Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,6k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 852,5k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,6k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10k
      postări
    6. 276,9k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,1k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • Tiguan2010
      Salut Lupo!   Am facut logurile. Sunt 2, unul cu motorul rece, cand a inceput iar sa intrerupa, acum chiar la relanti si al doilea cu motorul cald, la viteza foarte mica fara sa sesizez vreo intrerupere.   Doua chestii am observat in loguri:   1 Presiunea combustibilului variaza destul de mult, si 2 probabil problema reala, injectorul cilindrului nr. 1 are valori pana la 2.5 cand este rece. Dupa ce se incalzeste, revine la 0.02 si nu se mai simte o vibratie....   Am atasat si o scanare a tuturor valorilor din ECU la pornire. poate contine informatii utile.   Cu multumiri, sa ai o seara buna! Hai Romania :=)! LOG-01-01D-036-11E-13Frece - B03, B11, B13.CSV LOG-01-03F-101-11E-13 transa a 2-motor cald.CSV blockmap-01-03L-906-022-RQ.CSV
    • iceman_30
      Mi s-a spus ca se folosește mastic din ala folosit și la fixarea parbrizului. Sa folosesc mastic la toate portierele, ca să evit probleme pe viitor sau doar la cea la care am acum problema?
    • LUFY
      Pentru a evita costul mare de inlocuire a difuzoarelor, mai ales cu elemente originale (sa ma ierte D-zeu da 500 de lei/difuzor e cam aiurea, mai ales ca difuzoarele astea de pe Golf 7 sunt niste petarde la calitate, in comparatie cu ce se punea pe Golf 6 sau 5), trebuie efectuata operatiunea prezentata si in clipul sugerat de mine.    Adica demontate difuzoarele (cu mare grija, pt ca exista riscul sa se crape plasticul in jurul gaurilor de prindere, prindere care e cu nit-uri apropo). Apoi curatat acel burete/garnitura....ma rog, ce mai e ramas din el, ca oricum e copt si se macina foarte usor. Si bine-nteles, pusa solutie de etansare si montat difuzorul la loc.   Legat de solutia de etansare. Nu folositi silicon sanitar ! Nu tine mai mult de 1 an. Variatile de temperatura si vibratiile vor duce la cedarea acestuia. Patit eu la prima demontare a difuzoarelor. Si cum in acel moment chiar nu am avut posibilitatea sa pun altceva, iar usile imi curgeau grav (pur si simplu in decurs de cateva zile au cedat acele garnituri minune la difuzoare), am folosit silicon sanitar. In 8 luni s-a dus "reparatia" pe copca.   A doua oara am folosit pasta/silicon de etansare motor (adica ce se pune pe la chiulasa ca idee). E mai ieftin si usor de aplicat. Eu luasem un tub de genu de prin Dedeman, ceva produs polonez.  Se poate folosi si mastic de parbriz, dar e mai scump un tub de genu, iar acel mastic trebuie incalzit si lucrat repede cu el. Deci e cam cu dus si intors.   Cert e ca de 2 ani nu mai am probleme deloc, de cand am facut operatiunea nr. 2, cu masticul potrivit amintit mai sus.   Deci remedierea problemei, pt a face treaba care sa tina, implica demontare, curatare, etansare si montare la loc. Daca numa se da cu mastic in jurul difuzorului in speranta ca nu o sa mai zamuie apa intre tabla si carcasa de plastic a difuzorului e pierdere de vreme. Cu timpul apa tot va curge.    Uite, chiar recent am dezbatut aceeasi problema cu un coleg de forum, si am explicat si acolo ce am facut eu si ce am folosit la prinderea de exemplu la loc a difuzoarelor, ca sa nu ma mai chinui cu nituirea.     
    • florin berdila
      Pai când dau pe 10A îmi arata 0'12 dar uitați-vă la pozele de sus ''îmi arata pe 200miliampri  îmi arata 01.2 asta cât inseamna
    • R Z F
      curatare racitor egr,admisie,clapeta
    • rudiRUD
      Din nefericire, prima cutie nu a fost ce trebuie. Are urme de ulei la mufa mecatronicului (exact problema mea), iar prezenta unui capac topran la mecatronic nu mi-a dat increderea necesara sa risc o manopera pentru a o pune pe masina. Asadar, o trimit inapoi. Azi am cautat si gasit alta, la care am cerut poze specifice cu toate zonele "sensibile", primit si ok-ul service-ului pe poze si sper ca de data asta sa fie ok. Cel putin sansele sunt mai bune de data asta sa fie bine. Ma va mai prelungi treaba asta, service-ul ia si el vacanta o saptamana, dar oricum nu o pot conduce   asa ca nu e mare problema. Scopul meu principal este sa o am gata pentru Grecia la final de august 🙈. 
    • F l o r i n
      E ok, pana se strica și acesta. Rezolvarea pe termen lung și fiabila, era elv nou
    • F l o r i n
      Seria sasiu și îți scot part number ul
    • F l o r i n
      Ionel, te rog, fa un efort și pune măcar semne de punctuație... Trebuie sa desfaci plăcile din interiorul comenzilor și sa le modifici. Ai ceva cunoștințe de electronica și scule, ca să faci asta? Dacă da, îți dau ce ai de făcut. Dacă nu, zic sa cauți pe cineva care știe ce are de facut
    • F l o r i n
      Pune poza cu erorile.
    • LaurentiuST
      Am in mare parte cam tot ce imi trebuie in materie de SDV-uri, cu ce sa incep asta in conditiile in care ai mai multe spete rezolvate cu acest cod de motor. Multam frumos !
    • Al Bundy
      DA, mergi la cineva care stie ce cod trebuie sa fie si care stie sa verifice firele. '
    • Al Bundy
      Ai verificat cealalta siguranta de care vorbesc ?  
    • Al Bundy
      Ai in jur de 120mA. destul de mare. Nu trebnuie sa depaseasca 40mA
    • florin berdila
      Uitați domnule ce valori am cu aparatul de masura  Si dacă îl dau pe 10A îmi arata 0'12
    • Ovi 67
      Asa trebuie asa sunt toate din fabrica ? Sau trebuia sa fie ambele scaune cu reglaj electric ?ca nu știu cum e la alte mașini eu asa am luat-o
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!