Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,4k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,8k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,6k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • marius1982.11
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   20 Membri, 1 Anonimi, 168 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • Catalin M
    • gogu1989
    • Bacaluci
    • halamadrid
    • mirceateodor
    • spido
    • kkhheelloo
    • Adria_n
    • rustproject
    • mdl197308
    • Panderas
    • Xman_ghio
    • marius1982.11
    • vionica79
    • BFlamer
    • sorinaciu
    • ili2k2
    • adrian001
    • ovidiu_vr
    • fusle
  • Images

  • Posts

    • halamadrid
      VW nu e de acord cu ce spui.   https://www.vw.com/en/models/tiguan.html The 2025 Tiguan Family SUV   Da, nu e SUV pentru off road, dar nu ii inteleg rostul  4x2 daca ai de mers in zone unde ai nevoie de o garda la sol mai mare, pe  teren putin accidentat, unde  4x4 de pe Tiguan, asa cum e el, te ajuta cat de cat daca prinzi o rampa cu ceva mazga.  Altfel, un SUV mic 4x2  e bun pentru calarit bordurile prin oras, lucru ce-l poti face si cu non SUV Crossover. In concluzie, de ce as renunta doar pentru niste borduri la avantajele unei berline sau break?    Iar 1.5TSI nu apare in nicio configuratie 4x4.
    • rustproject
      Va salut! Dupa lungi cautari am 'reusit' sa gasesc o masina care sa ma multumeasca, si pe restul membrilor fam. Va scriu din Germania, unde astept sa primesc numerele sa plec in tara cu masina. Este vorba despre un passat b8 din 2023 cu un motor 2.0 si 122cp. Am cautat motorul de 150cp dar nu era pus pe masini care sa indeplineasca alte criterii, asa ca am ales motorul de 122cp. Masina are foarte multe optiuni, si starea optica este destul de buna. Are 190k km, a fost la o societate, de aceea a si alergat-o 90k km/an. Vin de pe un golf7 1.6 diesel cu cutie manuala. Masina a costat 15000euro.  
    • mihaita27
      S-a dus vara si nu am mai scris nimic pe topic. In luna iulie am facut un drum de Grecia. Nimic deosebit de raportat, poate doar ca nu a mai fost atat de cald ca anul trecut. Masina a functionat ireprosabil, am condus zilnic vizitand obiective (plaje, sate, orase). O singura poza am facut acolo. La inceput de august am facut o interventie la caseta de directie: reconditionare. Motivul: uneori la viraj spre dreapta auzeam un ‘clanc’, iar pe denivelari exista o oarece troncaneala. Dupa reparatie, ambele simptome au disparut, directia fiind mult mai precisa/legata. Au fost inlocuite practic toate internele din caseta. Bineinteles ca am inlocuit toate suruburile de la puntea fata si caseta, o bucsa metalica la caseta (are una metalica si una de cauciuc), burdufuri noi la bieletele de directie, bucsele antibalans de la cutie si cam atat. Luasem si bielete antiruliu, dar nu a fost nevoie de ele inca. Pe urma am mai facut o revizie, de data asta am pus LM Top Tec 4200 5W-30. Prima data cu acest brand, nu as spune ca sesizez vreo diferenta fata de Castrol, cel putin temperatura e tot cam la fel. In rest luna august a fost dedicata plimbarilor prin tara, am mai pus km la rulaj, ajungand la 231k km.
    • EEXCALADE
      Test de compresie
    • Stefan.DFS
      Salut, Masina in cauza Passat CC.  Egr si dpf off.  fara adaos de putere. Sunt la al 3.lea set de injectoare si toate au avut problemele de mai jos. Injectoarele montate stiu ca sunt bune pentru ca au fost testate inainte si nu aveau valorile respective. Ulterior acele seturi au fost montate pe alte masini si au mers impecabil. in poza 1, la relanti valorile sunt la +0.90... 1.00  la cyl 3 si sub 0.70 la ceilalti cilindrii, deci deduc ca pe relanti este relativ ok..se putea si mai bine. Masina are tacheti si culbutori noi.   problema este la rulaj..viteza normala de DN...90...100kmh   Ca idee, primele seturi de inj s.au comportat in mare masura conform cu poza 2..in mers, aceeasi viteza si conditii de drum. Dn..drum drept.   turbina da semne de oboseala..poate fi o problema ptr corectile din mers?   Multumesc.
    • _R_A_D_U
      Impozit, RCA, CASCO, revizie ulei.
    • aditzu'
      poti spune te rog ce costuri aferente mai mare are acel 2.0 TSI?
    • tavitara
      Nu e cine stie ce economie de taxe  Eu as lua 2.0  Iar alea nu sunt SUV-uri , Tiguan si Karoq , deci merg si fara 4x4
    • adicorbos
      Faptul este împlinit. Cei care au recondiționat turbina au spus că acum este ca nouă, au cerut și demontarea admisiei, au făcut testele împreună. Mecanicul a curățat electrovana n75, era murdară și avea urme de ulei. A mai găsit un furtun de aer crăpat, mâine sper să primesc mașina 
    • Bebeee
      Stie el un proiect de inceput in Arad daca vrea 😆
    • acidone77
      1.5TSI daca vrei costuri mai mici ( consum, taxe, etc ) 2.0TSI daca vrei un MOTOR, dar vine cu costuri aferente mai mari
    • ford sierra tdi
      Cutiile MQ250 si MQ281 sunt ok ca si fiabilitate, el zice doar de partea ca au treptele mult prea lungi si ca daca nu ai macar 2000rpm motorul se simte lesinat rau / ai lag mare daca ii dai talpa (fie ca ai turbo normal sau cu geometrie) exemplu: cu treapta 3 mergi normal cu 50-60 dar o poti duce pana la 145, treapta 4 mergi cu 70-80 dar se duce pana la 170. Treptele sunt calculate pentru WLTP/RDE. Parerea mea e sa iti iei 1.5t daca mergi in oras(depinde si ce oras) si 2.0d daca mergi mai mult prin afara. Recent am testat 1.5 la urcare pe rampa mai abrupta, daca dezactivezi esp sa stii ca se comporta ok.
    • halamadrid
      Parere personala: SUV non 4x4 e ca berea fara alcool. Mai bine bei apa. Altfel, Tiguan 2.0 tsi 4x4 cu DSG e altceva, doar ca, daca vii de pe berlina, nu te impaci  spatiul interior, mai ales din portbagaj.
    • b94uri
      In bugetul respectiv vorbim doar de masina second hand. Ca sa le impaci pe amandoua iti propun un Tiguan care pe 1.5 TSI vine cu DQ381. Cred ca si Karoq-ul vine tot cu DQ381 la acest motor. 
    • mirceateodor
      Asteptam sa treci si tu pe un Golf...R32 poate 😁
    • EmilianPop
    • Emy D
      A fost super sa ne intalnim aseara! Va anunt si data viitoare cand vin la Timisoara
    • vizitator
      Eu as merge pe 2,0 TSI cu cutia DQ381. Diferenta de dinamica intre cele 2 motorizari face toti banii. In afara de asta, cutia DQ381 este mai fiabila decat DQ200. DQ381rezista pana la un cuplu de 420 NM, in timp ce DQ200 se monteaza pe masini cu motorizari de pana in 250 NM. In timp DQ381 a avut mai putine probleme decat DQ200. Poti face o comparatie intre cele 2 cutii urmarind acest site: https://tvsengineering.com/en/dsg-gearbox/dq200/#theContent Deci, daca ar fi dupa mine, as merge sa ezit pe 2.0 TSI si cutie DQ381. 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!