Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,6k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 852,5k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,6k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10k
      postări
    6. 276,9k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,1k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,6k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   24 Membri, 3 Anonimi, 296 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • ricacristea
    • Mitrovici1
    • micutzu84
    • qaz123
    • Andrei Iulian 0123
    • Fane_05
    • Befeater
    • Al Bundy
    • laurentiu.nistor
    • zidanne
    • florin berdila
    • rudiRUD
    • viorel_92
    • schummyford
    • albert
    • drachenblut
    • PaulT
    • R Z F
    • SelesanD
    • DANYS80
    • MrAlveus
    • mariusbucurro
    • andrusel
    • Tiguan2010
  • Images

  • Posts

    • lupo_bv
    • Tiguan2010
      Multumesc frumos Lupo!   Azi am mai facut un log, cu motorul rece. Bineinteles ca acum nu mai a avut nici o deviere. Ma intreb daca nu este ceva legat de conectorul electric, pentru ca simptomele nu sunt legate de temperatura motorului cat mai degraba de temperatura ambianta. Care ar fi cea mai buna procedura de curatare? Desfacere conector si curatare cu spray contacte? O cantitate prea mare de lichid de curatare risca sa faca un mic scurt?   O zi buna!
    • lupo_bv
      Eu cred că problema ta nu este din zona asta a turbinei ci mai curând o problemă cu injectorul de pe cilindrul 1 (sau altă problemă în zona cilindrului 1). Câtă vreme întreruperile se manifestă atunci când compensaţia pe 1 este mare şi atunci când revine la normal revine şi mersul motorului eu zic că asta indică Este interesant logul ăla cu toate valorile, dar este mai greu de interpretat nefiind înscrise şi semnificaţiile. Aşa le cam ştiu sau le deduc după unitatea de măsură. Şi nici foarte concludent nu este în situaţia de faţă arătând un set de valori instant. Când mai faci loguri aş prefera să le faci în Measuring Blocks nu în Advance Measuring Blocks pentru că este mai greu să fac grafice având intercalate la fiecare coloană de valori şi o coloană de Time Stamp. 
    • GKakashi
      Buna seara tuturor!   Va deranjez pentru o intrebare. Am intrat de curand in posesia unei Skoda Octavia 2019, dsg dq381.  Cutia schimba perfect, insa are o "chestie". doar pe modul sport, si doar daca o las singura sa retrogradeze ( nu apas frana, nimic ), din 4 in 3 se aude un sunet "clank" ceva mai pronuntat. Atunci cand apas eu frana si schimba din 4 in 3, nu se mai aude clank-ul ala metalic. Si asta doar pe Sport.   PS: din cate am observat eu, are legatura cu turatia la care ramane in 3 dupa ce schimba din 4 in Sport. se mai intampla sa scada in 3 la o turatie mai mica uneori si atunci nu se aude sunetul metalic. E ceva de ingrijorat? Va multumesc
    • adrian001
      Inseamna ca nu prea masori corect, in principiu pe scara de 20 mA trebuie sa iti arate OL, iar pe cea de 200 mA trebuie sa iti arate 120. Tu pana la urma ce problma incerci sa rezovli la masina ? Daca bateria e incarcata/in stare buna si dupa 10 ore de consum in standby de 120 mA iti porneste greu, atunci problema nu e sigur de aici ... 
    • MrAlveus
      Salut colegi si bine v-am gasit.  De un an sunt posesor de Passat B7 2.0 TDI manuala. La un moment dat a inceput sa vibreze la relanti, dar nu face constant. Poate fi un vibrat super subtil sau poate fi agresiv. Poate aparea aleator. Atasez un video cu valorile pe injectoare. Duma este ca valoarea urca pana la 3mg/stroke si vibreaza doar cand coboara apoi valoarea se duce pe alt injector. Eroarea care era in VCDS este "P1065 - Fuel Pressure Regulation: Regulation Discrepancy". Banuiesc ca daca se duce de pe un injector pe altul, nu poate fi decat regulatorul, dar va rog  sa imi confirmati voi pentru ca eu nu ma pricep atat de tare. Multumesc anticipat!   Video:   
    • LUFY
      Rezolva la usile spate, chiar daca nu curge apa pe la ambele difuzoare. Mai repede sau mai tarziu tot ajungi sa remediezi pe ambele parti.  Cat despre usile fata, doar daca vrei sa stai linistit sau sa zici ca s-a facut operatiunea si acolo. In mod normal, acolo nu apar probleme de infiltrare a apei la Golf 7. Posibil sa tina de pozitionarea boxelor pe usile fata si apa sa nu ajunga pe acolo asa usor.  Cert este ca problema este cunoscuta strict la usile spate.     
    • adrian001
      E cat zice producatorul daca il umplii pana unde a fost proiectat sa fie umplut, adica pana la primul click al pompei. La batranul Passt B6 dupa ce am mers vreo 10 km cu range 0 pe trip computer am pus aproape 71 L de motorina (pana la primul click) cu o capcitate specificata de producator de 70 L. Iar faptul ca trage "gunoiele" de pe fund cand e putina motorina in el, e un mit. Pompa de motorina are absortia la cativa mm de fundul rezervorului. De altfel, m-am uitat eu in el de curiozitate la aproape 300 000 de km si e "ca nou" ... fara pic de depuneri iar prefiltrul de la pompa de motorina era doar foarte putin murdar. 
    • dercos
      Am avut un Ibiza cu rezervor de 45l in care puneam 55 litri, cu tot cu rezerva, apasand cu pompa butonul din interior.
    • vasiletodosi
      Acu o luna, Touran adus din Germania,motor diesel,1,9l a costat 745ron
    • CristiALF
    • corad0
      Nu are cum sa fie rezervorul mai mare decat specificatiile date de producator. 🙄   La Cayenne am avut rezervor de 100 litri si am alimentat 94 de litri cel mai mult,indicatorul de combustibil ajungand la 0, range 0. 😬   Unele masini au dotare optionala rezervorul de 100 de litri, cateva suvuri si limo. 😉
    • Tiguan2010
      Salut Lupo!   Am facut logurile. Sunt 2, unul cu motorul rece, cand a inceput iar sa intrerupa, acum chiar la relanti si al doilea cu motorul cald, la viteza foarte mica fara sa sesizez vreo intrerupere.   Doua chestii am observat in loguri:   1 Presiunea combustibilului variaza destul de mult, si 2 probabil problema reala, injectorul cilindrului nr. 1 are valori pana la 2.5 cand este rece. Dupa ce se incalzeste, revine la 0.02 si nu se mai simte o vibratie....   Am atasat si o scanare a tuturor valorilor din ECU la pornire. poate contine informatii utile.   Cu multumiri, sa ai o seara buna! Hai Romania :=)! LOG-01-01D-036-11E-13Frece - B03, B11, B13.CSV LOG-01-03F-101-11E-13 transa a 2-motor cald.CSV blockmap-01-03L-906-022-RQ.CSV
    • iceman_30
      Mi s-a spus ca se folosește mastic din ala folosit și la fixarea parbrizului. Sa folosesc mastic la toate portierele, ca să evit probleme pe viitor sau doar la cea la care am acum problema?
    • LUFY
      Pentru a evita costul mare de inlocuire a difuzoarelor, mai ales cu elemente originale (sa ma ierte D-zeu da 500 de lei/difuzor e cam aiurea, mai ales ca difuzoarele astea de pe Golf 7 sunt niste petarde la calitate, in comparatie cu ce se punea pe Golf 6 sau 5), trebuie efectuata operatiunea prezentata si in clipul sugerat de mine.    Adica demontate difuzoarele (cu mare grija, pt ca exista riscul sa se crape plasticul in jurul gaurilor de prindere, prindere care e cu nit-uri apropo). Apoi curatat acel burete/garnitura....ma rog, ce mai e ramas din el, ca oricum e copt si se macina foarte usor. Si bine-nteles, pusa solutie de etansare si montat difuzorul la loc.   Legat de solutia de etansare. Nu folositi silicon sanitar ! Nu tine mai mult de 1 an. Variatile de temperatura si vibratiile vor duce la cedarea acestuia. Patit eu la prima demontare a difuzoarelor. Si cum in acel moment chiar nu am avut posibilitatea sa pun altceva, iar usile imi curgeau grav (pur si simplu in decurs de cateva zile au cedat acele garnituri minune la difuzoare), am folosit silicon sanitar. In 8 luni s-a dus "reparatia" pe copca.   A doua oara am folosit pasta/silicon de etansare motor (adica ce se pune pe la chiulasa ca idee). E mai ieftin si usor de aplicat. Eu luasem un tub de genu de prin Dedeman, ceva produs polonez.  Se poate folosi si mastic de parbriz, dar e mai scump un tub de genu, iar acel mastic trebuie incalzit si lucrat repede cu el. Deci e cam cu dus si intors.   Cert e ca de 2 ani nu mai am probleme deloc, de cand am facut operatiunea nr. 2, cu masticul potrivit amintit mai sus.   Deci remedierea problemei, pt a face treaba care sa tina, implica demontare, curatare, etansare si montare la loc. Daca numa se da cu mastic in jurul difuzorului in speranta ca nu o sa mai zamuie apa intre tabla si carcasa de plastic a difuzorului e pierdere de vreme. Cu timpul apa tot va curge.    Uite, chiar recent am dezbatut aceeasi problema cu un coleg de forum, si am explicat si acolo ce am facut eu si ce am folosit la prinderea de exemplu la loc a difuzoarelor, ca sa nu ma mai chinui cu nituirea.     
    • florin berdila
      Pai când dau pe 10A îmi arata 0'12 dar uitați-vă la pozele de sus ''îmi arata pe 200miliampri  îmi arata 01.2 asta cât inseamna
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!