Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859,2k
      postări
    2. 28,8k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      11k
      postări
    6. 281,4k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,2k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38,1k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   41 Membri, 1 Anonimi, 429 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • maruletz
    • Cristian
    • crissutton
    • marius1982.11
    • Doomy
    • kkhheelloo
    • lucian80
    • ymw
    • sutit
    • snack
    • DumiCris
    • zcl
    • Al Bundy
    • dercos
    • mirceateodor
    • mad_kat
    • adrian001
    • halamadrid
    • Crisscriss
    • acidone77
    • Radu Marius Florentin
    • XpLoZiV
    • andrei_vd
    • rZvR
    • lukitza
    • zumik83
    • ShadoWzZ
    • Rovin
    • alex462
    • ppp3
    • bogdan_vw_11
    • cris.g
    • passat19tdi
    • FXM
    • George george 123
    • livius02
    • Bismark
    • EUMEL
    • BFlamer
    • sandumbogdan
    • Lagunez
  • Images

  • Posts

    • halamadrid
      Distributie (piese si manopera) -3.000 de lei intr-un service specializat VAG.  Pompa de apa in sine este scumpa, cu tot cu manopera cred ca e ~2.500 lei in reprezentanta. Nu cred ca scade foarte mult pretul nici intr-un service privat. Distributia in preprezentanta e ~6.000 de lei   Cam astea-s preturile.   Cati km are masina? De ce vrei sa schimbi distributia la o masina de 4 ani?  La 1.5 tsi distributia nu se schimba ca la vechile motoare, de fapt, nu are un termen de schimb fixat, ci  doar verificare.
    • ShadoWzZ
    • acidone77
      https://piataauto.md/Stiri/2025/11/Audi-readuce-motorizarile-diesel-mari-in-gama-creand-o-noua-versiune-a-motorului-V6-TDI-cu-compresor-propulsat-electric/
    • George george 123
      Buna ziua, detine un passat 2021 cu aceasta motorizare plus Dsg dq 200. As dorii sa intreb de ce pretul distributiei plus pompa de apa si manopera ajunge undeva la 7000 de lei in service uri autorizate sau la reprezentanta la 9000 lei, e normal asta? Multumesc
    • Doomy
      @Dolfin Am ales comoditatea peste calitate , in general evit reprezentantele de fel datorita practicilor lor si reputatia generala de "sarlatani" .  Pe langa asta nu pot garanta masina la schimb decat daca aduc masina fix cand vor ei , nu e cazul la Top Lac , pot sa o aduc cand vreau si masina va fi pusa la dispozitie , regula lor este sa anunt cu minim 3 zile inainte de a intra in service.  Reparatia dureaza 3->4 zile si masina decontata este de 4 zile  undeva la 1600 lei din devizul ala daca tin minte bine. Poate ca fac bani din asta dar pana la urma , plateste RCA-ul vinovatului disconfortul creat.  Nu caut sa iasa perfect  , caut sa iasa repede din service pentru ca am o groaza de deplasari planificate.  Ma incanta ideea de a lasa masina intr-o zi de luni si joi maxim sa o iau de la reparat.    @acidone77 si eu sper din tot sufletul aici.....revin cu detalii. 
    • AndreyPH
      Din pacate, spatiul nu permite instalarea vreunui difuzor in locasul acela. Este foarte mic, nu cred ca are 10 litri. Imediat in spatele capitonajului este un modul ceva cu o gramada de cabluri intrate in el, cred ca pentru parking ori smth ... Probabil voi incerca ceva sub scaunele fata, sa vad ce si cum.  
    • Dolfin
      Firma pe care ai ales-o pentru reparatie este cosmarul asiguratorilor, daca o faceai la PBN, PV1 sau un dealer scadea costul semnificativ si era calitate de reprezentanta iar la piese nu se discuta despre provenienta lor.   Firmele de genul la care te-ai dus castiga mai mult din inchirierea masinii de inlocuire fata de reparatia in sine (care oricum este exagerata), regula este sa stai minim 2 saptamani in reparatie...ca sa mearga treaba.
    • sarbul
    • Eugen B
      Dupa 4 ani si jumatate si 57587 km, am scapat de Formentor; exceptand design-ul exterior, nu am nici un regret dupa masina/modelul acesta. Poate am fost eu mai ghinionist, am fost un early adopter al unei masini fabricate in timpul covid, dar per total, calitatea a fost slaba; sistemul de infotainment si dupa nu stiu cate update-uri tot mai are bug-uri, scartait de plastice/scaun la interior, motorul gurmand, frunze ce se aduna la aripa, mai nou senzorul de temperatura ulei incepuse sa indice valori ciudate, samd.....sunt multumit ca o sa isi bata altcineva capul cu ea.   Topicul se poate inchide!   PS In imagine un surub/balama care nu au fost niciodata accesate, desfacute....asta ca o exemplificare a calitatii slabe.
    • florynsv
      Codul de ulei pentru cutia ta este G 052 182 A2.
    • Bebeee
      Singurul lucru ce nu imi place e subwooferul.. Masina asta merita ceva integrat frumos, nu asa cutie Poate chiar o constructie custom in partea dreapta si ascunzi si amplificatorul. In rest 👍
    • sarbul
      Cum as putea afla exact ce model de ulei OEM ( ulei cutie DSG ) imi trebuie pt Octavia 3 , TDI . Skoda Octavia 3 , 2017 ,  TMBLK9NEXJ0061583
    • ymw
      Am cumpărat o scula sa desfac filtrul de ulei sa verific daca este ok și...surpriza...filtrul s-a învârtit prea ușor,de parcă  a fost strâns cu mana și lăsat așa...
    • acidone77
      Sa speram ca noul explorator va fi mai ferit de evenimente neplacute dar va avea parte totusi de aventuri demne de a purta aceat nume!  Cu ce* l ai schimbat?
    • Radu65
      Salutare. Postez aici ca nu stiu unde sa postez.  Am un o skoda 1.8 tsi cdaa la care i am facut distributia deoarece valoarea la cam phase adaptation este de +7 rezultand ca lantul era intins. Acum cu lantul nou valoarea a ramas exact la fel. Ca simptome, masina merge foarte bogat, pe loc da fum negru si cu miros puternic de benzina nearsa, dar motorul merge relativ bine. Eu sunt sigur ca distributia am pus o bine, ce alte lucruri afecteaza cam phase adaptation? Sunt mai nou in motoare pe benzina, orice sfat imi este de ajutor.
    • tavitara
      Nimic nu ramane nepedepsit , exploratorul va primi un sut in fund peste 7 luni pentru toate problemele cauzate 
    • Doomy
      Si acum continuam cu povestile......deocamdata inca mai avem din alea nefericite.... dar si fericite    La inceputul acestei saptamani.....luni....dimineata devreme in jur de 09 00 , tocmai il lasasem pe asta mic la gradinita  ,soarele era sus pe cer , urma sa fie o zi frumoasa afara ...o zi libera pentru mine ca asa am planuit sa fie ... o zi simpla de luni dar o zi importanta pentru mine ....    A inceput cu BUM ......    Un sofer neatent cu duba de 3.5T de primarie nu a fost atent la drum , eu am oprit la trecerea de pietoni si el a oprit in mine.....      Am pierdut ceva timp pana a facut rost de polita de asigurare ,  ca erau incurcate la ei la parcul auto , avea in masina alta polita nu era cea a masinii lui , a stat sa dea telefoane sa faca rost .....eu intre timp am verificat daca are RCA valabil si din fericire avea valabil la Allianz .  Am facut amiabila  si ne-am vazut apoi de drum. .....    Si uite asa virginitatea Exploratorului a fost luata .... se pare ca nu am cum sa scap fara revopsire.     Dupa spalare masina arata asa :    Bara , spoiler , carenaj aripa , putin aripa stearsa si stopul exterior putin sters.     Am ajuns saptamana asta sa fac si constatare la Top Lac care are decontare directa cu Allianz , pentru a deschide dosarul de dauna.  Am ales sa merg pe metoda Decontare Directa  pe RCA-ul meu , pentru ca am tot Allianz , deci plata este de la Allianz la Allianz ...  metoda asta am ales-o pentru ca a durat 15 min tot procesul direct din aplicatia Allianz  ,asa ca la constatare nu am avut de completat decat fisa de prezenta      30 minute mai tarziu aveam si constatarea fizica facuta :        Aprobarea dosarului a venit chiar in timp ce se facea constatarea de dauna. Deci a fost foarte rapida.    Mai sunt de schimbat si toate prinderile de plastic de prindere bara  si carenaj , pentru ca au urme de accident , a trecut vreo 6 piese de plastic total pe deviz  + bara+spoiler +stop , toate sunt de schimbat.  O prima estimare ar fi 18.800 Ron  cu masina la schimb inclusa 3-4 zile termen reparatie de la intrarea in service.  Piesele au fost comandate , toate OE ( sa vedem ca asa va fi )  urmeaza sa fiu informat cand ajung in service sa programez reparatie efectiva.    Un eveniment....usor , doamne ajuta ca a fost atat de usor ....dar pentru mine impactul emotional este destul de mare ....nu prea pot sa il descriu , poate unii colegi pasionati de aici vor intelege dar parca o privesc cu alti ochi acum, cand stiu ca va urma sa fie revopsita......    Evenimentul asta a reusit sa imi ia zambetul de pe buze si entuziasmul care il aveam in acea zi de luni....ce era atat de special cu ziua asta de luni? ...dupa ce parcam Exploratorul acasa , urma sa ma duc sa semnez contractul pentru "Noul Explorator" ....exact in ziua cand eram programat sa fac asta , nu am mai reusit sa ajung......    Dar soarele a rasarit si in ziua de marti asa ca de data asta am reusit sa ajung sa comand  "Noul Explorator"  , pe care din pacate nu il pot prezenta pe acest forum.  O sa revin cu un post mai detaliat legat de decizie.     Exploratorul va ramane in continuare in familie pentru cel putin 7 luni , pana vine noua bestie.     PS :  Daca nu s-a observat inca , nici pana la data curenta nu am reusit sa schimb anvelopele,sa le pun pe cele de iarna .....nu am avut timp sa fac operatia cum trebuie asa ca decat sa schimb niste roti si gata , am zis mai bine sa astept momentul cand voi avea timp.  M+S de la anvelopele Cooper isi face treaba fara probleme acum !     
    • lupo_bv
      Este destul de probabil sa ai catalizatorul obosit. Tu ai depăşiri la HC şi CO adică alea care sunt transformate în catalizator în CO2 şi H2O. Ori la tine CO2 este mai mic decât limita inferioară deci catalizatorul nu mai are eficienţă şi pe evacuare ies valori mai mari de HC şi CO şi valori mai mici de CO2. Factorul lambda este în limite deci sonda lambda funcţionează în parametri şi nu pare să ai amestec bogat. Asta îmi spune logica, nu sunt chiar sigur. Oricum dacă ai vcds citeşte doc de mai jos şi verifică parametrii (posibil să poţi verifica şi eficienţa catalizatorului, eu am încercat o dată şi nu am reuşit, dar nici nu prea am avut răbdare)     0-6 basic functions.pdf 10-29-Ignition.pdf 30-49,29-lambda.pdf 50-69-cruise control.pdf 70-75 EGR.pdf 100-conformity code.pdf
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!