Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.11.2010 în toate secţiunile

  1. Salut! De curand sunt propietar de Skoda Fabia din 2001 AUB 74kw. AM o problema cu ea, si nu ii dau de cap, am cautat pe forum aici dar tot nelamurit sunt. Masina a fost luata din germania si la primii 200 km facuti in tara mi sa aprins becul check engine, (prima alimentare a fost de CO95) apoi am fost cu ea la un test si mi-au zis ca este supapa EGR, am schimbat-o pentru ca cea veche avea membrana sparta, deci nu se putea curata. Toate bune, dupa schimbul supapei am mers iar la test pentru stergerea erorii (stingerea becului), si suspriza, dupa ce am plecat de la tipu` cu testul in 10 km sa prins iar becul, dupa vreo 2 zile am fost iar sa vad (ma gandeam la alta piesa) si pe test aparea tot aceeasi eroare. Am sters-o din nou, si cand am plecat de la test tot asa dupa cativa km iar a aparut. Mam "documentat" putin pe google si am inteles ca se poate face o "adaptare" sau setare, ceva de genul asta. Nu asi vrea sa merg la reprezentanta, dar cred ca pana la urma acolo o sa ajung. Va rog sa imi dati cateva pareri... nu stiu ce sa mai fac. Acum iar am becul acela aprins si acum bag benzina numai de CO99. Am facut plin si am fost si cu ea afara, pana la Szeged si iam dat putin mai tare , si tot nimic.... nu stiu ce sa fac. Va rog sa imi dati cateva pareri, sau daca stiti pe cineva cu tester si ma poate ajuta. Multumesc !
    1 point
  2. Sa-mi zici si mie cand vii la Arad. Chiar daca nu mai stau acolo, o sa dau o fuga numai sa vad masina. Si zici ca mergem la Worthersee la anu?
    1 point
  3. asa cum s-a zis deja si mai sus, cele din 93 deja au o varsta si incep sa consume ceva ulei si sa cam pice. in plus au 1249 cmc si se taxeaza ca si capacitate cilindrica 1.2-1.4, nu prea are rost sa intri la norma asta de impozitare si asigurari, cand masina tot 1.2l are. eu iti recomand macar un 1.2 8v, multipunct. ca si consum, minim 7 in oras, in general 7,5-8 si in afara, in functie de talpa. pana la 90 km/h ~5%. daca depasesti viteza asta creste binisor si consumul. cele din 98-00 au raportul ideal calitate/pret. cu maxim 2500 euro iei una foarte dotata si buna. motoarele din generatia respectiva au echipat renault kangoo si sunt foarte fiabile. daca iti place intr-adevar masina si vrei ceva mai bun, recomand motorul in 16v, model dupa 2001, cu caroserie galvanizata, ac, trapa, etc la maxim 3500 euro. motorul asta e si euro 4.
    1 point
  4. Twingo se poate folosi si la munte deoarece are garda la sol mai ridicata decat Lupo.
    1 point
  5. Twingo prin sistemul de rabatare al scaunelor poate transforma interiorul in pat perfect de 2 persoane unde poti dormi comod cand mergi cu prietena sau cu sotia la munte fara sa te mai temi ca te trezesti cu Ursul peste tine in cort. :icon_thumright:
    1 point
  6. in calitate de posesor de twingo si doritor de lupo as putea sublinia cateva aspecte ale ambelor masini: twingo + garda la sol imensa in comparatie cu lupo (stabilitatea e totusi foarte buna) + modularitatea si spatialitatea interiorului. bancheta spate se poate misca inainte-inapoi, permitand mai mult loc pentru bagaje sau pentru pasageri. + interiorul vesel si plasticul suficient de rezistent (desi e destul de tare si nu foarte placut la atingere, nu are de suferit daca ai scapat putin ambipur pe el) + cutia de viteze mult mai "usoara" decat la vw. se schimba vitezele foarte usor, nu agata, are cursa scurta, vitezele sunt delimitate foarte clar si schimbatorul este foarte precis. + motorul de 1.2 8v - este motor pus pe kangoo si ofera un cuplu destul de mare inca de la turatia de relanti. fiabilitatea motorului este extraordinara. + este un caz atipic de renault, fara probleme la capitolul suspensie. masina nu a fost importata niciodata in ro. (twingo 1) - acelasi motor poti sa-l turezi cat vrei, ca el va merge la fel. ca acceleratie si viteza, masina nu sta excelent. oricum... e ceva mai rapida decat un sdi. - portierele imense, care in timp se mai lasa. cu 50 de lei se rezolva repejor - deschiderea cu cheie a rezervorului. +++++ costurile de intretinere: revizie < 2 mil (~80 lei 4l de ulei elf, recomandat de producator + filtrele + manopera) consum ~7l in oras si 5 in afara. majoritatea pieselor sunt de solenza/logan astfel incat discuri de frana, amortizoare, manere interioare, sonde lambda, etc pot fi procurate la preturi de dacia si nu de renault. lupo: + designul + bordul + consum (prezenta motoarelor diesel) + fiabilitatea renumita vw - cost achizitie si intretinere - spatiul interior - schimbarea vitezelor e ceva mai greoaie comparativ cu twingo - nu am condus decat lupo pe benzina, iar concluzia e ca motoarele trebuie turate ca masina sa se misto cat de cat. +/- materialele din interior: mai placute la atingere, dar mai pretentioase in timp. se zgarie cu usurinta, etc. - motoarele mici, in 3 cilindri.
    1 point
  7. Pai aci e problema deoarece cauciucul ala e "belit" pe o portiune destul de mare :D si de asta ma bate gandul sa vopsesc consola asa....de scos e foarte usor, in jur de 6 suruburi are , iar de vopsit o rezolva "finul" ca doar e vopsitor auto :salut: ....
    1 point
  8. eu mi-am facut albastre afisajele
    1 point
  9. se schimba cu totul, toate ceasurile, dar sincer nu merita investitia este foarte scump si mult de lucru senzori temp.... recipare cheie etc. sa iti fac putin s... rece uitate la astea ca sigur iti plac http://www.polo9n.info/gti.html PS. si mie
    -1 points
  10. exista campinguri, si intotdeauna dormitul in cort va fi mai bun decat cel in masina. TWINGO are si lungimea interioara necesara unei pozitii de dormit? Iti trebuie cel putin un 1.8m sa stai OK... Nu cred ca are aceasta lungime la interior... Vorbind de partea practica, a unei masini in 2 usi, revin cu ideea ca: rabatarea scaunelor ptr intrarea pasagerilor din spate este foarte facila la LUPO, prin rabatarea banchetei se face suprafata perfect plana cu podeaua portbagajului, ptr cei care vor sa incarce bagaje mai voluminoase. Dpdv al pretului, cred ca pretul real este aproape identic la cele 2 modele, pe piata noastra, luand in calcul acelasi an de fabricatie (am cautat dupa 2001, inmatriculate, benzina). Deci nu vad o avantaj de partea RENAULT-ului pe problema pretului. Ca si design, de departe LUPO castiga meciul, si la interior si la exterior... Sunt nenumarate posibilitati de modificare a LUPO-ului si este o masina reusita chiar si in forma bruta, nemodificata...
    -1 points
  11. E un 'proiect', daca poate fi numit asa, facut romaneste. La ce te asteptai? :)
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!