Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,7k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 854k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,6k
      postări
    4. 173,5k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,3k
      postări
    6. 277,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,7k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   36 Membri, 4 Anonimi, 421 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • CristiCj
    • Bebeee
    • acidone77
    • cristi511
    • BeciAcustic
    • puimik
    • Andrei_72
    • Cosmin ZKG
    • LoliSor
    • AndreyPH
    • Adria_n
    • aysmen
    • kaos
    • EmilianPop
    • haro
    • dan_ionut
    • Pinkpanther
    • dercos
    • andricei
    • AndreiSergiu1991
    • S. Levy
    • vionica79
    • sutit
    • Nikolas Bala
    • Liviu1000
    • DaniGDI
    • tzuicomicina
    • cipikd
    • lzimbrea
    • octav59
    • adytzurulz
    • nural
    • Cristi_V
    • Doomy
    • ovy09
    • DanielDD
  • Images

  • Posts

    • Adria_n
      Pot sa iti confirm ca la un alt dq200 ( dar pe octavia 3, tot cam aceiasi cutie e ) se intampla cumva acelasi fenomen. Dupa un mers indelungat in oras, pleaca usor sacadat.             Rezolvarile de moment, cel putin in cazul meu, ar fi urmatoarele :            - o lasi sa cupleze singura, fara acceleratie, daca nu te grabesti ( cel mai folosit, mai ales in Bucuresti )         - calci acceleratia mai apasat si atunci nu mai apare fenomenul ( rar )          - calci acceleratia normal la inceput, iar inainte de sacadare ridici putin piciorul de pe acceleratie ( sper ca m-am facut inteles )  , a.i sa "sari" momentul respectiv.            Cel putin in cazul meu, am pus comportamentul asta pe seama uzurii, date de multi factori : cei peste 200k, cuplu marit de soft, mers in aglomeratie.                       Ea are bube din proiectare si tu vrei sa scapi de ele ?            Ma asteptam ca generatiile mai noi de cutii sa aiba imbunatatiri ( gen alt material de frictiune, presiuni crescute in mecatronic, soft optimizat ). Aparent se uzeaza mai repede. 
    • sutit
      da, am facut diagnoza, nu am nici o eroare, vroiam sa ma asigur daca porneste de la o anumita temperatura doar, din pacate asa este... dar as vrea ca sa inceapa sa bage caldura mai devreme, de la 10 grade de exemplu daca este necesar. Nu am avut pana acum nici o eroare la pompe, antigelul este mereu schimbat la 2 ani
    • Bebeee
      Discutiile despre DSG7, nu sunt neaparat specifice OCTAVIA 4, asa cum si colegul are Golf 8. De aceea exista acest topic cu zeci de postari.  
    • AndreiSergiu1991
      Nu am fost la reprezentanta, mi-e scarba sa ma duc pana la Porsche Vest (Bucuresti) de unde am luat masina, este extrem de aglomerat traficul la orice ora, pozitia service-ului e proasta rau, apoi trebuie sa iau uberul inapoi, nu gasesc, daca gasesc ma costa 100 lei si tot asa. Voiam sa stiu daca se mai manifesta la cineva, ca mai apoi sa iau o decizie.
    • Gabriel*77
      @AndreiSergiu1991 și vizita de la service/reprezentanță ce rezolvare a găsit?   Ce răspunsuri ai primit?   Ai fost să întrebi?   Măcar să îți spună ceva. Treaba cu "așa fac toate" nu e nici una viabilă, nici o soluție.    Eu o am pe a mea de două săptămâni și nu are absolut nicio problemă. Schimbă bine, nu dă șocuri sau alte sunete care să mă nelinișteștească.  Doar ceva sunete de sub scaun unde are acea baterie de 48V, dar am înțeles de la dealer că e ceva normal.    După cum spuneam, nu mă pricep nici la mecanică, nici la cutii automate (din câte am citit sunt de mai multe feluri) însă ca la orice manuală (spunea cineva pe aici că DSG este tot o cutie manuală, dar modificată să schimbe singură), uzura ambreiajului vine de la debraieri dese și de la forjarea acestuia/acestora în cazul în care sunt mai multe, prin plecări cu scârț și schimbarea vitezelor brutal.   Până acum am ferit-o de mersul bară la bară în oraș (am preferat metroul sau alte mijloace de transport când nu îmi e necesară), caut să o feresc cât pot, dar nici în sufragerie nu o pot ține tot timpul că nu pentru asta am luat-o.   Întrebare adresată celor care sunt familiarizați cu automate, în special cu DSG: - Care este modul de exploatare corect? Piciorul pe frână la semafor sau autohold activat și piciorul relaxat în podea?   Diferența de comportament am văzut-o, o știu, dar mă interesează cum e mai bine pentru angrenaje.   - La oprire, P direct sau N după care P, apoi oprirea motorului?   - Cuplare din D în R, și invers, la schimbarea sensului față/spate, sau trecerea lor prin N și apoi cuplarea în treapta dorită?   - Frână de mână trăsă mereu, sau doar în pantă/rampă?   Locul de parcare îl am în loc plan/drept, și de regulă frâna de mână (la manuală) o trăgeam când mașina era parcată pe loc înclinat pentru a nu ține plăcuțele lipite tot timpul de disc și prin asta evitarea unor neplaceri care ar putea apărea și anume blocarea frânei de mână, iarna din cauza gheții, sau vara din cauza condensului, a apei de ploaie, etc, care se poate pune pe discuri și apariția acelei "pojghițe" de rugină sau gheață.  Altfel, mașina parcată și cuplată în treapta 1.   Repet, nu sunt familiarizat cu DSG (în manual nu sunt date explicații pe tema asta) și vreau să nu contribui eu la defectarea prematură a cutiei prin utilizarea necorespunzătoare.   Și încă o întrebare.    Ce reprezintă acest număr din CIV cu privite la motorul electric?   KW par a fi, dar mi se par cam mulți dacă-i raportez la CP. Că nu or fi 17 CP... în plus.  
    • AndreiSergiu1991
      Am inteles, multumesc! Problema nu e acel comportament, ci sa nu ies din garantie cu ea avand probleme
    • bysus
      Daca l-ai pornit din telecomanda trebuia sa bage caldura. Ai facut o diagnoza?
    • dan_ionut
      Vechiul model era si mai interesant pe partea de butoane si interior, knob-urile de meniuri se blocau atunci cand ajungeai la extremele unui meniu 1-10 sau low-high, se misca liber intre, dar la minim si maxim se blocheaza efectiv rotita, m-am interesat si intra acolo un bolt care blocheaza si iti da un feel ca esti la una din extremitatile meniului.Ce mai aveam eu pe cea veche si asta nu este TV, cortina luneta si desi era din 2005, tot avea mirosul ala interesant al pielii.   A, cheile erau cu profile, configurai un profil si in functie de cheia introdusa se modificau scaun, oglinzi, chiar si volum media etc...
    • R_a_z_v_a_n
      @FlorinCanipeanu vezi ca-ti dai reply la posturile proprii. Asteapta un raspuns de la colegi.  
    • andrei_221
      comportament normal la DQ200.   obisnuiti-va  
    • AndreiSergiu1991
      Asta conteaza, cum am scris? Cred ca e clar  cand plec de pe loc (plecare normala, temperaturile la 90 grade la motor), in treapta 1, pana schimba in treapta 2, masina nu pleaca lin/fluid, ci in trepte/suturi/sacada pana sa apuce sa schimbe in a 2-a pe la vreo 2500-3000rpm. Si se tot aud si niste sunete de click. E mai bine asa?
    • skodamen
      ce e jerky? smooth?   Naibii, uitam limba romana  
    • Doru DMG
      Buna ziua domnilor! Va solicit ajutorul, in speranta ca cei cu experienta ma vor lumina si ajuta, cu privire la problemele pe care le am cu masina! Pe scurt...am plecat cu ea din parcare, totul in regula, si dupa 50m oprind pentru a se urca un pasager, stationand cu motorul la ralanti, fara a fi cuplata in viteza, s-a oprit mororul! Incercand o repornire, dupa cateva rotatii fara succes ale motorului, mi-a aparut in bord mesajul Parking Brake Fault si cu contactul pus, releul "100" din compartimentul motor tacatea intermitent cu frecventa mare, iar dupa cateva zeci de secunde au au intrat in functiune si ventilatoarele! Am decuplat bateria, am lasat-o cateva minute si incercand din nou o repornire, am constatat aceleasi anomalii ale releului, ventilatorului si a mesajului din bord! Mentionez ca nu folosesc frana electrica si ca atare, butonul n-a fost actionat recent!  In afara de mesajul Sevice Now, pe care il aveam de cateva zile, masina nu avea nici o eroare, cel putin afisata pe display! Dupa ce am impins-o lin parcare, i.am facut o franare electrica si motorasele au actionat ok cred, atat la bloacare cat si la deblocare! Pana in prezent am verificat tensiunea bateriei  care este de 12,43V,  am  verificat absolut doate sigurantele comp. motor si bord, acestea fiind bune si i-am facut o diagnoza pe care o postez aici, in speranta ca cei cu experienta ma vor ajuta! Daca in prima faza dupa repetate incercari de pornire nu mai actiona nici macar demarorul , in dimineata urmatoare, la prima cheie a pornit pentu 15-20 sec. dupa care s-a oprit si  au au aparut aceleasi anomalii privind tacanitul releului, mesajele de service now si parking brake si un tiuit undeva sub capacul de protectie, in zona jojei de ulei! Va multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri pertinente si va doresc o zi buna! Log-WVWZZZ3CZ7P099699-249990km-155336mi-doru.txt
    • AndreiSergiu1991
      Am tot citit si pe reddit, si multi se plang de dq200 in timp ca devine jerky. Cel putin din 1->2 e foarte jerky cand e motorul cald (deci dupa o perioada de condus). Nu aluneca ambreiajul, dar efectiv porneste in suturi (pornire normala), porneste in trepte, nu stiu cum sa zic, nu e smooth. SI se aud tot felul de clicking sounds.
    • Emy D
      Pai si praful de pe bord cui il lasi?      
    • DanielDD
      In cazul meu, Miercuri am fost la constatare si Vineri ajungea farul. Marti pot merge eu la montaj.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!