Jump to content

Probleme cu directia - inlocuire brate


stefison
 Share

Postare recomandată

Mersi. E bine de stiut. Voi aplica azi pe partea stanga. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmine , cum ti se par acuma noile amortizoare ?

si eu le am schimbat pe spate si mare lucru nu e ... daca stiam imi cumparam direct de alea sport :icon_thumright:

am mai "probat" de cand le am schimbat si alte passaturi care erau "tari" dar toate sunt destul de moi ...

asa fac toate ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat-ul este facut pentru confort!Daca vrei masina care sa-ti sparga dintii in gura,ia-ti Peugeot 407!407-le nu lanseaza pe drum,ci topaie!Deci.....ce preferi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am terminat azi si cu partea stanga-fata.

Aici sururubul-minune n-a vrut sa iasa decat dupa ce am incalzit la rosu partea din fuzeta ce tine bratele de sus. S-a cam dus si vopseaua de protectie din zona respectiva, asa ca dupa ce s-a racit cat de cat am curatat bine si am dat cu vopsea-spray sa previn corodarea pe viitor.

Dupa ce am demontat totul am avut 2 mari surprize:

- din 8 brate (4 inferioare si 4 superioare) doar UNUL nu avea joc (inferior spate). Restul 7, toate aveau joc. Si un cap de bara.

- burduful la planetara stanga, ce l-am montat acum 1 an s-a crapat si a inceput sa arunce vaselina. Daca nu schimbam bratele probabil nici nu ma sinchiseam sa-l verific, stiind ca l-am schimbat nu demult. A fost asezat in canalul destinat lui, deci cauza nu poate fi decat calitatea slaba. Se si vedea pe el ce imbatranit era cauciucul peste tot. :ceuameni:

Impresii cu suspensia si directia noua: Alta masina. :))

Totusi la mine cel mai tare s-a simtit inlocuirea amortizoarelor spate. Schimbarea in bine a fost mai radicala dupa inlocuirea lor. La cele de pe fata nu simt o schimbare chiar asa mare.

In rest... e liniste si pace. Nu mai zdrangane nimic. Chiar am verificat la trecerea peste calea ferata. Nu se aude nimic. :)

Amortizoarele vechi, originale ale masinii erau tot SACHS. imagine251.th.jpg

Borisake, intr-adevar inlocuirea flanselor de la amortizoarele fata e doar un moft. Sincer, ale mele dupa 9 ani, arata ca noi. imagine252.th.jpg

Probabil si pentru faptul ca acolo unde se afla montate, nu au contact cu mediul exterior. Dar le-am pus pe cele vechi, daca tot le-am luat.

PS: un singur sfat as avea pentru cei ce schimba brate/capete de bara. Inainte de a le monta, prindeti rotula cu mana si miscati-o in toate directiile, cat de mult permite, timp de 1-2 minute. Asta pentru ca in fabrica, vaselina ce se introduce in burduf, e bagata DUPA ansamblare. Ceea ce are ca dezavantaj faptul ca e posibil sa nu ajunga vaselina niciodata peste tot intre "nuca" si "coaja" rotulei, sau sa ajunga prea tarziu. Oricum in funtionarea normala, rotula are o miscare mult prea limitata pentru a angrena vaselina din burduf.

Am simtit diferenta la prima miscare a rotulelor. La inceput era foarte greu de miscat. Pentru ca mai apoi sa se miste foarte lejer, dupa ce a ajuns vaselina peste tot.

La mine toate bratele de pe masina erau LMO (Lemfoerder ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o nedumerire. Dupa ce am pus toata directia noua si suspensia la fel, de ce masina inca se mai inclina destul de mult in curbe?

Alte Passaturi, chiar de aceeasi generatie mi se par mult mai "inchegate". Ma asteptam ca odata ce toate sant noi, sa nu se mai incline deloc in curbe, sau macar sa nu simti deloc.

Ce altceva mai poate sa influenteze asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inclinarea in curbe cred ca depinde in proportie de 80% de telescoape. Si eu am schimbat tot, exact ca si tine si la fel se inclina in curbe. Si culmea, telescoapele sunt foarte tari in comparatie cu altele. Apas cu greu masina, deci au rezistenta mare. Sincer eu n-am observat alte masini sa fie mai "stranse" in curbe decat a mea. Ca o comparatie, inainte sa schimb amortizoarele, aveam dinalea sport si desi erau destul de uzate, masina se tinea mai bine in viraje. Eu asa zic ca depinde de telescoape. Deci sa nu fiu inteles gresit, masina are stabilitate foarte buna, atata ca in curbe se lasa destul de mult pe o parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa si la mine. Iar daca iau o curba de 180 de grade cu mai mult de 30 de km/h imi fluiera rotile. Si inainte era asa, dar am crezut ca odata cu suspensia noua nu va mai face. Gresit.

Si scartaitul rotilor zic eu ca vine tot de la inclinarea prea mare in curba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unghiurile le-ai verificat dupa inlocuire ? Cade bine masina sau sunt diferente staga dreapta. Oricum de reglat nu reglezi decat un singur unghi. Am vazut o bara stabilizatoare ce se pune sus intre prinderile se sus ale ansamblurile arc-amortizor sub forma unei bare metalice care trece prin fata bateriei. Poate s-a mai muiat si caroseria. Revin cu link cand gasesc sa va arat.

LE : V-am spus ca va arat ;) . Cheltuiala e cam 310 ron cu totul(tva inclus).

Bara_stabilizatoare.pdf

post-15891-1254141642_thumb.jpg

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca asta rezolva problema. E ceva in genul, ca si cum bara de torsiune ar fi inmuiata si nu se mai mentine asa tare in curbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci... bucsele care tin bara stabilizatoare de lonjeroane, sau .....bucsele de la puntea spate ?! Alea mari. Ori arcurile sa se fi slabit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fata nu au nimic bucsele de la bara. Nu stiu pe spate. Ca mai am ceva ce-mi face galagie, o bataie de-aia foarte infundata, ce apare la drumul in "valuri".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat si bucsele alea de la puntea spate, enorm de scumpe. O sa schimb si bucsele de la bara stabilizatoare ca-s 10 lei bucata dar nu cred ca o sa se simta ceva. Intr-adevar arcurile nu le-am schimbat nici eu dar pot sa va zic ca sunt ceva mai scurte decat cele standard. Eu nu ma plang neaparat de cum se comporta masina, are aproape 1,5 tone, nici nu pot sa-i cer sa zboare ca una sport, avand in vedere ca toate-s stock pe ea (fie ele si noi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bre tu ai o limuzina, dar totusi cand te intorci cu 30km/h sa iti scartie rotile... asta mi se pare dubios.

Mie nu imi scatie rotile la astfel de viraje, dar imi clantane dintii in gura de la duritatea lor.

Si eu zic tot asa sa incerci sa schimbi si bucsele de la bara stabilizatoare de pe fata, cele de pe lonjeroane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am scos afara sa ma uit la ele si erau ca si noi. Si destul de tari pe deasupra. Nu-mi vine a crede ca din cauza lor se comporta asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e de la brate sau bucse. Cred ca e de la cauciucuri, fie nu au presiunea prescrisa (2,2 fata si minim la fel pe spate, scrie cred pe capacul de la rezervor pe interior), fie sunt uzate, fie sunt cu talonul inalt, fie sunt de iarna etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine o sa verific presiunea. Eu le lasasem la 2.1 ca sa nu scuture prea tare. Oricum circul mai mult singur in masina. Cauciucurile sant relativ noi, talonul e normal (205/55 R16) Michelin si Continental si sant de vara. Deci in afara de presiune (care o s-o verific maine), totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa mai recunosti masina dupa ce ii faci geometria :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si presiunea. Erau tare haotic umflate. Pe fata aveam 1.9 iar pe spate... chiar 1.1 in dreapta. :P

Sa fie motivul pentru care s-a uzat foarte tare peste tot, cauciucul ala?

Acum nu mai fluiera decat de pe la 40 la ora in aceleasi curbe. Dar tot nu e bine. O sa refac si geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

c_o_s_m_i_n cum se simte masina dupa ce ai pus amortizoarele Sachs?

Sunt mai dure decat cele stock? Acelasi upgrade trebuie sa-l fac si eu deoarece si amortizoarele mele stock sunt obosite. Doresc sa pun unele mai sport deoarece mi se pare ca masina mea e cam barca. In sensuri giratorii se inclina foarte mult. Pana sa schimb cauciucurile de iarna am avut o surpriza sa-mi derapeze foarte usor spatele intr-un sens cu asfalt relativ nou.

Saptamana viitoare este programata la schimbat bratele fata. Sunt Lemfolder daca nu ma insel, facute in Danemarca. Am citit pe forum ca sunt destul de bune.

Modificat de AaronNel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu i-am schimbat niste brate pe fata,bucsele cu capete de bara si nu am facut unghiul de fuga!Capetele le-am masurat cat am putut cu sublerul(stiu ca nu este ca la aparatul de unghi) si am vreo 2500km de atunci,dar nu imi scartaie in curbe si nici nu fuge de pe drum.Se inclina foarte putin in curbe(nimic sa te sperie),iar anvelopele sunt fara urme de uzura.Credeti-ma ca intru in curbe cam la limita ei de a intra esp-ul.Ca si anvelope am Firestone Multihawk(anvelope de vara).Daca va intereseaza ce duritate am la arcuri,va pot da codul de culoare de pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Vicius. S-a cam spus acolo ce era important. Nu ma prea incanta cele de pe fata. La gropi mai puternice sau crapaturi in asfalt sau beton, nu prea amortizeaza. Le cam simt pana in oase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum aproximativ 11 luni am schimbat toata suspensia fata si toate cele 4 amortizoare,iar piesele demontate le-am luat inapoi. Am si eu o intrebare legata de amortizoare : care sunt bune cele la care revin tijele inapoi dupa apasare sau cele ce dupa apasarea tijei raman apasate ?...multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai logic, nu? :D

Nu te-a impins curiozitatea sa le apesi pe cele noi inainte de montare?

Iti spun eu. Cele obosite raman unde le lasi, sau urca foarte greu.

Cele noi se ridica destul de repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!