Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,3k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,1k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • albinaru
      Deci, atunci cand spala filtru (la aparatul de curatat)  baga solutia in sens invers? Si la curatarea prin temperatura, o sa l sufle  dinspre iesire spre intrare ?
    • vlahdacoroman
      Faci confuzie intre cenusa(oil ash) si funingine(soot)
    • Robert11
      Am inteles. Din ce am citit, intre 180k-240k ar trebui schimbata. Eu am 162k, poate inca nu trebuie dar cand voi avea 180k si voi depasi acest numar de km, poate ar trebui. Nu stiu daca mai e cineva pe aici cu acest numar de km pe motorul asta. A fost cinvea la service sau la reprezentanta si a inspectat distributia? Daca da, unde ? Sa merg si eu pentru o verificare. Sau stiti in Romania un service care are aceasta scula si o face perfect la loc ? Pot suna la reprezentanta sa intreb, dar sunt curios sa aflu niste pareri. Adica, imi e frica, cum e la noi, reprezentanta sa zica ca da, imi schimba dar sa nu o faca cu acea scula si dupa sa nu mai mearga cum trebuie sistemul ACT sau… motorul sa nu mai functioneze cum trebuie, cum o face acum. 
    • sandumbogdan
      Ar fi interesant de vazut motul de lucru am motorului electric. Oare gasesc pe obd eleven astfel de raportare? Banuiesc ca ar trebui sa intru pe engine si pe live data ceva de genul asta, corect?
    • Dan Borș
      Salut, am un golf 7, 1.6 TDI 2015 , DQ200... La început îmi face figuri cu pornirea la cald , după ce o lăsăm să se răcească 2...3 ore pornea din nou , apareu ceva erori care indicau ceva problema că, curentul a scăzut sub 12 volți, din cauza asta am verificat bateria și încărcarea, totul ok. Următoare zi o pornit fără probleme, după 10 km mi o început să îmi pilpie in bord martorul de la bujii, am mers c-am 150 de Km, o greșală mare cred eu că am făcut...  era în D in mers și dintr-o dată ca și cum era la liber , nu am oprit motorul, am băgat în S pe manual in R nimic, apoi am oprito, după un timp o pornit din nou dar nimic. Am dus-o cu platforma. In megatronic s-au găsit 16 fire dezlipite      După am reparat asta    Am pus sus totul ok, pornește foarte bine nu mai face nici o figură...dar surpriza după ce am rezolvat asta au apărut 2 coduri de eroare la presiunea de ulei    Am desfăcut megatronicul din nou și am găsit un inel defect de la acumulator, l-am schimbat am pus nou , din nou sus și aceași problema că nu e suficienta presiune de ulei, și îmi pilpie mereu becul de la bujii, și același cod de eroare, am cumpărat un kit de reparatie pentru presiunea de ulei care era cu , codul defect l-am pus sus și aceași treabă același cod , pilpie spirala și nu pleacă de pe loc ,..    Dacă mă poate ajuta cineva cu un sfat, de ce îmi tot arată că nu am suficientă presiune de ulei, spirala pilpie mereu pot băga schimbătorul in D,S,R manual dar nu pleacă de pe loc, in D îmi arată că aș avea treapta 7.....
    • Andrei1309
      @albinarunu mai credeți in toate soluțiile astea "minune" care spun ca îți curată dpf-ul. Daca chiar vrei sa cureți dpf-ul îl duci ori la Odorhei, unde ți-l curată la căldură, ori în alte locuri in care ți-l spală. În ambele situații, cenușă acumulata in dpf iese pe partea de întrare, nu are cum sa iasă pe partea de ieșire, pt ca fix rolul dpf-ului este acela de a bloca cenușa și a-ți lăsa evacuarea curată. 
    • aditzu'
      Fa un topic dedicat, posteaza un full scan de vcds. Acolo o  sa primesti sfaturi. Cand ai checkul aprins ceva nu e ok!
    • bogdan_vw_11
      Mașina trage, doar ca dusa in turatii si trage liniar. Un mecanic mi-a zis ca ar fi din cauza ACT-ului care cauzeaza uzura si ar distruge tachetii si axele... A schimbat cnv recent distributia? La cat ajunge costul final?
    • sdR+
      Seara buna, are careva idee daca suruburile galeriei de admisie se schimba la demontare?Este vorba despre masina de la specs, as curata admisia dupa sunete bizare, sa zicem infundate pe accelerare.Stiu ca garniturile se schimba fara dar si poate, dar cu suruburile nu am gasit o lamurire, plus ceva cupluri la strangere.
    • dercos
      Posibil, dar benzina se conduce diferit fata de Diesel.
    • Crs.Vag
      Ce de povești aici, nu am copii, dar mă amuz. Am văzut atâția părinți cu 1-2 copii mici, cu căruț si altele in golf 5, in mazda 3, toți păreau fericiți.  Pe la munte, pe la mare, pe oriunde...și dăm sfaturi colegului, care deține Octavia, mașină cu aproape, dacă nu chiar, cel mai mare portbagaj din clasă...să nu uiți si cuțitele si furculițele, da?   Ce se vede în poză se poate organiza mult mai bine, se poate renunța la polița aia capitonată etc.   Hai, să te bucuri de copii și să fiți toți sănătoși!
    • akon
      Il duce degeaba daca e defect.
    • bogdan_vw_11
      Ok  o sa ma obisnuies  cu benzinara... Atasez o poza. Este ceva in neregula?
    • dercos
      E benzina, du-l peste 4000rpm si tine cont ca are acceleratie liniara, nu te pacaleste cuplul mai mare de la Diesel. Puterea e tot de 150CP, ca atare nu are cum sa traga mai slab, in realitate.
    • bogdan_vw_11
      Salut  Sunt posesorul unei Skoda Octavia 3 fl 1.5 tsi DADA. Am luat-o la 198k km din Germania. Nu am fost fizic sa o vad. Adusa acasa, dupa ce i-am facut revizia de ulei si filtre. La primul drum, mi s-a aprins check engineul si s-a stins. Am pus testerul pe ea, misfires pe cil 2 si 3 si random misfires. Am inlocuit bujiile si cele 2 bobine si face la fel. Are si un cosum destul de mare. Cu un plin am facut 660 km mers pe autostrada cu 130 km/h. Am avut numai Skoda Octavia pe motorina de la 2 pana la 3 fl, toate 2.0 150.  Mie nu imi place cum trage, se duce in 4000 de ture, dar nu are zvacul ala ca la motorina, sau poate fi din cauza rateurilor de pe cilindrii? La ce sa ma astept cu aceste erori? Act-ul intra pe cil 2 si 3? Are versiunea de soft 5471. Sa ii fac update la ultima versiune?  
    • FlorinCJN
      Atasez si eu urmatorul log. Cum pare ca lucreaza turbina? E reconditionata si pe simtite parca intra mai tarziu decat cea originala.     LOG-01-021-03E-11E.CSV
    • dnysterian
      De ciriozitate De curiozitate, cat ar costa o distributie la acest 1.5 tsi evo2? Manopera in principiu.....
    • F l o r i n
      Posteaza eroarea asa cum apare, in întregime, cu textul aferent si valorile afisate
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!