Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,8k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 118,9k
      postări
      • Muale
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • corad0
      @cristi511 Salut. o sa iti raspund in ordinea afirmatiilor tale:    1: Ii raspundeam lui Tavi care zicea ca a gasit una la 11k eur, de aia am mentionat pretul, pentru ca ii poti dubla valoarea Phaetonului respectiv daca ii schimbi "doar" amortizoarele, pe care oricum eu personal nu le-as inlocui DECAT cu OEM.  Am luat in considerare ca raspunsul lui este sarcastic, stai linistit.    Mi-am asumat intretinerea acestei masini, daca mi se parea SCUMP ca trebuie sa bag 10k eur doar in amortizoare, nu o luam. Nu m-am plans niciodata de intretinerea celor 10 masini pe care le-am avut pana in prezent (7 dintre ele cu motoare in 6 cilindri, una cu motor in 8 cilindri) jumatate dintre ele cumparate noi din reprezentanta, mi-am asumat si pierderile, devalorizarea, intretinerea, combusitibilul, taxele, dar nu vad ce e rau in a discuta despre intretinere, pana la urma pe TOATE topicurile din aria MASINA MEA se discuta acest aspect!🤨 Ba chiar pe una dintre masini am reconditionato cap coada. (vezi grupul BMW e39 Romania)   Cei pe care nu ii intereseaza subiectul, nu frecventeaza un forum auto. Cred ca nu ti-ai gasit persoana potrivita careia sa ii dai exemple cu ce ai observat tu la romani, citez: "masini premium sh la preturi de nimic iar apoi discuta de intretinere".  Nu ma baga in acea "oala". 😒 Ah, imi aduc aminte de ultima factura pe care am platito la Cayenne cand am reparat cutia de viteze in Elvetia la un centru special de cutii de viteze: 14 000 franci. In Romania nu am rezolvato la nici un service specializat, nu i-au dat de cap. Asta e doar unul din exemplele de cheltuieli pe care le-am avut eu personal cu o masina, de benzina arsa, de intretinere si taxele platite doar cu Turbo cred ca imi luam un Golf nou, de devalorizare si de restul masinilor care au venit toate cu cheltuielile aferente nu mai are rost sa mentionez, m-am bucurat de toate, am facut sute de mii de km la volanul lor.    2. Ma bucur ca urmaresti topicul meu, o sa scriu in continuare cat de, te citez: "UBER" este Phaetonul, pana la urma nemtii in prezentarile lor, chiar si TOP GEAR au folosit termenul de UBER-SALOON cand au prezentat masina, deci, stai pe-aproape!   N-am zis ca piata a fost neinspirata ca nu l-a accepetat, faci afirmatii aiurea, ba chiar am spus ca nici eu n-as fi platit pretul de nou pe masina asta tocmai din cauza emblemei, poate daca ai fi citit topicul mai cu atentie ai fi observat acest aspect, asta nu inseamna ca masina nu merita. Cu banii de Phaeton nou, eu personal mi-as lua un Bentley SH. (dar este doar alegerea mea)    3. "putine masini am vazut in stare reala buna, majoritatea niste cazane hidoase. O fi vreun motiv pe undeva, nu?"   Probabil ca la Mioveni nu exista Phaetonuri in stare buna, doar in stare "hidoasa", nu te contrazic, ar trebui totusi sa arunci un ochi mai departe decat la tine pe strada si anume la grupurile de Phaetonuri de p-afara, UK, China, Rusia, Germania, USA chiar si Polonia etc, lumea nu se rezuma doar la ce vezi tu pe "cocioc", exista oameni pasionati care stiu ce reprezinta o asemenea masina si care a ramas un etalon in industria auto intretinando corespunzator, chiar si la 22 de ani de la lansare!     Dau un simplu exemplu cu una din masinile de pe grupul nemtilor, mai toate masinile baietilor sunt in starea asta, exista garaje specializate care repara si intretin doar VW PHAETON (NU, nu in Romania):          
    • akon
      Curios, ti-au pus bujii aftermarket ?
    • F l o r i n
      Diagnoza + verificare im blocurile de masura, o sa ajute la identificarea problemei
    • F l o r i n
      Gasesti B fără nicio problema si sunt și ieftine la dezmembrari 
    • F l o r i n
      Din păcate, doar Ali Express... OE nu exista.
    • tavitara
      Mi s-a uzat plasticul la cheia pe care o folosesc si arata cam naspa Nu as vrea sa utilizez a doua cheie , sa o pastrez in stare ok ptr cand o sa vand masina odata Asa ca vine intrebarea - unde gasesc carcasa de cheie sa o schimb , dar ceva mai de calitate , sa nu se uzeze dupa o saptamana Poate cineva a schimbat si stie ceva de calitate din experienta Multumesc  
    • Cristi_V
      Prin urmare, azi la Avia Motors, a doua inspectie la 2 ani (27258 km) plus schimb roti iarna/vara si depozitare si curatat instalatie A/C:     Cumparat separat de la magazin:   - Filtru de aer MANN FILTER C 28 043 = 90.00 RON - Filtru de habitaclu, carbon activ, antialergenic MANN FILTER FP 26 009 = 99.00 RON   De retinut ca filtrele de aer motor si cel de polen le-am inlocuit ca am vrut eu. Inlocuirea lichidului de frana si a bujiilor sunt prevazute in plan.     Urmatoarea inspectie peste inca 2 ani sau 30000 km.      
    • Aosreaper
      Salutare,  Problema similara la Passat B6, EPB 3C0907801B, tensiune doar pe stânga, am incercat sa codez altul dar surpriza, VCDS citește că ar avea codul 3C0907801G !!!(Cel original al mașinii) Deci pe modul, in fizic, codul e cu B, in Vcds cu G. Am valorile inițiale de codare, dar nu pot trece de toate basic settings de la ABS.  Știe cineva dacă modulele cu B au fost sau pot fi flashuite cu alta memorie de îl citește VCDS ul cu G? As incerca și cu unul cu G sa probez dar nu găsesc sa împrumut sau prin dezmembrări astfel încât să nu cumpăr unul nou degeaba.
    • Roger
      Salut, as vrea si eu o decodare, te rog, pt VSSZZZKM9PR065287. Mersi mult!
    • Gabriel*77
      @halamadrid Chiar dacă vinzi mașina sau nu o vinzi după ce iese din garanție și intenționezi să o păstrezi, cu atât mai mult, o mentenanță la un service de natura reprezentanței prezintă un avantaj. Zic eu.   Ce am vrut eu să zic cu privire la comentariu lăsat anterior este faptul că luăm mașini de 30-40.000 €, chiar mai mult unii, dar ne încurcă rău 2000 lei la doi ani schimbul de ulei.   Pe criteriul luăm mașină de toți banii, apoi ne dăm seama că e scumpă întreținerea.    Când făceam referire în rubrica "sfaturi achiziție Octavia 4" că head up display-ul e un moft îmi săreau unii în cap că e bun, e must have, clima în trei zone e nebunie și că face diferența, lipsa suspensiilor sport e de neconceput,  scaunele cu masaj sunt apogeul, etc, dar ni se pare mult 2000 lei să schimbăm uleiul...   Precizez că în continuare sunt uimit de gândirea noastră în materie de mașini neputând depăși încă mentalitatea de proprietar de sh-uri aduse din Germania.  
    • cristi511
      Cupra = SEAT + x% markup. Asta e miscarea din spate, pur marketing si nimic altceva. Cine crede/spera altceva este naiv.
    • florilar1
      Daca ai carcasa filtru de motorina gen 3C0127400C sau 3C0127400D (cu debit mic), vezi ca se infunda turul la ele si ai exact simptomele de care spui. Ridici capacul la filtru si sufli pe tur sa vezi cat mai trece. Daca asta e si cazul tau poti sa-l schimbi cu 1K0127400L care are debit marit si nu se infunda usor. Am rezolvat un prieten asa.
    • vizitator
      Dealerii asa mi-au spus, ca Leon Cupra vine cu suspensie independenta pe puntea spate . Ar fi o explicatie ptr diferenta de pret dintre ele, in afara de calitatea materialelor si finisajelor de la interior. Daca nu ar fi asa, atunci Cupra Leon nu merita banii in plus fata de Seat Leon.
    • EEXCALADE
      Mergi la garantie ,acolo e singura rezolvare
    • vwblabla
      @cristi511 De acord cu tot ce ai scris mai sus , mai ales cu ultimele 3 randuri !!!
    • ili2k2
      salutare baieti.. Nu stiu daca s-a mai confruntat cineva cu problema consumului de ulei la 2.0 tdi 85kw de pe o4.   in 11500 km am completat 2L de ulei (0w20 Original). Masina noua, ridicata la jumatatea lunii ianuarie anul acesta. Am un stil de mers linistit, rar vede talpa, niciodata la rece, 95% din drumuri nationale sau autostrada.  Nici macar blamatul BKP de pe B6 nu papa atat ulei (la 200.000km lua sub 1l intre schimburi). Astept pareri despre cum stati si voi cu completari, sa stiu ca daca e la mine vreo problema sa dau o fuga la service.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!