Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,7k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 854,5k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,6k
      postări
    4. 173,7k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,4k
      postări
    6. 278k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,9k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,7k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   15 Membri, 1 Anonimi, 317 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • Dany_9
    • dubios
    • Scarlat Mihai
    • jakab lasllo
    • MihaiGSM
    • Dudutz18
    • adrian001
    • AndMapp
    • yanq
    • EEXCALADE
    • DonDonel
    • RazvanRZN
    • tetea
    • mihaita27
    • VenomousX
  • Images

  • Posts

    • lupo_bv
      La ralanti, citeşte mai jos   Fă o pereche la cald şi una la rece, unele diferenţe între ele pot fi relevante Eu cred că de la ea este, am mai auzit cateva recondiţionate şi făceau ca o sirenă după aia  
    • dubios
      Multumesc de raspunsul prompt,bs011 si bs003 trebuie facute in relantiu sau tot in mers ? Motorul rece sau cald ? Am uitat sa mentionez ca turbina fluiera de cand am reconditionat-o,dar avand in vedere ca are mai bine de 3 ani de atunci si inca nu a picat si mie imi da impresia ca nu e de la ea,am verificat jocul axial si este 0,iar radial am verificat atat pe admisie cat si pe evacuare si este in regula,putin joc,cum am inteles ca este si normal...  
    • lupo_bv
      Eu cred că  nu turbina este de vină. Din log reiese că între 1900 şi 2500 are presiune berechet, chiar prea multă şi timp cam îndelungat, să zicem că din cauza reglajului defectuos sau alte cauze. Iar cînd zici tu că intră turbina taman atunci cam iese adică după 2600 rpm scade sub presiunea prescrisă şi se menţine aşa. De asta zic că nu prea cred că este din cauza turbinei, dar mai ştii? Cantitatea de aer pare relativ ok, după 3000 rpm cam scade sub specificat, dar şi presiunea este mai scăzută, în zona în  care reclami tu lipsa puterii este în parametri. Fă şi BS011 şi BS003
    • dubios
      Salutari! Las si eu log-ul pentru interpretare la un passat b6 1.9 BKC.Problema pe care o am persista de cativa ani,de cand am reconditionat turbina,din ce deduc eu din log presiune ar face,dar eu nu o simt puterea decat abia tarziu in turatii,la aproximativ 2500-2800 se simte cum intra turbina,pana atunci "trag de ea" si nu este constanta aceasta treaba,daca o preincarc inainte de a avea nevoie,gen o tin in 2000-2200,atunci pot spune ca se simte cum intra. Poate ma poti ajuta cu ceva sfaturi sa remediez treaba asta,mentionez ca in momentul de fata am egr-ul si racitorul de gaze anulate doar fizic,intentionez sa le pun la loc(am facut acest lucru tocmai pentru a testa daca problema este de undeva de la ele). Multumesc anticipat! LOG-01-003-010-011.csv
    • Dolfin
      Cred ca in specificatiile materialului spune ce greutate are pe mp, poti sa-ti faci un calcul destul de exact avand in vedere cantitatea consumata, de valoare eram curios. Daca iti influenteaza sau nu tinuta de drum, asta o sa observi tu daca este cazul.  
    • iceman_30
      Am reușit sa obțin la o reprezentanta VW ce vreau sa fac. A curata cu spray de frane și șterge cu o laveta, pompa Haldex, face parte din întreținere și nu reparare. Am vorbit cu 2 mecanici auto care au propriul service auto  însă ei nu au mai făcut ce vreau eu, la VW Golf 7.Nu au zis ca nu pot sa ma ajute însă ei ar merge pe deducție, ceea ce nu îmi convine pentru ca ma gandesc  ca poate ar face ceva asa cum nu trebuie, superficial. Doar ca sa schimbi o piesa și sa montezi alta, nu trebuie mult profesionalism ci sa ai sculele de care ai nevoie și sa știi cum sa o faci.  
    • Dany_9
      Salutare. Ma intereseaza si pe mine sa cumpar un Golf 7 cu acest motor de 1.5, imi puteti spune pe care il recomandati? cel de 130 sau 150 cai?   Ar trebui sa fiu atenta la ceva anume in privinta acestui motor? Multumesc.
    • mirceateodor
      Chiar nu stiu cate kg in plus ; prefer un pic de extra confort . Nu cred ca se vor simti 10 - 20 kg la 180 cp. Masina nu o tin de circuit. 😁( descrierea din prima pagina e gresita [acolo apare 150cp] dar masina e AUQ , Euro 4, 180 cp de fabrica) 
    • trans30
      Salut Revin cu un update legat de problema mea poate este de ajutor si altor posesori de BZB, CDAA. Intre timp, a aparut un gajait la decelerare si, dupa cautari amanuntite (demontat catalizator si verificat turbina), am identificat joc la supapa de pe galeria de evacuare (wastegate valve - daca am identificat corect) care nu mai inchide etans. Am programat reparatia turbinei. Sper sa rezolv deoarece e singura pierdere pe evacuare identificata pana acum.
    • DiLivio
      La reprezentanțe fac doar lucrări pentru care au proceduri în ELSA. La fel e și cu reparațiile, la ei piesele se înlocuiesc, nu se repară.  Mai bine mergi la un service independent și acolo îți fac ce lucrare vrei.
    • tetea
      @Luciosu Am atașat poză și un filmuleț cu deschiderea portbagajului   https://vm.tiktok.com/ZNectSXug/  
    • Dolfin
      Cate kg adauga antifonul acela pus peste tot, panouri usi, podea si unde l-ai mai pus.
    • grp
      Poate mai folosește cuiva: la mine a fost racitorul de gaze înfundat, după schimbarea acestuia și curățarea tubulaturii, mașina funcționează normal.
    • AnduS4N
      Bună-ziua. Dețin un VW Golf MK7 din 2016, 1.4 TSi, cod motor czda, 130k km în prezent, mașina fiind luată cu 80k km. I-am făcut reviziile la fiecare 10k km (inclusiv pe la 82k km, după achiziționare). Până la ultima revizie nu am avut efectiv nicio problemă. IMEDIAT ce i-am făcut toate schimburile ultima dată, la începutul lui octombrie 2024, a apărut următoarea problemă: când pornesc mașina face-un sunet ciudat motorul pentru câteva secunde (20-30), uneori se aprinde martorul epc + clipește „check engine”-ul. Eroarea înregistrată pe tester este misfire pe cilindrul 3 (cel mai des), dar și multiple misfire. După alea 20-30 de secunde sunetul dispare, mașina se conduce normal și trage normal. La pornirea la rece este-un miros de benzină mai accentuat, dar chestia asta e cam dintotdeauna. Mașina NU consumă ulei. Ce-am făcut până-n prezent: - testul de compresie (a ieșit conform specificațiilor motorului, deci ok) - am schimbat bobinele (cele noi sunt „beru”) - am schimbat bujiile (cele noi îs „ngk”-uri) Cei de la service mi-au spus că problema este c-ar fi ceva depuneri de carbon pe cilindri, îndeosebi pe nr. 3. De ce cred că ar putea fi-ntr-adevăr asta problema: - am văzut pe youtube, pe unele canale străine cunoscute, că la TSi-uri e ceva comun datorită fluxului mare de aer necesar la pornire - mi-au trimis o poză cu una dintre supapele din chiulasă în care-ntr-adevăr se observă ceva depuneri - în ultimul an de zile am folosit prepoderent mașina-n oraș, pt drumuri pe distanțe scurte, eu conducând subturat de felu-mi (1500-1900 rpm) Ce mă-ndeamnă să cred că NU e-asta problema: - am găsit pe diverse forumuri pe net oameni care-au avut aproximativ aceleași simptome și nu li s-o rezolvat după curățarea supapelor - cineva zicea c-o schimbat toate injectoarele, bobinele și bujiile, a curățat supapele de depuneri și tot a avut problema - în final s-a dovedit a fi senzorul de presiune-a galeriei (sper c-am tradus corect - „MAP Sensor”) - mi se pare mult prea mare coincidența ca efectiv la 2-3 km conduși după ultima revizie s-apară așa din senin situația dată - în perioada-n care-au apărut problemele astea au fost multe ploi, mă gândesc să nu se fi oxidat vreun conector / sezor etc iar asta să deregleze softul mașinii (trebuie să menționez că oamenii de la service mi-au spus c-au verificat conexiunile electrice) Aveți vreo sugestie? S-a confruntat cineva cu o situație similară? Problema e destul de comună la mașinile din grupul VAG. Mulțumesc!
    • Luciosu
      Hey, mersi de feedback. referitor la portbagaj/hayon, am vazur trei masini diferite si am vb si cu al meu coleg de la TM, care a fost si el la Procar si Porsche TM, si a ovservat aceeasi chestie. Nu e cursa in sine, cine deblocarea/blocarea hayonului (doar pe sedan, pe combi nu are nicio problema). Rederitor la preturi, cred ca s au mai stabilizat, cel putin la Superb, de ex.: In 2019, am luat Superb Combi Style 4x4 dsg 190 de cai, cu ceva dotari, pretul a fost de 34.322 Eur fara TVA si cu discount de 14% (au fost luate 5 masini identice). Facand comparatie cu actuala configuratie, care e L&K, cu de toate (mai putin carlig), cred ca tot pe acolo suntem, 40.300 Eur fara tva. Cand ma refer la usi usoare, compar cu actuala masina de companie, care e tot Superb.  Sportline, e mai pe gustul meu, doar ca sotia a zis ca daca iau Superb sa fie cu interior cognac. Astept sa imi iasa calculele si pentru Cupra si dupa ma decid. Pana la urma, eate masina de companie, destul de bine dotata, nu prea as avea de ce sa ma plang.   P.S. Interesant este ca ALD-ul, calculeaza mentenanta la Skoda Superb, mai mica decat la Passat sau alte branduri putin mai premium, ori din experienta mea, prerurile sunt tot pe acolo pt toate (inclusiv comparatie cu BMW) @teteaCe culoare este a ta? Poti pune o poza? Mersi
    • Popa Marius Adrian
      Salut ai rezolvat problema cu sunetul,la fel este și la mn După schimbarea curelei  
    • ku9900
      Am scos mufa navigatiei , dar i am dat se restart din butoane. Am verificat codarea si la fel ca inainte de update, singurele erori sunt doar ca nu am mufa la antena conectata,  asa o tin eu. Deconectata antena  
    • mirceateodor
      Am aspirat si spalat in partea din fata.  Am antifonat un pic zonele neacoperite, am schimbat "mocheta" gri si mocheta neagra. Cea " noua" arata mult mai bine, are zona intarita si mult mai putina uzura.  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!