Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,1k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,3k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,4k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • sandumbogdan
      Si totusi de cand am tras de firele alea nu mai am eroarea. Totusi eroarea era de "Exhaust Sensor", verificat cu doua diagnoze total diferite iar senzorul ala din fata pe carcasa de plastic sigur nu e de exhaust pentru ca nu ar rezista plasticul la temperaturile de evacuare.
    • Adria_n
      Raspuns final : GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 6 Vara 225/40 R18 92 Y XL, cu omologare AO si DOT 2025 (cele standard aveau DOT 2024, sensibil mai ieftine).              Diferente intre ele vad la clasa de consum ( B cu omologare, C fara omologare ).               Cum a spus si colegul @CristiALF, pret imbatabil cu promotia cashback ( ~400 lei bucata ).              Revin cu impresii .
    • j4ever
      Am dus-o la reprezentanță și mi-a făcut ofertă pe schimbare doar unitate de control, nu tot mechatronicul. Într-o săptămâna a venit piesa și l-au schimbat. 7000 de lei operațiunea, schimb de ulei inclus.  Până acum totu' e bine
    • xfg8
      @Dolfin, deci temperatura care trebuie sa o aibe uleiul vechi din cutie cand se face schimbul este de 30 de grade ? Apoi cand se verifica nivelul la uleiul nou, acesta trebuie sa aibe 35 - 45 grade ? Nu stiu daca service-urile din Romania chiar respecta aceste indicatii, chiar si la reprezentante  Ce probleme pot apare daca de exemplu nu se respecta exact temperaturile astea ?
    • Dolfin
      RO era trecuta acum ceva vreme in lista tarilor cu mult praf (se subsumeaza si conditii de exploatare grele) , acum nu mai este listata acolo pentru ca si intervalele de service sunt flexibile (nu extinse ca inainte) si masina se cere singura in service in functie de regimul de mers.   Dar in Bucuresti, de ex. cred ca este evident pentru oricine ca praful este la cote nemaintalnite cu atatea santiere, temp in compartimentul motor in zilele caniculare ajunge la valori in afara gamei normale de functionare.   
    • _R_A_D_U
      Nu cred, valoarea pe casco este 4300 euro. Vedem cât vor estima epava... 
    • skodamen
      Cu banii luati de dauna totala, se poate repara ce ai acolo foarte bine
    • djsmiley007
      este MIB1 NU se poate activa nimic !
    • aditzu'
      Sigur e in lista aceea Romania? Am vazut un manual de mentenanta la G8 si Romania nu aparea in lista. Ce e drept documentatia nu e la zi. Era o revizie din 2021.
    • _R_A_D_U
      Odo 121957km, airbagurile nu sunt sărite. Se pare că va fi daună totală, final de drum pentru Skodiță...
    • Laurentiu V
      @Sorin holban O problema similara/cvasi-identica am avut la Tiguan-ul meu... 2.0 tdi, CBAB, 2008. Check engine +  "spira", la oprit-repornit totul ok, pana cand "ii ceream" peste 2500 rpm, la depasiri, demaraj, viteza... Delphi-ul meu, neconcludent si imprecis, ma trimitea la turbina, dar testerul profesional mi-a indicat aceasta piesa (are mai multe denumiri): supapa de presiune turbina / supapa vacuumatica / capsula vacuum actuator turbo. Am schimbat-o si totul e ok.
    • Dolfin
      Piesele de distributie de 1,5TSI se gasesc pe stoc la toti dealerii de piese, primele versiuni de motor au peste 7 ani. Deci exista cerere, deci se schimba, orice se invarte si are rulment, lagare, se uzeaza in timp.         Romania este in lista tarilor cu nivel ridicat de praf, asta o stim si noi fara sa ne spuna VAG.
    • andrei_221
      da, manualul nu prevede inlocuire pe toata durata de viata a motorului, in conditii normale de functionare. am postat eu undeva poze cu o astfel de distributie inlocuita la 250.000 km facuti in 4 ani si nici macar scrisul nu se luase de pe curea, rolele erau impecabile.  Datorita fuliilor triovale la axele cu came, nu se streseaza deloc cureaua.
    • dercos
    • CristiALF
      Dpdv al costurilor, nimic nu va bate Asym6, mai ales daca mai au si oferta de cash back.
    • lupo_bv
      Am mutat postarea aici. Dupa descrierea ta, cel mai probabil problema este în jurul turbinei asa ca ai putea sa cauți direct un service care se ocupa de asa ceva. Pentru o diagnosticare la unul dintre colegii de forum consulta aria comerciala https://vwforum.ro/forum/224-oferte-extinse-prestari-servicii/ https://vwforum.ro/forum/86-feedback/  
    • grp
      Ne-am întors din concediu si am fost să ridic Broscuța. I-am făcut o revizie la compresorul de aer condiționat, i-a fost schimbată supapa, verificat și completat freon. Am plecat la drum cu ea, totul ok, după fiecare pornire s-a făcut rece in mașină. Mai rămâne să rezolv cu oglinzile...
    • skodamen
      Deci daca nu i desfacut e valabil parca 5 ani daca i desfacut si nu i in motor e valabil............tot 5 ani   Faceti ca si cu anvelopele, dresing, umbra, eventual cartoane la roti cand sta in soare. Si ele sunt tinute de firma distribuitoare, in soare la 40 grade sau la minus 20 , cu zapada pe le, si unele peste altele, cate 20 in rand   Credeti ca uleiurile sunt tinute la frigider? Il cumperi nou, si are deja 2 ani vechime, iar depozitul e .......in aer liber
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!