Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,8k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 854,8k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 173,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,4k
      postări
    6. 278,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,8k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   31 Membri, 5 Anonimi, 709 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • Laurentiu_LWR
    • emi wob
    • Doc Morelli
    • mariusmsx
    • SebastianPopescu
    • Nickol
    • mirceateodor
    • DB86CLP
    • adriantudor78
    • Skodist
    • EmilianPop
    • SkOmk4
    • catalyyn
    • ppp3
    • Yasmin
    • Muale
    • Crs.Vag
    • blueTDI
    • tavitara
    • SelesanD
    • Adi_vw
    • cristi511
    • Dragos-Ionut
    • Cristi S.
    • Eugen Stanculescu
    • Radhoozzz
    • quze
    • razvan.ac
    • sutit
    • Deadly
    • mocasini
  • Images

  • Posts

    • razvancc
      Bidonul de 1 litru Castrol edge 0w20 este sigilat cu folie. Cel putin la mine asa a fost. 
    • Vlad11
      Salutare tuturor!    Am citit si eu aproape toate paginile de pe acest subiect si as aprecia daca m-ati putea ajuta cu un sfat.   Motor: 2.0 TDI CFFB cu remap (nu facut de mine), fara DPF/EGR. Soft motor 3610 (inainte de EA189).    Pe scurt, mi a aparut 5211 - P0087 - Low fuel rail pressure intr o accelerare brusca.   De atunci, am schimbat: pompa rezervor, pompa inalte, rampa comuna (cu tot cu senzori). Toate piesele au fost SH.    Masina merge foarte Ok si fara intreruperi, vibratii, singura problema fiind P0087 la peste 4000 rpm in sarcina.    Pe injectoare nu am deviatii mai mari de 0.6 mg/str la ralanti, la cald.    Va multumesc anticipat pentru pareri!    PS: problema a fost mult mai delicata decat am explicat mai sus, o pot discuta in PM.     
    • EEXCALADE
      Uleiul OE nu are nici o folie 
    • martea
      salutare! la uleiul OE VW 0w30 504/507 ati avut acea folie dupa ce ati scos capacul? am luat 6l (un bidon de 5l si unu de 1l) si la ambele s-a deschis dubios de usor capacul si nu mai avea nicio folie de siguranta ulerior. mersi
    • Dolfin
      @tudy_cnu, sa ne spui ce masina iti ofera pe perioada reparatiei.
    • marius1982.11
      No, fain asa! Daca iei masini cu bashinile altora in ele(aka uzate, SH) si nici cunostinte nu prea esti vip pe nicaieri:)). M-as uita, dar nu am facebook :)). Oricum, faine si pozele astea. Am fost doar vara asta din pura coincidenta la un eveniment unde erau si retromobile la porsche pipera. Era si Vlad M.(ala "interesant" imbracat pe acolo, are si prezentarea pe canalul lui de yt unde aparem si noi pe acolo. Acum daca zici ca porsche nu mai sunt cum au fost, ia un Ferrari sa vezi cum se prezinta ca fiabilitate si cost comparativ cu Porsche, ca tot spuneai de v12.
    • skodamen
      Am casco pe masina de 17 ani avand in vedere ca prima e 880 de lei pe an, si din cand in cand ii fac o vopsire de 7000 de lei(zgarieturi si bunghiuri adunate de un batran care o conduce), merita
    • Al Bundy
      se face casco si la masina de peste 10 ani, doar daca in anii anteriori ai avut casco la aceeasi firma si fara daune. doar ca dupa 12-13 ani prima ceruta e mare si nu merita
    • grp
      @Al Bundysi @cristi511 aveți dreptate amândoi, de aceea am precizat că trecând de 10 ani, nu se mai face casco. Când am vorbit de casco, mi-a fost comunicat că, ce nu este pe serie se trece separat, dar cu condiția menționată și de voi, dar așa cum știți si voi din istoricul mașinii, că piesele au fost luate din dezmembrări sau ebay.de, iar montajul acestora a fost făcut in garaj sau de către mine/alte persoane, nu intr-un service autorizat RAR. 
    • Al Bundy
    • corad0
      @marius1982.11"Esti norocos, probabil ai cumparate de la ei un pumn de 911 noi si nu esti Chris Harris :))"   Probabil altii au prioritate, cine stie, daca esti client fidel beneficiezi de anumite servicii preferntiale! "Un pumn de 911" n-am cumparate, doar 2 Cayenne noi, insa am avut tangente cu toata gama Porsche de mult timp, inclusiv pe circuit am facut training cu Tomas Duplinski.  Porsche Pipera m-a invitat la toate lansarile de modele, n-am avut timp sa merg chiar la toate, insa mi-au dat si acasa mai multe masini pentru cateva zile sa le testez, de exemplu 991 proaspat aparut pe vremea aia.   "Totusi, daca ai vise de RS, vezi galeria mea foto. Il poti avea temporar, chiar de la ei de la muzeu." Stiu, am vizitat si eu muzeul Porsche cu multi ani in urma. Vise am avut intotdeauna cu Ferrari V12, nu cu Porsche!  Oricum, mie mi-a placut mai mult TURBO decat RS, cuplul oferit e de pe alta planeta, probabil tine de gusturi. "Vezi" galeria mea de poze de pe FB daca vrei, evenimentele auto la care particip si masinile cu care intru in contact zilnic prin intermediul muncii pe care o prestez in industria auto din Marea Britanie. 😊   Calitatea modelelor noi sunt mult inferioare celor de acum 10-15 ani, inclusiv in gama Porsche din pacate. Intru in contact foarte des cu multe modele noi Porsche si observ ca inclusiv materialele folosite la interior au devenit mult mai "ieftine" in timp. Deh, profitul asta bata-l Mniezo'! 😒 Am o gramada de poze de la un eveniment care a tinut 2 zile si unde am avut ocazia sa conduc toata gama Porsche cu toate motorizarile aferente, atat cutii manuale cat si PDK, atasez cateva din arhiva personala:   Cayenneul pe care l-am avut luat de nou:    Porsche Road Tour:    Pe asta l-am primit acasa temporar, pe vremea cand 911 avea motor aspirat si nu avea downgrade de cilindree ca sa "indeplineasca standarde de plouare" 😄:    P.S: Si cei de la BMW m-au invitat la evenimentele M Driving Tour, tot asa, ca sa experimentez toata gama de modele M prin 2012 parca, fiind client BMW fidel multi ani la rand.       
    • marius1982.11
      Esti norocos, probabil ai cumparate de la ei un pumn de 911 noi si nu esti Chris Harris :)), care nu a "prins" RS sau S/T, nu mai retin care. Totusi, daca ai vise de RS, vezi galeria mea foto. Il poti avea temporar, chiar de la ei de la muzeu.   Eu am intrebat de un "banal" 911 si "nu s-a putut". Le doresc sa moara de foame =)) @tavitarada,masini perfecte. Nu sunt lovite, nu sunt schimbate. Sunt doar aburite ca la un opel infect de 40 de ani  
    • tudy_cnu
      Am in plan sa mai extind garantia macar pentru 2-3 ani
    • cristi511
      Doar cu facturi pt originea pieselor si facturi pentru montajul intrun service autorizat RAR. Si evident ca prima se modifica in consecinta.
    • Gabriel.Pop
      Salutare. am incercat cu doua module vacum luate de la dezmembrari aceleasi simptome. am verificat toate furtunasele daca pierd vacum (metoda cu gura) si tin vacum inclusiv piesele atasate. furtunul de alimentare cu vacum nu este infundat. Oare modulul de vacum trebuie `invatat`pe masina sau functioneaza plug and play? Sa fie egr? desi cand am facut vacum cu gura pe furtunul de la egr se auzea supapa ca inchide cand eliberam vacumul adica misca. atasez ultimele BS3-uri pe egr si pe geometrie.  LOG-01-003-xxx-xxx.vacum schimbat.CSVLOG-01-003-xxx-xxx.vacum schimbat.turbina.CSV
    • Al Bundy
      LA casco, daca aduci modificari ale masinii si ii anunti ti le ia in considerare.  
    • grp
      Cum zicea și @Doomycând e vorba de ghinion, nu prea poți face mare lucru. Pe scurt, fiică-mea la volan, depășește o mașină ce părea că oprește pe dreapta, dar care a virat stânga fără asigurare și a lovit Tiguanul în partea dreaptă spate... Avariile sunt minore la ambele mașini, dar din păcate nu pot și nici nu vreau să umblu la ea până nu se încălzește suficient afară.    Janta dreapta spate este cea mai ciufulita, necesitând cred kit, slefuire și revopsire    Dar ce mă doare cel mai tare este overfenderul dreapta spate, care are prinderea de jos ruptă și sus se mișcă cu totul, dar nu am curaj să verific dacă sunt doar brăduții de prindere sau sunt rupte și  prinderile...   Și bandoul de pe ușa este puțin zgâriat, sper să fie doar de vopsit   Am deschis dosar de daună mașina neavând casco, fiind peste 10 ani, iar pe seria de caroserie îmi găsește overfender și bandou normal nu R-line... așa că am preferat reparație în regie proprie. Nici VW nu trece pe seria de caroserie modificările (am întrebat mai de mult), nici legislația nu prevede despăgubiri la ceea ce este pe mașină așa că sper să nu se fi rupt decât brăduții de prindere până la primăvară. 
    • Jaw
      Doamne sa nu ai parte de asa probleme la Porsche ca mai bagi de o masina in reparatii... serios vorbind.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!