Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,9k
      postări
    6. 281,3k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,1k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38,1k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   27 Membri, 2 Anonimi, 261 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • PauLLB
    • Teodoreanu
    • marius1982.11
    • tavitara
    • cristi511
    • DMV
    • Cristian
    • vp44
    • dumitrescumaurelian
    • nepotu_ro
    • ssergiu14
    • SVMLG
    • corad0
    • kukuruznyk
    • yo8rze
    • br19val
    • CristiALF
    • adrian001
    • Greuuuuuuuuu
    • NITULESCU 4
    • vvede
    • AndreyPH
    • mario75
    • acidone77
    • halamadrid
    • dj.martzian
    • ppp3
  • Images

  • Posts

    • yo8rze
      Mulțumesc pentru explicații! Am făcut setările de bază în modulul 44 dar din păcate am fix aceeași problemă: mașina trage ușor spre dreapta când volanul e centrat. În blocurile de măsură la modulele de frână și direcție, unghiul volanului când e centrat este 0.0, fără DTC-uri pe module...Deci eu cred că setările de bază sunt ok...O să merg la un atelier să verific geometria, direcția; am montat cauciucuri noi înainte de încercarea de swap instrumente de bord, cine știe.. Poate nu sunt echilibrate roțile cum trebuie.  Legat de ceasuri.. Poate îmi recomandați pe cineva din zona Roman/Piatra-Neamț/Bacău care m-ar putea ajuta cu înlocuirea lor. Dispun de multiple programatoare de EEPROM-uri, microcontrollere, scule, etc (sunt electronist) dar nu am mai executat genul acesta de lucrări... Vă mulțumesc încă odată! 
    • andrei_221
      inseamna ca tu ai cutie  DQ200, cu ambreaje uscate ( probabil pe un motor 1.5 TSI) DE asta nu ai ce ulei sa schimbi la ea.... E o cutie manuala robotizata.  Nu e la fel ca sora mai scumpa si mai rafinata DQ381/ 400/500   zgomotul de fluierat la rulare /schimbare trepte inseamna ca o sa urmeze de inlocuit ambreajele la un moment dat (patineaza unul din ele)    
    • andrei_221
      daca apare doar dimineata la rece... cauta service care face sablare cu coaja de nuca la supapele de admisie     
    • cristi511
      2. Nu am gasit 3 la furnizorul meu. O sa revin cu impresii dupa 2-3k km.
    • tavitara
      Ce versiune ?  2 sau 3 ?  
    • F l o r i n
      FL ....facelift Vezi setare de baza pe 44 steering wheel,  in setari baza canal 060, login 40168
    • EmilianPop
      Vad VR6, dau like  frumoasa masina, si dotata! sa ai parte de ea!
    • corad0
    • cristi511
      Dot 3425, made in Spain. 
    • spido
      Da,dar nu a specificat acest lucru. Ca s-ar fi facut distributie..
    • sandumbogdan
      Citisem astfel de erori cu missfire la alte persoane dupa schimbarea distributiei.
    • spido
    • szintyjanos
      Buna   Am un Golf VII cu motor 1.5 TSI, si tot imi re-apare eroarea 10591 - Cylinder1 - P0301 - Misfire detected si mai nou si 10593 - Cylinder1 - P0303 - Misfire detected, in ciuda faptului ca am schimbat toate bujiile (desi, cf service nu era inca momentul) si am schimbat si bobina de incudctie pe cilindrul 1, insa eroarea reapare de fiecare data, iar dimineata la prima pornire, imi da si eroarea pe bord de Start-Stop not function.    A mai intampinat cineva aceasta situatie? Ce sfaturi as putea primi?   Masina este programata pentru o diagnoza la reprezentanta din Timisoara.   Address 01: Engine (J623-DADA)       Labels:. 04E-907-309-V1.clb    Part No SW: 05E 906 018 AL    HW: 05E 907 309     Component: R4 1.5l TFS   H22 6084      Revision: 81H22000    CVN: E96C3F02    Coding: 012500322304190830000000000000000000000000000000    Shop #: WSC 00028 028 00071    ASAM Dataset: EV_ECM15TFS01105E906018AL 003002    ROD: EV_ECM15TFS01105E906018AL.rod    VCID: 6FE78E7EB69D05F723-803A    VINID: 9E69EAAAA465A9B805146006180226032C 3 Faults Found: 10591 - Cylinder 1            P0301 00 [032] - Misfire Detected           Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear              Freeze Frame:                     Fault Status: 00000001                     Fault Priority: 2                     Fault Frequency: 2                     Mileage: 107679 km                     Date: 2025.10.03                     Time: 07:17:29                     Engine RPM: 998.50 /min                     Normed load value: 5.5 %                     Vehicle speed: 0 km/h                     Coolant temperature: 16 °C                     Intake air temperature: 9 °C                     Ambient air pressure: 1000 mbar                     Voltage terminal 30: 14.580 V                     Unlearning counter according OBD: 35                     Outside temperature: 7 °C                     Absolute intake pressure: 59 kPa abs                     Engine torque: 16.9 Nm                     Fuel: tank fill level: 24.0 l                     Oxygen sensor B1: sensor 1: specified value: 1.0000                     Particulate filter: loading stage: 0                     Overrun cut-off-Bits 0-7: 0 10593 - Cylinder 3            P0303 00 [032] - Misfire Detected           Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear              Freeze Frame:                     Fault Status: 00000001                     Fault Priority: 2                     Fault Frequency: 1                     Mileage: 107754 km                     Date: 2025.10.07                     Time: 07:14:47                     Engine RPM: 1102.50 /min                     Normed load value: 5.5 %                     Vehicle speed: 0 km/h                     Coolant temperature: 15 °C                     Intake air temperature: 10 °C                     Ambient air pressure: 1000 mbar                     Voltage terminal 30: 14.320 V                     Unlearning counter according OBD: 35                     Outside temperature: 6 °C                     Absolute intake pressure: 67 kPa abs                     Engine torque: 17.4 Nm                     Fuel: tank fill level: 15.0 l                     Oxygen sensor B1: sensor 1: specified value: 1.0000                     Particulate filter: loading stage: 0                     Overrun cut-off-Bits 0-7: 0 37073 - Engine Misfires Detected on Startup (First 1000 Revolutions)            P0316 00 [032] - -           Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear              Freeze Frame:                     Fault Status: 00000001                     Fault Priority: 2                     Fault Frequency: 2                     Mileage: 107679 km                     Date: 2025.10.03                     Time: 07:18:15                     Engine RPM: 795.00 /min                     Normed load value: 9.0 %                     Vehicle speed: 0 km/h                     Coolant temperature: 25 °C                     Intake air temperature: 10 °C                     Ambient air pressure: 1000 mbar                     Voltage terminal 30: 14.660 V                     Unlearning counter according OBD: 35                     Outside temperature: 8 °C                     Absolute intake pressure: 27 kPa abs                     Engine torque: 27.4 Nm                     Fuel: tank fill level: 24.0 l                     Oxygen sensor B1: sensor 1: specified value: 1.0000                     Particulate filter: loading stage: 0                     Overrun cut-off-Bits 0-7: 0   Multumesc
    • szintyjanos
      Buna   As avea si eu 2 intrebari, nu prea stiu ce as putea face, legat de schimbul de ulei din cutia DSG:   1. Am apelat la reprezentanta, si mi s-au spus urmatoarele: " in urma verificarii seriei de sasiu in sistemul nostru, conform planului de service dat de producator, va confirm ca uleiul este longlife, la modelul detinut uleiul la cutia de viteze nu se inlocuieste, doar se verifica nivelul si se completeaza" Teoretic ar fi trebuit schimbat uleiul la 60-80000km, si dupa aceea din 40 in 40000, momentan am 107000, insa la reprezentanta nu vor sa o schimbe, doar impreuna cu baia atf. A mai schimbat cineva uleiul din cutia DSG? Ce ar fi de urmarit?   2. A inceput sa apara un zgomot cand schimba din a IV-a in a V-a, fara sa fie in sarcina, ca si cand anvelopa fluiera la mplecarea de pe loc. Interesant este ca, in sarcina nu face acest lucru (adica daca apas putin mai tare de accel;eratie), respectiv cand schimba din a V-a in a IV-a tot nu se aude nimic.   Va multumesc pentru orice sfat.
    • sandumbogdan
      Total gresit cap-coada. Distributia se verifica la 300 mii km, nu se schimba la 180 mii, nici macar la 300 mii nu se schimba ci doar se inspecteaza. Apoi sa o schimbi ulterior din 30 in 30 mii in nici un caz. La Hyundai aveau probleme mari cu consumul de ulei deci nu sunt de preferat motoarele lor turbo fata de cele de la VW. Mie mi se pare destul de logic. Axele sunt blocate exact ca de curea deci daca ar fi asa de sensibila pozitia atunci si miscarea curelei dintate ar afecta pozitia lor. Singura varianta in care ar putea justifica acea scula ar fi daca ar fi diferiti marimea si numarul de dinti de pe curea dar nu este cazul, toate curelele au acelasi numar de dinti si aceeasi marime deci nu are nici un sens acea ajustare fina care este mult prea fina pentru tolerantele curelei din cauciuc.
    • Adi_vw
      Chinezu' strikes again   Exista si varianta mai ieftina care nu necesita calculator. https://www.aliexpress.com/item/1005007130451855.html  
    • draganuta
      Ultima versiune de SW este SW0332, dar la tine trebuie facut initial update la SW:0178, dupa care la SW:0278 (pt. MIB3 OI cu SW:0268, SW:0270, SW:0272, SW:0274, SW:0276, SW:0278, SW:0300, SW:0302, SW:0304, SW:0306 se face update la versiunea SW:0308 si ulterior la SW:0332). Update-ul de la SW:0178 la SW:0278 va duce la pierderea navigatiei, care trebuie refacuta. Fiecare update dureaza aprox. 3 ore.   Ce versiune de SW este la OCU <Address 75: Telematics (J949)> ?   Versiunea SW0332 este atasata (parola se trimite pe Message doar la membri). Nu stiu daca am si celelalte versiuni intermediare (trebuie sa le caut). MIB3 FW 332 updt.txt
    • Nenciu Victor
      poti argumenta? 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!