Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 852k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,5k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,9k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 118,9k
      postări
      • Muale
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • tavitara
      Nu simt zgomot suplimentar si nu percep consum mai mare Probabil la cat cantareste masina  , cu sau fara ele , tot aia e Sau merg eu mai cuminte perioada asta , pana trec 6 luni de cand am primit anticipat cadou de Paste cateva puncte Totusi nu reusesc sa descifrez un zgomot pe care il percep in parcare , de cand am facut revizia Mai ales cand dau cu spatele foarte foarte lent si volanul e virat la maxim , uneori si cu fata dar tot virat maxim volanul - un zgomot de parca anvelopele fata ar calca pe coji de nuca si le sparge In rest nu se aude absolut nimic , daca nu merg extrem de lent nu se aude nimic
    • Johnny9933
      Atasez si valorile  
    • Johnny9933
      Salutare, va rog daca se poate sa ma ajutati cu un sfat. Masina in cauza este un Seat leon 5f, 1.6 CXXB cu 253000 km la bord.    Imi tot apare eroarea P2002 - eficienta sub pragul admis impreuna cu check engine,  am facut o scanare cu vcds, intre timp masina si-a facut regenerare si valorile arata destul de ok. Am atasat poze din VCDS   Pe deasupra la sfarsitul lui mai mai am si programare la rar   Ce ma sfatuiti sa fac ? Este filtrul infundat? Sa il curat, sa il schimb ? Nu inteleg de unde vede ca nu e ok filtrul         
    • AnNemic
      Update:  Modul schimbat cu unul cu același cod. Codat modulul abs complet, fără probleme. Încercat sa codez și pe 53 parking brake (default 0000011 - fără AH) dar am erori pe el și nu pot face nimic... aceeași eroare 02432 -Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282) plus module incorrect coded.  Ce ma sfătuiți sa fac în continuare ?   Motoras nou de pe OLX, etrier fără probleme înainte, dar recondiționat de mine. Se misca fără probleme, dar nu știu de unde sa mai apuc problema ...   Pinii în mufa par ok, firele par ok, nu am măsurat încă continuitatea, dar firele par întregi, mufa din modul ok 
    • opleistul32
      A4 b6 1.9 tdi AVF, cam astea sunt erorile intinse pe 3 zile, la fiecare poza le-am sters din vcds si a mers perfect pana a reaparut o noua sesiune de erori. Sa schimb doar releul de pompa combustibil pentru inceput ? Valva N75, vad ca a dat si ea eroare la un moment dat, dar e schimbat, functioneaza, bobina si membrana lucreaza bine.
    • vlahdacoroman
      Ai cablaj care freaca de masa,sau de alt fir...verifica cablajul ,mergi la un electrician capabil chiar daca e arogant, problema este ca e posibil sa nu si cunoasca "meseria" si o ascunde sub aroganta! Important este sa gaseasca cablajul ros,nu conteaza cat de arogant este! Uite, sunt aici unii membrii pe forum,de astia "pasionati", care pe langa faptul ca sunt lipsiți de orice abilitate si cunoștințe tehnice,se dau si foarte aroganti,deci gasim peste tot! Eu in final as alege un arogant dar macar sa cunoasca "meserie"... 2.0 BRT nu are adblue...ala este un aditiv pentru dpf,motorul e euro 4 cu dpf  
    • sorinaciu
      Florin, cablajul dintre haion și caroserie este matisat, nu l.am desfăcut, cert este ca la mufă nu vine curent. O sa continui verificările. Mulțumesc frumos pentru răspuns!
    • ShadoWzZ
      Ce aterizare superba Felicitari pentru achizitia superba noului proprietar.
    • TudMihai
      Buna ziua, avem un sharran 2008, 2.0 dti brt. In mers face intreruperi ca si cum nu s-ar alimenta. Mecanicu a blocat teava de vine la egr dar a dat erori dupa 60km dar tragea mai bine, am dat jos tablita de blocaj si a zis ca e egr de vina. Bun, am luat egr pe whaler ce era si pe masina dar nu original si tot da intreruperi in mers. Apoi am fost la un baiat cu tester priceput si a zis ca sigur este cablajul, mufa de vina ca in mers fluctueaza valorile de aer si ca am schimbat degeaba egr si sa nu cumparam nici clapeta, ca dupa ce da testeru e clar ca este cablaj. Masina are dpf activ, "adblu" original in rezervorul lui cel mic, soft original, a si injectoarele cu debitmetru sunt ok. Ce sa verificam, stiti traseul schema de la ecu-egr, sigurante, relee?  Adobe Scan 11 mai 2024.pdf Chiar daca egr cel nou nu e original oe, si cu cel vechi la fel intrerupea in accelerare doar ca era foarte murdar. Va rog pareri si ce sa verificam, v-am zis sfatul celui cu testeru, in functie de eroarea din atas, este ca de vina e pe parte electrica si aici nu avem electrician auto meserias decat de astia foarte aroganti... Va multumesc
    • andualex97
      Multumesc frumos pt detalii! Din fericire masina are deja spalatoare de faruri.
    • F l o r i n
      Da, difera farurile. Pt retrofit ai nevoie de BCM compatibil, farurile complete (cu tot cu calculatoarele de pe ele), cablaj + sistemul de autoleveling cu senzor, calc leveling și cablaj, plus codarile aferente. Dacă vrei și spălătoare faruri, mai ai nevoie de restul sistemului de spălare + cablat+ codari
    • F l o r i n
      La 2009, nu ai de ce sa faci aceste modificări, ai deja instalatia model mai nou (teoretic)
    • F l o r i n
      Verifica cablajul dintre centrala electrica și motoras, mai ales in zona dintre hayon si caroserie, in manson cauciuc. Daca este ok, verifica centrala electrica și comanda din maneta Siguranta-ai zis ca ai verificat și e ok.
    • F l o r i n
      La Tiguan, mergi pe jante pe 16 inch și cauciuc cu talon mare.  La masini sport sau mai mari, merg jante pe 19 sau 20 inch. La Tiguan, nu au rost și nu acesta este rolul lui. 
    • Xman_ghio
      Eu pe Touran (2017) am jante pe 16 si de vara si de iarna (ambele seturi din aliaj). Anvelopele de 16 sunt oricum mai "prietenoase" cu portofelul; deja la 17 o sa fie diferenta semnificativa la 4 anvelope.
    • redryver
      Salut,   Am si eu o nedumerire. Am un tiguan 2011 si cand l-am cumparat a venit cu roti pe 19 cu anvelope de vara. Am cumparat niste jante pe 16 de tabla cu tot cu anvelope de la cineva urgent ca sa pot sa trec rar-ul (am fost respins prima data si mi-a dat cu revenire a doua zi,deci eram presat de timp),deoarece anvelopele pe 19 nu erau alea din talon. Jantele alea pe 16 sunt proaste,cred ca au fost indoite,sudate,etc ca trebuie sa pun o gramada de plumb ca sa le reglez si tot de degeaba si vreau sa le schimb. Cele de 19 sunt ok,aliaj,frumoase... Intrebarea mea este sa iau jante aliaj tot de 16 sau 17,avand in vedere ca se simte diferenta la condus si deja (5 ani) cred ca trebuie sa schimb ceva bucse. Nu vreau sa iau cauciucuri de iarna pe 19,ca e talonul mic si la mine ninge destul si nu vreau sa frec janta,as vrea sa iau jante separate cu tot cu anvelope pt iarna. Ce ma sfatuiti? Multumesc.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!