Jump to content

Lupo - Tuning


Slick

Postare recomandată

Deci eu ma plimb cu:

VW Lupo 2001 - 1.4 FSI - 105 CP

Dotari:

- automatic

- ESP si ABS

- climatronic

- geamuri electrice

- oglinzi electrice si incalzite

- jante aliaj R14

- eleron haion cu led-uri stop frana

- inchidere centralizata

Plan tuning:

- inlocuire badge + embleme din crom in black

- display touchscreen 7"

- alarma cu start engine

- folie Lummar

- colantare capota + cupola

- toba finala borla

- jante R16

- pedale aluminiu

- faruri + stopuri smoked

si daca apuc sa fac jumatate din lista .. ma declar multumit

post-8752-1235136838_thumb.jpg

Link către comentariu

Super tare masina,sa o stapinesti sanatos si la multi km

Modificat de sorin mihai
Link către comentariu
Faina mini-racheta :)) da-ne detalii despre motor acceleratie ,consum...

sa incep cu partea economica ... adica consumul ...

- urban : 6.5 %

- urban sport : 8-9 %

- extraurban : 4.2 %

- extraurban sport : 5.5%

- mixt : 6.2 %

motorul este un benzinar 1.4 FSI .. din ce am discutat cu mecanicii .. este un motor f dezvoltat .. iar caroseria masinii este una diferita .. fata de variantele de Lupo .. anterioare ei .. in sensul ca... este folosit f mult aluminiu .. in caroserie (capota fata .. aripile .. si portierele) de exemplu .. amortizoarele fata de la mine nu se potrivesc cu cele de la un Lupo tot benzinar .. 3L

acceleratia .. e ceva de vis.. masina are cutie manuala robotizata ... nu am discutat cu un profesionist despre asta .. dar din ce imi imaginez eu .. la o cutie manuala in 5 trepte au adaptat un sistem automat ..

masina are modul Sport si ECO

sa explic cum functioneaza ...

- modul Sport

de exemplu ... ma aflu in afara localitatii .. la 90 km/h in treapta a 5-a si vreau sa depasesc : apas acceleratia la podea...cutia schimba automat din 5 in 4 sau 3 depinde de cuplu care il am atunci cand apas .. si te infige in scaun .. iar daca mentii .. pedala apasata .. schimbul se face la 7000 de ture (e o senzatie .. care se descrie greu in cuvinte .. dar .. e super..)

- modul ECO

de regula e folosit in oras .. pentru ca o data activat .. suprimeaza caiutii motorului .. adica nu mai sunt folositi toti cei 105 cai .. iar schimbul se face la 2000 de ture .. daca nu te dai la ea ... si la 3000 daca esti nervos .. dar cu functia ECO activata .. niciodata nu se depasesc aceste turatii.

Cutia .. are si sistem manual .. cu + si -

O data comutata maneta de viteze pe manual .. schimbi .. la ce turatii vrei tu .. fara sa ridici piciorul de pe acceleratie .. esti in a2-a la 4000 si vrei sa scimbi ...impingi maneta o data spre plus si s-a dus intr-a 3-a .... sau esti intr-a 4-a si franezi .. impingi maneta spre - ... o data .. sau de 2 ori .. in functie de intensitatea franei si cuplu pe care vrei sa il ai cand revii la acceleratie ...

mai simplu explicat .. ca la NFS ... cand conduci masina manual de la joistick..

cam asta in linii mari despre .. jucarie..

P.S. In rarele mele acte de bravism .. am trecut de un Laguna 2 la 185km/h .. (care ma intrecuse pe la 170) si se mai putea .. dar aia a ramas viteza maxima .. atinsa pana acum ..

Plan tuning:

- inlocuire badge + embleme din crom in black

- display touchscreen 7"

- alarma cu start engine

- folie Lummar

- colantare capota + cupola

- toba finala borla

- jante R16

- pedale aluminiu

- faruri + stopuri smoked

incep .. sa tai de pe lista :)

Am montat un display touchscreen 2din Witson 7" ... am montat impropriu spus .. pentru ca montajul .. l-a facut Andrei .. din Bucuresti .. apropos .. o lucratura foasrte profi .. mersic Andrei.

dintre functii:

- radio/TV

- navi

- divx

- mp3

- carkit

- posibilitate conexiune Ipod .. si auxiliare

- etc (posibilitate montare camera pentru mers inapoi) .. etc

dar odata multifunctionala montata .. vreau mai mult in masina .. decat in casa :)

.. foto .. cu mentiunea .. ca semnalul TV .. in spatele blocului meu .. nu este unul extraordinar ... (se vede)

a .. si am uitat sa tai codita .. de la tipla .. dar am sa iau un cutter .. si sa vezi ce treaba faina am sa fac :)

post-8752-1235209724_thumb.jpg

post-8752-1235209776_thumb.jpg

post-8752-1235209785_thumb.jpg

post-8752-1235209809_thumb.jpg

post-8752-1235209966_thumb.jpg

post-8752-1235209975_thumb.jpg

post-8752-1235209984_thumb.jpg

Modificat de Slick
Link către comentariu
Plan tuning:

- inlocuire badge + embleme din crom in black

- display touchscreen 7"

- alarma cu start engine

- folie Lummar

- colantare capota + cupola

- toba finala borla

- jante R16

- pedale aluminiu

- faruri + stopuri smoked

De astazi Lupo se lauda cu Viper 791xv cu pager si:

- senzor geam spart

- senzor soc

- start engine din telecomada

- led electroluminiscent

vinovat de toate astea .. Andrei din Bucuresti ...

lucrat foarte profesional .. mersic inca o data Andrei

post-8752-1235409965_thumb.jpg

post-8752-1235409976_thumb.jpg

Modificat de Slick
Link către comentariu
Plan tuning:

- inlocuire badge + embleme din crom in black

- display touchscreen 7"

- alarma cu start engine

- folie Lummar

- colantare capota + cupola

- toba finala borla

- jante R16

- pedale aluminiu

- faruri + stopuri smoked

emblemele fata .. si spate .. s-au transformat .. din crom in black

cea de pe spate se va asorta cu folia .. stopurile smoked si badge-ul Lupo .. de asemenea ... black

foto

post-8752-1235586070_thumb.jpg

post-8752-1235586077_thumb.jpg

post-8752-1235586096_thumb.jpg

post-8752-1235586117_thumb.jpg

post-8752-1235586136_thumb.jpg

post-8752-1235586150_thumb.jpg

post-8752-1235586200_thumb.jpg

post-8752-1235586270_thumb.jpg

post-8752-1235586282_thumb.jpg

post-8752-1235586292_thumb.jpg

Modificat de Slick
Link către comentariu

Tare rau kartingul... :offtopic: si ii spun asa pt ca senzatia asta de kart (si asta nu inseamna ca vb de rau masina) am avut-o cu Lupoul lui Baracuda care era un 3L (TDI) de mare exceptie. Cand plecai blana de pe loc (acceleratia la fund) se auzea motorul cum se tureaza si dupa cam 1 secunda dispareai in ceata. Chiar un kart; mica, joasa si ghidusa.

Tare si masinuta ta si la cate dotari are pe ea este de invidiat, de la climatronic, ESP, oglinzi electrice, ... ce sa mai este tare rau masinuta.

S-o stapanesti sanatos ;) ca vad ca o cam calci si ii complexezi pe altii. (Laguna 2) hihihihihiih

Link către comentariu

mercic Borisake . . . sa stii ca senzatia de kart .. este exact cuvantul care exprima cel mai bine ... ceea ce simti .. cand apesi acceleratia..

revenind .. la proiect .. urmatorul lucru .. care vreau sa il fac .. este .. acela de a "infumura" stopurile .. spate .. si habar .. n-am cum o sa fac treaba asta...

astept sfaturi .. de la cei bunavoitori

eu as vrea .. ceva identic .. cu cele din fotografiile atasate ... ca imi venea sa cobor .. si sa intreb .. cum?

post-8752-1235592140_thumb.jpg

post-8752-1235592145_thumb.jpg

Link către comentariu

Frumoasa bombita! N-am prea vazut-o prin oras..... Vezi cu stopurile fumurii inreaba si la baietii unde o sa pui folia....poate au ei vreo idee...

Si inca o chestie : sa nu uiti de sticker cu VWforum! :icon_thumleft:

Modificat de spyddy
Link către comentariu

Este in comert spray special pt innegrit stopurile :)) Am vazut fabricat de Duplicolor. Incearca la magazinele de piese auto sau de vopsele.

Link către comentariu

@Bebeee Mersic ... zilele astea dau o raita sa vad ce gasesc ... si daca gasesc

dar apropos . . . a folosit cineva .. ?

Modificat de Slick
Link către comentariu
N-am prea vazut-o prin oras.....

Nu cred ca Lupo atrage priviri .. :icon_thumright:

- - glumeam si eu . .

Link către comentariu

Mi-a placut ca nu te-ai laudat cu nu stiu ce viteza si ai spus ca ai mers maxim cu 185km /h ; cred ca nu sunt multi ca tine. Unii posesori de Lupo cu motoare mai mici vin cu niste viteze maxime de te sperii , nu stiu de unde le scot.

Oricum masinuta ta fuge cu 200 fara probleme , nu trebuie sa incerci dar e bine sa stii :icon_thumright:.

Depinde si de rotile pe care le ai ptr ca pot influenta viteza maxima daca anvelopele difera de dimensiunile date din fabrica. Eu de exp. , fara nici o exagerare , am mers cu Lupo-ul meu 1.4 16 V 101 Cp cu exact 195km /h insa cu anvelope 195 50 R15 si nu cu 195 45 R15 deci , in mod normal , de fapt aveam in realitate o viteza usor mai mare decat arata acul vitezometrului, poate in jurul a 202 km /h . Depinde bineinteles si daca motorul se afla in parametrii buni ca sa atingi viteza maxima. La mine e data in carte 188km/h insa se stie ca se poate trece mereu de viteza maxima data . La tine cred ca sunt vreo 192km/h maxim deci 200 cred ca poate sigur . In orice caz , daca pana la 180 ajunge relativ repede dupa viteza asta te cam plictisesti pana vezi 200.

Link către comentariu

Are 105 :Driver: Uite niste specificatii :

Displacement: 1390 ccm (84.82 cubic inches)

Engine type: Inline, 4 cylinder

Max power: 104.40 PS (77 kW or 103 HP) at 6200 Rev. per min.

Max torque: 130.00 Nm (13.3 kgf-m or 95.9 ft.lbs) at 4250 Rev. per min.

Frumoasa masinuta Slick .. :rolleyes:

Link către comentariu

Am folosit eu spray de la Dulpicolor pe stopurile mele dar nu in totalitate. Ca sa faci o treaba buna dai stopurile jos, le stergi foarte bine cu spray de geamuri si aplici de la 25-30 cm strat cu strat in funtie de cat de negre vrei sa iasa (astepti cateva minute intre straturi cat sa apuce sa se usuce). Ti-as recomanda un strat maxim 2 cat sa le inegresti putin. Cele de pe Dacia din poze mi se par prea negre; gandestete ca daca se mai pune si praf pe ele nu mai vede nimeni cand pui frana. Poti sa mai incerci si varinata cu folie la cei care se ocupa cu asa ceva- varianta cea mai transparenta si nu vei mai avea probleme cu "iluminatul". :blah:

Link către comentariu

Salutare,

Slick ai un kart de nota 10 domn'le !!

E senzatie ce sa mai, o bijuterie si mai ales daca faci niste modificari usoare, va deveni o masina extraordinara.

In primul rand cu tripele, eu zic ca cel mai bine o folie light pe ele cred ca ar fi suficient, apoi niste jante pe 16' cu buza, ceva iesite in afara si o suspensie Low sa o pui cu burta pe asfalt o sa fie senzatieeee :blah: ;) :wub: (my opinion)

In rest multi km fara probleme si drumuri bune!!

O seara placuta!!

Ciuss

Link către comentariu

apropos .. de spray pt stopuri . . am aruncat un ochi pe internet la produsele Dupli-Color, insa nu am gasiti nimic dedicat. (stopurilor)

acesta este unul dintre site-urile vizitate: http://www.fixare.ro/duplicolor/vopsele-spray-auto.html

intrebarea mea este daca a folosit cineva pana acum .. daca e cineva sa fi facut pana acum .. sa imi spuna un cod al spray-ului ... ca sa stiu ce sa caut ..

pls help

Modificat de Slick
Link către comentariu

Pe site-ul vizitat de tine cel pt stopuri este "Spray transparent", sunt desenate niste stopuri pe ambalaj. Cel din imagine este culoarea blue dar gasesti si negru sau rosu.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Mi-a placut ca nu te-ai laudat cu nu stiu ce viteza si ai spus ca ai mers maxim cu 185km /h ; cred ca nu sunt multi ca tine. Unii posesori de Lupo cu motoare mai mici vin cu niste viteze maxime de te sperii , nu stiu de unde le scot.

Oricum masinuta ta fuge cu 200 fara probleme , nu trebuie sa incerci dar e bine sa stii :icon_thumright:.

Depinde si de rotile pe care le ai ptr ca pot influenta viteza maxima daca anvelopele difera de dimensiunile date din fabrica. Eu de exp. , fara nici o exagerare , am mers cu Lupo-ul meu 1.4 16 V 101 Cp cu exact 195km /h insa cu anvelope 195 50 R15 si nu cu 195 45 R15 deci , in mod normal , de fapt aveam in realitate o viteza usor mai mare decat arata acul vitezometrului, poate in jurul a 202 km /h . Depinde bineinteles si daca motorul se afla in parametrii buni ca sa atingi viteza maxima. La mine e data in carte 188km/h insa se stie ca se poate trece mereu de viteza maxima data . La tine cred ca sunt vreo 192km/h maxim deci 200 cred ca poate sigur . In orice caz , daca pana la 180 ajunge relativ repede dupa viteza asta te cam plictisesti pana vezi 200.

viteza maxima este 199km/h, si in 2 kilometrii am ajuns la 195km/h pe ceas, dupa aia s-a umplut strada de masini si nu am mai putut-o calca...

masinuta cu care am mers este in Bucuresti si merge sora mea cu ea, are nr. TM-XX-NEY, este cu aceleasi optionale ca si a lui Slick, este intradevar o bijuterie

atentie la coxuri vara cu benzina proasta(de 95) atunci cand schimba in 6500rot/min se poate arde o sonde de temperatura a gazelor arse( eu am patit-o si masi

na avea doar 26000km)

Link către comentariu

@Circoloco mercic .. acum ca l-ai evidentiat .. m-am uitat si eu atent la el .. si am observat stopul pe spray .. ca la prima vizionare ... m-am uitat la el .. si el la mine .. cum se spune .. ca nu mi-am dat seapa ca ala e un stop de G4 pe el...

dar intrebare .. intrebatoare .. daca el se numeste spray transparent ... cum o sa le faca fumurii .. sau asta e doar o denumire .. nu are legatura cu propietatile...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!