Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,7k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 854,2k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,6k
      postări
    4. 173,6k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,4k
      postări
    6. 277,7k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,7k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
      • voinea
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,7k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   24 Membri, 1 Anonimi, 497 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • adrian001
    • neni
    • tetea
    • Bulai Ioan-Alexandru
    • WooZie
    • micutu82
    • DaNNinho
    • ebola1ro
    • VZL
    • ShadoWzZ
    • AdyStanciu
    • marian24mh
    • siv
    • Mihaibmf18
    • Ralucaro81
    • Jeffy86able
    • Adria_n
    • mad_kat
    • Fiulian
    • adrian.A
    • martug
    • DanRe
    • CookMon
    • ~LauR~
  • Images

  • Posts

    • dragos suma
      Mda .. telenovela antigelului continua Am fost zilele trecute sa imi schimb ulei-ul ( la un service cu o reputatie cat de cat ok pe forum ) si raspunsul lor a fost ca totul pare uscat deci imposibil pentru ei sa determine sursa misterioasa a disparitiei de antigel.   Acum vad ca trebuie sa explorez solutii alternative :   1.  Analiza ulei - poate am o fisura in zona de contact antigel / ulei si cumva am pierdere pe acolo 2. Test prezenta CO2 in antigel - cu toate ca daca era o problema acolo cred ca imi sarea temperatura antigelului si imi dadeam seama de asta pana acum 3. Sa adaug un lichid sensibil la UV in antigel si apoi cu o sursa de UV sa vad pe unde drq e scurgerea vietii   Anywho printre altele ( garnitura de la baia de ulei ) masina a iesit din service si cu mentiunea ca amortizoarele fata au cam inceput sa planga ( saracutele le inteleg cand au vazut ce gropi sunt in romanica ) si in cautarile mele pentru inlocuitoare am vazut ca baietii de la blistein ofera atat b4 cat si b6 pentru aceasta platforma So intrebarea si intr-un fel dilema mea .. daca cineva foloseste b6 cu dcc cat de diferite sunt in modul sport fata de oem , ca asteptarea mea este ca pe comfort treburile sa fie cam la fel   Si ca sa fie treaba treaba am zis sa incep sa monitorizez si marea buba a EA888-urilor  ( cea care pe mine ma ingrozeste cand ma gandesc ) si anume intinderea lantului de distributie , so toate bune pana acum 84k si 2.2% Not great not terrible
    • Nenciu Victor
      da dar tot in lupa le poti pune ... in reflector daca nu le reglezi ... pot fi omologate si de mama osramului  
    • robert.alexandru
      Va multumesc tuturor pentru ajutorul oferit. Astazi am montat noul volan iar totul functioneaza cum trebuie, mai putin Cruise Control pt care va trebui sa trag firul de la coloana la ECU dar din lipsa de timp am amanat asta pt moment. Ca si piese, pt JETTA 2016 ( Facelift ) am cumparat urmatoarele: - Spira volan: 5k0 953 569 BD - Cablu adaptor:  6RD 971 584 D - Volan: 5C0419091BL Am vazut un tutorial pe 2drive.ru cu tot cu poze care iti arata cum sa tragi firul din coloana la ECU, in caz ca cineva o sa aiba nevoie pe viitor. Drumuri bune tuturor!
    • micutu82
      De ce bateriile de amperaj mai mic sunt mai scumpe?   Am obs asta la toti, baterilie de 61 sunt mai scumpe decat cele de 64
    • Andu333
      Am niste ceasuri de superb 1 si nu pot sa citesc eepromul de pe ele imi zice Cannot autodetect device!,ma puteti ajuta?
    • grp
      Să nu ziceți ca la asta albă nu îi mai fac nimic 😁 Azi am schimbat si ultimele becuri cu halogen pe care le mai aveam, cele de pe lămpile spate, care deși sunt led, semnalizarea avea bec halogen.    Aveți mai jos rezultatul schimbării, pentru 15$ arată foarte bine, sunt canbus, nu am erori în bord.   
    • vasicri
      Eu am făcut recent schimbul de ulei la 25.000 km, 1018 Ron Procar Timișoara. Mi se pare o idee bună să împartă în 2 revizia de 30000 km, să plătești in rate
    • BeciAcustic
      Azi am facut pentru prima data ozonificare la masina, nu aveam mirosuri nici inainte de operatiune dar am zis totusi ca rau nu are ce sa ii faca. Aerul pare mai curat, poate e doar placebo dar nu regret  
    • EEXCALADE
      Toate detaliile le afli doar in urma unei constatari fizice 
    • grp
      Am fost la montaj folii și am aflat că pe față nu pot pune decât folie transparenta, întrucât se depășește cea legală de 70%, așa că am montat doar spate, Llumar cu transparenta 5%.           Broski a ajuns după aceea, la mecanic, pentru o revizie mai aprofundata, ocazie cu care am scăpat de zgomotele trenului de rulare și eroare din bord.   Am schimbat bucșele mici de la brațe, optând pentru Meyle HD, amortizoarele față cu tot cu flanșe și protecții - am mers pe Kayaba datorită unei diferențe cam mari față de Sachs. Cu aceste schimbări, mașina se simte închegată și nu mai are zgomote de caroserie la trecerea peste denivelări.    Apoi am schimbat EGR-ul existent, produs de Nissens, care fusese curățat de proprietarul anterior, dar care dădea eroare de în permanenta. Nu am avut decât o dată, niște simptome ciudate, tremurat, lipsă putere, consum ridicat, dar care au dispărut după ștergerea erorii. În schimb după câteva zeci de km, a apărut aceeasi eroare în bord.       L-am înlocuit cu unul de la Valeo, chiar dacă e mai scump și sper că s-au încheiat problemele pe partea asta.       Totodată a fost găsită și remediata o problemă la furtunul care duce la stergatorul spate din pompă și care era spart. După ce am schimbat ștergătoarele, încercând să dau lichid pe lunetă, mi- fost atrasă atenția de un tip, că am o scurgere sub mașină. N-am avut timp să investighez atunci, dar am văzut că venea din zona vasului pentru lichid și m-am gândit că ori a sărit pompa din garnitura ori furtunul. Acum am rezolvat și asta.   Am lăsat Balena gri și am luat-o pe Broski acasă, mai trebuie puțină curățenie, să îi montez și camera spate pentru trafic și să o predau fiică-mii! 😁
    • sdR+
      As merge la inlocuire direct, sonda lambda o pot pune clar eu, oare actuatorul turbo as avea sanse?O sa incerc sa testez membrana pentru ca am cu ce, partea electronica este posibil sa cada daca membrana este buna?Multumesc pentru sfat! 
    • dnysterian
      Pentru posesorii de Golf 8.5 cu display infotaiment de 12,9" va recomand o folie de protectie , mata sau lucioasa (eu personal am mers pe mat) Singurul minus ptr unii ar putea fi diferentele de marime intre 1 si 5mm de jur imprejur. Am atasat si cateva poze cu aspectul dupa aplicare. La inceput a avut cateva bule dar dupa cateva zile au disparut   https://duragon.ro/folie-volkswagen-golf-7-2012-2015.html?gad_source=5&gclid=EAIaIQobChMIzLqm6duXiQMV6CdoCB0ADSXXEAEYASABEgJnnPD_BwE    
    • dnysterian
      Pentru cei care vor sa rasfoiasca si manualul digital pot accesa link-ul si sa introduca seria de sasiu   https://www.volkswagen.co.uk/en/owners-and-services/my-car/manuals.html
    • EEXCALADE
      Actuator turbo si lambda de inlocuit ,dupa o constatare .
    • mede
      Salutare,   Pentru faptul ca nu gasesc informatii suficiente referitoare la acest subiect, doresc sa deschid aici un topic cu toate detaliile pentru cine mai mare nevoie.   Am sunat la Audi in Cluj-Napoca si costul pentru aceasta operatie se incadreaza undeva intre 3500 si 3800lei.    Am decis sa fac acest retrofit sigur, pe masina mea un Audi A4 B9 2018, 2.0TDI, 150 cai.   Am cumparat kit-ul de aici : https://www.carsystems.eu/ami-audi-music-interface-8-pin-wiring-harness-aux-in-and-2x-usb-audio-interface-control-module,id4095.html   Urmeaza sa fac montajul, dar inainte sa desfac orice plastic, nu sunt 100% sigur unde vine conectat fiecare cablu din cablajul achizitionat.   Cei de la CarSystems mi-au transmis urmatoarea informatie:    1.⁠ ⁠Red/Yellow- +12V Fuse no.5 (5A) on fuse holder SC, on left under dash panel 2.⁠ ⁠Brown - GND Earth Point in front left footwell 3.⁠ ⁠Violet/Red - Illumiantion signal - Pin no.1, 54-pin connector black, onboard supply control unit (BCM), on left A-pillar   si acest clip: Audi B9 8W carplay / AA installation activation only original components without third party devices     Ma poate indruma cineva mai exact unde vin montate firele din cablaj?   Tin sa mentionez ca masina a venit echipata cu Virtual cockpit.   Multumesc frumos.      
    • sdR+
      Salutare, dupa cum spune si titlul am problema asta de ceva vreme.Acum 3 luni prin Timisoara la granita motorul o luase razna, am crezut ca este de la motorina slaba calitativ si am continuat inca 1500 de km.Turatia era undeva la 600 rpm si fluctua.Isi revenise, dar alt drum de 2200 prin Germania a aparut spira intermitent cand am tras intr o parcare.Filtrul de motorina l am reschimbat dupa nici 6 mii de km, ceva pilitura fina are la fund, dar foarte putina.Atasez doua poze cu erorile, momentan trag pe ea asa, nu pot sa o imobilizez.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!