Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,7k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 854,6k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,6k
      postări
    4. 173,7k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,4k
      postări
    6. 278k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,9k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
      • voinea
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • Bebeee
      Am montat pe a 2-a masina din familie (C-HR Hybrid) anvelope Conti All Season Contact 2. Initial am fost sceptic referitor la anvelopele all season, dar dupa ultimele reviewuri vazute, mi-au castigat incredere. Am vrut Pirelli SF3, dar nu am reusit sa gasesc niciunde pe stoc sau livrabile asa ca am luat Conti. (225/50/18 aprox 800 lei/buc). Masina merge 80% in oras si nu vede drumuri la munte. Anvelope se simt bine si la 25 de grade si la 2 grade. Au si marcajul 3PMSF, obligatoriu in unele tari pt sezonul de iarna. (Nu am studiut daca toate profilele AS au acest marcaj). Sunt comfortabile si imi par silentioase. Anvelopele Conti, la aceasi dimensiune, sunt putin mai inguste decat Nokian de iarna pe care le-au inlocuit.   
    • davidut5
      Am cumparat masina cu cauciucuri noi de vara ieftine. Acum a cam venit vremea rece si la 2 grade pe valea oltului pe ud o simteam ca patineaza. In trecut cand a fost nevoie am luat all seazon, dar acum ca am deja de vara nu stiu ce sa fac. As merge tot pe AS si renunt la cele de vara, sigur nu vreau sa am un singur set de jante pe doua seturi de anvelope, asa ca pe langa cei 2000lei pe anvelope mai trebuie 2-3000lei pe jante r18. Merg putin, si la sub 10k km pe an nu prea merita dedicate ca se vor invechi mult inainte de uzura. Ma gandeam la PIRELLI Cinturato All Season SF3 pe la 500+lei.
    • dragos32
      Bună seara  Am ajuns la 5000 km fără probleme recomand mașina. Consumă foarte ok extern 5%-6,4% cel mai mic a fost acum două săptămâni Slănic Moldova - Onești 4,5% nici mie nu mi-a venit să cred, oraș 9 - 14 % în funcție de aglomerație. Parbrizul încălzit mai ok decât am crezut inițial, scaunele încălzite foarte faine dimineața. 
    • Catta83
      Stiu ce zici, la RSQ3 de-aia am pus jante tot de 20 si vara, luate de la SQ3, fix pentru a avea un talon mai bun. Insa la ce batai de cap am avut acolo, pana m-am lamurit ce distantiere sunt bune, ce prezoane, daca ating pe undeva etc....   Din pacate, la RS6, jante de 21 sunt doar cele simple in 10 spite si pur si simplu nu completeaza linia masiniil asa bine ca cele de 22 disponibile. Daca ce am pe masina erau disponibile si pe 21, sunt 97% convins ca le-as fi luat.    Ca idee, la confort nu e problema, RS6 cu 22 si perne e mai confortabil ca RSQ3 cu 20 si DCC, dar trebuie sa casc ochii la ocolit mai toate canalele, gropile, etc. 🥲
    • cristi511
      Sunt singurul caruia ii place rs6 cu jantele "cele mai mici" deci cu talonul cel mai mare la anvelope?   Am un fetiș in ultima perioada cu masinile "powa" care au anvelope "cu carne". Pe m5 stau rotile standard de zici ca e suv da-mi place de mor. La AMG-uri nu mai zic (in speta la e63).
    • acidone77
      De emotie, cand am auzit ca pune jante pe 21 pe RS6...  
    • ShadoWzZ
      @acidone77 ai mancat un Q din RSQ3-ul ala :))))
    • F l o r i n
      Se poate comanda după seria sasiu. Asa cum ti-a recomandat și Vlad, fa intai un log în merg,  verficat presiuni, n75, etc 
    • vlahdacoroman
      Poate ai vrut sa scrii N75 nu N57 SI BITDI nu BitDefender Posteaza un scan complet cu datele de ambient (freez  frame) si cauta un service capabil sa faca verificarile pentru turbocompresor! Inlocuiesti degeaba N75....cauta un profesionist,la final te va costa mai ieftin!  
    • acidone77
      O sa arate urat iti dai seama, jante pe 21... pfff... nici nu merita scoasa din garaj pana la primavara. Noroc ca mai ai RS3-ul.  
    • acidone77
      Eu as pune Assym 6 fara sa stau pe ganduri, in locul tau, daca ai optiunea asta.   Eu sunt limitat din prisma omologarii BMW cu * (steluta) si Runflat. Pentru dimensiunile mele nu am optiuni de cat Michelin Latitude Sport 3, Pirelli Pzero PZ4 si Bridgestone Alenza... Pirelli am avut si au fost ok, sa vad si cu Michelin la primavara. Cat despre zgomot... fiind RFT, nici nu mai conteaza, ca sunt sesizabil mai zgomotoase decat alea normale. c'est la vie.
    • Catta83
      Am reintrat in posesia masinii dupa 9-10 zile in care a fost la SPA pentru a primi PPF pe toate elementele de caroserie, faruri, oglinzi precum si pe elementele negru lucios din bara fata, stalpi usi, praguri, etc.), peste care s-a aplicat si protectie ceramica. La interior, pe langa tratament ceramic, s-au aplicat folii satinate pe ecrane nu doar pentru protectie dar si pentru a elimina pe cat posibil amprentele, vedem in utilizare daca asa e.   Din pacate nu am poze, pentru ca din cauza vremii garajul de la detailer era full si masinile stateau efectiv ca piesele de tetris si de indata ce am scos-o afara... s-a murdarit 🤦‍♂️ Asteptam acum vreo doua saptamani, sa se "aseze" folia si mergem la inspectie sa vedem daca e ceva de retusat.   Intre timp au sosit si covorasele de cauciuc si urmeaza sa pun si rotile de iarna (am gasit loc abia saptamana viitoare). Sunt curios cum arata in setup-ul de iarna cu roti de 21 si un pic mai inguste.
    • cristi511
      Tot incerc sa gasesc o varianta echivalenta dar nu reusesc. Cel mai probabil tot d'astea voi lua la primavara, pana acum nu m-a convins altceva. Pe locul 2 sunt Asym6.    Pt Bmw, cei din grupul de apropiati folosesc Conti (cu steluta si ce mai trebuie) fara sa aud plangeri deci poti lua si asta in considerare. Oricum X3-ul tau e ceva mai insonorizat decat aro al meu asa ca nu stiu cat conteaza pentru tine partea asta.   Edit: sunt aproape sigur ca problemele raportate sunt "datorate" modului de utilizare si nicicum modelului in sine. Problema e la mine, ca ma mai apuca din cand in cand. Rar, dar ma apuca...si atunci parca un UHP sau UUHP ar fi mai indicate. Dar NU sunt dispus sa fac concesii in privinta confortului si a longevitatii pentru 5 minute de placere...   Chiar nu am ce sa le reprosez dar si 1100e setul...
    • acidone77
      @cristi511 ms mult de feedback. Exact aceleasi anvelope le voi pune si eu pe BMW, dar cu runflat, in primavara anului viitor. Noroc ca pe mine ma tin doar 2 ani, deci evit anul 3 cu probleme ( <- joke  ). La mine in afara de viteza mai mare pe autostrazi, in rest stilul de mers va fi normal, fara circuit sau exagerari pe drumuri de munte. Cateodata un stil mai alert pe curbe dar in limitele bunului simt.
    • lupo_bv
      Logul trebuia pe 3-10-11 nu 1-10-11. Oricum din ce se vede in log nu pare să fie de la turbină, presiune ar fi și cantitatea de aer pare ok. Mai fa un log pe 3-10-11 și fa și logurile in basic settings BS003 și BS011, vezi că am pus un link in postarea precedenta. Fa și un log in mers in condițiile in care merge in șuturi pe grupurile 004 și 013 Pentru senzorul de temperatura compara temperatura de Engine, grupul 007 (sau 005, nu mai știu exact, este un grup cu toate temperaturile) cu temperatura de pe Instruments, trebuie sa fie aproximativ egale. Cu motorul rece, nepornit, doar cu contactul pus temperaturile alea trei (răcire, combustibil și aer) ar  trebui sa fie aproximativ egale și în concordanță cu temperatura exterioara.
    • mirceateodor
      Multumesc pentru gandurile bune.   Vreau o masina "sanatoasa" care sa imi puna un mare zambet pe fata. Poate in final reusesc sa montez si asta :    E doar un preview. Nu dezvalui mai multe. 😁
    • cristi511
      Desigur ca este de la anvelope. Nu intru in detalii dar nu e primul set la care intampin problema asta, considerand ca variabile dimensiunea, brandul si producatorul masinii.    O sa dau un feedback pentru Michelin Latitude Sport 3, 255/45/20, care m-au tinut undeva la 45k km sau 3 ani. Multitudinea de situatii prin care au trecut se intinde de la mers pe autostrada la viteze mari pana la trackday si mers extrem de sustinut pe drumuri de munte. Pentru o anvelopa touring nu pot decat sa zic "chapeau", neintampinand vreodata vreo problema, in nicio situatie.    In anul 3, am sesizat o scadere semnificativa a performantelor care s-a tradus in zgomot mai ridicat la rulare, confort scazut, scartait in nspe mii de situatii (in primii 2 ani nu au zis nici fas), au inceput sa crape pe lateral, a inceput sa se rupa bucati din banda de rulare (poate si pentru ca le-am dus dincolo de intervalul lor de performanta), o crestere a consumului cu aprox 0.5l/100km. Practic, a imbatranit cauciucul mai repede decat m-as fi asteptat.    Pentru un utilizator normal, sunt exceptionale.     
    • iceman_30
      Adrian, de felul meu sunt un om tipicar, meticulos care încearcă sa facă exact ce trebuie  si cum trebuie făcut. Pentru ca nu este vorba de o nava spatiala ci doar de un autoturism, accept, fără griji, sa folosesc în plus acest ulei   3-4 luni, maxim, peste termenul de valabilitate recomandat de producătorul uleiului.Daca era nava spatiala, nu acceptam nicio zi.Stiu, cu o asemenea gandire, sunt atipic, ciudat, bătut în cap, pentru unii. Și la reprezentante lucrează oameni cu o pregătire profesionala slaba, iar unii, de felul lor, foarte superficiali și dezinteresați. Sunt convins ca mecanicul de la reprezentanta va face ce trebuie ca să curete pompa Haldex mai ales ca acum, datorita colegului Excalade,știu cum trebuie sa o facă și am stabilit cu reprezentanta VW ca mi se va permite sa asist la aceasta revizie. În cazul uleiurilor,acestea sunt produse degradabile, afectate de trecerea timpului, mai puțin sau mult, în funcție de timpul scurs de la data fabricarii lor și pana ce se sunt înlocuite de pe autoturism. Recunosc ca sunt profund dezamăgit de vechimea de fabricare a uleiurilor OE pentru Haldex, care se găsesc în România. Apreciez foarte mult dorința colegilor de forum care încearcă sa ajute.    
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!