Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859,2k
      postări
      • oldtimercraiova
    2. 28,8k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      11,1k
      postări
    6. 281,4k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,2k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • tavitara
    • mad_kat
      Ma bag si eu in seama - Falken Euroall season - am deja peste 30k km cu ele - pornind de la canicula, continuand cu ploi torentiale, zapezi, inclusiv in semi-offroad, si unele din cele mai dificile trasee offroad de la noi din tara... Aderenta excelenta pe uscat, zapada si noroi - decenta pe ud. Supriza a fost "linistea" - sunt foarte silentioase. Dupa experienta cu Debica Navigator 3 si chinezismele de pe Golf - nimic nu ma mai poate convinge la altceva decat allseason-uri 
    • mad_kat
      La sfarsit de octombrie am facut un mic city break la Varna - un oras surprinzator de fain, ocazie in care am mai incercat niste drumuri din tara vecina - inclusiv o zona cu calcul viteza medie. Sa vedem daca mi-a "iesit"  Detour-uri pe la Shumen pana la Monumentul fondatorilor Bulgariei, manastirea rupestra Aladza (nu imi e clar cum se scrie de fapt), ca doar e pacat sa faci doar drumuri directe.   Apoi dat fiind vremea ploioasa si tot felul de drumuri mai "utilitare" am reusit sa nu misc Golf-ul o luna de zile, folosind la greu dinozaurul. Si in iarna, intentionez sa il menajez, nu vreau sa il afecteze excesiv sarea de pe drumuri si noroaiele.   Insa, dupa o luna a pornit fara ezitare, dovedind ca Ultron-ul a fost o alegere buna. Nu m-am putut abtine la niste poze "urbane", la intoarcere, de pe acoperisul parcarii supraterane.
    • NicNic
      Bucura-te de consum. Este mult mai mic decat la majoritatea.   Eu nu am spus ca se chinuie Toro sa urce ceva sau ca as merge incet. Doar ca stilul meu e mai smucit. Ar fi foarte interesant daca am merge la un drum lung cu ambele masini. Sa vedem atunci care ar fi diferenta....        
    • tavitara
      Rotile pe 17 prima data , apoi restul care include si faptul ca nu ai unde sa mergi prea tare in tara asta  Si cand ma duc la Pitesti pe Dealul Negru acolo unde e limita 100 urc pe toate curbele alea cu viteza maxima Dar oricat ma chinui nu ajung cu mai mult de 7.5 -7.7 consum , pusa pe sport masina asta urca singura fara efort 
    • EEXCALADE
      La banii aia e musai sa fie luata de afara .
    • Xman_ghio
      Daca mergi 110km doar in oras, drumuri scurte si motorul mai mult rece, atunci nu e deloc mult. Se poate regenera chiar mai des.   Nu te apuca de schimbat piese (DPF) pana nu iti dai seama de cauza. Daca de vina sunt injectoarele care genereaza fum => o sa infunzi in cateva mii de km noul DPF si tot nu ai rezolvat nimic. Daca nu rezolvi cauza nu are rost sa schimbi piese de dragul de a schimba.
    • CristiALF
    • CristiALF
    • tzuicomicina
      Nu, nu e acelasi lucru: G8 eTSI are DQ200 iar B8 hybrid are DQ400e cu ambreiaje umede si un motor electric.
    • FeriM
      Tocmai am verificat deviatia la injectoare. La rece e in medie in jur de 1 (intre 0 si 1.5), iar in cateva minute pe masura ce motorul se incalzeste ajung in intervalul 0-1, cu media in jur de 0.5.  Acum doi ani cand am observat ca regenerarile se inmultesc, am studiat deviatia intens, si in mers, cu aceleasi rezultate.  Ce observ e ca regenerarile sunt dese si tin mult. Nu stiu daca e normal sa fie regenerari a 110km.  Ce mai pot cerceta, masura? Incep sa ma gandesc tot mai serios la inlocuire cu unul original decat sa ajung la investigatii si reparatii nesfarsite. Astept un link la un DPF original, VIN: TMBCT21Z1B8011736    
    • MTeiu
      Din pacate nu ma incadrez in buget pentru ceva cu așa putini km, cel puțin nu în RO si sunt foarte reticent sa cumpar mașini din afara din cauza ca nu am timp sa mă deplasez.   Vedem ce mai apare la anul.
    • voinea
      Cu siguranta la marimea ei un set de jante 18" se va comporta aproape similar dar castig la temperaturi + costuri de exploatare. Doar anumite jante pot intra in schimb, iar eu avand deja 3 seturi pe 19" .. nici nu-mi mai bat capul sa ma duc in directia aia. Intru cu 2.0bar (rar de tot cu 1.9). E riscant mai jos ca pot sa dejantez la o franare/viraj din G-uri si aderenta.    Nu aveam planuri sa ajunga asa la exploatare gen 98% pe circuit.  Imi doream trapa pentru ca am avut la Golf 5 R32. Aia a fost masina mea preferata dintre toate pe care le-am avut de cand am luat carnetul la 18 ani. Inca este un regret al meu ca am renuntat la ea cand impozitul a ajuns 5000+ lei. Dar nu mi-l permiteam atunci.  Iar M2 a facut calatorii misto intre 2016 si 2019 dar dupa 2020 cand "i-am schimbat menirea" a deveint masina mea preferata dintre toate pe care le-am avut.  Sunt convins ca doar un Porsche (preferabil echipare GT3 sau GT4) poate sa-l inlocuiasca cu adevarat in sufletul si inima mea.  
    • Cristi_V
      Despre ulei motor: e precizata în manual norma VW. Trebuie sa respecți acea norma. Informativ, la toate schimburile de ulei motor facute de mine la service de reprezentanța s-a pus 0W20. Motor cod DPCA.
    • George george 123
      Am inteles, multumesc mult, iar ca ulei 5w30 sau 0w20?
    • haro
      Salut, si mie imi place mult m2-ul. Cine stie, poate intr-o zi… Din ce vad, de la inceput aveai planuri de circuit cu el asa ca de ce cu trapa?   P.S. Inca mai am testerul Kiwi Plx de la tine, a facut treaba buna
    • marius1982.11
      Wow, ai ceva ture pe ring! Nu poti din start sa pornesti cu presiune mai mica in pneuri? Evident, nu atata de mica incat sa strici talonul. Ai incercat comparativ jante cu 1" mai mic sa vezi daca aduc vreo imbunatatire ca scaderea unsprug mass? Dar si balon putin mai mare, care absoarbe mai bine denivelarile si ai putea castiga pe zona de franare.
    • NicNic
      Foarte interesante consumurile la masina ta. Nu stiu daca asa este obisnuit pentru un 7P CRCA, ori e si influenta fortei de apasare pe pedala .   La mine e ceva mai greu piciorul. Doar cat sa ma strecor, nu neaparat sa merg cu viteza maxima.   Pe spritmonitor.de pare ca e ceva mai mare media decat o ai tu.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!