Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859,2k
      postări
    2. 28,8k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      11,1k
      postări
    6. 281,4k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,3k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
      • vali_devill
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • NicNic
      Am reusit sa lipesc carcasa actuatorului de la mecanismul de rabatere a carligului de remorcare.    Din pacate, cei de la Westfalia mi-au raspuns prin mail ca nu au in catalogul de piese de schimb acest reper, vand doar tot ansamblul.   Acum, sper doar sa reuseasca mecanicul sa il monteze la loc si sa redea functionalitatea carligului (chiar daca nu stiu cand il voi folosi, vreodata ...)   Si fiindca tot e la service, sper sa rezolve si cu vibratiile resimtite in habitaclu. Probabil se vor schimba tampoanele motorului si cutiei.    
    • davidut5
      Alta masina aceeasi problema, lipsa presiune in circuit, 3-4bari si pompa merge continuu. Deci problema initiala skoda 1.6tdi cayc, intermitent nu mai mergea si pompa nu se auzea deloc, eroare alimentare pompa voltaj prea mic. Pe cutie la pompa arata 5-12v cu fluctuatii.  Am trimis mecatronicul la reparat, au schimbat tot in el ca nici nu stiu daca a mai ramas ceva de la al meu, ba ca e aia ba ca aia, plateste si clonare etc. 4000lei mai tarziu vine mecatronicul gata reparat, costul initial era 2000-2500lei dupa erori. Il pun sus, ulei tot ce trebuie, la contact merge 5secunde pompa si se opreste, cloncane ceva prin ea pe acolo, semn bun. Inca 2-3 contacte si mergea 2-3secunde si se oprea, semn ca facea presiunea necesara. Ziua urmatoare presiune 3bari si pompa merge continuu, a ramas si o eroare cu tensiune scazuta. Cei ce au reparat au zis ca posibil calculator defect din nou din cauza erorii, dar eu ma gandesc ca din cauza bateriei apare. Este nepornita de mult, am pus redresor si cabluri, la final am pornit motorul insa eroarea tot acolo. Asa ca il trimit inapoi la reparat. Ma tot gandesc ca e vreo cavitate cu aer si nu trage pompa aia, desi ea sta scufundata in ulei. Numai daca tcm da comanda la vreo valva si toata presiunea scapa. Ce e ciudat este ca nu au aparut erori cu presiune sau protectie pompa desi a mers cateva minute, posibil au modificat softul. Va anunt ce se mai intampla.
    • cristi511
      Mi se pare mie sau fata se ridica mai mult?
    • EmilianPop
      De la nivelul de mers la "off road" mode 😁   https://youtube.com/shorts/PYygffxofMs?si=_8J22AkfxSgonSOC
    • Xman_ghio
      Cauta mai bine un mecanic competent in zona ta si nu mai merge la toti "macelarii"!
    • CSS_RO
      Am rezolvat-o cu ocazia reviziei. La inspecție, mecanicul a găsit o componentă a EGR ului care îmi perturba instalația de vacuum a turbinei. A schimbat piesa cu pricina și totul a revenit la normal. Nu știu exact ce piesă și nu vreau să intru în terminologie pe care nu o stăpânesc, însă poate feedbackul este util și altora, mecanici și utilizatori deopotrivă. 
    • cristi511
      A zis ca nu mai face d'astea. Vedem cat il tine.     Misto! Oricat de periculos ar fi, e mai sigur ca pe strasse. Asta pana cand dai de un dobitoc care nu se uita in oglinzi (vezi accidentul cu porsche si bmw).
    • Muale
      Cu atat ma abat de la subiectul acestui topic: In niciun caz la PBN. Nu scadea costul si calitates de reprezentanta este 0.   Cat despre noua masina...sa o stapanesti sanatos!  
    • BadGrandpa
      Ai 13 mbar la ~2800 rpm, este scazuta presiunea, probabil din cauza asta ai primit sugestia cu filtrul crapat. Eventual daca ai posibilitatea masoara cu un manometru presiunea pentru a compara ce inregistreaza senzorul de presiune diferentiala. Urmareste cu un grafic presiunea diferentiala daca se modifica in functie de turatia motorului atat spike cat si drop, daca revine lent dupa ce ajunge la relanti verifica sa nu fie infundat/spart furtunul sau teava care intra in dpf
    • voinea
      Inca o fotografie din vara asta pe o ploaie usoara
    • voinea
      Dacă e Misha atunci ne cunoaștem de prin 2018.  E mișto de tot să vezi oameni care primesc o mare doză de "nu-mi vine să cred că se poate merge așa cu atât trafic". 
    • marius1982.11
      Epic cu punga   Mai stiu pe unu' care cara lumea pe circuit, dar in masina clientului 
    • voinea
      Anul trecut dar mai ales anul asta am avut placerea sa am multi pasageri (amici ai amicilor sau clienti ce au platit sa ii dau o tura). Tot anul asta am inaugurat punga de vomat 🤮. A fost folosita/umpluta    Mai sus o fotografie din celebrul viraj Wippermann
    • EmilianPop
      @acidone77, daaaa pai Stinger-ul e top.. Multi jurnalisti auto ziceau ca cel mai mare defect al Stinger-ului e emblema de Kia.  Sincer, ma gandeam si eu la unul, inlocuitor pentru Ceed. Doar ca pe facelift nu exista decat 3.3T. Restul motoarelor, au renuntat la ele. Iar la 3.3 in Romania, impozitul e pe masura... 
    • FeriM
      Pai ce observ este ca toată lumea măsoară aceleași valori (cam ce am postat). Apoi la interpretare încă n-am găsit sugestii similare. Mi s-a spus ca filtrul e gaurit pentru ca presiunea e prea mica, sau ca se scurge ulei pe la ceva supapa, sau ca injectoarele nu sunt bune (iar cei care testează injectoare îmi spun sa caut problema în alta parte). Sau ca ar trebui sa demontam filtrul  sa măsurăm presiunea prin el. Sau sa schimbam senzori la nimereala. Plus insistenta sa măsoare aceiași parametri după care pauză. Și sa las forumurile că ăia nu știu. Firmele specializate pe curățări de Dpf automat vor sa facă curățare... Speram sa nu fie nevoie sa fac mașina bucăți pentru o diagnoza. 
    • acidone77
      Kia a evoluat foarte mult in ultimii ani. Am avut la firma lauta din intamplare la o licitatie un Stinger, 2.0T 265cp, RWD, tot ceva echipare de top, GT Line sau ceva de genul. Am ramas FOARTE surprins de calitatea interiorului, a materialelor, desi cu suspensie sport si jante pe 20, filtra bine orice denivelare, nu se simtea rigida deloc, desi statea pe drum foarte bine, doar cuvinte de lauda. Calitativ cel putin la nivel de tripleta germana AUDI/BMW/Mercedes.
    • EmilianPop
      Salutare !   Daca tot putem prezenta alte mărci aici, vin si eu cu al meu bob de orez koreean. Si anume un Kia Ceed 3 GT-Line, 1.4T-GDI, cutia 7-DCT, ambreiaje uscate, FWD. Masina luată de noua in 2020.    Cum am ajuns fix la Kia? Pai in 2019, pe final de an, isi luase un coleg un Proceed GT (1.6T, 204 hp). Omul mega încântat de masina, tot trăgea de mine sa mi-o prezinte. La vremea aia, eu cand auzeam Kia, ma gandeam la Sorento-urile alea vechi, urate si la Kia Picanto (Lastun-ul koreean). Practic nu aveam o părere buna, dar nici argumentata.    Proceed 3 al colegului in schimb, m-a lasat placut surprins. Materialele, dotarile, design-ul si... raportul calitate-pret. Noi la vremea aia, ne si cautam o masina, dat fiind ca vindeam daily-ul vechi (Golf mk5, 1.6 mpi). Iar Golf 7 sincer nu m-a incantat.    Next day, ață la dealer-ul Kia. Aveau pe stoc un Ceed cu cu configurație similara față de ce vroiam noi. Puțin mai dotata chiar, pe care am și luat-o. Am vrut Ceed deoarece ne doream un hatchback. Cat despre echipare, nu am vrut GT-ul din simplu fapt ca aveam Superbul pentru apucături de GT. Adica mai galagios, suspensie mai rigida.  Voiam un hatchback cat mai silentios, si cat mai comfortabil.   Bun, si prezentarea mașinii. Are linia de echipare GT-Line, cutie 7-DCT, culoare: Dark Penta Metal. Optiuni extra: - Tapiterie scaune - piele intoarsa (practic, scaunele de pe Ceed GT) - Suport lombar scaun sofer cu reglaje electrice - Suport lombar scaun pasager cu reglaje electrice - Faruri Full Led - Geamuri spate si luneta fumurii - Semnal schimbare directie de mers incorporat in oglinda laterala - Oglinzi exterioare electrice si incalzite - Oglinzi exterioare pliabile electric - Scaune fata incalzite - Volan incalzit - PTC - ECM - Padele volan - duze spalare parbriz incalzite - Senzor ploaie - Schimbator de viteze imbracat in piele   Ca si modificari, stage 1, facut relativ repede, cred ca avea sub 10k km masina. In prezent 90k. De la 140 cp la 179 cp. Link aici. Ce sa zic, se simte diferența binișor. E si ușoară masina, avand 1300 kg daca nu sub. Foarte agila, cutia DCT de la Kia e ok, nu ma plâng, deși am auzit unele probleme despre ambreiajele lor.  Ca si probleme, pana acum, in 6 ani, am inlocuit pe garanție flansa cap telescop, bobina electromotor si ceva bucsa de la coloana volan.  Feedback despre masina: PRO:  - Raport calitate pret foarte bun. Si fata de concurenta. Tin minte ca am configurat un Golf 7 1.5TSI cu dotari similare, si sarea peste 27k. Kia a fost 21500. - Scaunele foarte comfotabile - Suspensia comfortabila - Kitul GT-Line merita banii. O face mai speciala fata de un Ceed normal - Incalzirea in volan care vine impreuna cu scaunele incalzite - Plastice foarte bune la interior. M-as arunca sa spun ca sunt peste cele de la VW Golf 7.    CONTRA: - Camera marsarier are o rezoluție slabuta. - insonorizare slabuta - Butoane reglaj oglinzi nu sunt luminate - Nici o lumina ambientala seara / noaptea. Face ca interiorul sa para foarte saracacios - Fara lumini la picoare, lumini la usi sau sub usi.  - Sistemul audio standard - o mizerie. Mai ales cum schimb mereu din Superb in Kia, nu pot sa nu compar.. este o mizerie mare. Dar aici sunt subiectiv, colegul de mai sus cu Proceed zice ca lui ii se pare ca se aud foarte bine boxele.  - Toata masina LED si la numar au pus becuri normale.. - Fara telescop capota - Evacuare fake. Cel mai enervant e ca evacuarea relala are doar o iesire pe dreapta. Tipsurile fake sunt pe ambele parti. Iarna e enervant sa o vezi cum scoate aburi doar pe o parte.  - Faruri full led dar fara auto-level. Dap, desi sunt full led, au reglaj manual. Si nu au functii adaptive (sus-jos, stanga dreapta).    Cam atât, enjoy!
    • R_a_z_v_a_n
      @ferenc77 incearca o reinstalare a aplicatiei.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!