Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.11.2010 în toate secţiunile

  1. salut, sunt nou pe acest forum si vreau sa va povestesc ceva ...am un golf v 2.0 4motion un BKD...de curand am montat un scut metalic pentru o mai buna siguranta ...in urma montarii m-am ales cu o problema ...unul dintre suporti nu a fost montat bine si a iesit furtunul de la turbina de nu stian ce are masina, o coincidenta a fost ca dupa ce am alimentat masina a inceput sa faca figuri(scoatea fum mergea infranata dupa ce o turam peste 2500) si deci logic m-am gandit ca e de la motorina ...am fost la cybernet s-a rezolvat problema ....acum ca am ajuns la destinatie adik dupa ce am condus vreo 500 de km (piatra-neamt constanta) mi s-a aprins senzorul pentru sistemul de evacuare al gazelor ....care ar putea fi buba ???
    1 point
  2. 1 point
  3. mersi pentru aprecieri Am revenit cu pareri. am schimbat rotile, SURPRIZA!! este mai confortabila cu 19" decat cu runflat pe 16 look-ul este demential. farurile adaptive cu bixenon sunt absolut geniale la 100km/h am ~2000rpm, liniste totala la 150km/h am ~3000 rpm, liniste aproape totala a crescut foate putin zgomotul datorita anvelopelor sensibil mai mari. 235 fata, 255 spate vs 205 iarna consum la drum lung 8,6-9 mers civilizat consum urban 15-16 mers civilizat sunt foarte multumit de masina Uploaded with ImageShack.us
    1 point
  4. Porsche Boxster scores big with Consumer Reports
    1 point
  5. PMG e bun de aruncat,cum adica sa iti scada temperatura in timp ce dai drumul la caldura? In nici o situatie daca un termostat functioneaza corect temperatura apei nu are voie sa scada sau sa creasca mai mult de 90 de grade (aici o mica marja de +/- 5 grade se accepta). La mine cand temperatura apei ajunge la 90 acul intepeneste acolo,nu se mai misca,indiferent ca merg cu 50 sau 90 km/h si nici nu scade cand dau drumul la caldura. Eu cred ca cel pe care l-ai pus nu functioneaza corect.Bafta!
    1 point
  6. 6Q0 419 884 - nu e codul pentru bucsele de la bara stabilizatoare. Conform etka codul e 6Q0 411 314 cu P , Q sau R in functie de dimensiune - - P -16mm pentru bara cu grosime de 18mm (marcaj alb - PR-0AQ) - Q -17mm pentru bara cu grosimea de 19mm (galben - PR-0AR) - R -18m pentru bara cu grosimea de 20mm (verde - PR-0AS) si pentru a afla dimensiunea, ori cauti PR-ul in lista masinii tale ori masori bara (sau te uiti dupa marcajul colorat - insa nu stiu exact cum ar trebui sa arate - probabil un punct de vopsea pe bara ?)
    1 point
  7. Lamborghini Gallardo tests the stability of a traffic pole 2010 Porsche Panamera by WheelsBoutique
    1 point
  8. Video: A look around the MTM Audi R8 V10 Bi-Turbo MTM AUDI R8 V10 Bi-Turbo Protoytp
    1 point
  9. 2010 Lamborghini Gallardo by ZR-Auto 2010 Audi R8 Spyder by STaSIS Engineering
    1 point
  10. de 3 ore sunt fericitul posesor al unui 325iA. :) revin cu pareri mai incolo
    1 point
  11. 911 GT2 RS sold out - Porsche announces on Twitter
    1 point
  12. 1 point
  13. DMC launches carbon fiber wing styling kit for the Murcielago
    1 point
  14. Bentley Continental GT with Swarovski crystals
    1 point
  15. Volkswagen Polo R and Audi S1 will be AWD models
    1 point
  16. Eu am avut pe mana, (pe masina Gf 4) urmatoarele discuri pe fata: -Ate, -Brembo max, -Zimerman anticoroziv. Placute ate, mintex, ferodo premier. Toate si-au indeplinit functia de baza si chiar peste.Ca diferente fiecare produs incerca sa atraga clientul cu ceva.Dar raman la parerea ca la discuri trebuie de firma (dupa buget) nu chinezarii sau turcisme, iar placutele am ramas placut impresionat de ferodo premier (raport pret/calitate).Evident ca am avut si ovalizate. Dar sa nu credeti ca sistemul de franare este infailibil.Cel putin psihologic. Acum folosesc zimerman cu ferodo premier, iar pe viitor tot acesta combinatie voi folosi.E ok pentru buget si poti gasi colegi pe forum care comercializeza asa ceva la preturi decente.
    1 point
  17. Dar urmatoarea problema a intalnit`o cineva aveti idee care ar fi cauza ... - incalzirea din scaunuul stang nu mai merge deloc ( nici sezutul si nici spatarul ) - incalzirae din scaunul drept merge partial ( doar spatarul, sezutul nu ) O fi rezistena din scaun ?
    1 point
  18. Multumesc mult pentru informatii, va zic si pretul cat m-a costat pe mine dupa ce trec pe la service. Pana atunci incerc sa circul cat mai putin cu masina.
    1 point
  19. Fara furtunul respectiv iti face zgomot mare. Pentru fixarea lui exista un fel de "sarma" sau mai bine zis siguranta. Eu am schimbat furtunul respectiv pentru ca era fisurat si pierdeam putere. Nu pot sa iti spun exact cat a costat deoarece le-am schimbat impreuna cu celelalte 2 mai mici si in total m-a costat undeva in jur la 650 Ron.
    1 point
  20. Cind ai "revelatia", da geamul jos si pune degetul pe oglinda si te lamuresti. Daca sunt cu degivrare ai sa simti ca este calda oglinda!
    1 point
  21. SAL- da sunt suficiente acele inele , arcul insa dupa montarea lor nu sta mai comprimat decat inainte deoarece inelul vine deasupra talerului, pur si simplu caroseria sta mai sus si tija telescopului lucreaza in telescop cu 2 cm mai sus ,inelul nu e la fel pe amandoua partile are asa forma incat e facut sa calce perfect pe talerul de deasupra arcului care are un mic santulet deasupra unde intra inainte rulmentul telescopului iar la partea superioara inelul are o adancitura unde va calca rulmentul dupa inaltare.I-mi pare rau acum ca nu am pus 2 inele unul de 2 cm si unul de 1 cm ca atunci ridicam 3 cm fata de 2 . In problema stabilitatii nu stiu ce sa zic ,eu merg 100 -120 km / h am telescoape bune si acum sa fim seriosi cine conduce la limita aderentei ?Schimbari "majore" in tinuta de drum nu am oservat ,acum normal ca chiar un pic daca-ti ascuti simturile si esti un sofer experimentat care simti soseaua vezi ceva diferente ,dar oricum piesa e facuta de VW care va spun eu daca ar afecta siguranta nu ar vindeo! Daca o sa o inaltati 2cm nu va asteptati ca poate urca pe bordura dar oricum eu aveam scut si cand vedeam cate o umflatura pe drum ridicam instinctiv picioarele si strangeam dintii ceea ce nu pot sa zic ca mai patesc acum.Vorbiti si cu userul CRISTIAN F ca si el si-a inaltat masina si el mi-a dat ideea.
    1 point
  22. In mod sigur *** puteau sa iti faca de prima data modificarea fara hirtia respectiva dar nu ai "sarit la cap" si te-au pus pe drumuri. Aici mai este si vina vanzatorului de automobile care nu trece de la inceput toate dimensiunile posibile in documentatia pentru carte, special pentru a te taxa ulterior cu suma enorma de care ai spus pentru o hirtie ordinara. E o alta hotie si alt *** de care suntem satui...
    -1 points
  23. Ieri, am facut consumul dupa metoda plinului. a iesit consum, numai in oras, de 6.8%. Traseul meu zilnic, fara abateri este din voluntari, via mosilor-eminescu, capat la piata alba iulia. Seara retur. Ma declar multumit, cu masina am 22000km pana acum. Din cand in cand motorasu isi face treaba cu curatarea dpf-ului. Am inceput sa ma obisnuiesc cu turatia marita si mersul cu hopuri. Interesant este ca in familie mai avem si un peugeot 207 echipat si asta cu dpf. E, nu stiu cum face curatarea lui dar nu se modifica nici turatia nici nu merge ca si caruta. Asta e...tehnologia la altii e mai buna :D
    -1 points
  24. Cred ca aceste "sosete" sunt destinate exclusiv pentru suprafata cu polei, si se distrug imediat pe o suprafata mixta ( chiar si de la materialul antiderapant). Mi se par foarte scumpe. Pe zapada cauciucurile de iarna isi fac treaba, daca zapada nu este mare (adica pe un drum dezapazit cat de cat). In zapada mai mare de 6-10 cm treci numai cu elan, cand ai pierdut elanul - : lant. Legat de obligativitatea echiparii autoturismelor cu roti de iarna si lanturi, este vorba si de o chestie de cultura, doarece o masina echipata necorespunzator blocheaza drumul, impiedicand restul participantiilor la trafic- echipati corespunzator.
    -1 points
  25. s-a imbacsit catalizatorul si senzorul da alarma, mergi turata cu ea si se curata
    -1 points
  26. -1 points
  27. zici ca rau nu au cum sa faca ... imagineza-ti ca se rup si zboara la interior si se infasoara peste bieleta de directie si bascula sau alte alea, si se stringe cu simt de raspundere in jurul lor... imagineaza-ti o treaba de-asta
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!