Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,1k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,9k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,9k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,2k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   34 Membri, 1 Anonimi, 458 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • livius02
    • adrian001
    • gabist4
    • dragospa
    • Bebeee
    • halamadrid
    • alinbum
    • George_56
    • AndreyPH
    • nervoss
    • aditzu'
    • xtelian
    • ppp3
    • pronet
    • lifedo
    • avalidnerd
    • vatt
    • IMarianI
    • Alexandru Gabriel
    • dydu_kuf
    • haro
    • nicusan
    • Hayate
    • jvu
    • sandumbogdan
    • acidone77
    • andrusel
    • Torque
    • marius1982.11
    • tavitara
    • Stefan2025
    • dorumarcatoru
    • vizitator
    • adriantudor78
  • Images

  • Posts

    • mirceateodor
      Am cablaj original tras in portabagaj si am incercat sa folosesc 2 magazii in portbagaj. Mereu la cald "sarea" CD-ul si dadea eroare. Le-am desfacut si curatat dar fara succes . Imi place muzica si claritatea de pe CD si prefer sa am un back up la AUX. Nu o sa renunt la MFD prea curand. Am avut si alte unitati aftermarket dar mereu am revenit la OEM.
    • ford sierra tdi
      sigur se poate negocia, te duci si la altii (dealeri mici din orase mici), e foame mare, mai ales ca s-a anulat rabla... si stai linistit, chiar daca are 115CP are cutia etajata ca sa te ajute
    • micutu82
      Acum 1,5 ani l-am verificat si eu la Avia si mi-au zis ca-i ok. Ce-i drept, atunci parca nu facea, sau nu il bagam eu in seama
    • AndreyPH
      Nimic notabil in ultimul timp cu Superbul in cauza. Folie pe faruri, stopuri si cam atat. Haleste kilometri cu nemiluita. 14.800 din Ianuarie pana acum, iar pun de-o revizie. 🙄   Incerc sa gasesc timp pentru a face chrome delete si ce mai trebuie, dar tot mai greu acum, cu perioada concediilor. 😕               Ma bucur de un consum foarte bun pentru stilul meu de mers.
    • CiprianB
      Tenta aia se observă doar dintr-un anumit unghi. Dacă le ai închise pe spate cele de pe față abia se observa, doar la o privire atentă. 
    • sNaKeyy
      Nu, dar se observa foarte greu (au o tenta usor albastruie) si nici nu atrag atentia astfel incat sa se ia cineva de tine. Si eu am de 5 ani pe ambele masini si recomand tuturor sa o faca. Diferenta de confort este foarte mare. @CristiALF eu iti recomand sa pui si pe fata.
    • CiprianB
      Am pus și eu pe Kodiaq pe față Air 80. E mai bine cu ele. Pe spate am pus cele mai închise. Pe față nici nu se observă ca sunt puse. 
    • vizitator
      Din semnatura vad ca esti din Bucuresti, daca treci prin zona Magazinului Unirea, imi poti da un semn prin Messages, cobor in fata blocului si ascult si eu zgomotul de la pornirea motorului tau. In ultimii ani in care am detinut masina mecanicii de la Avia nu mai masurau intinderea, isi dadeau seama dupa zgomot daca distributia e de schimbat sau nu; macar fac comparatie cu felul in care suna la a mea (care, repet, a ajuns la 120 000km cu lantul original).
    • CristiALF
      Daca te incadrezi in transparenta de min 70%, da. 
    • mad_kat
      Bluetooth pe aux e super fan - de un an jumate folosesc un chinezism de genul - isa rostul magaziei nu prea il vad. Daca ai chef sa cablezi insa, discutam pentru magazia mea de portbagaj, originala - vine montata in compartimentul din stanga al portbagajului, si nu ia spatiu din torbedoul si asa imens al Golfului  . Eu sigur nu o sa o mai folosesc vreodata - doar amplificatorul il tin, daca vreodata revin la MFD cu DSP.
    • micutu82
      Mecanicul la care am fost mi-a zis ca dupa parerea lui ar fie ok pentru inca 10000km dar daca vreau sa fiu sigur si sa dorm linistit, sa-l schimb. Am zis sa treaca temperaturile astea de 30+, sa vedem daca mai face zgomot. Pe caldurile astea, tinand cont ca-i foarte cald si masina sta 4-5 zile, la fiecare prima pornire face acel zgomot. Dupa aia daca opresc motoruil si-l pornesc din nou nu mai face nimic.   Cand am dat jos capacul de sus, pe directie perpendiculara pe rola (albastru) avea un mic joc dar mecanicul zicea ca-i ok, toate au asa un mic joc, zicea el. Pe directie transversala (rosu) era foarte intins, nu avae niciun joc si distanta intre patine parea ok. Ce-i drept, verificarea a fost facuta la o ora dupa oprirea motorului  
    • mirceateodor
      Un pic de update si la interior. Vreau sa pastrez MFD1 ca look oem si am folosit :  - bluetooth pe aux   - magazie de CD in torpedou.  
    • sdR+
      Ai pus termostat de origine?La Opel mergea in 105 grade in opcom, in bord 90, m am oparit pe la Iasi, o trauma cu sechele, dar la vw nu am vazut asa ceva.Senzorul de temperatura antigel a fost schimbat?
    • a_andrei
      Nou doar la reprezentanta, nu se poate comanda din alta sursa. Si oricum trebuie codat pe serverul VW, nu au cum sa il monteze altii.
    • lupo_bv
      Eu zic că este reglat bine. Valoarea din a doua căsuţă trebuie să fie aproximativ între  30 şi 70 atunci cînd temperatura lichidului de răcire este 90 grade. Practic valoarea aia nu se modifică indiferent de temperatură, se modifică intervalul (de asta sunt liniile alea înclinate în grafic). Cred că dacă ne arată graficul cu avansul cînd  temperatura lichidului de răcire este în jur de 90 grade, acesta este destul de aproape de linia din mijloc. Ar fi interesant de ştiut dacă atunci cînd s-a schimbat distribuţia ultima dată s-a respectat procedura, adică dacă s-a blocat axa cu came cu cală şi s-a slăbit fulia axei cu came (din moment ce avansul era dereglat presupun că nu). Dacă nu s-a făcut aşa sunt şanse destul de mari ca deşi vibrochenul să fie sincronizat cu pompa de injecţie axa cu came să nu fie şi deşi momentul injecţiei să fie ok supapele să nu se închidă/deschidă exact la momentul potrivit. Pentru a verifica asta trebuie tras motorul la semnul de pe volantă şi verificat dacă intră cala de la fulia pompei şi de la axa cu came (este o crestătură în partea opusă fuliei). Posibil ca un test de compresie să dea ceva indicii.   PS Ca să vezi graficul trebuie să apeşi pe TDI-Timing.  
    • jamal_bao
      @Emy D da, au doua variante. Cea ieftina fara strat de protectie si de calitate mai slaba si cea mai scumpa are un strat negru pe deasupra si e lucrata mai bine. Prin 2019 am dat 250 ron pe bucata
    • cipikd
      Problemele cam fix la prima cheie după distribuție au apărut. Martor filtru de particule care nu s-au mai stins. Distribuția s-a făcut la un service dedicat VAG și în care am mai făcut distribuții. Ideea este că după schimbul distribuției s-a mai umblat de 2 ori, o data când s-au înlocuit un tachet și un culbutor și când s-ar făcut conversie la CP3, cu menținerea problemei. Problema de care vreau acum sa scap este consumul de +2 litri peste consumul din bord.
    • G3orge94
      Cam dupa aproape un an a venit si randul nostru sa ne prezentam. Suntem un cuplu nedespartit: Volkwagen Passat Motor de 1.9 TDI (131CP AVF 96 kv) / cutie manuala in 6 trepte Culoare Gri metalizat Dotari: - climatronic - scaune cu incalzire fata - scaune reglabile pe inaltime si cu suport lombar - scaune din piele - 4 airbag-uri (2 frontale + 2 laterale) - cotiera fata/spate originala - geamuri electrice fata/spate - instalatie audio originala (radio casetofon + 8 difuzoare) - oglinzi laterale electrice si incalzite - duze pentru spalarea parbrizului incalzite - pachet piele (volan + schimbator + frana de mana+ scaune) - jante de aliaj 15'
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!