Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

ma poate ajuta cineva cu informatii (si nu numai) cum si unde sa schimb valva egr(fara sa fiu jegmanit)

masina merge bine dar are un demaraj mai lent.La test a iesit valva egr defecta.Locatia:in jurul Buc. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conform carui test :D masina nu are cum sa fie puturoasa din cauza egr-ului, dac vrei sunama pe 0740983295 si ne uitam la ea, dar mai lasat masca cu faza: trebuie scimbat egr ca nu trage :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea, masina poate fi puturoasa din cauza EGR-ului, daca acesta nu functioneaza la parametrii normali si induce mai multe noxe in admisie, decat ar trebui. Cel putin asa mi s-ar parea firesc, dat fiind faptul ca oxigenul din agregat arde mai usor decat CO2.

Oricum, cred ca ai putea face un test cu EGR-ul dezactivat, in speta cu mufa scoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la diesel nu e asa de semnificativ egr, de asta multi il si anuleaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@botze: Inteleg ca esti nou insa ai grija pe viitor sa postezi in aria specifica motorului tau nu caroseriei tale. de asemenea ca sa poti fi ajutat mai usor completeaza profilul cu masina (model + marca) si motorul (capacitate, tip si eventual, daca stii, codul).

Am mutat eu topicul aici (in TDi Forum).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la diesel nu e asa de semnificativ egr, de asta multi il si anuleaza

Esti sigur? Prin anulare se intelege ca nu mai sunt recirculate gazele din evacuare dar, daca EGR are "buba" si face exact invers? :) :) Sigur ca nu EGR trebuie sa fie neaparat vinovatul dar, nici nu poate fi exclus.

@botze- ar fi fost util codul de eroare

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nalamurire cu privire la valva EGR.

Mie imi umezeste cu ulei :) E normal acest lucru ?

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat de mult se umezeste, ca am vazut ca si la mine este putin umeda, desi valva este noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur? Prin anulare se intelege ca nu mai sunt recirculate gazele din evacuare dar, daca EGR are "buba" si face exact invers? :) :) Sigur ca nu EGR trebuie sa fie neaparat vinovatul dar, nici nu poate fi exclus.

@botze- ar fi fost util codul de eroare

intai sa vedem eroare si dupa aia sa ne pronuntam, pt ei care se duc in seviceuri si li se zice ca e egr busit si de asta nu trage, scoateti furtunul de vacum si mergeti cu el scos un pic si vedeti daca vi se pare mai rapida masina :)

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat de mult se umezeste, ca am vazut ca si la mine este putin umeda, desi valva este noua.

NU picura din ea... am vazut k este umezit cu ulei, akolo sub "palaria" coprului valvei

A mea nu este noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu exact despre ce palarie vorbesti, pentru ca sigur nu arata la fel ca la masina mea, dar in principiu nu cred ca este vreo problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu exact despre ce palarie vorbesti, pentru ca sigur nu arata la fel ca la masina mea, dar in principiu nu cred ca este vreo problema.

"Palarie", adik partea superioara a EGR-ului.

In zona indicata d sageata imi umezeste mie.

Pareri? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti face inca probleme, daca umezeste putin inca se mai poate merge linistit cu ea. Nu merita sa o schimbi pentru ca, si noi mai umezesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am un Passat din 2002, 101 CP si mecanicul de la service, mi-a spus ca trebuie schimbat EGR deoarece are pierdere de ulei. Mentionez ca masina merge foarte bine. Poate fi reparat EGR -ul sau inlocuit cu unul nou? Cam cat costa unul nou? Cauzele defectarii ? Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipos are exact motorul tau si din cate am inteles de la el nu prea exista PD (cu un pic de varsta) sa nu piarda ulei pe acolo si ca nu ar fi o problema functionala... ci cel mult de murdarit pe acolo. Intreaba-l si pe el.. trebuie sa stie mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si eu am aceeasi problema. Ideea e ca la mine a ajuns sa picure pe galeria de evacuare, plus ca arunca si pe pasla ce imbraca zona amortizorului, iar in timp se unge si cutia filtrului de aer si altele care mai sunt pe langa. M-am decis sa-l schimb (m-am interesat si unul nou e in jur de 700 - 900 ron).

Mihnea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred sa fi intalnit vreo masina vw cu egr care sa nu aiba scapari de ulei...e ceva normal la ele,asa ca nu ai de ce iti face griji numai in cazul in care pierzi in exces ulei si iti scade nivelul de la joja de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema. Dar am observat ca pe lateral are 2 gauri cam de 4-5mm si mi se pare ca pe acolo "rasufla" nerusinatul. Daca infund cele 2 gauri, se intampla ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred sa fi intalnit vreo masina vw cu egr care sa nu aiba scapari de ulei...e ceva normal la ele,asa ca nu ai de ce iti face griji numai in cazul in care pierzi in exces ulei si iti scade nivelul de la joja de ulei.

Daca ii scade nivelul uleiului la joja oricum nu e vina EGR-ului iar schimbarea acestuia nu ar rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare... egr trebue sa stea deschis tot timpul la relanti sau doar cand e motorul rece ca sa actioneze ca soc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la ralanti si la motor cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si eu am avut probleme cu EGR, cand motorul era rece se auzea un tacanit de la EGR pana ajungea la temp de 90Grade. Am fost la skoda la reprezetanta si s-a constat ca, o clapeta era blocata de calamina care se afla acolo. S-a curatat si totul a revent la normal. Totul a costat 75Ron si a durat 45 min.

Modificat de CrisXtian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine are o poza cu EGR ul la vw passat ca eu nu stiu care este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite o poza: egrul este dispozitivul argintiu dinpartea superioara a pozei.

post-4525-1171653895_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!