Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,5k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,8k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,7k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • marius1982.11
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • cuibusel
      Salutare tuturor,   Oare avem ceva posesori de generatie nouă a 1.5. eTSI, 115 CP, care îl au de ceva timp? Ceva feedback m-ar interesa referitor la vechile probleme ale motorului 1.5 TSI: 1. consum ulei 2. mai sunt problemele cu efectul de kangaroo ? (știu că se zice că Evo 2 nu mai are probleme, dar totuși o confirmare de la cineva :D) 3. Erori pe parte electronică (SOS, Travel Assist, infotainment etc.) 4. probleme/uzura ambreiaj-cutie DQ200 5. depuneri pe valvele de admisie 6. vibrații cu ACT 7. alte probleme?   Vreau să comand un Golf nou de 115CP și sunt în dilemă... Mulțumiri!  
    • Mihai94TDI
      Salut, am si eu acest tip de alarmă, dar eu vreau sa leg doar partea de pornire fara alarmă, stie cineva daca merge? Si daca merge cum se leagă?, ca m-am uitat in manual dar sincer nu prea am înțeles trebuie legat pe contact sau trase fire la electromotor? Masina in cauza skoda 2.0 BMN 2007 immo off. 
    • CSS_RO
      Salutări,    am tot auzit de problemele motorului cu EGR ul și m-am gândit că i-a venit sorocul (și ca o glumă, EGR ul e mai ieftin decât turbina 😂). Unde mai pui că atunci când am avut spirala aprinsă în bord pentru câteva minute, când am ajuns acasă (condus total sub o oră), mirosea eșapamentul ca la BMW uri, ceea ce pentru mine a fost o premieră. Turația motorului era pe la 800, semn că nu-și făcea nicio regenerare.  Chestia e că până acum nu a mai dat semne și mi-a venit în minte pentru că am programată revizia anuală (ulei, filtre, distribuție) și dacă tot mă duc la mecanic să știu o treabă. Că dacă îl pun pe el să caute, sigur găsește ceva (lucruri normale pentru o mașină de 14 ani).  Ieri am șters eroarea, am rulat testul de turbină din Basic settings / output tests și s-a încheiat fără eroare. Nici nu a mai apărut din nou.    La turbină, codul acela P2563 00 [032] - Implausible Signal am înțeles că se referă la senzorul G581, care la modelul meu de turbină ar fi încorporat în ansamplu, deci dacă se va concretiza problema trebuie schimbată turbina cu totul. O să pun totuși mecanicul să inspecteze mai atent tubulatura de aer și vacuumul (într-o anumită plajă de turații, la accelerație mai pronunțată se aude un fâsăit care nu pare să fie normal).    Mulțumesc totuși pentru feedback.  
    • lupo_bv
    • Robert11
      Salutare, la DPCA am vazut ca norma este 508.00-509.00 0w20. Ce recomandati intre Mobil 1 esp si Liqui Moly toptec 6600? 
    • F l o r i n
      Salut. Te putem ajuta in București,  sunem si distribuitori autorizați ai mai multor branduri cunoscute, autorizați RAR, etc. Totodată,  in aria prestări servicii, oferte extinse, mai găsești si alți colegi de forum care te pot ajuta cu montaj 
    • F l o r i n
      Este ok, nu ai probleme dacă le lași asa
    • F l o r i n
      Si ce manifestare ai? Plus despre ce masina vb, Model, an, motorizare?
    • tudorel84
      Am si eu un passat b5 2003 si problema e ca,cand pun contactu nu se aude pompa rezervor am verificat tot relee si problema e ca nu ii vine curent la pompa rezervor
    • passat19tdi
      Cand faceti schimbul de ulei, la ce nivel de pe joja il faceti?   Eu pana acum am incercat sa aduc nivelul spre maxim... gresesc?
    • marius1982.11
      Wow, 550 spyder pe stradă...no, is curios. Cu ala ultima oara cand am mers pe monte carlo a fost la challange-ul de la sfarsitul erei clasice din NFS5     No, daca ai porș macac nu poti mere la camping? Pana urma masinile astea(gipulețele) pt asta sunt facute.
    • pronet
      E super interesant, chiar daca vezi locuri noi prin "ochii" altuia. Eu unul am fost recent in zona Liguria-riviera italiana-Genova, Portofino, Cinque Terre etc. si am ramas impresionat atat de peisaje, cat si de bucataria zonei. Next trip, mai mult ca sigur, riviera franceza. 👍
    • corad0
      @haro@pronetPlacerea este de partea mea! Atunci cand postarile imi sunt apreciate, inseamna ca timpul si efortul de a impartasi cu voi din experientele mele nu sunt in zadar.     Urmeaza si poze cu masini din camping si de la plaja...stay tuned, o sa le iau in ordine. Imi pare rau ca nu am surprins in fotografii masinile pe care le-am intalnit in trafic, de la Ferrari F40 si Mercedes Gullwing la Porsche 550 Spyder, dar multe le-am prezentat indeaproape pe paginile precedente. Tot am zis ca o sa instalez o camera de bord dar m-am luat cu altele... 
    • haro
      Nice! Multumim.   In alta ordine de idei…ce saraki aia cu cortul pe Porsche…ce o fi in capul lor…? Umbla asa aiurea in loc sa mearga la 15 stele…
    • spido
      Verifica alimentare si masa G31 si firul de semnal spre Ecu conform diagramei motorului tau. 
    • pronet
      Nice start 😃. Keep going 👍
    • corad0
      Salutare dragi cititori, cu aceasta ocazie tin sa va multumesc pentru interesul acordat lui "Baloo" 🐻, ursul supraponderal, numarul de vizualizari a depasit 100 000! WOW ❤️!    Nu am mari updateturi despre "Bentley-ul de saraki", masinoiul asta de peste 2 tone a fost folosit DAILY, fara sa fie menajat, inclusiv in weekenduri, ne-a dus oriunde am avut treaba, atat in trafic aglomerat, in oras, cat si pe autostrazi plutind la fel ca si in prima zi.  In afara de servisarea anuala, inlocuire fluide, un bec xenon, frane spate si anvelope fata, masina nu a necesitat interventii. Am mentionat tot ce i-am facut in postarile anterioare in caz ca sunt useri curiosi.    Dupa inca un an de munca, a venit si vremea de relaxare, asa ca dupa cateva dezbateri cu sotia legate de unde vom petrece 2 saptamani de concediu in aceasta vara, am ajuns din nou la un numitor comun si ne-am hotarat sa mergem din nou in Sudul Frantei cu BALOO.  Stiam deja "cu ce se mananca", de anul trecut (desi eu am fost de mai multe ori si la volanul Cayenne-ului, cand eram mai "tanar") si ne-a placut atat de mult incat am hotarat sa ne facem vacanta in acelasi loc, insa am hotarat sa exploram zona, imprejurimile, sa incercam noi restaurante si sa ne bucuram de ce ne poate oferi mai bun Coasta de Azur.    N-am regretat nici de data asta si am fost surprinsi zilnic de multe locuri si experiente noi. Vremea este superba la final de august, pana in 30 de grade, Mediterana se mentine la 26-27 grade (ciorba) iar puhoiul de lume pleaca, mai ales cei care au copii, avand in vedere ca incepe scoala: fix ce imi doream! ❤️    Desi masina a avut inspectia tehnica si reviza facuta cu 2 luni inainte de plecare, am hotarat sa o mai verific o data, inainte sa parcurg 4000 km estimati si am programato la service, cu ocazia asta s-au verificat inca o data franele, anvelopele, suspensia, directia, fluidele, aerul conditionat, roata de rezerva etc.   Better be safe than sorry! 🙄   Am verificat din nou actele masinii, asigurarea este valabila in toata Europa+RECOVERY, cu repatriere in caz de "Doamne fereste", accident, am facut asigurari de sanatate, taxa de poluare pentru Franta era platita de anul trecut, abtibildul lipit in parbriz, abtibild de UK pe bara spate aveam deja, am facut bagajele, am scos de la "naftalina" umbrelele, scaunelele de plaja si am plecat la drum de dimineata spre Sudul Insulei Britanice sperand sa prindem feribotul care urma sa traverseze Canalul Manecii la ora 10:30.   Altii care plecau in vacanta:    95% din drumul parcurs a fost pe autostrada, distanta pana in port fiind de aprox 500 km:   Centura Londrei M25 are vreo 200 de km, traversata rapid, fara dureri de cap:       Portul DOVER:   "BOSSu" slovac cu 5-aru' alb s-a bagat in fata mea, n-a avut chef sa stea la coada spre feribot, l-am lasat, doar nu urma sa imi fac nervi in vacanta, intre timp s-a dat drumul la o banda noua de procesare imbarcare in stanga si fiind vigilent, am reusit sa "ma infig" primu', "bossu" a ramas la coada pe cealalta banda, Doamne-ajuta! ❤️    Am reusit sa "prind" feribotul Irlandez care urma sa traverseze Canalul Manecii la 10:30:    All aboard!    L-am parcat pe "urs" cu frana de mana trasa, sa nu balanseze pe valuri si sa uzeze cutia de viteze, am setat farurile in modul "TRAVEL", sa isi schimbe sensul de iluminare si m-am dus direct sa comand o cafea! ☕    Urma inca un drum de vreo 600 km pe autostrazile FRANCEZE pana la prima oprire la hotel.    Ma gandesc sa o luam incet cu aventura, sunt multe de povestit, nu va faceti griji, Bentleyul a "plutit" in maxim confort si siguranta si de data asta fara efort, despicand si Marea Britanie si Franta de la Nord la Sud cu 140 km/h pe pilot automat, ca un adevarat "IAHT de uscat" 😄.    Asa cum v-am obisnuit:   Va urma! 😋  
    • V.Florim
      Salut. Ai idee care sunt codurile de motor si din ce an de fabricatie s-a rezolvat acel kangaroo effect? Incepand cu 2020 sau 2021?
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!