Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,8k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,8k
      postări
    6. 281k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,9k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • marius1982.11
      Voiam sa evidențiez ce inseamna reparații si mentenata pt unii. Sarma si surub de lemn. Sigur a schimbat becuri de 300de europeni.
    • dercos
      Singurul Serie 7 care merita asta, preferabil cel cu facelift. Tin minte cand alergam un 740i E32 prin Bucurestiul liber de acum ceva ani, dar 320i E30 pe Magheru printre rablele de atunci a fost ceva memorabil.
    • corad0
      Uzura fizica si morala au toate, conteaza mai putin. Bineinteles ca exista si exceptii! Important pana la urma e cat valoreaza masina aia "sufleteste" pentru proprietar.    Un 7ar reconditionat de DYC, a avut si un Phaeton superb inainte pe care l-a vandut la scurt timp dupa ce a pus anuntul:   https://www.facebook.com/share/p/1CzTHNVtjy/
    • dercos
      Toate masinile ajung, inevitabil, la casat, cu foarte putine exceptii. Nu e vorba doar de intretinere, ci si de uzura fizica si morala. Un E30 e mult mai apreciat decat un Serie 7, pentru ca e o masina speciala.
    • corad0
      @marius1982.11Nu stiu care o fi publicul target pt un Phaeton, dar cand alegi sa repari asa unu', nici nu stiu ce sa mai spun.   Cine alege sa repare o masina ruginita si parasita indiferent de brand? Parcurile de dezmembrari sunt pline de Phaeton, A8, S, 7are, suvuri, orice, chiar si in alte tari. Piata este imensa! Ce relevanta are postarea ta sau mai bine zis ce ai vrut sa scoti in evidenta? 🤔
    • rustproject
      Salut! A inlocuit cineva DPF?  Ma interesa cat ar costa o astfel de operatiune ..!
    • marius1982.11
      Motivul e ca la roman cand ii spui ca distributia la un 1.5TSI in reprerentanta costa noojdemilioane zice: las ca fac la Dorel. Si nu zic ca Dorel sau reprezentanta fac neaparat mai bine pt ca m-am convis si cu unii si cu altii, vreau sa zic ca se cauta tot ce e mai ieftin, nu neparat bun. Aparentele conteaza mult. Daca Dorel spune: trebuie sa pui prezoane sau suruburi noi care costa inca 150 de lei, romanu' zice: las ba ca mere si asa, a mersi si dacia cu kilu' de rugina, mere si asta. S-ar putea sa mearga, s-ar putea sa nu mearga, sau urmatorul care pune cheia pe surub il rupe direct, fiind ruginit in filet, cheia dinamometrica complet absenta cam pe oriunde. Asa am avut colegi cu planetarele cazute din flansa in intersectie, suport motor cu 1 surub slabit, imbecil care de fata cu mine alege varianta sa nu bage vaselina noua in burduful de la planetara pt ca "pt ce? e destula", PIT STOP Timisoara, ei sunt aia. Cu toate ca ii lua literlalmente 2 minute sa o curete cat de cat pe cea veche si sa puna cea noua din kitul OE, si cazuri sunt nenumarate, radiatoare de calura infundate cu stop-leak, masini merse pana uleiul se face marmelada. Nu stiu care o fi publicul target pt un Phaeton, dar cand alegi sa repari asa unu', nici nu stiu ce sa mai spun. Si asta e cazul fericit, cand sunt la vedere, sa vezi cand sunt sub chit si iti dai seama ca nu mai ai cum sa dai jos bara decat cu ranga.  
    • DB86CLP
      E lucru mare in ziua de azi sa iti permiti masina pe care ti-o doresti, mai ales cand este una destul de rara. Cred ca este unul din motivele pentru care in Romania majoritatea sunt intr-o stare proasta. 
    • corad0
      @dercos Pe vremuri erau multe masini de lux in RO care au stat foarte mult timp in showroom pana sa se vanda. BMW seria 6 Cabrio pe care l-am luat de la Bavaria a stat vreo 8 luni pana sa mi se faca o oferta considerabila. Cineva l-a comandat, a platit avansul si nu l-a mai luat si masina a ramas in stoc la vanzare.   Sarbu' de la PROTV si-a luat Phaetonu asta nou, dupa 20 de ani, s-a pus la vanzare, e deja de cateva luni: https://vm.tiktok.com/ZNdnAtM4T/
    • tavitara
      In tara numai cazaturi sunt Probabil ca putine sunt ok peste tot , avem noroc sa vedem in acest topic una din ele 
    • dercos
      Imi aduc aminte in 2010, era un Phaeton nou de vanzare la Porsche Bucuresti Nord, a stat acolo cam un an de zile. Aceeasi masina, interesul era foate scazut. Vad, ocazional, cate unul doua pe strada, in general cazaturi, probabil foarte ieftine la achizitie.
    • corad0
      @tavitaraBa da, 415 gbp/an roadtax se numeste, un fel de impozit+taxa de drum. Probabil ca atat costa si la glc, cum am zis, la Londra poate fi mai scump.   1600 gbp platesc cu tot cu asigurare RCA si recovery in toata Europa.
    • tavitara
      Adica definitv nu 3-400 lire / an total pe an in inima Londrei la un motor de 2.2 Zicea ca pe masura ce trece timpul plateste mai putin ca masina e mai veche si scade impozitul Eu vad ca tu platesti 1600 lire la motor de 3 si masina numai noua nu e   
    • corad0
      @marius1982.11 Parcarea costa. Nu ai voie sa parchezi masina pe strada decat in locurile special amenajate si daca platesti/ora sau pe luna la primarie. Nimic nu e gratis, oricum nu as fi luat un Phaeton sa il tin pe marginea drumului. Combustibilul il pun extra cost, daca aveam 2.0 tdi m-ar fi costat  jumatate. La intretinere nu consider ca e moft, poti sa pui la Golf 4 jante cu 1500 eur, la Phaeton atat costa doar un amortizor sau o revizie mare.
    • marius1982.11
      In ro sigur e mai ieftin. In UK, cu toate ca impozitul pare mai mic, in rest te rupe. 1200GBP sper, bat in LEMN, sa nu ajunga si la noi asemenea numere.  In general la noi ajunge ce mai rau de obicei, taxele cele mai mari si salariile cele mai mici. Parcarea sincer nu stiu cat costa, dar ceva modic comparativ cu 5 numere din UK, la maica-mea era ceva de genul cateva sute de lei, dar ea prefera sa parcheze golful in noroi (facepalm).  Dar daca e sa o iei asa, locul de parcare in cluj(un oras la moda acum) poate sa ajunga si la 15-20k si e al tau pe CF, Sigur, platesti impozit si pe ala, ca daca e al TAU, de ce sa nu platesti ceva la stat pe ceva ce e al TAU, imobil/teren. Daca il dai in chirie, mai platesti si impozit pe venit, dar deja deraiem. U-saaaaaa. Chill. Vb lui Caragiale, astea sunt mofturi. Nu trebuie sa ai si parcarea ta si poti sa mergi cu ea la piata doar luni, caz in care Dieselul costa putin si ala LOL. Combustibilul nu intra la costuri de intratinere ci de exploatare, care poate sa fie atat si la un golf 4 pe benzina de ex, un 2.8 V6 dar care nu costa cat un phaeton. Becul da...dar nu mofturile. Ca asa pot sa zic si eu ca am bagat jante de 1500 euro in golf 4, mama ce scumpa e masina la intretinere  
    • corad0
      @tavitara impozitul se plateste si in functie de zone, trebuie introduse datele masinii, numarul de inmatriculare, vechime, clase de poluare etc. In Londra se plateste si taxa de poluare pentru oras, nu stiu sa iti zic. La asigurare la fel, e in functie si de varsta, un coleg de 24 de ani cu un GTi plateste asigurarea dublu fata de mine. In medie cam 200-250 gbp/an e impozitul cu taxa de autostrazi inclusa pentru o masina normala cu motor pana in 2.0. In zona Londrei este posibil sa fie mai scump.
    • tavitara
      Cat costa acolo aproximativ impozit si asigurare la un GLC de 2.2 din 2016 ? Londra Wembley  Intreb ca sa prind cu minciuna pe cineva   
    • Emy D
      ezact. Nu chiar. La mine e de 11 ani. Pfiuu... 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!