Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 852k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,5k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,9k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 118,9k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • Cristi_V
      Ce înseamnă forjate maxim? Aceste motoare au putere și cuplu maxim pe o plaja lunga de turații.
    • Xman_ghio
      Asa si un 3.0 poate fi tot un downsize fata de un 5.0 🙂   Motoarele 1.4-1.6-1.8 sunt dimensionate ok. Cele 1.2 si 1.0 erau subdimensionate si forjate maxim ca sa scoata toata puterea posibila si imposibila.
    • Cristi_V
      Downsizingul si introducerea supraalimentarii (turbocompresor) sunt strans legate. Deci si 1.5 TSI este tot un downsizing. Fara legatura cu downsizingul poate ca 1.0 TSI nu este suficient de puternic sa duca multumitor o caroserie de 1300 kg + incarcatura. Dar nici un 1.5 MPI nu ar fi multumitor. Poate ca un 2.2-2.5 MPI ar avea performata unui 1.5 TSI?  
    • corad0
      @halamadridOoo, ma bucur ca mai sunt cinefili pe forum! 😀 Hai sa inviem topicul de filme si sa povestim aici:   
    • Bebeee
      Da, corect si asta. Dar oricum pentru consumatorul final este un plus motorul de 1.5.
    • ingineru007
      Nu am din construcție la golf 7 2014 nici un fel de închidere de protectie pentru usita acces motorina A mai pățit cineva ? Ce pot face? Se poate monta din dezmembrări? Este anormal ? Mai are cineva aceasta problema?
    • Dolfin
      Video-ul din Bay Area - California a devenit viral in 24h, au aparut si o multitudine de articole referitoare la aceasta situatie. Nu este un caz izolat, in decurs de o 1 saptamana 5 superchargere din Houston au fost vandalizate, au inceput acum o saptamana in cartierul Montrose din Houston s-au taiat 18 din cele 19 cabluri de la Tesla charger, iar conform reportajului politia din Houston a creat si o unitate specializata pe furturi de metale.   Tesla charger sunt foarte apreciate de utilizatorii de Tesla, sunt raspandite, ofera o experienta de incarcare buna, ca timp (baterii mari in masini, incarcare cu puteri mari), ceea ce da posibilitatea unui utilizator sa poata folosi un EV aproape identic cu un ICE.   Despre cat de jos a ajuns America acum...nu este subiectul topicului.
    • adrian001
      Sau mai degraba e mai ieftin sa ai un singur motor pe care sa il setezi la diferite puteri (uneori doar din soft, alterori cu diferente minime hardware) si sa il vinzi la preturi diferite. 
    • Bebeee
      Probabil ca si-au dat seama intr-un final ca toata nebunia cu downsizeingul este o prostie.
    • AnNemic
      O sa schimb mufele, astea aparent nu mai clipseaza cum trebuie, par puțin deformate. Sunt conștient ca are un rol important mufa.   Îmi poți spune, te rog, cum sa codez modulul? Abs e codat ok, fără erori. În afara de a introduce acel 0000012 la coding, mai trebuie făcut ceva? Mersi de ajutor! 
    • Al Bundy
      garnitura trebuie sa o lasi sa nu intre apa.  Daca ai pus acelasi cod de modul, si daca abs e codat ca inainte la fel trebyuie sa codezi si modulul.
    • Al Bundy
      Nu ai privit cu atentie videoclipul.....
    • DiLivio
      Ce relevanță are videoclipul? Sunt și benzinării goale. Asta înseamnă că mașinile circulă și nu stau la alimentat. Și mai înseamnă și că sunt suficiente stații de încărcare astfel încât să nu se creeze cozi.   Eu chiar îmi doresc că bateriile să devină tot mai performante și fiecare om să-și producă singur energia, fără să mai stea la cheremul companiilor petroliere. Îi felicit pe cei care își cumpără mașini electrice și astfel susțin cercetarea în domeniu. Odată cu dezvoltarea tehnologiei, pentru tot mai mulți o să merite o mașină electrică.
    • tdi_ca
      Salutari, va scriu azi cu o intrebare referitoriu la coding pentru fauri Golf 6. Sunt din Canada si detin un Golf 6 TDI combi din 2013, cu faruri stock Halogen. Am cumparat recent fauri de la VLAND cu DRL care sunt LED, si bine inteles, pe site nu scrie nimica despre errori de BULB OUT la bord.   Am facut niste cercetari online, si nu am gasit un raspuns definitiv referitor la coding. Stiu ca se poate schimba cu VCDS sau ODBeleven mergand la 09 - Central Electrics, si schimband codul din Byte 18. Problema ei ca parca dupa model anul 2010, Byte 18 arata 00, care este cod generic si codul adevarat este ascuns, si numai cu VCP sau ODIS se poate vedea codul adevarat.   Zicand asta, am verificat masina mea cu OBDeleven, si arata 00, deci nu vreau sa schimb codul din byte 18 fara sa aflu care este codul original. Sar putea sa am aces la VCP incurand, deci probabil ca voi afla care este codul original. Din ce am citit, pentru ROW (rest of world), ar fi 03 sau 06 parca, dar in orce caz, si daca aflu codul original, nu stiu care ar fi codul modificat pentru faruri cu LED DRL, deci am venit aici sa intreb, fiind ca modele de Golf 6 in Europa a venit cu mult mai multe variante de faruri fata si spate, si poate gasesc mai multa informatie aici.    Am atasat un link cu farurile VLAND care le am cumparat.   https://www.vland-official.com/en-ca/products/yuanzheng-led-head-lamps-for-volkswagen-golf-mk6-2010-2014?_pos=2&_sid=6f1a6641b&_ss=r   Va multumesc 
    • AnNemic
      Update: măsurat continuitate ok, măsurat continuitate motor ok, testat motor direct la 12V funcționează perfect în ambele sensuri ... sa aibă rezistenta interna prea mica și sa nu îl vadă sistemul? Am observat un lucru interesant: exista continuitate între cele 2 fire ce alimentează motorașele,  am văzut pe partea cu probleme prima data și am crezut ca acolo este problema, insa am măsurat și pe cealaltă parte și este aceleași fenomen chiar dacă motorașul de acolo merge    Update v2: deși aveam continuitate peste tot, nu mergea. La sfatul unui coleg de pe un grup, am scos siguranță aceea mov și garnitura de cauciuc din mufa sa poate face contact mai bine cablajul cu motorașul și surpriza, a funcționat perfect. Dar având alt modul pe mașină, pe care nu l-am putut coda din cauza erorii de mai sus, încă am rămas cu o eroare 01044 - Control Module Incorrectly Coded. Am codat cu 0000012 (am AH) dar degeaba, eroarea persista, dar măcar merge frana de mana și nu mai bipaie.    Aveți idee cum as putea reface codarea? Sa scap de acest 01044? Sau sa pun modulul meu înapoi, deși sunt identice ca și cod?
    • F l o r i n
      Certificat ce ti-am recomandat mai sus. La acest model si an, cele mai multe cazuri sunt de calc usa defect
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!