Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,7k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 853,9k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,6k
      postări
    4. 173,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,2k
      postări
    6. 277,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • Alecs_TGA
      Mulțumesc, am luat legătura cu un centru de reparații casete, mi-au precizat că se rezolva, se repara atât senzorul cât și motorul dacă este defect (700 senzor / 1200 senzor și motor / 600 manopera montat demontat) ...... Am întrebat din ce cauza ar fi apărut problema și mi-au spus ca atunci când scot capetele de bara din fuzeta este folosit ciocanul nu extractor/presa și toate șocurile se duc în senzor și motor...  Acum am vb și cu cei de la service, nu au negat ca nu au folosit ciocanul dar ca nici prima data nu e când fac asta... M-am uitat și pe capetele de bara, sunt urme de viol de ciocan... Le-am transmis și lor ce am aflat.... A rămas sa mai studieze și ei problema..... Acum nici mașina mea nu e noua dar eu când am dus-o nu avea eroare .... Poate găsesc cu ei o soluție de mijloc cu costurile de reparat 😅
    • dercos
      Conduc electrica, Diesel si benzine, intre 150 si 500CP. Stock. Toate diferite intre ele, din multe puncte de vedere. Fiecare cu puncte slabe si puncte tari.  Cand cobor din cea de 500CP si ma urc in cea de 150CP ma adaptez imediat. La fel cand trec de la automata la manuala sau de la turbo la aspirata. Mie imi place sa conduc, sa trag de ele, dar nu e o drama asa cum sugereaza unii sa conduci o manuala sau vreo termica. Astea sunt copilarii.
    • adryan81bz
      Salut.La un Passat B8 2.0 TDI 190 cp 2016 , DSG 6+1 ,îmi poate spune cineva dacă a mai întâmpinat această eroare.Va multumesc. 
    • Dotcom
      Osciloscop nu am, dar am verificat firele de la modulul din ușă la.mufa din stâlp, de la mufa la calculatorul confort și de la el la ceas, toate sunt bune. Nu au nici o problemă și totuși zice că nu comunică.  Poate sa fie din instrumente? Am avut acasă un cluster de la un golf 4 benzinar, daca tot am dat jos ceasurile sa verific firele am zis sa incerc cu alte ceasuri....culmea , funcționează, pot intra din nou pe modulul confort, îmi arată ușa deschisă și funcționează și geamurile. Am lăsat deocamdată ceasurile de benzinar sa pot  deschide geamurile, i-am făcut immo off. Ai vreo idee ce poate fi sau ce-a pățit bordul?  Diferă clusterul de golf? Merci
    • andrei_221
      trebuie scule dedicate, nu poti sa faci nimic tu  iei doar ECU Se cloneaza softul din ECU vechi altfel, trebuie sa iei kitul de pornire de pe masina donatoare, adica ECU + modul confort+blocator etc    
    • ~LauR~
      Urmareste pompa de apa, cam pica la 2.0 tsi, crapă carcasa din plastic și curge antigelul.
    • red_viper
      Salut! Dacă schimb ECU la un passat b6 ce adaptări trebuie să fac pentru a porni mașina? Trebuie să mai iau ceva de pe mașina donatoare, contact cheie, blocator, etc? Nu vreau să dezactivez immo. Mulțumesc anticipat!
    • Al Bundy
      Nu știu cum este acum, o să mă uit în configurator , dar acum 4 ani nicio versiune de 1st nu venea cu jante de oțel. Ci de aliaj, de 18, 19 și 20. Și rabla era atunci 9000 euro. 
    • cristi511
      Gata, s-a lamurit situatia!   Avem CEA MAI BUNA MASINA!   Mai e ceva de adaugat?  
    • Liviu1000
      Revin și eu cu celelalte detalii, am încercat astăzi sa adaug Pdg și poate volan sport însă prea târziu, masina este blocata pt modificări ( asa mi s a spus) însă niciun gând sa între în producție, se așteaptă încă piesele lipsa pt mild hybrid.   Termenul decembrie nu se va respecta, adică 5 luni ci poate ian_feb, conform detalii primite.   Se fac livrări la mai puțin de 3 luni, erau multe acolo , cam toate diesel dsg.     Dacă o țin ăștia asa avem toate șansele sa prindem și rabla de la anu...
    • tavitara
      Daca ii pui anvelope bune si mergi normal o sa ai o masina normala si buna Toate testele facute ptr conditii extreme sunt ptr cei care merg asa , adica sub 1% din soferi Cine are bani si vrea masini care sa se comporte exemplar in orice conditii are de unde alege
    • _R_A_D_U
      Car Scanner ELM OBD2 este aplicația?  Poți pune numele EXACT? Aș fi interesat să testez (văd că-s mai multe)... Încă o întrebare: cea de pe aifon oferă mai multe date decât VAG DPF? Dacă vei folosi VAGDPF îți recomand KONNWEI KW902. Eu l-am luat de pe ali, în vreo 9 zile a ajuns. Posibil să-l găsești și la noi...
    • Gabriel*77
      Octavia este o mașină de familie, nu este nici SUV și nici sport car.   Eu unul am cumpărat-o pentru spațiul interior (la banii ăștia nu găsesc atâta spațiu pe sement) și pentru confortul pe care îl are, ăla pe care îl poate e oferi o Skoda, nu pentru drumuri accidentate și nici pentru curbe ac de păr.    Nu vreau să par ceea ce nu sunt, dar discuțiile merg într-o direcție precum fotbalul și politica, adică fără final.   Skoda Octavia este o mașină modestă, nu un brand de lux, motiv pentru care o tratez că atare. Cine alege modelul, știe de ce o face.  Decât o mașină premium, dar cheală și pe deasupra înghesuită la interior și scumpă, mai bine o Octavia mai accesorizată.   Eu caut să o exploatez cât se poate de corect pentru a-i oferi ocazia să fie fiabilă. Nu e... ghinionul meu.    
    • Dolfin
      Din Output Test (cred ca modul Confort) se misca stergatorul spate?
    • DanRe
      Intr-adevar nu cumpara nimeni fara Rabla Plus, care are anul asta a avut o valoare de 5100 euro. Dar in realitate acum e zero pentru ca nu mai sunt fonduri, poate la anul.   Si daca tot sunt interesat de o masina noua (eventual electrica), uitadu-ma la lista de preturi la id.3 observ ceva interesant: primele 2 versiuni de echipare (preturi de lista 38.281 euro respectiv 40.694 euro) au "jante de otel" 🤔. La id.4 chiar si versiunea Pro (47.457euro) are "jante de otel".
    • Deadly
      De acord cu Adria_n.👍 Și eu o folosesc mai ales ca să văd când urmează să-și facă regenerarea. O scot la drum, își face regenerare și totul e ok. Deci, consider utilă aplicația!👍    
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!