Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.11.2010 în toate secţiunile

  1. Ce cablu imi recomandati sa-mi cumpar? Nu sunt pro .. sunt incepator si vreau sa-mi iau unul pentru mine, sa scanez, etc ... eventual cu timpul poate sa activez si unele functii cum ar fi roll up/down (sau aia e mai complicata?)
    1 point
  2. Nu se poate , merge doar la anumite IC-uri si merge cu Vag tacho sau comander etc dar nu cu vag-comul. Daca cauti pe forum gasesti dar vad ca la toti vi se pare ma usor sa intrebati pe toate topicurile decta sa cautati.
    1 point
  3. Culmea s-a rezolvat singura marti dupa ce a stat modulul in casa 2 zile . Culmea azi nu mai merge :D Fiind duminica am avut timp de demontat. Care e faza, merge perfect d eo mie d eori cu ceasurile scoase, dar cu ceaurile puse se blocheaza. pun ceasuri fara maxidot si merge mereu deci e din ceasuri. O sa incerc sa le pun alt soft sa vad daca e diferenta, dar au mers 2 zile acuma nu mai vor sa mearga deloc. Ce as putea sa mai fac.Ce legatura poate avea si sa nu dea eroare?
    1 point
  4. Foarte frumoasa iar DSG-ul de pe ea este cea mai buna alegere. Multi km fara incidente.
    1 point
  5. Ce constat in ultima vreme. Odata cu evolutia tehnologica a constructorilor de masini, creste si interesul cumparatorilor in a cunoaste cat mai multe despre tehnologie si marca. Daca inainte prima sistemul audio si pielea, acum la loc de cinste stau pachetele de siguranta. Cu Dusterul si neamtul problema e simpla, e o masina super ok pentru cei cativa ani de folosinta. Gandirea celor din vest e total diferita fata de cei din est. Ei pun bani lunar deoparte pentru vacante, esticii scot banul jos pe loc sau fac credit. Nu trebuie sa fii om de rand sa-ti cumperi lucruri normale, medii, asta o fac cu brio si cei cu bani, din ce in ce mai multi. Nu vorbim de magnati ci de oameni lejer peste medie, cu venituri frumoase. Ei chiar sunt pragmatici cand vine vorba de scos bani din buzunar. A, inca ceva, nu sunt grandomani, nu sufera de capra vecinului, de cat de mare e masina sau casa celui de peste drum. Important e ca lui si familiei lui sa-i fie bine. Cand o sa facem si noi asta, inseamna ca ne-am maturizat, ca neam si tara, poate? Duster e o masina buna pentru ce stie sa faca. Nu e Tiguan, nici nu a vrut sa fie, cota de piata e clar ca ia de peste tot. Hm, colosii industriei, nu e chiar asa, ei au cheltueli imense si trebuie sa tina caruselul functional. Normal ca sunt cu ochii in patru la piata emergenta. In ultimii ani, cred ca am realizat fiecare ca a scazut mult calitatea. E, in aceste situatii sunt oameni care actioneaza, asa e cazul Duster si nu numai. In ziua de azi e batalie pentru orice client castigat, mai ales cand vezi ca nu-l mai poti pastra.
    1 point
  6. Cred ca pana faci pozele se dau si astea 2 si mai trec cativa ani, de ce mai deschideti fratilor topic-uri daca nu aveti cu ce... Ce prezentati niste dotari aruncate acolo si nimic mai mult. Fara suparare dar deschisul de topic-uri la masina mea e o prostie fara poze si detalii gen azi am lovit-o nu va mai dau poze e cam de prost gust.
    1 point
  7. Eu am reusit sa le scimb si sunt foarte multumit (lampi de cross si fusta de sub spoiler). Stima!
    1 point
  8. Exista 2 tipuri de module de alarma: modelul US cu 2 mufe cu 10 si 6 pini si modelul EU cu 12 si 8 pini. Fratilor alarma se poate anula foarte simplu: La mufa cu 8 pini se fac 2 punti: 1) Punte intre pinul 3 si pinul 4 (negru si negru cu albastru) - asta e plusul de la contact, terminal 15 2) Punte intre pinul 7 si pinul 8 (rosu cu albastru si galben cu negru) - releu pompa de combustibil (releul e in cazul benzinarelor, la diesel e comanda la valva de oprire din pompa de injectie) Vedeti ca culorile firelor s-ar putea sa difere in functie de motorizare, an, etc. dar chestia asta functioneaza daca se respecta numerele pinilor din mufe.
    1 point
  9. Si se pare ca nemti lucreaza la ceva model cu leduri dupa ceva piese de pe passat b 6 cum zicea si Street-Bass-Zone
    1 point
  10. trebuie sa privim si partea buna a motoarelor 2.0 tdi 136cp. in ciuda consumului putin mai ridicat, poluam mai putin gratie DPf-ului. O caracteristica demna de luat in considerare.
    1 point
  11. Probabil că pentru cei care nu au B5,5 de 20 TDi aceste lucruri nu sunt interesante, dar pentru noi, posesorii de astfel de motoare sunt unele particularități, noutăți pe care le aflăm de la alți posesori si mi se pare chiar foarte bine venit acest topic, mai ales cele legate de acest DPF cu aditiv. Eu ma bucur că am gasit lucruri interesante care chiar ma interesau și la care am gasit si multe explicatii. Legat de problema pe care am avut-o cu acel racord flexibil, care este mai scurt dec
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!