Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,5k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,8k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,7k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • marius1982.11
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   26 Membri, 1 Anonimi, 237 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • strumfy
    • b94uri
    • GeorgeClaudiu
    • halamadrid
    • ppp3
    • cascadoru
    • EEXCALADE
    • Cornel3
    • Alex265
    • SeseB
    • Bebeee
    • OldValy
    • aditzu'
    • DaNNinho
    • pop cristian
    • Yasmin
    • jnipy
    • mirceateodor
    • acidone77
    • Daniells84
    • iulian.radu91
    • vizitator
    • flav09
    • gabi12you
    • Lagunez
    • adrian001
  • Images

  • Posts

    • EEXCALADE
      Am pus vmp usvo 5w30 ,nu completez (nu consuma) intre schimburile care le fac in jur de 8000 km 
    • acidone77
      @EEXCALADE consuma ceva ulei intre schimburi cu 0w30? Tot 0w30 bagai si de la Rivanol?
    • EEXCALADE
      Nu au fost probleme ,doar suspiciunea mentionata ,suficient cat sa renunt.   
    • marius1982.11
      Poti sa faci reclamatie anpc, trimiti probele pt test. Cred ca sunt obligati sa confirme sau nu daca e fals/contrafacut, in orice caz sa dea un raspuns oficial. Cate falsuri aveam raportate la fostul loc de munca... eu aveam un bidon de 5l, deci nu aveam ce cu ce sa compar. Mai am cateva sute de ml in caz de...    In afara de aia ai avut ceva neplaceri sau doar o suspiciune? 
    • EEXCALADE
      Doua bidoane ,acelasi ulei ,culoare diferita . Reprezentantul a confimat balbait ca pigmentul ,lotul,fabrica sa mutat ….
    • marius1982.11
      Ce suspiciuni? Nu de alta, dar acum si eu am tot ravenol. Prima oara cand bag in conservă. 
    • EEXCALADE
      Din cauza unei suspiciuni personale am renuntat la Ravenol (suspiciune confirmata ulterior de reprezentantul Ravenol). Ca alternativa am ales LM . Se comporta bine la temperaturi exterioare ridicate ,autostrada...
    • Adi_vw
      Depinde care varianta de 1.5tsi o alegi si pe ce caroserie. eu am Leon 1.5tsi 131cp la baza(cel cu geometrie variabila) dus in 177cp si in Cluj am un consum mediu de 8-8.5L/100km la pompa; Un prieten are Ateca 1.5tsi DSG 2x4 si are consum de 10L/100km. E drept ca nu facem acelasi traseu si ca masinile sunt folosite de persoane diferite, dar de cate ori am vorbit cu el avea 2L in plus fata de mine in oras si 1L inafara lui.   1.5tsi e un motor decent, in special pe masinile sub 1400kg.  Daca faci mai putin de 15.000km/an acea diferenta de 2L inseamna maxim 300L (500eur).  Schimbul de ulei as zice ca e nesemnificativ mai scump avand doar 1.7-2L in plus de ulei fata de 1.5tsi. Acum tu stii daca acei 500eur/an ii folosesti la casco sau pentru placerea de a avea un motor mai potent.  
    • tavitara
      Asa cuma  spus in prima postare a topicului " Am tot cochetat cu ideea unei schimbari dar inca nu am putut renunta emotional la ea "  Probabil emotiile s-au dus de atunci 🤑
    • acidone77
      Fain saltul de la Tiguan la XM  de la 2.0TDI la 4.4 V8 benzina  
    • acidone77
      cum a zis si @_R_A_D_U, Impozit, RCA, CASCO, Revizie si consum o idee mai mare. Costurile nu vor fi duble, dar sigur per total detinerea si utilizarea unui 2.0 va fi mai mare ca a unui 1.5, DAR si dinamica si performantele masinii vor fi altele. Depinde si cati km faci si pe unde ii faci... daca 90% vor fi urban, mergi linistit pe 1.5.
    • tavitara
      Pentru mine e principalul avantaj , pot conduce relaxat , si nu doar in oras  Fiecare cu preferintele lui , la unii le plac fotoliiile joase in care se afunda , mie imi plac cele mai inalte pe care stau mai drept , la fel pe unii ii distreaza ca ma vad cu capul spre plafon , pe mine ma distreaza altii pe care ii vad cu capul dupa volan , etc  E si chestie de obisnuinta , dupa 15 ani de condus doar SUV nu ma mai simt ok in masini joase  Oricum SUV-urile care erau inainte au devenit SUV-uri de oras si autostrada  Cum e si normal  Daca e sa numim SUV-uri pe toate clasa mica, medie , mare , sunt convins ca un mic procent din toate care circula au 4x4  Cred ca si Kodiaq sunt mult mai multe fara 4x4 decat cu , e vorba de motorizari , costuri , etc , criterii care fac alegerea unei masini 4x4 mai rara 
    • Gusti
      Se poate inchide. Masina a fost vanduta si inlocuita cu o alta jucarie (BMW XM 4.4 V8) la care, din pacate, nu ii pot face thread aici.   
    • halamadrid
      Clar ca pot fi folosite in oras, vad zilnic 2-3 G Klasse 63 AMG prin oras. E si pacat sa le bagi in noroi pe coclauri 😀   1.5 tsi nu e pus pe niciun 4x4, asa ca cine il alege pe SUV are motivele lui, mai mult sau mai putin clare.
    • vizitator
      In Bucuresti s-a cam terminat cu calaritul bordurilor. Politia locala nu doarme, vad zilnic masini cu rotile blocate ptr ca au urcat pe bordura, cu soferul fumand nervos langa masina si asteptand sa vina sa ii deblocheze roata. Avantajul unui SUV in oras nu este tractiunea 4x4, ci fapul ca ai pozitia inalta la volan, vezi inainte peste masinile din fata, iti poti alege lejer banda mai libera si te poti incadra pe banda mai rapida. Cu o masina joasa nu vezi decat fundul masinii din fata. 😂 Alt avantaj la SUV-uri sunt rotile mai mari, nu mai esti nevoit sa ocolesti orice groapa si orice denivelare, garda la sol ridicata te ajuta sa treci mult mai usor peste denivelari. Spatiul interior, mai ales la cap, mi se pare mai mare la un SUV decat la o compacta. In Audi Q3 ai mai mult spatiu decat in A3, in Tiguan ai mai mult spatiu decat in Golf si asa mai departe. Pt oras nu ai nevoie de 4x4, insa daca vrei sa iesi in off road se schimba treaba total. Fiecare alege in functie de cati bani si ce nevoi are, insa ca parere personala, SUV-urile pot fi folosite f bine in oras.
    • halamadrid
      VW nu e de acord cu ce spui.   https://www.vw.com/en/models/tiguan.html The 2025 Tiguan Family SUV   Da, nu e SUV pentru off road, dar nu ii inteleg rostul  4x2 daca ai de mers in zone unde ai nevoie de o garda la sol mai mare, pe  teren putin accidentat, unde  4x4 de pe Tiguan, asa cum e el, te ajuta cat de cat daca prinzi o rampa cu ceva mazga.  Altfel, un SUV mic 4x2  e bun pentru calarit bordurile prin oras, lucru ce-l poti face si cu non SUV Crossover. In concluzie, de ce as renunta doar pentru niste borduri la avantajele unei berline sau break?    Iar 1.5TSI nu apare in nicio configuratie 4x4.
    • rustproject
      Va salut! Dupa lungi cautari am 'reusit' sa gasesc o masina care sa ma multumeasca, si pe restul membrilor fam. Va scriu din Germania, unde astept sa primesc numerele sa plec in tara cu masina. Este vorba despre un passat b8 din 2023 cu un motor 2.0 si 122cp. Am cautat motorul de 150cp dar nu era pus pe masini care sa indeplineasca alte criterii, asa ca am ales motorul de 122cp. Masina are foarte multe optiuni, si starea optica este destul de buna. Are 190k km, a fost la o societate, de aceea a si alergat-o 90k km/an. Vin de pe un golf7 1.6 diesel cu cutie manuala. Masina a costat 15000euro.  
    • mihaita27
      S-a dus vara si nu am mai scris nimic pe topic. In luna iulie am facut un drum de Grecia. Nimic deosebit de raportat, poate doar ca nu a mai fost atat de cald ca anul trecut. Masina a functionat ireprosabil, am condus zilnic vizitand obiective (plaje, sate, orase). O singura poza am facut acolo. La inceput de august am facut o interventie la caseta de directie: reconditionare. Motivul: uneori la viraj spre dreapta auzeam un ‘clanc’, iar pe denivelari exista o oarece troncaneala. Dupa reparatie, ambele simptome au disparut, directia fiind mult mai precisa/legata. Au fost inlocuite practic toate internele din caseta. Bineinteles ca am inlocuit toate suruburile de la puntea fata si caseta, o bucsa metalica la caseta (are una metalica si una de cauciuc), burdufuri noi la bieletele de directie, bucsele antibalans de la cutie si cam atat. Luasem si bielete antiruliu, dar nu a fost nevoie de ele inca. Pe urma am mai facut o revizie, de data asta am pus LM Top Tec 4200 5W-30. Prima data cu acest brand, nu as spune ca sesizez vreo diferenta fata de Castrol, cel putin temperatura e tot cam la fel. In rest luna august a fost dedicata plimbarilor prin tara, am mai pus km la rulaj, ajungand la 231k km.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!