Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,8k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 854,8k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 173,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,4k
      postări
    6. 278,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,7k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   22 Membri, 2 Anonimi, 941 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • florin r.
    • Andrei1980
    • ssergiu14
    • adidas00
    • Greuuuuuuuuu
    • Bursucu67
    • Kaminoreal
    • haro
    • G a b r i e l
    • Al Bundy
    • ionut_che
    • bobo_avr
    • pedolu ion
    • EEXCALADE
    • liviudante
    • Teodoreanu
    • Cornel3
    • corad0
    • mapvip
    • Mihai114
    • Kalikantaros
    • grp
  • Images

  • Posts

    • skodamen
      Am casco pe masina de 17 ani avand in vedere ca prima e 880 de lei pe an, si din cand in cand ii fac o vopsire de 7000 de lei(zgarieturi si bunghiuri adunate de un batran care o conduce), merita
    • Al Bundy
      se face casco si la masina de peste 10 ani, doar daca in anii anteriori ai avut casco la aceeasi firma si fara daune. doar ca dupa 12-13 ani prima ceruta e mare si nu merita
    • grp
      @Al Bundysi @cristi511 aveți dreptate amândoi, de aceea am precizat că trecând de 10 ani, nu se mai face casco. Când am vorbit de casco, mi-a fost comunicat că, ce nu este pe serie se trece separat, dar cu condiția menționată și de voi, dar așa cum știți si voi din istoricul mașinii, că piesele au fost luate din dezmembrări sau ebay.de, iar montajul acestora a fost făcut in garaj sau de către mine/alte persoane, nu intr-un service autorizat RAR. 
    • Al Bundy
    • corad0
      @marius1982.11"Esti norocos, probabil ai cumparate de la ei un pumn de 911 noi si nu esti Chris Harris :))"   Probabil altii au prioritate, cine stie, daca esti client fidel beneficiezi de anumite servicii preferntiale! "Un pumn de 911" n-am cumparate, doar 2 Cayenne noi, insa am avut tangente cu toata gama Porsche de mult timp, inclusiv pe circuit am facut training cu Tomas Duplinski.  Porsche Pipera m-a invitat la toate lansarile de modele, n-am avut timp sa merg chiar la toate, insa mi-au dat si acasa mai multe masini pentru cateva zile sa le testez, de exemplu 991 proaspat aparut pe vremea aia.   "Totusi, daca ai vise de RS, vezi galeria mea foto. Il poti avea temporar, chiar de la ei de la muzeu." Stiu, am vizitat si eu muzeul Porsche cu multi ani in urma. Vise am avut intotdeauna cu Ferrari V12, nu cu Porsche!  Oricum, mie mi-a placut mai mult TURBO decat RS, cuplul oferit e de pe alta planeta, probabil tine de gusturi. "Vezi" galeria mea de poze de pe FB daca vrei, evenimentele auto la care particip si masinile cu care intru in contact zilnic prin intermediul muncii pe care o prestez in industria auto din Marea Britanie. 😊   Calitatea modelelor noi sunt mult inferioare celor de acum 10-15 ani, inclusiv in gama Porsche din pacate. Intru in contact foarte des cu multe modele noi Porsche si observ ca inclusiv materialele folosite la interior au devenit mult mai "ieftine" in timp. Deh, profitul asta bata-l Mniezo'! 😒 Am o gramada de poze de la un eveniment care a tinut 2 zile si unde am avut ocazia sa conduc toata gama Porsche cu toate motorizarile aferente, atat cutii manuale cat si PDK, atasez cateva din arhiva personala:   Cayenneul pe care l-am avut luat de nou:    Porsche Road Tour:    Pe asta l-am primit acasa temporar, pe vremea cand 911 avea motor aspirat si nu avea downgrade de cilindree ca sa "indeplineasca standarde de plouare" 😄:    P.S: Si cei de la BMW m-au invitat la evenimentele M Driving Tour, tot asa, ca sa experimentez toata gama de modele M prin 2012 parca, fiind client BMW fidel multi ani la rand.       
    • marius1982.11
      Esti norocos, probabil ai cumparate de la ei un pumn de 911 noi si nu esti Chris Harris :)), care nu a "prins" RS sau S/T, nu mai retin care. Totusi, daca ai vise de RS, vezi galeria mea foto. Il poti avea temporar, chiar de la ei de la muzeu.   Eu am intrebat de un "banal" 911 si "nu s-a putut". Le doresc sa moara de foame =)) @tavitarada,masini perfecte. Nu sunt lovite, nu sunt schimbate. Sunt doar aburite ca la un opel infect de 40 de ani  
    • tudy_cnu
      Am in plan sa mai extind garantia macar pentru 2-3 ani
    • cristi511
      Doar cu facturi pt originea pieselor si facturi pentru montajul intrun service autorizat RAR. Si evident ca prima se modifica in consecinta.
    • Gabriel.Pop
      Salutare. am incercat cu doua module vacum luate de la dezmembrari aceleasi simptome. am verificat toate furtunasele daca pierd vacum (metoda cu gura) si tin vacum inclusiv piesele atasate. furtunul de alimentare cu vacum nu este infundat. Oare modulul de vacum trebuie `invatat`pe masina sau functioneaza plug and play? Sa fie egr? desi cand am facut vacum cu gura pe furtunul de la egr se auzea supapa ca inchide cand eliberam vacumul adica misca. atasez ultimele BS3-uri pe egr si pe geometrie.  LOG-01-003-xxx-xxx.vacum schimbat.CSVLOG-01-003-xxx-xxx.vacum schimbat.turbina.CSV
    • Al Bundy
      LA casco, daca aduci modificari ale masinii si ii anunti ti le ia in considerare.  
    • grp
      Cum zicea și @Doomycând e vorba de ghinion, nu prea poți face mare lucru. Pe scurt, fiică-mea la volan, depășește o mașină ce părea că oprește pe dreapta, dar care a virat stânga fără asigurare și a lovit Tiguanul în partea dreaptă spate... Avariile sunt minore la ambele mașini, dar din păcate nu pot și nici nu vreau să umblu la ea până nu se încălzește suficient afară.    Janta dreapta spate este cea mai ciufulita, necesitând cred kit, slefuire și revopsire    Dar ce mă doare cel mai tare este overfenderul dreapta spate, care are prinderea de jos ruptă și sus se mișcă cu totul, dar nu am curaj să verific dacă sunt doar brăduții de prindere sau sunt rupte și  prinderile...   Și bandoul de pe ușa este puțin zgâriat, sper să fie doar de vopsit   Am deschis dosar de daună mașina neavând casco, fiind peste 10 ani, iar pe seria de caroserie îmi găsește overfender și bandou normal nu R-line... așa că am preferat reparație în regie proprie. Nici VW nu trece pe seria de caroserie modificările (am întrebat mai de mult), nici legislația nu prevede despăgubiri la ceea ce este pe mașină așa că sper să nu se fi rupt decât brăduții de prindere până la primăvară. 
    • Jaw
      Doamne sa nu ai parte de asa probleme la Porsche ca mai bagi de o masina in reparatii... serios vorbind.
    • dercos
      Nu cred ca ar trebui generalizat, pornind de la un exemplu cu o masina cu erori de soft. Ma astept ca hardware-ul sa fie in continuare de top la Porsche.
    • tavitara
      Eu consider ca daca ai cumparat Porsche totul trebuie sa functioneze ireprosabil , mecanic si electric / electronic indiferent ce model este Nu conteaza ca un soft e mai vechi decat altul de la chinezi , trebuie sa fie totul stabil si fara erori daca nu exista ceva care sa cauzeze aceste erori Sincer nu pot sa cred cand citesc texte din astea " da eroare pe ledurile de la stopurile spate cand e umiditate " Cati dintre colegi au masini ieftine cu 300k de 10~15 ani si la care nu a aparut niciodata o asemenea eroare ? E doar un exemplu Nu mai exista o minima calitate ptr produse de top platite cu bani pe masura ? Eu inteleg ca masina asta iti ofera senzatii dar scuze , obligatoriu trebuie sa iti ofere si liniste , relaxare , nu nervi Asa ajungem ca aia care lovesc telecomanda tv de pat cand nu mai merge si apoi iar mai merge 4 zile Nu sunt respectati banii incasati pe asemenea masina Parerea mea  
    • tudy_cnu
      Eu nu stiu exact ce se produce in China, unde se asambleaza masinile.. Dar ce pot sa iti zic cu siguranta este ca software'ul de pe masinile Volvo este produs in Suedia, in principal la Goteborg. Se poate verifica foarte usor asta pe Linkedin
    • corad0
      @tudy_cnuSunt de acord cu tine, nu te contrazic, e trist ca Volvo este superior pe software fata de Porsche. Un CEO Porsche ar trebui sa vada aceste comentarii totusi. Pana la urma, MADE IN CHINA nu mai suna asa de rau. 😄
    • tudy_cnu
      @coradoaici nu e vb ca e hibrid sau nu e hibrid. Erorile mele sunt pe parte de software. Si din punctul asta de vedere, cel putin din experienta mea personala, software'ul de pe masinile Volvo e mult mai matur decat ce exista in momentul de fata pe Porsche. Si software'ul intern, si parte de infotainment si parte de aplicatie pt comunicarea cu masina. Lucrand in IT, am interactionat si cu companii din DE. Sunt mult in urma din punct de vedere tehnologic, cu foarte multe aplicatii legacy, si au si o birocratie excesiva care le impiedica sa se schimbe. Un alt exemplu relevant ar fi discutiile pe care le aveau posesorii de ID.3 la momentul lansarii, cand software'ul de pe masina era varza. Nu stiu daca s'au mai schimbat lucrurile acum.
    • corad0
      @tudy_cnuAre casco, de ce sa te panichezi? Se repara! ☺️ Cand trebuie schimbata bateria de hibrid, atunci incepe panica! La un E class din 2018 am vazut aceasta interventie, bateria costand 17 000 GBP. Ma rog, daca exista buget, nu e panica nici atunci!
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!