Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,7k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 853,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,6k
      postări
    4. 173,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,1k
      postări
    6. 277,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,5k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,7k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   24 Membri, 2 Anonimi, 646 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • SkOmk4
    • mirceateodor
    • DANIEL BARA
    • icename
    • giji
    • ppp3
    • acidone77
    • cristi511
    • Irinel Tincea
    • BacaM
    • Nicotine1
    • DragosIonut
    • tzuicomicina
    • Bogdan8225
    • ovioneb
    • Cosbur
    • SVMLG
    • mocasini
    • EEXCALADE
    • Crs.Vag
    • Xman_ghio
    • dragos32
    • ovidiu63
    • pmi75
  • Images

  • Posts

    • Gabriel*77
      Un punct în minus dau constructorului pentru mocheta mașinii.  Este pur și simplu un carton presat ordinar care la aspirare se ridică și flambează. Este diferența între generații la acest capitol.   
    • EEXCALADE
      Vacanta de vara,aprox 2500 km
    • CristiALF
    • EEXCALADE
      Are si MTF ,e programat saptamana viitoare. Conform manualului nu se face nici o adaptare .
    • dragos32
      Bună ziua Intre timp au ajuns numerele mașinii nimic rău de spus decât ca am folosit de mai multe ori sistemul de parcare automată și este foarte fain mai ales când locul este strâmt. O zi frumoasă sa aveti!
    • sasiasmin
      Poate are cineva acceasi problema...   VW Passat B6 1.9 105CP BLS - Mers in suturi / intrerupt / smucit la mers constant, ca si cum i-ar lipsi combustibilul, undeva la 130 km/h - 2500 rpm face cel mai des - Filtru de combustibil a fost cu ulei pe el ultima data cand l am schimbat, am avut aceeasi problema si cu el schimbat   Multumesc.
    • acidone77
      in plus tehnologia evolueaza muuult mai rapid la electrice decat la ICE. Un ICE luat azi peste 5-6 ani va fi cat de cat ok, diferenta de tehnologie nu va fi asa mare, in schimb o electrica peste 5-6 ani va fi obsolete, avand in vedere faptul ca tehnologia de soft, incarcare, baterii, evolueaza de la an la an... la revanzare o electrica va avea clar deprecierea si mai mare. Iar comparatia preturilor cu subventii cu e corecta. Masina aia costa X EUR, nu X EUR - 10k eur subventia...
    • sasiasmin
      VW Passat B6 1.9 105CP BLS Poate are cineva aceleasi probleme ca si mine...   - Mers in suturi la mers constant, pe pilot automat se simte mai tare, ca si cum i-ar lipsi combustibilul, undeva la 130 km/h - 2500 rpm face cel mai des - Filtru de combustibil a fost cu ulei pe el ultima data cand l am schimbat, am avut aceeasi problema si cu el schimbat.   Multumesc.
    • Nenciu Victor
      Eu personal am fost si am intrebat, pe sleau cum se spune, era de treaba omu, de la ITP si mi-a spus ca el atunci cand introduce seria de sasiu ii afiseaza in program toate dotarile masinii si daca e ceva modificat si nu e trecut in carte, ori platesti sa iti treaca ori nu te trece pana cand nu aduci masina la echiparea de fabrica si mi-a spus ca cel mai vizate sunt dimensiunile rotilor si a cauciucurilor, foliile, blocurile optice , evacuarea si culoarea. La interior nu ii prea intereseaza daca ai plafon cu sau fara stele ... Si mi-a aratat in fata, am intrat dupa tejghea si numerele si literele din seria de sasiu se impart, cate 3 cate 2 si formeaza si echiparea ...  Cum sunt acele coduri din 3 litere si numere in planul de service al masinii, pe prima pagina sau pe coperta
    • dercos
      Electrica e ideala in orasele mari si aglomerate, din mai multe motive. Insa extraurban nu merita sa iti bati capul cu asa ceva, inca reteaua nu este dezvoltata suficient si nici incarcarile nu sunt foarte rapide. Mai vorbim peste 4-5 ani. Ca idee un i3s consuma ceva mai mult de 16kw, mers fara restrictii de confort sau gandind la consum. E amuzant in oras si la viteze mai mici, insa la viteze mari si mai ales la schimbarile de directie se simt greutatea (desi e usoara pentru o electrica), rotile inguste si ca e relativ inalta. No fun. Ca atare merita, dar numai in anumite cazuri: a doua masina, distante mici, incarcat la panouri/stat la casa. Si doar cu subventii, dupa cum vedeti.
    • Xman_ghio
      Salut @F l o r i n: am doar codul camerei 4G0827566 Din cod nu imi dau seama - e data jos de pe un Audi A6 2016
    • alexandru.f.dobre
      O sa imi fac timp pentru ele. Mulțumesc 
    • Gabriel*77
      Am descoperit secretul. Nu este greu, ci doar o chestiune de interpretare.  Cei mai mulți cred (eram și eu printre ei), că portbagajul se ridică dacă plimbi piciorul pe sub mașină lent, dar nu este așa.   
    • Bebeee
      Parerea mea, proprie, subiectiva, etc. - e fain sa ai masina electrica pt oras, ca a 2 masina. Nu merita sa fie foarte scumpa, dar mi-ar placea ceva peste Spring. Nu m-as duce cu masina electrica in concediu, la 1000 km departare. - e fain sa ai masina electrica daca stai la casa, daca ai si panouri e un plus. Nu as avea rabdare sa stau la magazine ca sa incarc masina. In Arad nu mi se pare prea dezvoltata infrastructura de incarcare. La fel si la PHEV, daca nu ai unde sa incarci, mai bine iti iei hybrid simplu. - te intalnesti pe autostrazi in strainate cu multe masini electrice de sute de cai, in special Tesla-uri, care merg cu 100 kmh. Poti sa ai 0-100kmh in 3 secunde daca 90% din timp merg ca melcul. - reducerea subventiilor pt masini electrice arata clar interesul real al persoanelor pentru ele. Daca se scot de tot, o sa cada vanzarile in cap rau.   Este doar parerea mea si voi amana cat de mult timp pot sa trec la masini electrice.     Si raspunsul la topic, merita sau nu? Asta nu poate decide decat fiecare persoana in parte.. Pt mine nu merita si nu imi doresc.   ps: consum de 500+ cai pana in Austria.    
    • kozzzzz
      Salut am o problema la un passat b6 dsg cod motor BMR, in urma cu doua zile se aprinsese martorul dpf am zis ca cere masina o regenerare dar nu s-a stins, a 2a zi am incercat iar sa i fac regenerare dar nimic iar in drum spre verificare cu tester s-a aprins si spira in bord palpaind intermitent, masina mergea in parametrii ok, ajuns la baiatul cu testerul, pe diagnoza singura eroare era "P2002-006-eficienta sub pragul admis"   Tin sa precizez ca pana in momentul de fata masina mergea in parametrii buni.   Am dat o regenerare fortata, martorii tot nu s-au stins am mers iar la el sa incercam sa stergem martorii iar dupa ce am plecat de la el masina nu mai tragea deloc, iar dupa 15 km s-a aprins si check engine-ul   DPF-ul nu a fost demontat sau curatat pana acum si era incarcat 19% 
    • SkOmk4
      La pedala virtuala multa lume face "greseala" de a misca piciorul sub bara spate stanga-dreapta. De fapt sistemul e gandit cu pus piciorul sub bara spate (pe centru) si retras piciorul in spate (adica nu este nevoie de stg.-dr.), apoi un pas in spate. (daca ramai pe loc hayonul nu se deschide ca sa nu te loveasca)
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!