Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,9k
      postări
    6. 281,3k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,1k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • draganuta
      Nu, dar trebuie respectat TPI atasat. TPI2063903_9 Electricity, information electr.pdf
    • Al Bundy
      Verifica firele de la senzorul de temperatura combustibil. Curata toate punctele de masa de la motopr si baterie si daca eroarea mai apare, schimba bateria.
    • mario75
      Mulțumesc frumos! Crezi că ar fi de la ăla? Am acea eroare de când am luat mașina din 2008, însă problema cu turația la ralanti si "Drive Battery Voltage 000 - - - Intermittent" a apărut recent.   
    • EEXCALADE
      16567 - Fuel Temp. Sensor A (G81) P0183 - 000 - Open or Short Verifica cablaj
    • mario75
      Buna ziua!  Vă rog să mă ajutați și pe mine cu un sfat la o problemă! Mașina: Skoda Octavia 2, an 2005, motor 2.0 TDI BKD. Din când în când, motorul se turează la 1000 - 1200 rot/min la ralanti și pornesc ventilatoarele de pe radiator, deși motorul este rece. Am avut azi nevoie să pornesc dezaburirea pe spate atunci când a apărut simptomul (era la 2 minute de când am pornit motorul) și ledul indicator din butonul dezaburirii clipea intermitent. La fiecare oprire la semafor, turația creștea de la 850 rot/min la 100-1200 rot/min. Nu mi se întâmplă în fiecare zi, sau la fiecare drum. Ci când și când. La o scanare mi-au apărut următoarele erori:   Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.clb Part No SW: 03G 906 016 F HW: 028 101 139 1 Component: R4 2,0L EDC G210SG 6201 Revision: 12345678 Serial number: SKZ7Z0D2737494 Coding: 0000072 Shop #: WSC 73430 790 00000 VCID: 2642CE0491E70876D0-8072 3 Faults Found: 16567 - Fuel Temp. Sensor A (G81) P0183 - 000 - Open or Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 46.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.24 V Temperature: 57.6°C Temperature: 4.5°C 18104 - Powertrain Data Bus P1696 - 000 - Implausible Message from Steering Column Controller - Intermittent Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 28.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.16 V Bin. Bits: 11001100 Bin. Bits: 11000000 (no units): 1.0 18051 - Please check DTC Memory of Electric Load Controller P1643 - 000 - Freeze Frame: RPM: 1008 /min Torque: 36.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.29 V Bin. Bits: 00101000 Load: 31.0 % (no units): 1.0 Readiness: 0 1 0 0 0   Tind să cred că ultima eroare are legătură cu simptomul. Așa că m-am uitat și la eroarea din centrala electronică.   Pe centrala electronică am următoarea eroare:   Address 09: Cent. Elect. Labels:. 3C0-937-049-23-H.lbl Part No SW: 1K0 937 049 N HW: 1K0 937 049 N* Component: Bordnetz-SG H34 0803 Revision: 00H34000 Serial number: 00000001419904 Coding: F58A8F101105190000110D000000000000194F0E2D Shop #: WSC 73430 790 12345 VCID: 3A7A0A74755F9C9684-806E Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 A Labels: 1KX-955-119.CLB Component: Wischer SK351 012 0401 Coding: 00065525 Shop #: WSC 73430 Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 M Labels: 1K0-955-559-AF.CLB Component: RegenLichtSens 005 0605 Coding: 00208933 Shop #: WSC 73430 1 Fault Found: 01598 - Drive Battery Voltage 000 - - - Intermittent   Nu știu dacă are legătură cu problema, dar mai am și următoarele erori pe ușa șoferului:   Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN1.lbl Part No: 1T0 959 701 Component: Tuersteuergeraet 09 0165 Coding: 0000118 Shop #: WSC 73430 790 00000 VCID: 74E6E44C17BB2AE69E-8020 2 Faults Found: 00120 - Outside Warning Light/Door exit Light Driver Side 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent 00131 - Outside Door Handle Illumination/mirror Light Driver Side 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent   Am căutat informații pe forum dar și pe internet, însă rezolvările se refereau doar la o parte dintre simptomele pe care le are a mea. Iar eroarea de pe centrală era Drive battery voltage signal too low nu intermitent ca la a mea. Pe aria de Octavia 2, ultimul mesaj care se apropia de problema mea, era de acum 10 ani și nu am știut dacă e ok să învii un topic așa vechi. Orice sfat e binevenit! Mulțumesc!
    • yo8rze
      Mulțumesc pentru explicații! Am făcut setările de bază în modulul 44 dar din păcate am fix aceeași problemă: mașina trage ușor spre dreapta când volanul e centrat. În blocurile de măsură la modulele de frână și direcție, unghiul volanului când e centrat este 0.0, fără DTC-uri pe module...Deci eu cred că setările de bază sunt ok...O să merg la un atelier să verific geometria, direcția; am montat cauciucuri noi înainte de încercarea de swap instrumente de bord, cine știe.. Poate nu sunt echilibrate roțile cum trebuie.  Legat de ceasuri.. Poate îmi recomandați pe cineva din zona Roman/Piatra-Neamț/Bacău care m-ar putea ajuta cu înlocuirea lor. Dispun de multiple programatoare de EEPROM-uri, microcontrollere, scule, etc (sunt electronist) dar nu am mai executat genul acesta de lucrări... Vă mulțumesc încă odată! 
    • andrei_221
      inseamna ca tu ai cutie  DQ200, cu ambreaje uscate ( probabil pe un motor 1.5 TSI) DE asta nu ai ce ulei sa schimbi la ea.... E o cutie manuala robotizata.  Nu e la fel ca sora mai scumpa si mai rafinata DQ381/ 400/500   zgomotul de fluierat la rulare /schimbare trepte inseamna ca o sa urmeze de inlocuit ambreajele la un moment dat (patineaza unul din ele)    
    • davidut5
      Nu cumva ai furtunele tur/retur inversate? Am patit treaba asta la un b6 pd, a pus alta carcasa de filtru si era diferita de a incurcat turul cu returul. Daca tin minte bine, avea probleme cu pornirea si cu rezervorul la fel, cand scadea nu mai mergea.
    • andrei_221
      daca apare doar dimineata la rece... cauta service care face sablare cu coaja de nuca la supapele de admisie     
    • entu
      Salut,   Prietena mea detine un GOLF V 1.9 TDI (2005) care se prezinta cu o problema nerezolvata de mecanic de mai bine de 2 ani. Motorul se opreste cand motorina in rezervor ajunge aprox la jumatate sau sub, iar pornirea se face foarte greu, pus contactul de cateva ori si dat la pedale la acceleratie cand invarte electromotorul.  Atata vreme cat rezervorul este plin nu sunt probleme. Mecanicul a curatat rezervorul, a schimbat vreo 3 pompe de motorina, filtrul de motorina si releu pompa schimbat. Ultima pompa schimbata de mecanic ar fi de la vreun motor second hand de ~3000cmc, care a functionat o perioada si sub jumatate de rezervor de motorina, dar nu s-a rezolvat, problema a reaparut. La ultima interventie a zis ca a dat niste gauri prin pompa dar fara success (la cineva ar fi avut efect, cica). Pana acum ce am observat: la punerea contactului, pompa zumzaie (deci are tensiune); la ultima oprire cand a pornit motorul dupa cateva contacte si pedale, a scos un nor de fum, pe o dist de aprox 300m motorul nu tragea si s-a oprit din nou; dupa chin, a pornit din nou si apoi si-a dat drumul. Pe bord, martorul de check engine nu se aprinde. Daca a mai patit cineva acesta problema cu oprirea motorului cand rezervorul scade sub jumatat, rog sa impartaseasca cum a rezolvat problema sau ce a verificat. Multumesc anticipa si orice idee e bine venita.
    • cristi511
      2. Nu am gasit 3 la furnizorul meu. O sa revin cu impresii dupa 2-3k km.
    • tavitara
      Ce versiune ?  2 sau 3 ?  
    • F l o r i n
      FL ....facelift Vezi setare de baza pe 44 steering wheel,  in setari baza canal 060, login 40168
    • EmilianPop
      Vad VR6, dau like  frumoasa masina, si dotata! sa ai parte de ea!
    • corad0
    • cristi511
      Dot 3425, made in Spain. 
    • spido
      Da,dar nu a specificat acest lucru. Ca s-ar fi facut distributie..
    • sandumbogdan
      Citisem astfel de erori cu missfire la alte persoane dupa schimbarea distributiei.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!