Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

hotarati-va frate ba e cu motorul pornit ba e cu el oprit :icon_thumright:

deci, acea procedura include si vag-comu nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dreadfull, aici se vorbeste despre 2 operatiuni: una de la Ross-tech de pe site care a cu motorul pornit si alta care a fost un copy/paste de pe pe forumul golfmkv.com care e cu motorul oprit. Prima a fost folosita cu succes de mai multe persoane pe cand cea de-a doua pare a fi o pacaleala pentru ca nu se intampla mai nimic concret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Cred ca am si eu o problema cu DSG-ul, in sensul ca smuceste la viteze mici in momentul in care merg in coloana cu 10-15 km/h cand calc acceleratia smuceste....sau se mai intampla cand incetinesc pana aproape la 0 si apoi accelerez. O alta problema pe care am observat-o este atunci cand merg pe o strada proasta de exemplu cu viteza f.mica(10-20 km/h) scutura ca si cum ar patina ambreiajul, ca si la o cutie manuala cand mergi cu ambreajul apasat pe jumate si il tot scapi si iar il apesi. Ceea ce mi se pare ciudat este faptul ca ambele probleme se manifesta numai pe D, daca merg pe manual merge perfect pt ca am observat ca pe D o tine in viteza a 2-a chiar si la 5-10 km/h pe cand daca trec pe manual merg in viteza a 1-a si nu ma lasa sa schimb pana pe la 15-20 km/h(respectiv vreo 2000 de ture). Ce credeti ca ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grozy, incearca sa faci o readaptare cu VagCom-ul a cutiei DSG conform procedurii date de RossTech aici. Este foarte probabil sa se rezolve toate problemele mentionate de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai patit asa ceva? Eventual o sa incerc sa vad daca gasesc in zona mea pe cineva cu vag-com care stie sa fac readaptarea.

P.S. Procedura de care zicea X-Ecutor este de resetare a DSG-ului. Si eu am incercat-o si am sesizat ceva schimbari, adica schimba mai sus in primele trepte si parca mai lin, dar de scurta durata ca dupa vreo sapt-doua era la fel ca inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am citit cu atentie toate cele 23 de pagini ale jurnalului DSG si singura pagina unde am gasit o referire exacta a problemei mele este la pagina 13 si spre sfarsit la catageo

am nevoie de ajutorul vostru : frana brusca (N motive), masina se afla in D, s-a oprit din mers si pur si simplu o turam degeaba, a inceput pe bordul masinii sa palpaie PRNDS. am oprit motorul si la repornire a intrat in normal. am franat din nou brusc, masina a redus viteza, am incercat sa accelerez, s-a trurat motorul si o smucitura puternica fara ca masina sa intre in normal. Pe tester mi-a indicat o eroare in blocul mecatronic, care stearsa a permis masinii sa mearga din nou normal, pana dupa alte 3 sau 4 frane bruste. Aceeasi eroare. Cauze posibile : senzori arsi sau uleiul din cutie ce trebuie schimbat. Masina are 110.000 km deci ar cam fi timpul.

Este cineva care imi poate da mai multe lamuriri ? sper sa nu fie blocul de valve sau sa trebuiasca schimbat mecatronicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul se scimba la fiecare 60.000km pt. DSG 6 viteze. Ce eroare a dat? Cum vrei sa te ajute cineva daca nu dai informatti exacte, respectiv un listing de eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai perfecta dreptate, am omis acest aspect. astazi o sa postez eroarea.

Scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut,

iata o nou eveniment , nu tocmai placut, in viata cutiutei mele.

Bine, sper sa postez corect , deoarece defectul "" care vreau sa v-il fac cunoscut este pe masina mea dotata cu DSG, si care cred (dar nu sper sa fie ) ca e de aici .

Situatia in care se aude acest zgomot este urmatoarea :

mers de semafor , cutia ajunge in maxim treapta 3 ...4 poate , incepe decelerarea, apoi franez exact in momentul in care masina se apropie de un stop complet , se aude un zgomot destul de puternic si un soc pe care se simte in toata masina.

zgomotul l-am localizat in zona centrala a consolei (cumva in spatele consolei si in jos)

acelasi zgomot apare si cand esti la viteze mai mari , dar la fel incepi sa franezi si cand deja te apropii sa opresti de tot masina...se aude "zdrang" ca si cum ar lovi un berbec de spart usi , in puntea de fata... (altfel nu stiu sa il descriu )

sunetul nu se aude la fiecare situatie de genul asta, dar, se aude din ce in ce mai des si mai puternic.

se aude apoi si la accelerare dar mult mai suav""

un alt zgomot ciudat , se aude....cand "te joci " adica :

ejt la 70 la ora, si accelerezi f usor si f scurt , iei la fel de usor piciorul de pe acceleratie , iar il apesi usor, iar decelerezi

pana acum , am schimbat volant, care a fost "banuita" pe nedrept pt acest zgomot, dar nu era de la ea.

explicatia care mi-a fost data este : " este de la uzura care se aduna, si asta e zgomotul care il face " , totusi ...socul care se aude mi se pare prea puternic , violent, si cu o usoara tenta metalica.

deoarece nu am unghiul de fuga facut nu am mai facutsi alte teste...sa incerc sa vad daca se aude...si cand decelerez , franez... dar in N.

daca a mai avut vreounul dintre voi aceste simptome...si lea rezolvat...?

Modificat de TrayPower
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tester ti-a iesit vreo eroare? Masina mai este in garantie? Cat a fost volantul + manopera?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit cu atentie toate cele 23 de pagini ale jurnalului DSG si singura pagina unde am gasit o referire exacta a problemei mele este la pagina 13 si spre sfarsit la catageo

am nevoie de ajutorul vostru : frana brusca (N motive), masina se afla in D, s-a oprit din mers si pur si simplu o turam degeaba, a inceput pe bordul masinii sa palpaie PRNDS. am oprit motorul si la repornire a intrat in normal. am franat din nou brusc, masina a redus viteza, am incercat sa accelerez, s-a trurat motorul si o smucitura puternica fara ca masina sa intre in normal. Pe tester mi-a indicat o eroare in blocul mecatronic, care stearsa a permis masinii sa mearga din nou normal, pana dupa alte 3 sau 4 frane bruste. Aceeasi eroare. Cauze posibile : senzori arsi sau uleiul din cutie ce trebuie schimbat. Masina are 110.000 km deci ar cam fi timpul.

Este cineva care imi poate da mai multe lamuriri ? sper sa nu fie blocul de valve sau sa trebuiasca schimbat mecatronicul.

la fel am patit si eu si am fost la Vest 1 si de vina era senzorul de turatie care se afla pe volant. Era stricat si transmitea informatii gresite de la cutie la motor si invers. Un senzor nou costa 150ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant am luat-o cu 2100 RON cel mai mic pret pe producator care l-am putut gasi.

pe la magazinele de profil , din care unul prezent aici pe forum, nu am gasit mai jos de 2500 ron

la reprezentante am gasit 2370 la mobel, si 2400 la Elcargid

Mobel au spus ca dau piese doar cu montaj.

nu am pus inca masina pe tester. si sincer..nu stiu ce ar trebuii sa testez.

Masina nu mai este in garantie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel am patit si eu si am fost la Vest 1 si de vina era senzorul de turatie care se afla pe volant. Era stricat si transmitea informatii gresite de la cutie la motor si invers. Un senzor nou costa 150ron.

Cum s-a ajuns la concluzia ca era de la acel senzor?

Am si eu acel zgomot. Se intampla la decelerare cam in momentul in care in mod normal ar trebui calcat ambreajul (cam pe la 1100 - 1200 rpm). De asemenea il am si in mers, exact cum zice si Tray Power, cand ma joc cu acceleratia pe la 70 km/h. Trebue remarcat insa faptul ca la 70 este un prag unde cutia schimba intre treptele 5 si 6, cand nu accelerezi. La 70, in treapta a 6-a turatia scade la ~1200 rpm, la limita adica si ma gandesc ca daca te joci cu acceleratia derutezi cutia de viteze care probabil ca incearca sa schimbe viteza.

Cred ca acel clank care se aude este ambreajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa au zis cei de la Porsche Vest 1. Am dus-o la ei, am lasat-o cateva zile sa o testeze si asta a fost concluzia lor. Au schimbat senzorul, de atunci masina nu mai are nici o problema, si pot sa zic ca am fortat-o rau de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc TEFF de raspuns. in cazul meu a fost ceva mai grav. Am spart carcasa cutiei DSG si mi-a pierdut uleiul din cutie. In momentul in care am mers la mecanic mai aveam 1 litru de ulei si asta era motivul smuciturilor. Am incercat sa sudez acea carcasa (pe cutia nedemontata deoarece niciun service din cele 20 la care am fost mai cunoscute nu s-au bagat sa dezasambleze cutia) si nu a tinut. Am gasit cutie 6000 km an 2008 la 1000 de euro. si saptamana viitoare o sa schimb cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi este greu sa cred ca este ambreiajul, nu sunt mecanic, si nici nu am testat prea multe masini la viata mea, DAR e destul de greu sa o inghit pe asta e din cutie , deoarece tot ce am citit e ca e o cutie "inteligenta" , "se protejeaza de utilizator" - (in sensul sub / supra turarii etc etc.

inafara de asta, iarasi , peste tot...ambreiajul umed e muult mai fiabil decat cel uscat (ok. nu sunt cunoscator...nu ma pronunt, deci iau de bun ce s-a zis...deocamdata) ca teoretic tine de 2 ori mai mult

sunetul care se aude cand ma "joc" cu acceleratia, nu e de la ambreiaj ; e un sunet care lam auzit si la un DSG mai "tanar" cu doar 6-7000 km , dar mult atenuat

sunetul care se aude in faza de decelerareeste cel care mah nelinisteste. cauzat de ceva care are / si-a facut un joc...

chiar asa mare joc sa se fi creat in grupul de pinioane incat sa faca asa de urat ???

ofer un drive diagnostic test , la o intalnire pt cei care stiu despre ce vrb , sau au DSG, sau pt oricine crede ca poate sa aibe o parere obiectiva .

gbrgeorge cat tea costat cutia si de unde ai facut rost de ea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TrayPower ma ofer eu, am dsg de ceva timp si stiu ce poate, pe 300 cai :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut procedura dimineata asa cum e scrisa in link, s-a auzit un soft click (din instrument cluster) dupa ce am rasucit cheia inapoi

Nu cumva era pompa de combustibil care se amorsa/dezamorsa?

Si mie imi e greu sa cred ca poate face ceva procedura aia...

@Tray, cel mai bine e sa incerci procedura de resetare a DSG-ului intai, si apoi sa iti verifice si tie cineva respectivul senzor de pe volant. Cati km are cutia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles,

Pai cum facem sau cum e cu resetarea asta, ca vad pareri impartite ; mai sti ca , cutia "invata" stilul , deci aceasta rresetare...o sa o fac , dar nu prea ii vad utilitatea acum.

Cum facem cu diagnostic drive testu , cum si unde ?

185 000 km are masina .

Ps : am ridicat masina pe elevator. Am invartit de roti, si zona din care vine zgomotul, mi s-a spus ca ar fi niste "sateliti" , exista si un mic joc cand invarti cu mana de capul d planetara dinspre cutie, nu stiu daca e normal sa existe.

Ceva sugestii ?

Modificat de TrayPower
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tray - inca nu a cumparat-o. am gasit la un centru de dezmembrari de la care si-a cumparat un prieten volant ptr masina lui si acolo avea 4 cutii DSG. Daca ajung acolo saptamana asta si ai nevoie de o informatie da-mi de veste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TrayPower joi la 19:00 sala polivalenta sau duminica dimineata la 11:00 (cu conditia sa nu fiu plecat din bucuresti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu ai resetat niciodata cutia pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

well, nu ; nu i-am facut resetarea asta de care se vorbeste . nu am considerat ca ar fi nevoie

azi am fost asigurat (din nou ) ca zgomotul ar fi datorat faptului ca , cutia la decelerare , cand decupleaza treapta 2 si ramane in ambreaiajul 1 - treapta 1 , toate uzurile cumulate se "fac auzite" prin acel zgomot /soc.

Masina are tuning , asa am luat-o ; pe tester a iesit treaba asta ( in sensu ca se vedea "one succesfully attempt on ECU " sau ceva de genul asta - nu retin exact ) ; nu stiu ce putere are exact ,dar seful de service de la ElcarGid Skoda a zis ca sigur are o modificare facuta , deoarece pleaca altfel decat una stoc - asta in urma mai multor teste de drum .

Eu una nu am facut uz de extracaii putere (teoretic ) in plus, sunt mult prea multumit de consumul care il face, si asa tind sa cred mai mult ca tuning facut inseamna in prima faza economie de combustibil.

Zic teoretic ca , iarasi , nu am fost niciodata sa ma conving ca are sau nu ca nu are vreo modificare, cu atat mai putin sa ii masor puterea.

Modificat de TrayPower
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de orice investigatie la cutie, iti recomand cu caldura si eu eu resetarea DSG-ului. Rau nu-i va face cu siguranta, asa ca nu ai nimic ce sa pierzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doresc si eu o resetare a cutiei. Domnul Dreadfull ne poate ajuta cu asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!