Jump to content

Scut motor la Golf 4


vladixus
 Share

Postare recomandată

Daca nu se pot pastra acele laterale de plastic, nu-mi mai pun scut de metal...

Raman cu asta de plastic, dar ii pun inaltatoare. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt convins ca acele laterale din plastic se pot pastra in forma originala sau cu niste mici adaptari nu cred ca e mare lucru sa fie taiate indoite putin astfel incat sa se "inteleaga" cu noul scut metalic

intr-adevar pare a fi asemanator scutul de la enginehouse cu cel de la autokarma, cel de pe scut-motor.ro avea park in documentatie si ceva scris in turceste park numele firmei sau ceva, de asta cred ca si acei suporti sunt mai firavi...oricum daca ar fi mai ieftin cu 100 de ron macar s-ar merita si sa fie intariti suportii dar la acelasi pret e clara alegerea...

Deocamdata merg incet si cu foarte mare grija, alaltaieri am tras o sperietura buna vroiam sa intru intr-o parcare si era un prag d e gheta urmat de o balta imensa norocul meu ca am intrat incet ptr ca dupa prag masina a cazut in balta care avea cred 15 cm adancime, s-a auzit oleak cum s-a frecat scutul de plastic de pragul de gheata dar din fericire am scapat teafar...

Daca pica din cer 100 de euro poat ema bag si eu, dar astept intai niste opinii de la cei care au scut metalic.

Sigur o sa se auda tractorasul putin mai tare si o sa se mai lase masina putin de fata cred

asa ca idee aceste scuturi nu ar trebui sa aiba niste ambutisari nervuri de intarire ceva?

mie mi se par cam plane asa, ceea ce nu este prea bine ptr ca tabla de 2.5 sau 3 flambeaza daca nu are intarituri

nu are nimeni niste desene mai in detaliu cu dimensiunile unui scut? m-ar interesa pentru ca daca as avea dimensiunile cred ca as putea copia si eu unul cu destul succes

aveti idee daca aceste scuturi au tampoane de cauciuc ptr fixare? banuiesc ca nu se prind direct cu suruburi fara tampon ptr ca asta ar insemna vibratii la greu.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez o poza cu niste cote ale unui scut creat de un coleg al nostru de pe vwforum. Nu ii mai stiu nick-ul, dar sper sa nu se supere ca i-am postat poza aici. Sper sa va ajute. Bafta.

n55c7.jpg

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar aparatorile de plastic laterale au fost scoase din cate vad in poza.

deci se face mocirla sub scut.

iar legat de grosime.. 2.5-3mm e arhisuficient pentru un scut... are 12kg in total

daca ar fi facut de 5mm probabil ar avea 20kg

iar la golf se simte acea greutate, in afara ca, coboara garda la sol.. probabil creste si consumul

nu se simte la masini mari.. dubite T4, T5, Caddy, A6, A8, Touareg etc..

pai scutul din fabrica al T5-ului meu e urias, si greu tare, singur nu poti sa-l manevrezi cand schimbi uleiul, pentru ca nu are deschidere pentru surub, e dintr-o bucata, fara aerisiri, fara fante, fara deschideri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/index.php?showto...p;#entry1182736 am vazut ca s-au postat aici niste pzoe mai in detaliu cu scutul de pe scut-motor

suportii par destul de rezistenti zic eu, par a avea cam 5 cm in grosime

pe de o parte e fain ca se poate "bascula" scutul pe suporti pentur cand e nevoie de a se executa lucrari la motor

ce nu inteleg e de ce acei suporti au gauri de alea pentru reglaj la ambele capete...daca treci peste ceva e foarte posibil ca suruburile sa alunece in acele gauri din cauza socului si nu ai facut nimik

poate intelegeti voi cum vine treaba asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poti sti pana nu montezi

si eu incerc sa imi imaginez cum e sistemul dar nu reusesc.

oricum vreau sa comand de la scut-motor.ro dar din pacate am nevoie de 5 cauciucuri de vara si au intaietate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@soila - iar la golf se simte acea greutate, in afara ca, coboara garda la sol.. probabil creste si consumul

Consumul nu creste (poate 0.0 si ceva in conditii ideale de laborator), garda e discutabil (cat de noi sunt arcurile si/sau telescoapele - daca te rederi la greutate), un coleg anterior a demonstrat ca nu e gigantica diferenta de garda inainte si dupa montarea unui scut de metal...aici depinde mult de preferintele ficaruia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se pot pastra acele laterale de plastic, nu-mi mai pun scut de metal...

Raman cu asta de plastic, dar ii pun inaltatoare. :icon_thumright:

Se pasteraza acele plastice, iar la montarea scutului original se practica 2 gauri de 3/3 cm in acele plastice prin care trece bara de prindere a scutului pe acele tevi cu filet prinse pe lonjeron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ca si concluzie pana la urma mie cel de pe autokarma mi s-ar parea mai ok, cel de pe scut-motor nu m-a convins inca

voi ce v-ati lua dintre acestea doua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amandoua au aceiasi grosime, amandoua sunt facute prin turcia

difera sistemul de prindere in fata... dar aici conteaza destul de mult

ma refer la cel de pe autokarma.. barele acelea sunt niste profile de fier.. care se indoaie mai repede decat suportii de otel

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre cele doua...eu l-as lua pe cel de la Odorhei :) .Daca e facut in Ucraina,cum se spune...Aparatele foto facute la rusi,pe vremea lui Ceau,e drept,putea-i sa spargi si nuci cu ele.In general lucrurile facute la ei,erau extrem de solide.Poate traditia se pastreaza.Aici sunt impresii.Poate ne confirma colegul care-l are montat,daca este facut in Ucraina,cum am mai citit pe aici.

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt cel de pe autokarma avem doar o schema, bine ar fi sa cerem o poza detaliata cu produsul sa putem vedea sistemul de prindere...

totusi cel de pe scuturi-auto mi se pare prea mic (?!?) si priderile am obs ca sunt din metal destul de dur dar tot slabe mi-i se par (aici ma refer la niste poze de pe vwforum in care comerciantul isi preenta produsul - scutul respectiv)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la cel de G4 de pe Autokarma nu mi se par solide prinderile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate va ajuta sa luati o hotarare asta:

"QUOTE (cristianionut @ Feb 13 2008, 12:22:49)

scutul ala de metal Ucrainian, dintr-o foaie mare de tabla, pentru modelul de la golf 4 are in fata fante de admisie aer.Un alt avantaj fata de cel fabricat in cehia pentru skoda si se potriveste la golf 4, este modul de prindere.La cel din cehia in fata se prinde cu un suport in forma de T iar la cel din ucraina se prinde cu un suport in forma de V, ambele vazute din laterala masini.La impact opune rezistenta mai mare cel din ucraina deci protejeaza mai bine.Un alt avantaj ar mai fii grosimea tablei care este mai mare la cel din Ucraina. Ca avantaje la cel din Cehia as spune ca este mai usor datorita faptului ca tabla este mai subtire si ambutisata. Acoperirea cu tabla la motor ca suprafata este cam la fel."

Pe mine m-a cam convins...

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

degeaba e tabla groasa daca nu e amtusisata ca sa-i dea rezistenta

adauga greutate degeaba la masina...m-am uitat la poze si mi se pare o mare bucata de tabla cu niste suduri pe ea acela de la Odorhei, nu mi se pare mare sfaraiala de capul lui, park e totusi prea plat totusi...macar asta de pe scut-motor e catusi de putin mulat pe motor. Asa cumpar si eu o coala de tabla de 4 imi fac niste suporti o prind sub motor si gata am scut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-as zice ca degeaba e groasa.Se ambutiseaza tabla mai subtire pentru a obtine rezistenta(si scade greutatea)la cea groasa n-are rost.In fond conteaza design-ul?(oricum e sub masina) sau utilitatea?Cred ca cel mai bine se pot exprima cei care-l au montat, daca este mai rezistent sau nu,la impacturi,fata de unul mai usor,din tabla subtire,ambutisata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum serios, nici nu stiu ce sa imi mai iau, asa debusolat sunt... inante de revelion eram la un pas de a confirma comanda pt cel de pe auto-scut, apoi dupa revelion era mai mai sa comand cel de pe autokarma...acum habar nu mai am ce si cum. Si trebuie neeeaaaparat sa imi pun, urgent.

Astept parerile celor care si-au mai cumparat si pus sau a comerciantilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trimite nimeni un mail la autokarma ca sa ceara mai multe detalii?

pana la urma daca prinderile par prea subtiri acestea se pot intari, scutul sa fie ambutisat bine ca sa nu se indoaie din orice piatra

eu deocamdata merg atent cu scutul de plastic si verific de fiecare data cand am urcat vroe bordura ce distanta mi-a ramas de la scut la sol...

probabil cand o sa sparg baia o sa-mi iau si eu scut metalic....sau daca imi vin niste bani de undeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum serios, nici nu stiu ce sa imi mai iau, asa debusolat sunt...

Astept parerile celor care si-au mai cumparat si pus sau a comerciantilor.

Ideal ar fi sa le putem vedea si "pipai".Cum asta e cam greu,cred ca tara de provenienta poate spune ceva,apoi parerile avizate,argumentate ale celor ce au montat pe masina.Eu am citit TOT acest topic si am ajuns la concluzia de mai sus.Inca nu am toti banii si deci mai prospectez.Vad ca in ultima vreme,din cei care au postat,doar Gelu 1 si-a montat.El a apreciat ca tabla ar avea cca 2mm si ca are intarituri(altii au scris ca ar avea 3-4 mm).Poate citeste si confirma daca tara de provenienta este Ucraina,cum am citit mai demult,sau e de pe la noi.O alta varianta ar fi un tel.la cei care le comercializeaza si aflat detaliile care fac diferenta...poate chiar o imagine in detaliu.

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am citit discutiile si vreau sa fac cateva remarci. Am impresia ca scutul meu este facut la Odorheiul Secuiesc din ce am citit pe cutia in care a venit, dar nu stiu daca a fost facut de ei sau importat.

Pana acum nu am avut absolut nici o problema cu el si nici nu am sesizat vreo modificare a comportamentului masinii. Am atins de vreo doua ori cu el, odata asfaltul la o denivelare mare, si alta data pietre pe drum de tara. Ce pot sa spun e ca merg mult mai linistit, nu mai stau cu gandul ca sparg baia Bineinteles ca scutul nu a transformat masina in una off road, trebuie sa fiu atent in continuare. Mergeam fara griji pe drum inzapezit si atingeam cu scutul zapada intarita chiar si bucati de zapada intarita. Daca nu era scutul cred ca nu mai aveam asa tupeu.

Concluzia, eu cred ca merita, cu toate ca tabla nu e foarte groasa insa din cate am vazut e rezistenta si e mai bine cu el decat fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine,dilema,e ce sa alegem intre cele trei.Eu citisem ca cele de la Odorhei sunt mai rezistente(ca provin din Ucraina).@bbogdanmircea spunea ca asta nu ar avea ambutisari si deci mai putin rezistent...in schimb am vazut ca unul din ele se pare ca e din Turcia si cum lucrurile turcesti le cam cunoastem...nu stiu la celalalt provenienta...Poate ai un nr.de tel.pe PM ca sa nu se interpreteze poate ca reclama,de la odorhei sa intreb niste detalii,sau o adresa pe net...Zicea-i ca are ceva intariri pe interior;sa inteleg ar fi in loc de ambutisari?Mai inainte cu ceva pagini,cineva scria ca ar avea 3-4 mm tabla,nu 2 mm.Intereseaza totusi rezistenta la impact,prinderea cat de solida este...Poate ai studiat detaliile astea.

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tabla are 2 mm cel mult 2 jumatate Nu am masurat ci doar ochiometric, In orice caz 4 mm nu are. Prinderea e foarte buna, e solida. Intaririle sunt la exterior se observa si in pozele care le-am atasat anterior si sunt pentru a diminua eventualele lovituri

eu am comandat scutul de la un magazin de piese auto Am sa incerc sa fac rost de un nr de telefon ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu se inteleaga ca eu sustin un produs sau altul

stiu doar ca ambutisarile se practica de obicei la tabla ca si intarire pentru ca altfel aceasta flambeaza destul de usor la o lovitura daca are suprafata mare(exact cum se infunda aripile)

o pondere foarte importanta o au acei suporti daca ei se prind de cadrul masinii si cat de solizi sunt ei ptr ca daca suportii se indoaie si scutul loveste baia iarasi nu e bine

ca si referinta putem lua acel pdf care arata montarea unui scut original si cum aratau suportii de la acel scut...

in rest ce sa zic, daca ar fi sa aleg probabil l-as alege cel de pe scut motor ptr ca avem cele mai multe poze date despre el, desi suportii nu m-au prea convins

Gelu poti sa ne spui cam ce distanta este acum de la scutul tau si pana la sol?

Ti-ai pus inaltatoare ?

Mai poti urca o bordura sau atingi cu scutul in ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!