Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,8k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 855,4k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,5k
      postări
    6. 278,4k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,3k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • CristiALF
    3. 119,2k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,8k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   19 Membri, 0 Anonimi, 473 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • Mariusyka
    • Tefan
    • dan_g
    • bogdan_vw_11
    • toia28
    • alex_carhat
    • Alberto Gabriel
    • andricei
    • cristi511
    • sdR+
    • dercos
    • Vlad-Mihai
    • zoran08
    • EEXCALADE
    • Al Bundy
    • tynerru
    • david_vdc82
    • laur_vd
    • vwmkv
  • Images

  • Posts

    • Florin Flr,
      Am verificat acum pe tester canalul 10 ultima căsuța referitor la accelerație se pare ca funcționează în parametri pedala de accelerație.. e doar un lag sau o lipsa de putere în turații mici..
    • Florin Flr,
      Salutare. Azi am demontat turbina pentru a curata depunerile..problema cu lipsa de putere la turbina sa rezolvat..trage de rupe acum..am înlocuit și garnitura de tabla cu gaura redusa de la egr ,am pus una normala..deci lupo_bv a avut dreptate ca e ancrasata geometria...mulțumesc frumos pentru sfaturi și ca ți ai făcut timp sa ma ajuti.. Singura problema a rămas la plecarea de pe loc cu a 1 a sau cu a doua în turații sub 1800rpm lipsa aceea de putere și pedala de accelerație nu e concomitenta cu turatiile motorului..are un delay pana la 1800 rpm când întra turbina..
    • laur_vd
      Revin cu o intrebare..deci poti incalzi habitaclul iarna, fara sa conectezi masina la incarcat, din aplicatie. Gen webasto la termice.  
    • dragos32
      Buna  Sa o stapnesti sanatos si sa te bucuri de spatiul imens din masina. Si eu mi-am luagt un KAROQ asta vara si pot spune ca este  o masina foarte ok banuiesc ca si KODIAQ la fel.
    • razvan.ac
      Nu. Stau la bloc si nu am statie sau cablu tras. Din ce am citit, se intampla exact invers: chiar daca este pusa la incarcat, incalzirea consuma bateria, nu ce trage din retea.
    • razvan.ac
      Felicitari! Drumuri line si statii libere! 🤗 Pentru oras e perfecta, iar la drumuri lungi, cu putina planificare, nu vei simti pauzele.
    • laur_vd
      Deci incalzirea este realizata cu ajutorul bateriei. Nu trebuie tinuta la incarcat in acest timp, nu? Ca citisem undeva ca numai in acest mod...
    • razvan.ac
      Da. In plus, ai si optiunea de a programa acest lucru.  
    • laur_vd
      Salut! Sa va bucurati de ea...o intrebare f important pt mine: poti porni din aplicatie incalzirea habitaclului?
    • ShadoWzZ
      Acesta este un subiect la fel de interesant ca si cel al masinii. As fi fosrte interesat de resultatul discutiei. 😀
    • bogdan0095
      Salutare! Si la multi ani! Intampin o problema la RNS 510, de ceva timp nu vrea sa mai porneasca de la a doua pornire a masinii, gen dimineata cand pornesc masina porneste si navigatia si functioneaza exemplar dar dupa ce opresc masina la ceva timp si o pornesc iarasi navigatia nu mai da niciun semn de viata, dar dupa ceva timp sau a doua dimineata porneste iarasi si o ia de la capat. Daca cineva a mai intampinat aceasta problema si a gasit o solutie, as fi interesat. Tin sa mentionez ca acum doua zile am facut update fw 5238 by Josi si timp de o zi a functionat normal. 
    • lambda_dryver
      Hey, hello si La Multi Ani in 2025! 🥳   Dupa ce am petrecut o perioada de 6 ani+ cu a 2-a masina dintr-un grup “rival” asiatic, înainte de Crăciun am revenit și upgradat garajul trecând la marca “sora mai mare” a VW, anume Audi 😅.    Întâmplarea face ca această schimbare nu era deloc în plan și doar norocul a făcut ca, dintr-o discuție mai în glumă cu soția, sa nimerim fix pe anunțul mașinii în cauză. Într-un film mai aproape de “Truth or Dare”, mai cu parcă “hai sa mergem sa o vedem”, și un “dar hai sa și facem un TD cu ea, dacă tot am venit până aici într-o Duminică”, urmat după cu niște calcule, teste la dealer și online cu Inglostadt, verificări de rigoare și o foarte bună ofertă prin buy-back, am ajuns acum sa fim posesorii unui Audi E-Tron S Sportback, în nuanța Antigua Blue Metallic🥰.    Cateva specs: - 22.000 km - baterie de 95 kW brut (86.5 net), verificată dealer si online cu status de 100% - fabricație 07.2020, MY21 - putere 503 cai / 973 Nm / 4.5s 0-100       Ca dotări, am avut norocul/oportunitatea sa nimerim un exemplar dotat, dintre care pot enumera pe cele mai importante:    - Virtual Mirrors - Faruri Digital Matrix HD led  - Soft-close usi și portbagaj - Kessy - trapa panoramică  - Bang&Olufsen 3D Surround - Nav MMI - HUD - Scaune și volan electrice, încălzite față-spate cu memorii - 4-corner Climatronic - Nightvision Assistant - camere&senzori parcare 360 - Audi Pre-sense Front&Rear + Travel&City Assistance - Black Style package - scaune Audi S in Valcona leather - jante S design 5-arms 21” cu anvelope 285/40/r21     Mentionez ca, deși bateria este de capacitate măricică, autonomia este departe de a fi spectaculoasă - lucru care nu ne-a deranjat și pe care l-am acceptat, având în vedere ca mașina va fi utilizată preponderent în oras, cu ocazionale drumuri in afara lui. Ultimii ani, mai ales cei de pandemie, urmați de mărirea familiei, ne-au schimbat nițel obiceiurile și, astfel, pentru deplasările pe care le facem acum, nu prea avem nevoie de mai mult de 300-350 km fără opriri 😅. Pentru drumurile mai lungi, Tiguan-ul + roof rack rămâne o varianta disponibilă, în continuare.    Mai rămâne sa testăm disponibilitatea stațiilor de mare putere și planificarea traseului, dar cum mereu este binevenită o pauză de cafea + țigară la Max. 2h, 5-80% încărcare la 150 kW in 31 min, deci nu sună deloc rău nici aceasta varianta 🙈.    Până acum, în afară de drumurile mega-haotice cu 2 zile înaintea Craciunului și multe ore pierdute pe la DRPCIV pentru a o înmatricula înaintea Sărbătorilor, am pus approx. 1000 km pe ODO și pot spune ca sunt destul de surprins de cât de confortabilă și silențioasă este experiența EV👌🏼. Totodată, la nevoie, puterea și cuplul instant își fac simțită prezența aproape brutal, ceea ce te poate lua prin surprindere destul de ușor, mai ales pe “unexpecting passengers” care nu sunt atenți la drum 🤣.      Ca prim “retrofit”, i-am luat deja încălțări de iarnă - am optat pentru Hankook i*Cept iOn, dedicate pentru EV + Sound Absorber Tech (cu burete interior pentru antifonare). Am câteva altele puse pe lista, ca “planuri de viitor”, dar trebuie văzut ce și cum se va concretiza 😅.      Voi încerca să mai postez pe măsură ce apar update-uri.    An Nou fericit și drumuri bune! 🥳🍻
    • lupo_bv
      Te rog nu mai da quote postării anterioare. Nu este necesar și este neregulamentar. Este destul de posibil sa fie din avans. La a ta fiind EDC15 ar trebui sa fie in jur de 0. Acum știi cum este, sa ai consum mic și să și tragă la fel...cam greu.
    • Florin Flr,
      Întârzierea la accelerație ar putea fi de la reglajul avansului? Pentru un consum mic am reglat la +2..
    • lupo_bv
      Nu sunt la calculator că sa fac grafice, dar din ce se vede nu cred că din cauza turbinei nu trage. Cel puțin în logul ăsta ai presiune, chiar suprapresiune și încă mare. Este posibil sa agațe geometria și uneori sa nu facă presiune la timp. Cam asta se vede in BS011 și faptul că face suprapresiune mare, iar uneori, după cum se vede în logul in mers, are căderi de presiune ar conduce la concluzia asta că geometria este cam ancrasata. Pe partea de EGR recircularea este cam mică. Poate fi o problemă de vacuum, EGR murdar, garnitura cu gaura mai mica sau teava care aduce gazele in EGR semiobturata. Asta nu ar fi o problemă în cazul tău, ar trebui să tragă chiar mai bine, dar s-ar putea sa ai și consumul mai mare. Faptul că are o întârziere la accelerare la ralanti nu cred că are legătură cu presiunea, mai degrabă cu partea de injecție. Din log pare că pedala de accelerație funcționează ok, dar nu se vede la sarcini parțiale. Urmărește cu vcds conectat grupul 10, ultima căsuță daca procentul arătat acolo este proporțional cu apăsarea pedalei.
    • Florin Flr,
      Am atașat log.urile
    • Florin Flr,
      Atașez log.urile.. LOG-01-003-2025.CSV LOG-01-011 2025.CSV LOG-01-003-010-011 2025a.CSV
    • lupo_bv
      Citește cu atenție topicul de mai jos și fa toate cele trei loguri.  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!