Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,1k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,1k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,4k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,4k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • corad0
      @tavitaraOk, o sa fac, la cererea publicului! 😄 Pe spate sunt in stare excelenta chiar. Nu transport greutate, 70% din timp nu depasesc 50 KG, plimb AER: masinile de azi sunt full de "plasticaraie", senzori, fire si mufe. O capota are 7 KG. Toate componentele de caroserie sunt subtiri ca hartia, trebuie avuta mare grija cand le manevrezi, se deterioreaza instant, le poti indoi, zgaria etc...chiar si in ambalajul lor "protector". Un far LED e 1300 GBP si cantareste 1.7 Kg? Am fost la un client de 3 ori, sa ii livrez un far de acest gen, care era deteriorat in ambalajul sau sigilat (un colt de plastic rupt, tot stocul cica era deteriorat de la transport, nu a fost ambalat corespunzator). Rezervor AD BLUE, intre 1 si 3 KG, 1200 GBP, injector AD blue 700 GBP, un ECU are 400 de grame si costa 1200 GBP, o macara de geam cu motoras e 600 GBP, astea cedeaza foarte repede. Volum mic, valori mari, profit maxim, efort minim, asta e ideea! Am dat niste exemple de piese care nu se gasesc decat OEM si doar compania asta le furnizeaza pentru 14 branduri? cam nasol!  La fel si pe parte de caroserie, usi, bari, capote, haioane, jante etc. Dupa ce cumperi masina mai bagi o avere in piese...traiesc milioane de oameni de pe urma serviceului, economia merge, roata se invarte, leafa vine! ❤️ Nu mai zic de garajele mari de reparatii care lucreaza cu asiguratori! Doamne-ajuta, bine ca exista consumatori care cumpara masini de sparg, am inteles ca media de schimb al unei masini noi este de 4 ani in UK! In trafic vezi 80% masini noi, mi se pare incredibil! Toata lumea pe leasing, masini pentru toate buzunarele, dar nu mai vechi de 5 ani in general.    Cum era cu Mercedes W124 (a avut si Tata unu') mergea 1 milion de KM si nu inlocuiai decat uleiul, rezista 2 vieti de om. Daca s-ar mai face d-astea, ar da faliment toti producatorii de masini.    Pe fata am schimbat 3 randuri de anvelope pana acum, dar nah, roti motrice, viratoare, e de inteles, Citroen Relay, autoutilitara dotata cu anvelope C de vara.  Partea cea mai tare e ca in tot acest timp, abia astazi am lasat masina la service pentru al 3-lea schimb de ulei. Repet 160 000 km, 3 schimburi de ulei, (la 50 000 km revizie in medie) masina merge perfect, nici un martor aprins in bord!  Urmeaza sa schimb iar anvelopele pe fata, se apropie de semn.    @dercosNu menajez masina deloc, e cal de bataie, doar ca regimul de exploatare este autostrada in mare parte, dar as lua in calcul soselele si autostrazile care sunt abrazive, asfaltul este mult mai "dur" mai "zgrimturos" ca sa zic asa decat cele din est, Ungaria, Austria de exemplu unde asflatul este mult mai "fin", anvelopele tind sa se uzeze relativ repede, rezista cam 40 000 km (pe fata) din experienta de pana acum.
    • tavitara
      Poate primim si o poza cum arata anvelopele de 160.000 km
    • sdR+
      Pai daca uleiul a fost diluat cu motorina in proportie de aproape 50 la suta, ce pelicula mai ramane pe acele piese in miscare/frecare?Nu stiu cat de bine a facut acelui motor.  
    • dercos
      Pai merge foarte incet, cu acceleratii si franari fine. Nici o anvelopa de vara, ca sa ramanem la subiect, nu tine 160.000km, daca se merge cu viteze de autostrada, se accelereaza si franeaza normal. In plus, anvelopele ce ofera aderenta superioara tind sa se uzeze rapid.
    • acidone77
      Poate daca i duba si sunt C-uri pe ea, sa mai tina 100k km, dar 160k si inca arata bine... e ceva...
    • Adria_n
      Cu un tester ELM327 ( de tipul KONNWEI sau altceva ) + aplicatia VAG DPF ( care se gaseste si free in afara google play ) ai rezolvat aceasta problema.            Eu il vad un cost minim "obligatoriu" .
    • marius1982.11
      160k cu un set de anvelope? Chiar si pe spate? Glumesti? Bun, deci tu faci munca pe teren cu masina personala. Bun, mister elucidat.
    • EEXCALADE
      Pompa tandem a disparut la motoarele vag dinainte de 2010. Cand relantiul e ridicat inseamna ca e pe regenerare
    • laurstef
      Am citit părerile tuturor și vă mulțumesc.   Acum, partea nasoală este că nu îmi pot da seama când se apucă mister VW de regenerare. Din octombrie, de când am intrat în posesia lui, doar de vreo 4-5 ori am observat acest lucru, iar acest fapt este cel puțin frustrant deoarece nu am cum să îmi dau seama și să „îi dau bice” la un drum mai lung. E clar, acum, că din cauza regenerărilor făcute aiurea am această problemă. Dar parcă nu aș exclude nici pompa tandem. Vă precizez că în acest moment DPF-ul are un grad de încărcare de 30,1 la 152.000 km.
    • corad0
      Acu vorba aia, Ferrari in 6 cilindri? 😄 Bine, ce ma mai mir, au pus pe Porsche 4 cilindri!...Maserati chiar are motor Ferrari montat si pe Ferrari V8. Macar stii o treaba! Am condus un GT cu evacuare de curse din titan. Orgasm pur! ❤️ O fi Alfa frumoasa, m-am urcat in ea, are niste plastice si scartzaie oriunde pui mana.  Hai ca sunt carcotas, stiu! Nimic de zis, scaunele si volanul sunt superbe, insa pe parte de calitate si fiablitate..👎   Am spus mai sus ca esti limitat la 40K GBP. Asta e vreo 90K. Oricum daca ar fi sa dau banii pe ceva din clasa Giulia, m-as uita la C class si seria 3 any day. 😁
    • acidone77
      Apai daca nici asta cu motor de Ferarri nu ti face cu ochiul nu stiu ce sa zic    
    • corad0
      @acidone77 Stai ca m-am interesat mai in detaliu si nu e asa jmekerie precum credeam initial. Nu m-a interesat pentru ca nu ma atrage nici o masina in mod special si nu as da Phaetonul decat pe un Maserati care face parte din alta liga la alti bani iar la ala nu iti da nici un discount. Ideea e ca angajatii beneficiaza de un program prin care poti comanda orice masina din gama lor pana in limita a 40k, o configurezi cum vrei si te poti folosi de ea in regim de inchiriere. Sa zicem ca daca ar fi sa platesti rata la ea ar fi 700 de lire, in functie de avans, prin programul asta de inchiriere platesti vreo 350-400 fara sa dai nici un avans dar ai inclusa si asigurarea casco si rca, servisarea, recovery etc. Dupa 4 ani ai dreptul sa o cumperi si se calculeaza devalorizarea la momentul respectiv si din acea valoare vei avea discount suplimentar de 30%. Poti sa renunti la ea dupa 4 ani de inchiriere si sa iei alta noua la inchiriat si asa mergi tot timpul intr-o masina noua. Este avantajos si asa dar nu vad nimic sa imi faca cu ochiul momentan.
    • acidone77
      La 30% discount, iar repede o Giulia Quadrifoglio, cat mai exista pe piata! Asta va fi o masina de colectie in cativa ani.
    • acidone77
      colegul @laurstef avand un Passat B8.5 inteleg, deci o masina destul de noua, nu prea vad cum sa aibe foarta multa uzura deja... eu as zice sa faci un schimb de ulei, sa pui cantitatea corecta si dupaia sa urmaresti dupa 1000-2000km cum sta treaba.
    • sdR+
      Acolo deja este si uzura, eu faceam spalaturi la dacie, 1/1 ulei si motorina gen sa curat, dar in ralanti cateva minute, dar sa mergi 1500 de km asa, este criminal.Are un motor curat, uzat o sa vada doar in timp.Regenerarea nu se intrerupe, faci asa de cateva ori, si te alegi cu un catalizator infundat.Faci regenerare pe loc, te alegi cu un catalizator topit, si altele, dar astea le stie toata lumea.In general regenerarile ratate iti umple baia de motorina, atat cat se poate, plus altele.Contaminarea uleiului  sa fie minima, ar trebui sa fie in parametri regenerarile, si schimburile pana in 10 k, daca vorbim de 1 l, si nu de azi pe maine, a tot apasat acolo.
    • EEXCALADE
      Daca a mers doar la drumuri lungi inseamna ca e o defectiune
    • akon
      Pai daca a mers 1500km in extraurban in care s a ales cu 2l de motorină în ulei crezi că e rezolvare simpla?
    • EEXCALADE
      Rezolvarea e simpla ,trebuie scoasa la drum cand intra pe regenerare ,atat.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!