureti carburatorul :blah: Un prieten cu un Passat 1.9 AWB si-a rupt asa turbina in 2 :blink: ca a turat-o cand i se parea lui cu nu tragea prea bine. Adevarul e ca la el alta era problema, vroiam doar sa iti spun ca nu rezolvi nimic daca o turezi.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!