Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,3k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,1k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,5k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • geopsi
      Salut,   Am o skoda 2.0 150 cp dsrb si am facut o tampenie in sensul ca am tinut masina pe loc vreo 2 ore (cred) ca sa incarc alta masina, chestie care nu a mers dar nu stiam ca nu merge. Problema este ca acum face regenerari ciudate. Masina are 57k de km si in mod normal se facea regenerarea la vreo 150-200 de km de mers in oras si 250-400 in afara in fct de mers si unde mergeam. Eh, de cand cu treaba asta m-am trezit ca dupa 80 de km la urmatoarea pornire face regenerare, gen are 14-15g in vagdpf, face 80 de km si apoi incepe regenerarea. Azi mersai mai mult si ajunsai pe la 180 de km fara sa opresc motorul si cand se facu o ora de mers incepu regenerarea... Ce o avea? Faza e ca atunci cand incepe regenerarea scrie care 24 de grame dar ea efectiv arata ca are 14-16g... azi in 180 de km abia se adunara in jur de 10 grame... Pot sa ii fac ceva? 
    • grp
      @Doomyexact cum.spune si @Al Bundynu funcționează nici cu ușile închise. Înclin sa cred ca e din cablaj, dar nu mai am idei noi deocamdată. 
    • dbake
      Buna ziua. La un Audi A6 C6 avant 2.0 Tdi, cod motor BRE (140 cai cred), achizitionat recent de un prieten, nu prea trage. Erori pe motor nu sunt. Valorile la injectoare sunt destul de bune. Nu gasesc ceva legat de filtrul de particule (masa cenusa), testerul fiind mai vechi (12.12). Motorul merge rotund, fara intreruperi. In testele in mers de pe canalele 3, 10 si 11 s-a aprins insa in bord ceva (mesaj eroare) legat de filtrul de particule, care a disparut ulterior, fara sa opresc motorul, la scanare ulterioara cu vag-com nu este inregistrata nici o eroare (foarte dubios). Atasez log-urile atat de pe loc, cat si in mers, cu mentiunea ca la cele in mers, cel putin la treapta a 4-a nu am reusit decat de vreo 2 ori, drumul pe care l-am testat fiind destul de virajat, iar urcarea in turatii s-a facut foarte greu. Sper sa fie ceva bun in log-uri, pentru o interpretare. Multumesc anticipat! LOG-01-003-010-011.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
    • djsmiley007
    • Emy D
      Sa vedem. Le iau iar la rand - Butuci, jante, echilibrari, verificari jocuri, etc.  distractie cu drumurile astea "intretinute" ca la carte.... 
    • a_andrei
      Si eu am schimbat volantul la DQ381 (180k km) dar nu am avut probleme de genul. Cei care au zis ca poate pierde ulei pe acolo ce solutie au?
    • lupo_bv
      Da click acolo unde scrie "Reply to this topic..." si scrie, fara sa apesi pe Quote.
    • halamadrid
      Eu as zice ca Phaeton seamana cu Passat B 5.5 la partea frontala, caz in care e clar cine a fost primul si cine cu cine seamana . Cand iti place o masina, nu conteaza cu ce se aseamana. Multi ma intreaba de ce pastrez O3 FL daca are deja 6 ani, iar O4 FL a avut oferte bune. Pur si simplu, nu imi place cum arata O4, nu-mi spune nimic. Superb mi se pare prea scumpa pentru ce am eu nevoie, in vacante merg cu avionul, iar prin Romania pot face 1000 d ekm si cu asta. Astept O5.
    • marius1982.11
      Bun, deci 6-7k erau costurile in medie la ani, nu "doar servisarea, fara sa se strice nimic". Eu credeam ca strict ce se face in planul de servis la revizia majora e atat.
    • Jeffy86able
      Si eu am avut aceeasi problema in trecut dar pana la viteze de aproximativ 60 km\h.  La mine s-a dovedit ca erau jantele strambe. S-a rezolvat dupa ce au fost indreptate. Nu stiu daca se aplica si la tine, dar merita verificat.
    • tavitara
      Eu mi-am facut damblaua  , urmatoarea mea masina va avea motor de 2.0 si cel mai probabil nu va mai fi nici premium Deci nu va fi Phaeton asa ca raman cititor fidel pe acest topic
    • Emy D
      doar din prisma faptului ca DSG-ul are 96 kg fata de cutia manuala care avea 36kg In rest, niste suruburi de la planetare, o mufa la cutie, 2 suporti, electromotor si suruburile spre bloc. Si cam aia e... vine tot jos.  Cand am schimbat acum ceva km am pus Sachs. Nici eu nu stiu ce sa mai pun la Volant, mai ales ca Sachs si Luk sunt aceeasi firma acum, difera ambalajul....      In alta ordine de idei, am o vibratie la roti de care nu reusesc sa scap. Culmea, uneori apare, alteori nu. Asa a fost din totdeauna. Si cu cutia manuala aveam asta uneori.  Azi dimineata am mers pe Autostrada cu viteza maxima legala. nici o vibratie. Ieri cand am mers acasa, la 120 kmph vibra volanul. Cand vibreaza volanul vibreaza indiferent ca accelerez sau franez.  Pe acelasi sector de drum, uneori vibreaza alteori nu.  1. Cand am pus discurile acum 2 ani, am pus rulmenti noi, SKF.  2. Nu am joc in bielete/ pivoti, capete de bara.  3. Planetarele, intregi, sunt noi, luate anul trecut. stg + dr.  4. Uneori face si uneori nu.    Spanac... Daca ar trebui sa merg pana in Germania si sa o alerg pe Autobahn, mi-ar fi frica sa depasesc 130 kmph. (nu e cazul acum...dar na).   
    • corad0
      @marius1982.11 Aveau niste preturi enorme la reprezentante, mai ales cele de afara. Masina a fost servisata de multe ori in strainatate, la Porsche pentru a beneficia de garantie. Pune si drumurile, combinat, toate adunate, pe acolo era.   Cam la 2-3 revizii se schimbau franele si anvelopele pe 21" cum am mai mentionat, care se duceau foarte repede, masina avand cuplu mare si fiind grea, le uza rapid. Se schimbau la fiecare revizie bujii+bobine, picau des si alea, necesita curatari de admisie, clapeta de acceleratie, mai pica un senzor, mai cate o eroare din senin pe la suspensie (senzori de nivel), mai cate un furtun, mai o incarcare freon, brate, bucse, role, curele, pompa de apa, motorasul de la haionul electric+manopere, diagnoze, softari, updateuri, am pus si eu un pret standard mediu estimativ, de multe ori costau mai mult. Intre schimburile de ulei ii mai faceam o revizie din mers, consuma cate un litru la 2-3 mii de km, problema stiuta si de Porsche, pe toate forumurile de p-afara se plangeau de asta, dar producatorul zicea ca e normal, toate le-am considerat consumabile si costuri de mentenanta, a fost o masina complexa si super performanta. Nu m-a lasat niciodata "in drum".    Din moment ce a depasit 300 000 km in 10 ani, n-as zice ca a stat in garaj. N-am mai calculat tonele de benzina arse separat, necesita benzina de 100 premium.   In fine, e de domeniul trecutului masina aia, sa revenim la ursul 🐻 nostru, Baloo. 🤗  
    • marius1982.11
      10k pe an pe impozit, rca,casco si benzina mi se pare puțin pt o masina de 150k cu motor de 4.8. Statea doar in garaj . Sau poate ai prins ceva casco ieftin.   In schimb pe ce sa dai 6-7k pe servis? Ce intra acolo in afara de niste uleiuri, 8 bujii, filtre si lichid de frana si un test pe stand?
    • Mihai94TDI
      Nu dau intenționat, cand dau sa răspund apare căsuța, ca si cum ar fi corupt fișierul    
    • lupo_bv
      Ce înseamnă brick-uit? Nu mai da quote postarii anterioare, nu este necesar.
    • Mihai94TDI
      Inainte de resoftare masina pornea fără probleme nu au fost probleme am verificat siguranțele din bord si de lângă baterie sunt bune pini nu sunt oxidati, releul respectiv nu știu unde se afla ca sa-l verific, de prajit nu cred ca este cazul softul a fost facut la tuner cunoscut nu colt de bloc, mi sa mai zis ca ar putea fi brick-uit si sa reincarc de pe banc mapa trimisa de el.    
    • lupo_bv
      Daca nu se conecteaza vcds si nu ai probleme elctrice la masina (presupun ca nu din moment ce inainte de resoftare functiona corect) atunci ECU este defect. Ma gandesc ca indiferent de mapele puse vcds trebuia sa se conecteze. In toate situațiile de imposibilitate a conectarii vcds la ECU pe care le-am întâlnit cauze au fost două: lipsa alimentare ECU (din diverse motive: siguranta arsa, probleme cablaj, lagatura la caroserie oxidata, releu defect, pini ECU sau mufa oxidați) sau ECU prajit. Nu exclud alte cauze, dar astea le-am intalnit. Dupa resoftare făcută aiurea au fost cazuri ca mergea masina aiurea, dar nu imi amintesc de niciunul sa nu sa  poata conecta testerul. O modalitate simpla ar fi sa pui un ECU de la o masina cu acelasi cod motor (fara sa il clonezi). Dacă se conectează vcds si masina porneste pentru o secunda apoi se opreste atunci este clar ca problema este la ECU
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!