Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,8k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 855,2k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,5k
      postări
    6. 278,3k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,2k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • F l o r i n
      Verifica actuator turbo și cablaj
    • alexandru.f.dobre
      Salutari. Incerc sa ajut un prieten, are o Skoda 2 FaceLift 1.6 TDI 105hp 🙃 Evident ceva probleme, masina ia limp mode, se aprinde rezistenta in bord. Masinii i-a fost schimbat DPF-ul cu unul nou OEM, iar turbina reconditionata. Masina persista cu probleme. Atasez urmatoarele doua erori. Am facut si ceva log in mers, insa la acest tip de masina nu sunt atat de abil si am facut doar ce am considerat ca ar fi de folos.       Log-MARIUS TURBO.txt Log-MARIUS EGR-TMBCT61Z3B2057496.txt LOG-01-IDE00021_&6.CSV Log-TMBCT61Z3B2057496.txt LOG-01-IDE00021_&6-Marius-4.CSV LOG-01-IDE00021_&4-Marius-3-.CSV Marius-2-LOG-01-IDE00190ENG100128_&5.CSV Log-MARIUS-TMBCT61Z3B2057496.txt Marius-LOG-01-IDE00025_&6.CSV
    • grp
      Poate faci și o mică prezentare a traseului, ponturi pe drum, taxe, etc. Mă bate gândul la un turneu de vreo 2 săptămâni prin Ungaria, Austria, Cehia, Slovacia și înapoi (posibil poate și sudul Germaniei și Polonia). Drumuri bune și distracție plăcută!
    • lambda_dryver
      Frumos “cado” de Crăciun! Si? Sunt deja pe masina? Dacă da, cum se simt? Dacă nu, atunci când?  
    • lambda_dryver
      Să o stăpânești sănătos @Jorjel. După bestia maro, sunt sigur ca vei avea grijă de ea si te va purta mulți km fara probleme!   O prinde bine pachetul Black Syle, in combo cu albul caroseriei!   
    • pronet
      Azi in drum spre Budapesta am depasit borna de 200.000 in bord. Nu am apucat sa fac poza ca eram setat pe pilot automat. Consum mediu Bucuresti-Budapesta: 7,3%, cu o viteza medie de 94km/h. Continuam saptamana viitoare prin Cehia la Karlovy Vary, apoi Plzen si back home inainte de Anul Nou.
    • mihaita27
    • grp
      Dust off!   De ceva vreme mi-a intrat în cap să ii pun un volan mai nou, mai sexy și nu neapărat sportiv (teșit). M-am uitat prin anunțuri și am reușit să pun mâna pe un volan de Superb 3 din 2017 cu numai 87.000 km învârtiți, în stare foarte bună.    După ce am intrat in posesia lui și având drum prin București, i l-am lăsat băiatului să-l monteze. Pe forum când am întrebat, primul răspuns pe care mi l-a dat Cristi @Al Bundy mi-a dat de gândit: "ce cod au comenzile de pe volan".  Citisem ca făcuse unul retrofit de pe Superb 3/Octavia 3 fără modificări... dar acum nu mai părea la fel de sigur. În fine, i-am zis sa-l sune pe @F l o r i n la care mai fusese cu Golful 5, că sigur il rezolva. Dar m-am lamurit rapid ce voia să spună Cristi în legătură cu comenzile, cand am vorbit cu Florin și mi-a spus că nu funcționează decât parțial comenzile și îmi trebuie un anumit cod ca să fie functionale 100%, comenzi pe care nu le are din păcate.   Pff, cât de greu poate fi, aveam o vorbă. Dar era deja un lucru în plus   Regrupare; am căutat comenzile respective dar erau la un preț exagerat de scump. Oarecum resemnat am zis să le cumpăr pe acelea, dar îmi dădea calculul tare rău. Așa că am luat legătura cu cel care le vindea și am hotărât sa iau un volan complet și să rămân cu cel achiziționat complet, pentru a îl vinde asa. S-au întâlnit și a schimbat volanul 2 cu volanul 3, de data asta complet functional! 😁 Diferența vizuală între ele este că al doilea avea piele normală si asta are piele perforata.   Iar față de primul e mai mare diferență    Și asa se vede noaptea în față    Dar pentru ca au venit ledurile între timp, arată bine și în spate     Am continuat schimbarea chestiilor pe care le primisem: - alte leduri la luminile de zi   -leduri la proiectoarele de ceață in loc de halogen     - module led in loc de cele cu halogen la numărul de înmatriculare          -leduri in loc de halogen pe luminile de mers înapoi    - module led in loc de halogen la uși (exit door lights)       Ar mai fi și altele de facut, dar fiindcă azi s-a răcit nu am mai făcut mare lucru. Dar fiind schimbate anvelopele de iarnă, pot confirma ceea ce zicea @Nenciu Victor și anume ca zgomotul de "rulment" defect poate proveni si de la cauciucuri uzate. Acum nu mai am zgomot deloc de "rulment" defect!    Weekend fain tuturor! 
    • Al Bundy
      Reprezentanta, chiar si pe emag este.  
    • Jeffy86able
    • dercos
      E destul de simplu sa iti dai seama, chiar fara sa te uiti in bord. La mersul in doi cilindri motorul se simte altfel fata de mersul normal, are un usor tremurat. Asta se intampla la mers constant, fara accelerari, inclusiv la 130km/h. Neavand minunea aia de bord digital, la mine apare un cerc cu ECO. La tine ar trebui sa arate cam asa :
    • DragusPatrick
      Salutare.   a schimbat cineva distribuție cu simering și curea pompă ulei la Brady Iuliu maniu? Aș vrea să schimb distribuția și de la ei am primit o ofertă de 6.100lei iar de la service-uri mulți marca oferte de +/- 5.200lei. 
    • grp
      După toate schimbările făcute, o eroare a tot continuat să apară pe bord, din când în când, chiar și după ce o stergeam cu vcds-ul, celebra P2015     După ce am citit și am întrebat în stânga și în dreapta, am cautat diesel geek și am văzut acea piesă, care se montează pentru a limita cursa clapetei. Am cautat sa cumpăr pe Aliexpress și am găsit la un cost de aproximativ 5-9$ cu tot cu transport. Am achiziționat 3 bucăți diferite ca și cost și au venit 2 identice și una puțin mai scurtă. Așa că azi m-am apucat de treabă.    Am prins cu un colier de plastic furtunul, am scos mufa de alimentare și am scos cele 3 șuruburi.   După ce am scos tija și arcul am scos motorașul si am încercat să montez saiba și surpriza, nu trecea șurubul. Așa că am lărgit puțin gaura cu un burghiu și a intrt cum trebuie      După aceea am pus totul in ordine inversă, arcul, tija și cele 3 șuruburi.     La sfârșit am sters eroarea si dupa inca o cheie am constat ca nu a mai apărut eroarea.   Să vedem dacă mai apare, dar sper să nu și să merite investiția! 😆
    • dnysterian
      Seara buna, am si eu o intrebare legata de acea tehnologie ACT+ pe noile motoare 1.5 TSI 150cp Am parcurs pana acum putin peste 5k km in doua luni si nu am vazut niciodata sa imi apara in bord vreun martor care sa indice ca mtotrul ar merge in doua pistoane. Am mers in toate felurile posibile.... Am facut o intrebare la dealer si mi-a zis ca nu toate motoarele sunt prevazute cu aceasta functie, a cautat si mi-a confirmat ca nu as avea acea functie pe motor. (cred ca m-a trombonit) In schimb am constatat ca motorul este echipat (sunt prezente fizic), cu acele doua bobine(solenoizi)04E906048 C, care s-ar ocupa de trecerea din 4 cilindri in 2 si invers. Am facut o intrebare in alta reprezentanta si mi-a spus ca, conform ELSA motorul are acea functie. Sincer nu stiu care sunt indiciile ca aceasta functie exista, functioneaza, pe masina. Daca am aceasta functie, care sunt aceste indicatii? Atasez o poza cu bobina de pe motor si o poza cu martorii care imi apar la pornirea masinii
    • cristobob
      Indubitabil.   Hai Sarbatori fericite !
    • Crs.Vag
      Spray siliconic si problema dispare.
    • lupo_bv
      Logul în mers arată binişor   BS003 cam tot aşa arată. Eu zic să pui o garnitură cu gaura mai mică ca să mai scadă recircularea. Poate fi şi din cauza reglajului turbinei   BS011 aproximativ la fel cu precedentul. Posibil ca reglajul să nu fie prea strălucit. Presiunea minimă mi pare cam jos faţă de presiunea atmosferică la momentul respectiv (912 faţă de 948)   Dacă eşti mulţumit de cum merge o poţi lăsa aşa, dar aş pune garnitura aia cu gaura mai mică, poate mai scade şi fumul.
    • ShadoWzZ
      Pai chiar sunt pentru zgomot. bucsele acelea orizontale pentru confort au niste gauri in ele si in timp bucsa flexeaza si plasticul ala ajunge sa scartaie ca ultima caruta (plastic pe plastic). Motiv pentru care toata lumea trece fie la bucse cu gauri mai mici sau mai putin sau .. chiar pline. Sa nu iti imaginezi ca le pune pentru stabilitate LE : O rezolvare este sa le gresezi cu o vaselina speciala de la vw pentru bucse .. dar trebuie sa faci asta anual.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!