Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859,3k
      postări
    2. 28,8k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      11,1k
      postări
    6. 281,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,4k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • dercos
      E normala diferenta de aderenta in cazul unei anvelope noi fata de una veche si intarita. Nu stiu cum e la all season (dar si astea sunt mai apropiate de cele de iarna), insa anvelopele de iarna se degradeaza vizibil dupa o iarna, in conditiile in care sunt tinute trei sferturi din an la rece si intuneric. Cele de vara, nu sufera degradari notabile, vorbim de marci de top. Testele facute cu anvelope noi s-ar putea sa releve surprize daca s-ar repeta cu unele de 2-3 ani..
    • Doomy
      Si uite asa pe neasteptate , a venit noul agregat cu vreo 3 luni inainte de termen  ......Mai multe detalii despre cum a fost posibil, intreaga aventura pana la achizitie si ce am patit cu dealerii  vor urma pe topicul din aria dedicata ( trebuie sa imi fac timp sa il fac) , cert este ca de Vineri 12.12.2025 sunt in posesia lui.... Deja am facut 85 km in ziua de achizitie , majoritari de autostrada , pentru a roda franele , incarcare baterie  si testare generala de probleme ......detaliile vor urma.           Intre timp , Exploratorul "Vechi" nu ramane neglijat , pentru ca vestea masinii  noi a venit pe "nepusa masa" ,aveam deja planurile facute cu deplasarile de anul asta.  Nu imi plac schimbarile pe ultima suta de metrii asa ca dam inainte cu planul.    Ca si idee abea de pe 17 Ianuarie 2026 pot sa las masina la reparat pentru incidentul de mai sus pentru ca abea atunci ajunge ultima piesa comandata in service .  Pana atunci cred ca mai aduna vreop 1500 km lejer. 
    • cristi511
      Am bagat azi un Transfăgărășan. Nu am ce sa le reprosez, la 4 grade masina a stat mai bine pe asfalt decat la 30 cu Kumho KS51.  Consumul a creecut putin, nu sare de +0.5l.  Confortul e tot acolo Acustic, creaza un zgomot de rulaj pe o alta frecventa decat Kumho si par mai galagioase in prima faza dar nu sunt. 
    • Cristi_V
      Înseamnă că ai plătit ceva ce nu ai iar singurul inconvenient ar fi consumul general mai mare.
    • dnysterian
      De acord cu voi, am mers express ptr a urmari aceasta functie, a mers si tipul de la reprezentanta.....nu intra, nu semnalizeaza  
    • tudy_cnu
      Am discutat ieri cu contabilul meu si m'a linistit cam de tot. In primul rand, nu pot sa vand masina luna aceasta pentru care as depasi plafonul de la micro si as intra la impozit pe profit din Q4 2025. Asta ar insemna sa platesc impozit pe profit si pe tot ce am incasat lunile trecute. Deci big no no. Din ianuarie 2026 oricum trec la impozit pe profit si mi'am facut niste calcule: Pentru acel Q8 (daca ar mai fi pe stoc si daca s'ar mai mentine oferta si daca eu as reusi sa vand masina mea cu 80k), toata cheltuiala extra ar trece de 16 mii de euro. Diferentele ar fi din TVA-uri. Am mai facut un calcul sa vad care ar fi pretul unei masini la care nu ar mai trebui sa adaug nimic si ar fi un fel de "schimb pe schimb". Aici a iesit valorea de aprox 68500 euro. La banii astia se gasesc XC90 Ultra T8 in Germania. Momentan am suspendat anuntul pe autovit si vad in ianuarie, dupa excursia la ski, daca il reactivez sau nu.
    • sandumbogdan
      Daca e cutie de viteze manuala se simte mai putin. Automata chiar si pe S merge uneori la turatii mici de 1300-1500 rpm si se simte uneori cand intra ACT. Pe ecran daca este pus sa afiseze consumul va scrie "regim 2 cilindri" atunci cand intra in functiune ACT. La turatii mai mari nu se simt vibratii chiar daca scrie "regim 2 cilindri" insa daca ai muzica incet se simte ca e putin alt sunet mai sacadat decat normal.
    • Cristi_V
      Exista și posibilitatea ca sistemul sa funcționeze dar sa nu semnalizeze acest lucru. Ma gândesc ca în mod normal ar trebui sa poți verifica acest lucru uitandu-te la consumul instant la mers cu viteza constanta.
    • dnysterian
      Asa apare si in programul ELSA, ca masina fiind echipata cu ACT, dupa cum mi-au zis cei din reprezentanta, exista fizic si bobinele ptr cele doua actuatoare......dar niciodata in 28k km nu am vazut ACT-ul activ😁
    • sandumbogdan
      Masina mea nu are moduri de condus si are ACT. Din cate stiu eu, toate 1.5 au ACT.
    • MTeiu
      Asigurare facuta pe 10.12.2025  1580 RON fara decontare directa - Groupama. Localitate: Piatra Neamt Auto M1 - 1968cc 125kw Euro 5 2012 Clasa bonus/malus - B4, varsta 25 ani  
    • dnysterian
      Seara buna! Dupa cum am mai scris, mi-e nu mi-a intrat niciodata ACT-ul, am intrebat de curiozitate la reprezentanta de ce nu intra acest mod, iar raspunsul a fost ca nu am functia de selectare a modurilor de condus, Eco, Comfort,Sport. Acum nu sunt foarte sigur ca este si adevarata afirmatia. Curiozitatea mea este daca cei care au ACT-ul activ au si acea optiune de selectare a modurilor de conducere. Doar curiozitatea, dupa cum am zis, ca nu vreau sa o fac sa functioneze....  
    • corad0
      A mai fost postat clipul cu cateva pagini in urma, multumesc oricum! 😁
    • George george 123
      Asta cu uleiul cred ca e clar la toata lumea ca  termenul e maxim de 15k km indiferent de ce zice producatorul si acelasi lucru legat si la uleiul la cutia de viteza cam dupa 90k km poate fi schimbat la automata chiar daca e vorba de dublu ambreiaj uscat.
    • sandumbogdan
      Si eu as vrea sa o dezactivez deoarece nu-mi plac vibratiile care apar atunci cand merge in 2 cilindri la turatii mici. Se intampla rar dar as prefera sa nu fie deloc. Chiar si sotia ca pasager a remarcat si se m-a intrebat de ce tremura motorul. Daca chiar si pasagerul simte atunci e clar ca nu sunt doar mofturile mele de pretentios. Am citit in mai multe forumuri si ar fi doua variante: 1. soft de tuning care costa mult deci nu merita 2. scoasa fizic mufa de la bobine insa ramane becul de check engine aprins deci nu e recomandat Concluzia e ca trebuie sa o folosim asa cum este din pacate, poate pe masura ce mai progreseaza codarea SFD2 sa reusim sa gasim o codare simpla la motor dar deocamdata inca nu s-a gasit. Daca afla cineva o varianta simpla atunci sunt foarte interesat si eu.
    • dragos32
      Am ajuns la 22.000 km mașina fără probleme. La anul voi schimba uleiul în cutie m-am hotărât ca voi face asta indiferent de nr de km care vor fi atunci în bord. Este mai ușor și ieftin să întreții decât să repari.
    • tavitara
      peste fix un an  1855 tot la Groupama cu decontare directa si 1860 la Generali   
    • vali zak
      Dar unde il tot repari?se pare ca nu prea le iese...nu de alta dar sa ne ferim de ei
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!