Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,8k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 854,9k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 173,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,5k
      postări
    6. 278,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,1k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,8k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   24 Membri, 1 Anonimi, 791 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • syc@
    • c_A_b
    • busiandrei
    • adidas00
    • petryk1975
    • Passat TdI
    • Geutzu77
    • Mihaibmf18
    • LACATUS DAN
    • Liviu1000
    • Bismark
    • Sebytza2000
    • Borisake
    • Hayate
    • CristianH
    • Gabriel*77
    • ShadoWzZ
    • grp
    • ms48aly
    • adrian001
    • vali zak
    • razvan.ac
    • alinbum
    • red_viper
  • Images

  • Posts

    • vali zak
      @Andrei-exact asa am gandit si eu, am sa merg pe original👍
    • vlahdacoroman
      Se adapteaza cu Odis,are procedura de adaptare a valorilor, poti incerca cu un vcds original
    • EmilianPop
      Nu te lasi  frumos ! As recomanda sa uploadezi pozele direct pe forum. Exista image resizer online. Altfel, la un moment dat le vei pierde. Si e pacat ca si tu ai jurnalul masinii facut de cand era stock  
    • marius1982.11
      Eu as merge pe un tuning mai de bun simt poate, gen fara fum. Dar daca vrei sa ai totul stoc nu ai decat sa pui piesele stoc pe masina. Adica turbo si injectoare si poate si un ECU, ca e ieftin. Presupun ca nici catalizator nu are. De ala practic nu cred ca gasesti nicaieri in dezmembrari ca se dau pt platina, unii nici macar nu iti iau epava daca nu are catalizator. Piesele astea le dai la un pasionat de sporturi extreme ca sa zic asa, mai scoti din gaura.  Eu am astfel de chiptuning pe masina de cand o am, adica din 2005 si nu a crapat nimic. desigur conteaza si cat de agresive sunt hartile. Bine, a crapat un furtun de presine la propriu, dar na te mai astepti la de astea la babele noastre.
    • EmilianPop
      @mad_kat o pui pe ToDo list si cand ramai fara idei la ce sa ii mai faci, o cumeri  asa am ajuns si eu sa o iau si pe cea cu butoane negre
    • V.M.
      Salutare tuturor, aveti idee unde sa ma uit in VCDS pentru a afla gradul de uzura al ambreajelor ?
    • Robertvictorthree
      Salut, Am schimbat filtrul de aer ca era infundat si pare ca e mult mai ok ca si putere.Atasez un log facut astazi.Te, rog, cand poti, sa-l interpretezi ca sunt curios ce imbunatatire a adus pe grafic.Mersi LOG-01-003-010-011.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
    • Al Bundy
    • Muale
      nu inteleg, ce inseamna acele moduri de la final si ce face butonul? la pornire dezactiveaza automat SS sau are functie sa tina minte ultima setare?
    • Nenciu Victor
      salut, zgomotul de la rulmet sau asemanator unui rulment poate fi de la cauciucuri. Vopseaua de pe etrieri daca nu e rezistenta la temperatura sare ... la fel la jante daca nu are lacul intarior se pateza de la diferse chimichare de curatat jantele .  Faina masina, am urcat si eu intr-una asemanatoare am spus ca stau in spate ca la mine in fotoliu in sufragerie   Buna alegere, cred ca i-ar trebui un ambreiaj daca nu i-a facut schimbul ... are ceva km ... 
    • andrei_221
      uleiul hidraulic poti folosii orice echivalent de calitate, RAvenol SSF, Fuchs Titan CFH11s.  Dar uleiul de cutie G055512A2 nu are echivalenta completa in aftermarket. Are niste aditivi speciali. 
    • vali zak
      50tkm e o suma chiar buna pentru traficul din București, in plus eu mai am un G7 1,4 czda cu manuala, are 87tkm si deja piuie rulmentul de presiune! Un ambreiaj la czda costa cca 3000 lei ca e cu volant masa dubla, la dsg 5k-oare mai merita manuala? Insa cu soft custom va tine mai mult ambreiajul iar la varianta a doua de dq200 adica ce am eu cam toti sunt de parere ca problemele mecatronicului au fost rezolvate.  Nu am tinut neaparat sa iau diesel dar benzinarele la momentul asta  au un pret exagerat de mare si care nu se justifica, masinile nu mai sunt construite ca altadata, calitatea fabricatiei lasa mult de dorit,nu poti plati pe o so3 cu motor de un litru si peste 150 tkm 12k euro.  In ceea ce priveste procedura schimb ulei se masoara exact ce scot si aia completez, eu intrebam ce ulei sa folosesc, care e mai bun. 
    • mad_kat
      Mi-ai readius in minte batistuta folosita la Dacia 1310 in primii mei ani de soferie. Apoi am descoperit electroventilatoarele vs ventilator pe curea si termostat bun vs termostat prost 🙄
    • Xman_ghio
      Mare prostie ai facut! Sa iei un DSG uscat pentru ride sharing. In 50k km schimbi iarasi ambreiajele. In max 100k km pui pe butuci cutia. Daca tot vroiai diesel trebuia sa iei o manuala.   Daca vrei neaparat sa schimbi uleiul (desi DQ200 este de fapt doua cutii manuale puse impreuna) atunci schimba doar pe manual. La mechatronic nu exista procedura VW de schimbare ulei. Ar trebui dat jos mechatronicul si schimbat pe banc (ca da fii sigur ca dai jos tot uleiul si pui tot atat ulei cat ai scos.
    • F l o r i n
      Nu se poate activa la acel model de masina
    • vali zak
      Salut. Am cumparat recent o Skoda Octavia 1,6 tdi 2019,cutie DSG DQ200 generatia 2 7 trepte 213000KM.Toate bune si frumoase,cutia functioneaza foarte bine ,ambreiajul e schimbat la 195000 km dar eu am cumparat masina pentru ride sharing asa ca ma intereseaza mult fiabilitatea.In acest sens vreau sa optez pentru upgrade de soft pentru cutie TCU.E cineva care are upgrade facut si imi poate oferi pareri? De asemenea as vrea sa inlocuiesc uleiurile,atat in cutie cat si mecatronic-aici intrebarea e daca ati schimbat cu ce marca ati schimbat,unii folosesc original mai precis G 055 512 A2 in cutie si G004000 M2 bloc valve.Altii folosesc yacco in cutie si ravenol in mecatronic.
    • Mihai94TDI
      Va salut, am achiziționat și eu recent o interfață vag k commander full 3.6, am încercat sa citesc eeprom la ceasuri la o skoda octavia 2 rs 2.0 tdi bmn masina e din 2007 și nu reușesc, și dacă se poate activa funcția needels sweep.
    • catalin3005
      Salutare. Vin cu următoarea problemă. Inițial, navigația se restarta singură și se auzeau pocnituri în boxe, apoi își revenea. Problema aparea în fiecare zi. Ulterior pare că a dispărut problema, însă nu se mai aude nimic in boxe. Sunetul de la radio, nu citește nici melodile de pe MDI sau bluetooth. Nu se aude nimic. Am facut și un update la SW 5238 și nu s-a remediat problema. Aveți vreo idee ce ar putea fi?
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!