Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.11.2010 în toate secţiunile

  1. Dupa lungi asteptari a sosit si masina mea :Driver: Este un Polo GTI 1.8T 2008 In mare stiti despre ce este vorba :) :rolleyes: Modificari aduse la exterior: Jante ATS DTC Superlight 7,5x17" Anvelope Toyo Proxes T1-R 205/40/R17 Arcuri de la H&R -35mm Momentan doar atat in primele zile :lol: vor mai urma si altele dar pe parcurs
    1 point
  2. Aveti ceva impotriva opiniilor contra? Un forum contine ambele tipuri, de regula. Lasand la o parte semintele, bostanii, taranii si soarele, ideea pe care am vrut s-o exprim e ca modul in care aceasta masina se construieste nu e cu nimic mai diferita decat modul in care a fost si una samsarita din targ, sudata tot din 2 jumatati de masini lovite. Un spate de Audi A4 unit prin sudura la jumatate cu o fata neatinsa de A4 e tot un Audi A4, nu? Acelasi comportament rutier pot sa-l aiba ambele masini, indiferent cine le-a construit. Nu stiu cati cumparatori, cu buna stiinta, ar exista pt o astfel de masina. De ce in alte topic-uri toti spun ca fug de astfel de masini dar aici uimitor dau dovada de o falsitate crasa si nu spun altceva decat cuvinte de lauda? Ma rog, ii cer scuze lui TIR si celorlalti pentru off topic, ii urez succes si drum bun in continuare; totodata ii salut si pe cei doi stimabili colegi! :icon_thumright: Pacat ca pe acest forum oamenii care intradevar merita sunt eclipsati mai mereu de fel si fel de aplaudaci.
    1 point
  3. fiindca pozele nu sint asa de clare, cred ca nu mai poate folosi butucul existent, asa ca sfatul meu este sa cumpere unul de la dezmembrari, sa-l desfaca cu mare grija, sa nu mai rupa nimic la el ( vezi ca butucul propriuzis iese numai cu cheia in el ), sa-i scoata werturile (cateii) sa-i dea deoparte, sa spele butucul cu WD40 ( sa nu ungi nimic cu ulei la butuc !!! ) , pe urma scoate cateii din butucul original, si ii pune in ordine , ii curata bine ( merita si un pic lustruiti cu un smirghel foarte fin ) , dupa care ii pune in butucul cumparat. Ca i-ai bagat sau nu in ordinea corecta o sa vezi cind bagi cheia in butuc, ca daca nu e ordinea corecta ramin cateii gresit bagati inafara butucului si nu mai intra in camasa. Operatia este destul de migaloasa, este greu si stufos sa o descrii pas cu pas, mai usor mi-ar fi sa fac operatiile, dar nu e un cap de tara. Daca te incumeti, bafta!!!
    1 point
  4. Daca vrei sa montezi butucul de pe dreapta pe stanga, nu merge. Daca veri doar sa grefezi de pe el, piesa care s-a stricat la celalalt, merge. Din poza, nu vad bine ce s-a rupt. E vorba de marginea care tine fixata pangria de descuiere, de butuc ? Daca da, iti trebuie un kit de genul asta http://cgi.ebay.com.au/00-04-SKODA-FABIA-DOOR-LOCK-PADDLE-REPAIR-KIT-1U0898001-/320514147627 . I-a codul de pe kit s comanda-l la Skoda....dar nu la Avia, ca o sa vina dupa 200 de ani... sau poti cumpara de la dezmembrari, un butuc de orice VAG (Passat B5, Golf4, Bora, Octavia, Superb, Seat...) si de pe care sa-ti recoltezi piesa stricata la tine. Pretul la SH al unui butuc, fara cheie, e in jur de 30-40 lei.
    1 point
  5. A inceput sa fie deja mai frig, consumul ar trebui sa inceapa sa creasca. In 1000km, 85% in Bucuresti in toate conditiile de trafic, am consumul pe bc1 8.5%. De cateva saptamani folosesc motorina premium OMV, care din cate am inteles o papa ceva mai repede. In general, ce am observat de cand stau in Bucuresti, consumul real la pompa pt o suta de km de trafic bucurestean este de 10%. Pt. hardughia din fata blocului, mi se pare insa decent. In exterior, la un 100-110 constant imi ia cam un 5.5-6, iar la un 130-140 in jur de 7-7.5. Peste nu stiu ce sa spun pt ca nu am mai ajuns de mult acolo si oricum nu e un consum prea de laudat pt un diesel. :( Ca si recorduri, ca sa spun asa. Cred ca am mai spus.. in Bucuresti, 6.2%, ce este drept, seara, dupa ora 23.00. In exterior, pe o distanta de 800km, mers majoritatea timpului intre 90-120km/h(3 persoane + bagaje) - 5.9% mediu
    1 point
  6. Salut ! am un Sharan din 2001 si vreau sa va multumesc pentru ca datorita voua am avut curaj sa desfac unitatea de Webasto dar acum problema, VA ROG mult sa-mi spuneti si mie de unde pot sa cumpar eu garniturile ,bujia si sita de la bujie, sau ce coduri au.
    1 point
  7. Se poate schimba doar senzorul.Uite un exemplu de senzor de la tipul tau de incalzitor...identificarea exacta o faci la magazin cu seria de sasiu.
    1 point
  8. Mai mult ca sigur e simeringul dus, ma indoiesc sa curga pe la garnitura de la capacul distributiei, baga-te sub masina si vezi daca curge de sub fulie (rola de care zici) sau de mai sus si se prelinge in jos. Trebuie dat capacul jos, dimensiunea e aceeasi ame, aqw, nu conteaza. Mai nasol e ca tre sa dai si baia jos ca sa dai capacul, si daca tot faci asta eu zic sa pui si distributie noua. Vezi ca la baie n-ai garnitura, cureti bine bine blocul si baia cu un o lama de cutter si pui silicon special pt baie de ulei. Si ca sfat, amana operatia pt cand trebuie sa faci si schimbul de ulei, ca sa fie toate odata. Daca nu curge tare, nu e graba.
    1 point
  9. Nu prea cred din cauza diametrului amortizorului fata. Din cate stiu, la 1.9 TDI diametrul este de 50mm iar la 2.0TDI/TFSI este de 55. In consecinta, ai nevoie de alta portfuzeta (si poate si altceva). In rest n-ar trebui sa apara probleme de compatibilitate.
    1 point
  10. In primul rand felicitari robert03 pentru ca ai o opinie (fie ea si tampita si nefondata) si in al doilea rand, sa iti fie rusine, tot tie robert03 ca stai si spargi seminte la calculator si dai indicatii fara a stii cam ce implica acest proiect si fara sa fii citit cu atentie topicul! Cat despre TIR, felicitari pentru proiect, sunt curios ce roti vei alege. Si nu are rost nici macar sa te enervezi cand te ia la 11 metri un profesionist in floarea soarelui si bostan ...
    0 points
  11. 1952 Porsche 356 Cabriolet crowned the oldest Porsche in America
    -1 points
  12. Sal, eu am un astfel de furtun aproape nou, am cumparat cu 150 Ron, daca esti interesat da-m un mail si iti trimit cateva poze. lemhenyib@yahoo.com
    -1 points
  13. E un 'proiect', daca poate fi numit asa, facut romaneste. La ce te asteptai? :)
    -1 points
  14. Tipic taranului roman: daca io nu am sau nu ma duce capu sa fac... ce are celalalt nu e bun, e naspa, e aiurea, e prost facut, etc. Masini cu praguri,eleroane si neoane dedsubt, sunt cate vrei !. Pun pariu ca pe topicul cu golful ala GTI carbon si rosu, ai sa spui "bravo man, cea mai tare masina" si o sa o spui pe bune. Sunteti jenanti, sunt absolut satul de oameni care nu au habar cum se invarte roata si incep sa comenteze ici colo, total pe dinafara de subiect ... Tir: Cand e gata, vi sa punem ala sus? :D Succes in continuare
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!