Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,1k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,6k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 279,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,8k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mcn_vld
    3. 119,2k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • corad0
      @dan_ionutN-au nici o treaba baietii cu masinile, niste "pustani" de pe cocioc, ce vrei? Cand Phaetonul era proiectat, baietii astia probabil ca se pregateau de clasa 0. Fara misto, sunt tinerei in primul rand, in al 2-lea rand, neinformati, cultura auto 0!    Au prins si ei un Phaeton cu 300 000 km, care are niste intrari in service in Germania, pe urma a fost facut dauna totala in Romania, "reparat" le Gelu in curte, pe urma, urmatorul proprietar si-a batut joc de masina, in sensul ca a mai bagat KM fara sa investeasca nimic in el! Daca te uiti la articulatie, n-a fost schimbata niciodata, bah frate, toate bucsele si bratele alea de la directie sunt PRAF! A montat niste anvelope MINERVA si si-a vazut de drum in continuare. Deh, astia de la ITP inchid ochii pentru 200 ron! E buna boss, da-i pedala! ❤️    Iti dai seama ce servisare a avut asta la motor, cutie etc? Daca nu a schimbat nici bucsele! La peste 250 000 km, eu as recomanda un schimb de distributie, asta daca vrei sa mai tii masina. Probabil costa si asta vreo 3-4 mii de euro in Romania. Distributia are "4 lanturi"! Ii "dublezi" valoarea de achizite intr-o singura servisare de mentenanta!Daca e nevoie de inlocuire injectoare, turbina, EGR, role, curele, alternator, compresor AC, compresor suspensie sau mai stiu eu ce, fara interventie pe partea de electrica, fara ECU, fara cele peste 20 de calculatoare, KESSY, etc etc. Doar pentru astea vorbim de vreo 10 mii de euro LEJER! Mai pune si 4 amortizoare noi! (2000 euro/bucata)   Toate cele mentionate sunt DOAR CONSUMABILE si au o durata de viata limitata! Masina din clip probabil avea uleiul schimbat pe mod "nemtesc" la 30 000 km sau 2 ani! Ce e pe sub ea numai "scursuri" de ulei, antigel, ce o fi, Doamne fereste! Bara fata sparta, ma mir ca mai porneste! Au gasit exemplar sa faca REVIEW! 😄 Le-am recomandat sa se uite si la clipul facut de Vlad Micsunescu, doar pentru documentare! Exista clipuri mult mai elaboarate facute de oameni pasionati si de proprietari de Phaeton (straini ce-i drept, nu romanasi) care sunt MULT MULT mai stufoase, invat pe zi ce trece cate ceva nou despre masina asta! Probabil "omul de rand" se va plictisi repede, pe mine nu poate decat sa ma fascineze. 🙂   Apropo, bara fata la reprezentanta VW costa 2500 de euro pe comanda din ce spuneau baietii pe forumul de Phaeton, fara accesorii si nevopsita, doar bara! 😄 Nu o face nimeni aftermarket! Nu ca ar mai conta!   Zice de aripi ca sunt de plastic, da' nu stie ca portbagajul, usile si capota sunt din aluminiu, caroseria si structura sunt din OTEL!    "The VW Phaeton was built on the Volkswagen Group D platform. This platform is also used for the Bentley Continental and Flying Spur, also used for the first generation Porsche Panamera and it's a platform with a focus on luxury and high performance, often associated with larger, more powerful vehicles.  The Phaeton's key differentiator from other D platform cars, like the Audi A8, is its use of a steel bodyshell instead of the Audi Space Frame aluminum construction. It is more heavy but superior in terms of resitance and comfort. Steel's inherent ability to absorb impact and distribute energy during a crash is a key factor in vehicle safety. Modern advancements in steel technology have led to the use of high-strength steels that can better control energy transfer and offer more effective protection in collisions."   Ala s-a urcat la volan si arata spre LED-urile de la senzorii de parcare fata si cica "ESTE BLIND SPOT ACOLO!"  pe un aer superior de "CUNOSCATOR"! "Are lag motorul!" Probabil masina aia mai are jumatate din cai🐴 vii💀! 😄  Nu stie sa puna cutia de viteze in mod manual sau SPORT, sa compare "lag-ul" fata de modul banal DRIVE! Bine ca n-a condus un V10 sau W12 dar probabil nici nu stie ca exista astfel de motorizari pe Phaeton. Ar trebui sa mai citeasca si el, nu stiu, zic si eu!     In rest, la sfaturi sunt buni, sa nu va luati baieti Phaeton SH, nu merita! Stii cum e, nu merita iar strugurii sunt acrii! Ce-i drept, la 10 mii de euro nici eu nu mi-as fi luat Phaeton!    Intre timp, baiatu asta de la Brasov, vinde si el un Phaeton, in stare bunicica, dotat binisor, ce-i drept, dar cere 30 000 euro pe el! Nici n-a avut curaj sa-l puna pe autovit, BOMBARDIERII din RO vor "Bentley" cu 100 000 km la bani de Sandero:  https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=414017959&dam=false&isSearchRequest=true&ms=25200%3B26%3B%3B&od=down&ref=srp&refId=7be0ee8d-224f-4398-6c22-f513cacea358&s=Car&sb=p&searchId=7be0ee8d-224f-4398-6c22-f513cacea358&vc=Car   La 10 000 euro, eu m-as uita la Skoda Fabia/VW Polo cu km putini, cam asta isi cumpara si "vesticul" cand are bugetul asta pentru o masina SH!     Hai, Doamne-ajuta!     
    • Gabriel.Pop
      Salutare am mai discutat si ma-ti ajutat cu informatii pe aceasta cale va multumesc. mai apelez la voi cu o intrebare. masina in cauza jetta motor 1.9 bxe. Schimbat  egr, curatat si reglat turbina, inlocuire bloc valve vacum (second), si nu stiu ce sa ii  mai fac. atasez un log din care am observat faptul ca atat turbina cat si egr "intra" mai tarziu si depasesc valorile specificate. LOG-01-003-010-011.16.04.2025.CSV
    • _R_A_D_U
      @R_a_z_v_a_n A fost un versus care s-a finalizat cu o achiziție iar până la ridicare, ar mai fi câte ceva de discutat, sunt sigur că mai sunt și alții interesați de acest subiect. Cum suntem pe un topic GENERAL/ Lucruri generale, care ar putea fi threadurile ”dedicate” la care ar putea continua discuția? Oricum, îmi propusesem ca la ridicarea mașinii de la dealer să mai postez câteva chestii, păreri, poze, etc, pentru că jurnal nu am să-i fac dar, dacă chiar te deranjează aceste postări, poți șterge topicul!  
    • R_a_z_v_a_n
      Discutam despre alte aspecte in threadurile dedicate, aici fiind un versus?   Multumesc
    • _R_A_D_U
      @SeatFB Omul e foarte de treabă, o ține până la jumatea lunii mai. Sper să se rezolve cu programul până atunci... Că am uitat, mașina a venit încălțată cu N blue S. Se putea și mai bine...
    • Bebeee
      La bugetul asta, gasesti orice anvelopa buna si iti raman si bani de montat/echilibrat: - Michelin Pilot Sport 5, pe la 900 Lei - GY Eagle F1 6, tot pe la 900 Lei + Pirelli, Contintental, etc.    LE: sau cum spune @cristi511 exista si alte variante, orientate spre SUV-uri, cum e M. Lattitude..dar pana una alta, vezi exact ce dimesiune ai nevoie, nu merge cu ”235/40 sau 45” 😁 si in functie de asta vezi si ce profile exista.
    • cristi511
      Lattitude 3, Asym 6, Conti SC 7.  
    • SeatFB
      @_R_A_D_U Super! S-au miscat bine! Si a mea e pe drum! Am ceva emotii in privinta problemei cu cutia manuala ce se discuta pe topicul de Octavia, cea legata de intratul in treapta 2....  Legat de rabla, probabil dupa Paste vor publica in MO ghidul. Probabil la inceput de mai va incepe programul. Cum ai convenit cu dealerul, ramane la ei?  Sau platesti totul mai putin tichetul si o ridici, urmand sa emita factura finala cu rabla dupa?  
    • Nenciu Victor
      de vara, in jur de 1000-1300 lei per bucata ... 
    • Emy D
      Hankook Ventus Prime 3 au rezistat bine in timp. (4 veri - 50-60K km). Dar s-au ovalizat. Conti Premium Contact 6 -> Nada. 2.5 Ani, 3 veri - 37000 km. 😐 Ca si aderenta nu am avut ce sa le comentez.  Acum, din evaluari si teste, cica si astea Eagle F1 Assym6  ar rezista undeva la 50K. NOT bad. dar vedem.   
    • dercos
      Cand am avut Dunlop s-au uzat rapid, insa au fost foarte bune. Michelin rezista cel mai bine la uzura.
    • Andrei1980
      OK si cati dintre useri scot pompele de benzina sa schimbe filtrele din ele, pana ce nu crapa pompa sau se iveste o problema de alimentare? Eu la O2 1.4TSI CAXA schimbam din 30 in 30K km filtrul de benzina fiindca era sub masina la loc usor. La seatul 1.4TSI 150 ACT(in familie, tot eu fac servisarile) nu am schimbat nimic in aproape 10 ani ca nu se stie unde o fi...o fi bine sau rau, nu stiu. De alimentat alimentam doar benzina premium de la pompe consacrate. 
    • R Z F
      Ba au ,dar este in aceasi carcasa/compartiment cu pompa de benzina.
    • F l o r i n
      Se poate incerca un update de software, vedem ce varianta exista peste a ta, în încercarea de a scăpa de acesta eroare.
    • EmilianPop
      @mad_kat, sa stii ca swapul la transveral este mult mai straight forward decât cel la longitudinal. Mai ales cand vorbim despre o platforma pe care s-a pus vr6 versus una pe care nu s-a pus. Si mai ales cand e vorba despre A3. Dacă e vorba de 8p, ala e relativ ușor sa il faci si quattro. La Superb in schimb, doar dacă tai jumătate de podea o pot face 4 motion.. partea electrica a fost cea mai mare bataie de cap la mine, luat 3 instalații (2.3 vr5, 3.2 vr6 si 1.9 TDI) si făcut fir cu fir, pin cu pin astfel încât sa fie totul corect si sa nu iau foc .  Apoi partea custom a traseului de clima si partea software. Sa faci un ECU de vr6 automat sa funcționeze pe manual cu toate sistemele funcționale si fara erori.. e bataie mare de cap... chiar si pentru un tuner cu experienta.   Am făcut si un topic in sectiunea Tehnical, in care am scris mai in detaliu ce e nevoie la un swap pe platforma asta, poate cineva cândva va dori sa mai facă un proiect similar..   @marius1982.11, mulțumesc pentru poza ! Circul aproape daily de cand cu swapul, la birou (Iulius UBC0) merg doar cu ea. La drum mai lung, cand nu merg cu ambii copii, din nou doar cu ea. Recunosc ca ma expun filtrelor RAR, dar mai arunc un ochi pe Waze la drum lung, sau pe grupul de filtre TM de Whatsapp. Iar in oraș, doar dacă ies seara la un car meet (si aia foarte foarte rar). Filtre normale am mai nimerit, dar nu s-au luat niciodată de masina. Am vorbit civilizat cu ei de fiecare data. Sunt si ei oameni. Iar atata timp cât nu sunt vreun Schumacher prin trafic, si nu le dau motive sa "ma arda" nu cred ca voi avea probleme la filtre normale.   Primesc deseori întrebarea asta: nu ti-e frica de RAR? Sincer sa fiu, circulam mai cu frica atunci cand masina era TDI stage 3. În prezent, chiar nu am chestia asta de frica deloc. Și sunt adeptul proverbului: de ce ti-e frica nu scapi. Dacă e sa ma oprească un filtru RAR, aia e.. încerc sa il recuperez. Dacă nu se poate, aia e din nou, pot sa zic ca mi-am făcut damblaua cu masina asta. Pana atunci însă, uite ca sunt 2 ani deja cu swapul si totul ok.   @Emy D, stii vorba aia.. dacă te bagi in hora, pai o joci pana la capăt    
    • Bebeee
      Pentru discutii despre Allseason, avem topic dedicat.
    • cristi511
      @Nenciu Victorce buget?   Ca de recomandat e usor.  Allseason? Vara?    
    • CristiALF
      Urci urci, dar mai trebuie sa si cobori cateodata. La baraj la Paltinu, acum vreo 2.5 luni, ninsese 2 cm si inghetase sub. Sa vezi ce frumos era pe coborare (ok, nu am activat hill descent-ul) si in fiecare ac de par. O sa vad cand imi pun si eu jantele si gumele noi, le puneam maine daca nu mai asteptam ceva (si mai dureaza vreo 2 saptamani cica..).  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!