Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859,3k
      postări
    2. 28,8k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      11,1k
      postări
    6. 281,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,4k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38,1k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   24 Membri, 0 Anonimi, 311 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • halamadrid
    • gogonel1234
    • tavitara
    • iceman_30
    • cristi511
    • Jeffy86able
    • Kaminoreal
    • raduleo_72
    • ghita_prodan
    • XpLoZiV
    • 26AMA
    • micutu82
    • Cristi_V
    • bogdan2
    • Alex265
    • SVMLG
    • Liryc
    • nicusan
    • Emy D
    • vizitator
    • Crs.Vag
    • tudy_cnu
    • Minel82
    • tzuicomicina
  • Images

  • Posts

    • Cristi_V
      Dragii mei, dupa parerea mea discutiile acestea nu ajuta la nimic, consens nu va fi. Eu zic ca manualele producatorului sunt de aplicat de catre service si de catre posesori. Cine are alte idei le poate pune in practica si poate comunica experientele sale celor interesati care de asemenea sunt liberi sa respecte manualul sau sa procedeze cum doresc. Pentru mine nicio parere pe un forum nu bate manualul pentru ca cel care emite parerea nu are aceeasi autoritate si nu are nicio raspundere. Asta nu inseamna ca manualele sunt nerevizuibile. Tehnic vorbind orice poate fi imbunatatit dar bineinteles ca si partea economica conteaza. Partea mai interesanta este ca de la o vreme manualele de intretinere, planul de revizii cu ce se verifica/inlocuieste si la ce intervale, nici nu se mai livreaza utilizatorului final. Oare de ce?  
    • tavitara
      Daca incerci sa deduci 100% cheltuielile cu masina pe firma sunt pe capul tau non stop astia de la ANAF , daca stai linistit la 50% te lasa in pace  Asa ca mai bine 50% @tudy_cnu , https://www.emag.ro/1set-82mm-74mm-bmw-emblem-badge-front-rear-trunk-logo-replacement-for-bmw-e46-e39-e38-e90-z3-z4-x3-x5-x6-gm-k0274-0408-027/pd/DFY2ZZYBM/ Poate nu se prind 
    • tudy_cnu
      Cateva updates: Multumiri colegului @cristi511 care mi'a dat un numar de telefon de la BMW Cobalcescu Pitesti. Am vorbit cu o doamna foarte draguta care mi'a spus ca la masinile de pe stoc X5 PHEV imi pot oferi un discount de 19%. Probabil daca se mai negociaza, mai sare cu 1-2-3%. Totusi, ei nu accepta la buy back decat masini BMW. @acidone77nu e chiar asa. Si daca o iei din Germania, tot se aplica regula cu deductibilitate 50% TVA pentru masinile folosite in scop mixt. Pentru mine ar fi cam dificil sa justific ca folosesc masina in scop 100% economic, ca sa deduc intreg TVA'ul.  Nici nu am pile pe la ANAF, asa ca intentionez sa fiu 100% corect.
    • halamadrid
      Adica nu stim cat de degradat trebuie sa fie un ulei pentru a se uza motorul, din ce punct de degradare nu mai asigura protectia motorului impotriva uzurii, dar emitem axiome legate de schimburi, gen producatorul greseste.     Tot repeti ca un ulei cu rulaj mic protejeaza mai mult motorul decat un ulei ce are un rulaj mai mare. Total de acord. Care e punctul de la care dispare protectia o poate spune un constructor. El e singurul care poate emite reguli.  Dar tu esti absolut sigur sigur ca dupa 15.000 de km uleiul ala nu mai protejeaza motorul?    
    • tavitara
    • cristi511
      Asta daca cineva inregistreaza dauna...ceea ce nu prea se face  . Nu exista 0 farts car....ai partea de manevrare fabrica, transport, descarcare/pregatire dealer. Ai cel putin 3 sanse de "botez" pana la tine. Ca sa nu mai zic ca daca se intampla sa fie vreun potential client prin zona pana sa ridici masina, se mai urca si ala sa vada. Deci da, mereu cand apare discutia asta imi aduc aminte de reclama oficiala a lui Aston Martin pentru sh-uri oficiale...
    • marius1982.11
      Da, au 10km si alea din showroom, au si cateva urme mici de utilizare, plastice zgariate fin cum s-au tot urcat unii altii in ea, deci daca chiar vrei masina noua noua(vorba aia "zero farts car"), trebuie sa dai comanda. Eu am luat masina din showroom dupa cateva aventuri. Initial nu voiau sa mi-o dea dar masina care o comandasem au lovito in port si atunci in mod miraculos s-a putut vinde si cea de pe showroom. Cum era sa iau o masina cu "0km" cu istoric car vertical :)).
    • Jeffy86able
      N-o sa vopseasca niciodata vreo masina in culoarea asta, pentru ca este strict o nuanta de interior. Platesc, nu e problema.   "sume orbitante"   Poate exorbitante.
    • Emy D
      Salutare! Eu zic sa iti faci singur!  Te duci la un magazin de vopsele auto si iti faci o culoare foarte asemanatoare cu consola centrala. iei si spray de lac MAT.  Ai zis ca ai una de rezerva, asadar e mai usor: Pasi, pregatire:  - Slefuit cu smirghel fin (800 - 1000 ) si 2000 cu apa.  - Poti sa o degresezi cu apa si sapun.  - curatat bine cu alcool tehnic sau IPA.  - iti pregatesti bine un suport pe care sa stea ok.  - Cauti o cutie suficient de mare incat sa ai posibilitatea sa te "invarti cu spray-ul"  - pregatesti primerul de plastic  - incalzesti  cutia cu un uscator de par si piesa indirect in asa fel incat sa fie calda piesa - Dai cu primer de plastic nu foarte gros ca o sa faca crapaturi - dupa ce s-a uscat (poti usca fortat cu uscatorul de par) dai primul strat de vopsea (fara sa iei degetul de pe duza - apesi si dai dintr-o bucata toata piesa). Atunci cand intrerupi pulverizarea cand reincepi s-ar putea sa iasa cu ceva stropi mai mari decat ai vrea.  - dai 2-3 straturi de vopsea pana s-a acoperit totul bine.  - uscat fortat cu uscatorul de par - aplicat 1 strat uniform de lac mat - uscat fortat cu uscatorul de par.      Done.  O sa reziste mult si bine ps: daca vii pe la Sibiu si iti faci spray-ul la culoare, te ajut eu cu operatiunea.  Am si lac mat si primer de plastic.  
    • adrian_mm89
      Am condus eu masina de test drive care avea 2k km, un Vw Taigo, si la Autoclub in Timisoara cand te intorci la dealer trebuie sa urci o bordura cu volanul virat destul de tare dreapta, si o cloncanit suspensia mai rau ca la fordul meu din 2009 pe care vroiam sa il dau la rabla ca sa cumpar un VW. 
    • Emy D
      Nici alea noi nu au 0Km. Au vreo 10 in bord  
    • skodamen
      Da, poate te ajuta cineva contra unei sume orbitante   Care vopsitor isi pregateste sculele pentru un rahatel de plastic? Gandeste asta, ca tu vrei o anumita culoare, etc, etc Sculele trebuie curatate, spalate, pregatite pentru alta nuanta, etc Si astia care chiar se pricep, nu prea vosesc cu spray ul   Du te la un service si zi le ca atunci cand vor ajunge sa vopseasca o masina in culoarea aia, sa ti stropeasca si tie plasticul, ca in rest, sa prefgtesti o vopsea pentru ce vrei tu, nu prea
    • Jeffy86able
      Da, inteleg asta. Ideea e ca mai am una de rezerva, asa ca nu ar fi o problema. As prefera totusi daca m-ar putea ajuta cineva cu operatiunea asta, evident contra cost.
    • skodamen
      Eu am vopsit niste capace de plastic de la jantele de aliaj Am folosi un spray primer plastic luat din dedeman, ceva mai scump, erau si mai ieftine, am curatat cu o unelata de slefuire capacele, le am sters cu alcool tehnic, apoi  dat cu primer si o vopsea ce o aveam mai demult( o vopsea auto) Vad ca tin, inclusiv la jet de spalatorie   Trebuie sa fii constient insa, ca daca nu ti iese, ai stricat aspectul piesei,
    • Jeffy86able
      Salut,        In primul rand imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie, dar m-am uitat peste tot si asta mi s-a parut aria cea mai potrivita. Problema este urmatoarea: vreau sa vopsesc usita glisanta de la suportul de pahare in culoarea cotierei, dar mai multe service-uri cu vopsitorie m-au refuzat, mentionand ca vopseaua nu are aceeasi aderenta pe plastic. Alte persoane mi-au spus ca trebuie aplicat un primer inainte de a fi vopsit elementul. Ideea este ca m-am decis sa o vopsesc pentru ca efectiv nu se gaseste pe nicaieri piesa asta in nuanta asta. Ma poate ajuta cineva? Sau macar daca ma puteti orienta catre cineva care poate.    
    • haro
      Da pai acum înțeleg de ce unii "șoferi" de bmw sunt agresivi în trafic...li se trage de la ofertele alea agresive
    • akon
      Preturile de configurator nu au neaparat legatura cu pretul de vanzare. Mi se pare o oferta buna de exemplu aceasta, chiar daca n are legatura cu topicul. Nou ii nou, ca tot zicea cineva ca masina de 10k km e semi-nou, aberatii. Am vazut masini de test care la 3-4k km nu exista piesa de interior care sa nu aiba zgarieturi si uzuri. Oricum, sa iei masina de test e ca si cum ti-ai lua nevasta de la Puf. Daca sudiezi putin piata in multe cazuri poti lua 0km la acelasi pret cu 1-2ani vechime.  
    • iceman_30
      60-100 bari zic cei de la Odorhei.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!