Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,3k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,1k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • BeciAcustic
      Nu mai e cazul, s-a inchis pravalia, am dat sah mat de acum. Pana acum octavia pare sa suporte necesitatile dar ma gandesc pe viitor la un portbagaj pe plafon. Nu imi place deloc cum arata dar de nevoie....
    • marius1982.11
      GT4 RS am avut 24h fix in ziua cand a dat coltu' Ozzy. Am comis-o iar la zuffenhausen. Este intradevar animalic sunetul pt o masina stoc, mai ales intre 8 si 9k. In cabina ma refer. Fiind cu pachet optic si de performata weissach printre dotari se enumera admisia care trece prin habitaclu si sacrifica geamurile din spate e din carbon iar evacuarea de titan care suna mai "metalic" si aia. Este categaric peste GT4 simplu( da, l-am luat si pe ala pe Passo Stelvio si Silvretta in Austria) care are "decat" un motor de carrera aspirat, alezat la 4l si cam atat pe cand RS-ul are motorul fratelui mai mare,911 GT3, dezvoltat de echipa de motorsport a lui Preuninger evident putin castrat ca sa nu bata la ochi totusi, scuza fiiind amplasarea centrala a motorului. Astfel e rotit cu 180 de grade fata de cum e in 911, asta rezultând la un traseu de evacuare mai lung. Oricum astea noi au si OPF care mai taie si el din zgomot. Trebuie sa recunosc ca nu am pilotat niciunul din ele la limita lui sau a mea, insa e demential la capitotul sunet si rapiditatea schimbarii treptelor de viteza.   Am pus cateva poze la repezeala in sectiunea de poze ale profilului. Galben e culoarea mea preferata pe un porș de asta mai special asa ca...ce pana mea, a fost de vis. Albinuta porno   Acest RS e cu atat mai special cu cat nerzii brandului asteptau demult un 718 cayman(motor central) care sa aiba un motor calumea nu glumele alea de 4 cilindri turbo. Si uite ca l-au primit(cine avea noroc sa prinda alocare). Specialitatea se termina insa subit, deoarece ei spun ca 718 va fi accelerat doar de electroni. Dar au mai zis ei multe si s-au sucit.  
    • corad0
      Faina masina! Mare, spatioasa, confortabila! Recunosc, cred ca as fi optat pentru un 2.0 TDI/2.0 TSI, desi motoarele noi mici TSI cred ca sunt suficient de potente.   O alegere corecta, arata bine break! Imi place si culoarea!    Sa te bucuri de ea! ❤️   
    • sandumbogdan
      Am revenit din concediu Iasi-Eforie-Halkidiki si retur. In total fix 3000 km, consum 5.4% incarcata full, mare parte din drum pe autostrada la viteza mare. Masina e super placuta la condus si confortabila pentru toti pasagetii chiar si la drumuri de peste 10 ore. Acum am trecut putin peste 8000 km.
    • corad0
      @dercosAsa este, sunt de acord! Am condus atat Boxster S PDK cat si Cayman S manual, 3 pedale si scaunele optionale de curse, acele "bucket" seats (scoica), care in opinia mea nu sunt comode, dar te tin "strans" in brate atunci cand intri tare in curbe! Masina avea si evacuare optionala de curse! Motorul amplasat central si distributia maselor pe punti de aproape 50/50 % o pun in topul masinilor "de condus" din punctul meu de vedere, este pur si simplu un KART! Sunetul este magnific! 🏎️  Desi stiu ca motorul asta e mai "redus" decat la GT4, 3.4 litri, tot 6-BOXER, 325 cp parca, oricum isi "face treaba"! 😄   Cutia PDK ofera acele "partzuri" in evacuare la schimbarea treptelor, la fel ca si la GTI DSG/Audi S-tronic, iti pun un zambet pueril pe fata, dar cutia manuala + pedala de ambreiaj te fac sa simti ce inseamna cu adevarat CONDUSUL!   Ambele variante sunt grozave, tine doar de gust in alegerea potrivita, avantaje si dezavantaje! La manual imi placea ca poti da din treapta 2 in 4 in 6 si invers, sarind cate o treapta, ceea ce nu poti face cu PDK-ul, trebuie sa treci prin toate vitezele consecutiv, de exemplu, in schimb e mult mai comod de condus in oras!   Ma gandesc ca GT4 RS este EXTREM, set-up facut din fabrica special pentru curse. Oricum, astea sunt masini "de weekend" de "dat pe circuit" si pe serpentine pana vomiti 🤢...❤️    Cayman S mi s-a parut chiar mai "fun to drive" decat 911, am condus mai multe generatii de 911 de-a lungul anilor, dar daca ar fi fost sa aleg, oricum stiu cu care as fi plecat acasa! 😄 De fapt cativa ani mai tarziu, baietii de la Porsche m-au si chemat la lansarea modelului cu "dunga" luminata in spate si "am plecat acasa" cu una, pentru 2 zile doar,  in fine, bune si alea! Am facut 3 plinuri de benzina in 2 zile, imi va ramane mereu in suflet 911, am condus o Carrera S si pe circuit, e dementa!    Nu vreau sa ma repet cu pozele, cred ca am mai postat pe topicul Cayenne-ului Turbo, dar ala e inchis de mult.   
    • dercos
      Ca o paranteza, ca tot aminteai de Porsche, motorul boxer aspirat in 6 cilindrii 4.0 de pe RS suna sublim, atat pe evacuare cat si pe admisie. Daca e motor central e si mai bine, pur si simplu auzi cutia cum lucreaza,  GT4 RS este o capodopera a sunetului, intre 8000 si 9000rpm este animalic, 
    • geopsi
      Multumesc! Am citit pe net dar nu imi dau seama cum vad smm, nu doar smc. Legat de senzor, nici presiunea aia nu o vad clar. Pot scoate ceva sa curat? Am senzatia ca iar ma duc la dealer, le zic si plec ca nu are nimic masina....
    • acidone77
      Da stiu, e mai greu sa scrii de pe telefon, sa nu mai zic de citit... 🤣 nu era nimic acid, daca te-ai "simtit" ofensat nu era CAZUL, nu asta era ideea 🤣
    • corad0
      Nu, nu as putea! 😄🫠🤗   E mai "vizibil" bolduit! Ghilimelele reprezinta sarcasmul si/sau varianta figurata, nu credeam ca e nevoie sa explic unor cititori aspectul asta! 🥴 Aveam pretentii! 🙄    Vad ca urmaresti topicul de la inceput chiar si asa, nu e problema! Cum am mai spus, daca pe mine ma deranjeaza sau nu ma intereseaza ceva, dau skip si ignore, nu imi "dau cu parerea"! 🤐   Iti recomand sa faci si tu la fel! 😙 Lasa comentarile "acide" @acidone77! 🤡   Eu nu iti atrag atentia ca incepi o propozitie cu litera mica sau ca mananci litere si nu pui cratime! 🤫    
    • acidone77
      @corad0 nu ai putea renunta la atat de multe capslock uri, ghilimele, emoticoane, bolduituri, etc ? ... e f greu e urmarit si citit ce scrii... toate postarile sunt f incarcate... mai urmeaza si underline si italic si ne ai spart... 🤣
    • andualex97
    • corad0
      Astea sunt Passaturile care in opinia mea seamana cel mai tare cu Phaeton FL, nu invers! Repet, au aparut dupa Phaeton!    B7-le cu LED-uri in 2012 si B8ul si-a facut aparitia prin 2014 si s-a construit pana in 2022.   Am editat un B7 si un Phaeton FL:    Passat B7 FL 2014 inainte sa apara B8:    Phaeton 2010 FL:    Passat B7 FL:    Phaeton FL 2010:   Passat B7 FL:    Phaeton FL:    Phaeton FL 2010:    Modelele mai noi PASSAT B8 si B8 facelift facute pana in 2022:      Gata? Putem sa fim de acord toti pe subiect ca PASSAT seamana cu PHAETON sau mai dezbatem?  Da, Phaeton a pierdut din "imaginea premium" pentru ca lumea il asimila cu un Passat care oricum SE VINDEA LA GREU! Il vedeai la tot pasul!  Dar "imaginea" Passatului B7 si B8 au fost facute dupa "imaginea" Phaeton, NU INVERS!   Oricum masinile nu au nimic in comun: nici motoare, nici cutie de viteze, nici 4MOTION (la Passat e Haldex, la Phaeton e Quattro Torsen), nici platforma, nici suspensie, nici interioare, nimic!    VW nu a putut decat sa deschida sampania ca AU VANDUT DE AU RUPT PASSAT! Si ce sa vezi, inca vinde! "Esecul" vanzarii unui UBER SALOON cu sigla VW s-a transformat intr-un MEGA PROFIT pe alta parte!   Piech doar a demonstrat ce e in stare sa faca!    Acu' sa fim seriosi, oricum nu arata rau nici Passat, cred ca sunt multi care ar visa si la un B8 ca sa nu zic B7! Masina arata actuala si in zilele noastre, mai zic o data: B8-ul pe care l-am postat mai sus s-a construit pana in 2022, nu m-as simti "jignit" sa am una, sunt convins ca este mai mult decat decenta! ❤️ 🤗      Pana la urma "gura lumii" spune despre Porsche 911 ca e un Beetle, nu vad proprietarii sa se simta ofensati, desi VW Broasca 🐸 a aparut inaintea lui Porsche 911, era de asteptat sa se faca remarci!   Plus ca VW Beetle s-a vandut in peste 23 000 000 (MILIOANE) exemplare, primele modele de 911 aveau motorul in spate, similare cu "Broasca", pe urma modelele mai noi nu mai imparteau mare lucru in afara de design/forma, masinile sunt total diferite!   Da, proprietarii de supercaruri adevarate vor face misto in continuare de 911, c'est la vie! Am condus pe circuit Ferrari F430/458, Gallardo V10, Audi R8 V8 si 911 (mai multe generatii  de Porsche in ultimii 15 ani). Ferrari ar fi prima alegere, pe urma cred ca as alege R8 dar cu motor V10, mi se pare mult mai SUPERCAR decat 911 desi Porschele poate fi folosit daily, se conduce ca un GTI, fara sa deranjeze, e relativ comoda cand o compari cu concurenta si nu sare in evidenta, dar nu va suna niciodata ca un Ferrari, fie el si V8, ca sa nu zic V12, ma rog avantaje si dezavantaje, multe alegeri tin de gusturi!  Daca tu esti multumit cu ce conduci, nu conteaza ce spun altii. Lumea trage concluzii, multi fara sa cunoasca cu ce se mananca o masina de acest gen,  daca asculti 10 oameni vei primi 10 pareri!     Grupul VAG pana la urma, dar as fi adaugat TT-ul dupa Beetle:     
    • corad0
      @pronetDa, oricum asta parca seamana mai mult cu Phaetonul din prima generatie care a fost proiectata in 1999 si scoasa pe piata in 2002, ambele modele avand stopurile (rotunde) cu LED-uri. 
    • marius1982.11
      Faina poza, scoate in evidenta perla din vopsea.
    • pronet
      B6 a iesit prima data in 2005, stiu ca am avut unul chiar din acel an.
    • passat19tdi
      Ai doua mase de cenusa acolo, masurata SMM si calculata SMC, regenerarea tine cont de cea calculata.  in afara localitatii, mers constant, turatie peste 2000, SMC este mai mare decat SMM, in oras sunt cam egale. Un alt parametru important este presiunea diferentiala, care la o anumita valoare declansaza regenerarea. Poti avea un senzor decalibrat, nu defect.
    • corad0
      @halamadrid "Te-ai documentat, nu gluma!" 😃   Cum fac de obicei inainte sa las un comment, asta daca nu am trait pe pielea mea cele sustinute! 😄   Am gasit niste poze cu B5.5 dar pus langa Phaeton FL, unde se pot compara si dimensiunile in viata reala si B6 langa Phaeton NFL, le-am atasat pe pagina precedenta, as fi vrut sa gasesc si langa B7 facelift din 2015, insa n-am gasit si mi-e lene sa editez, sunt pe tel momentan, oricum am facut "teoria stopurilor" acolo! La fel, dupa ce a iesit Phaeton FL au pus acelasi stil de stopuri pe mai multe modele! 😄   Nu ma simt jignit, de ce as fi? Atata timp cat chiar si dupa 15 ani, Passatul nou are influente de design luate dupa Phaeton FL... 😄 Vezi prima poza! Inseamna ca a fost totusi un etalon in industria auto si desi nu s-a vandut dupa asteptari, multi si l-au dorit, oricum au compensat vanzarile de B7 care a fost bestselller. Ala a semanat cel mai bine cu Phaeton FL. Nu m-am documentat insa cred ca Passatul nou se vinde foarte bine in continuare. Vad cu miile pe autostrada.      Mai atasez una cu spatele celor doua! Totusi, eu zic ca B6  seamana cu Phaeton NFL mult mai bine! Asta e aparut prin 2006 parca? 😁
    • halamadrid
      Te-ai documentat, nu gluma!😀 Spre avantajul celor care citim. Eu n-am vrut sa jignesc pe nimeni, doar am zis ca cele 2 aduc, de departe, nu ca una ar fi copia upgradata a  celeilalte. Cand nu iei la puricat detaliile, multe seamana in prezent, Tiguan cu Touareg, X3 cu X1.  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!