Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,8k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,8k
      postări
    6. 281k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,9k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • davidut5
      Chiar asta este singura modalitate de a monta un sistem android pe a5 2008 cu audio de baza cu ecran rosu? Tableta nu se integreaza deloc cu masina, informatiile trebuie afisate in continuare pe ecranul vechi pus la adapost in torpedou.  Am vazut un mic modul legat la can-bus pe spate dar vad ca nu face nimic. Mufa de difuzoare am bagat-o in android, si fire alimentare/can bus am tras de jos de la unitatea veche, care a ramas si ea in circuit. Audi a5 2008 chorus android red screen.  
    • corad0
      @dercosMisto! Nu imi place sa ma repet, imi pare rau ca nu se citesc pagini din spate si revin la aceleasi subiecte dezbatute deja, dar revin cu completari, nu e problema!    Am avut mai multe BMW, printre care acest E39 sedan 2.5 d manual, cumparat de nou din Olanda, al2-lea proprietar de la care l-am cumparat eu il tinea intr-un garaj incalzit, pe gresie, intr-o casa impunatoare pe langa Dortmund.  Dupa vreo 10 ani de "forja", l-am reconditionat total, i-am achizitionat un set de jante BBS RC 090 din Germania (style 5, jantele veneau echipare OEM pe 540i V8) le-am reconditionat si pe astea, exista un istoric pe forumul e39.ro si bmwclub.ro,  masina inca e in familie, in momentul de fata a trecut de 400 000 km. Am avut si e39 Touring FL, imi plac break-urile foarte tare, am postat si acel 530XD Touring LCI pe paginile anterioare desi am avut si 5 e60 LCI sedan si F10 sedan (3.0D X-drive):     In 2009, aveam deja un X5 3.0 D M57 luat nou de zi cu zi si am hotarat sa iau o masina mai "de pasionat", "de weekend", un 630i manual facelift, ultimul motor cu 6 cilindri in linie aspirat facut de BMW, pe care l-am si tinut vreo 12 ani?  Am dat X5-ul intre timp, o cunostinta mi-a pus o oferta pe masa pe care nu aveam cum sa o refuz, insa am luat pe comanda acel GTI DSG "tornado RED" prezentat si pe acest forum, 6-le nu era chiar o masina de mers zi de zi prin traficul nenorocit din Bucuresti. Nu ca GTI ar fi fost, dar era automata, motor mai mic, mai usor de parcat, nu trebuia sa "nenorocesti" ambreiajul ala, pana la urma era un GOLF, fie el si de pasionat, 6-le avea 3 pedale, era misto pe curbe virajate montane sau de coasta, insa nu in Bucuresti bara la bara!    Vorbeam mai devreme de masina asta comandata de cineva, cu avans de 20k platit, masina a venit si clientul a renuntat la ea. A ramas in stoc la Bavaria niste luni bune. Am prins "castana"! ❤️      @marius1982.11Ai spus, te citez:   "Voiam sa evidențiez ce inseamna reparații si mentenata pt unii. Sarma si surub de lemn."    "Este unu' la mine pe ulita, de vanzare unde sunt si alte masini. Dintre toate cotetele care s-au perindat pe acolo si au disparut(vandut) asta cam de un an de zile tot acolo rugineste in continuare, mai ia o cheie din cand in cand sa se umfle suspensia. de ce, nu stiu? O fi impozitul prea mare. Nu stiu care o fi publicul target pt un Phaeton, dar cand alegi sa repari asa unu', nici nu stiu ce sa mai spun."   S-a mai dezbatut subiectul asta pe topic la pagina 7 si nu numai. V-am aratat grupuri de Phaeton de p-afara cu oameni pasionati care intretin aceste masini superbe. De ce e plin de "cazaturi" de Phaeton in RO? Am mai spus!    Va trebui sa ma repet: Impozitul, asigurarea si consumul sunt ultimele probleme la masina asta!   E plin de "cazaturi" de orice fel de masina de lux, nu doar de Phaeton, de la S class la Cayenne si Panamere, ca sa nu zic ce "panarame" am vazut. Unii conationali vor sa mearga cu masina de lux "pe gratis". Mentenanta 0 si KM cat se poate! De aia! Drumurile proaste, traficul infernal, modul de exploatare si "reparatiile" facute de "DOREL" contribuie si ele la degradarea unei masini.   Daca o mai tii si parcata pe marginea drumului, iarna in ploaie si ninsoare si ger de -15 grade si vara in soare si +45 de grade...se va transofrma foarte rapid intr-o "COAJA" sau "CAZATURA" sau "COTETZ", mai ales o masina care are deja 15 ani vechime, indiferent de cat a costa de noua!    Bineinteles, nu generalizez, exista si oameni pasionati, v-am aratat ce a facut DYC cu 7-aru ala de 25 de ani si cu 850-ul, ambele V12.    BTW, asta e Phaetonul lui, mai exista oameni in Romania care stiu cu ce se mananca masina asta, eu ma raportez la ei 😉:      Ma consider si eu pasionat, de asta am postat si cele 2 "jucarii". Pe una dintre ele am reconditionat-o total, pe cealalta am cumparat-o la 0 km din vitrina. ❤️    Marius "draghe", ne aflam totusi pe un forum auto dedicat, cred ca majoritatea de aici sunt pasionati, nu cred ca trebuie sa-i mentionezi pe topicul asta pe cei care isi "repara" masina cu sarma, negrese si "surub de lemn" si/sau cei care au "ruginituri" parasite in balarii, nu poti baga pe toata lumea in aceasi oala.    Am aratat grupuri de Phaeton de p-afara, oameni care au investit bani grei in aceste masini sa le mentina in stare ireprosabila, am prezentat si acel V10 facut cap/coada de Callum, visiniu cu interior bej, btw, am prezentat si excursia organizata de el, invitandu-ma si pe mine cu grupul din UK Phaeton la fabrica transparenta de la DRESDA! Am aratat si alti proprietari de Phaeton care le-au condus mai mult de 500 000 km. Am aratat si Phaetonul lui Sarbu' W12 cumparat de nou in RO si care acum este la vanzare!    REPET: Eu ma raportez la oamenii astia si ii apreciez pe cei care isi iubesc masinile si au grija de ele, indiferent de brand! ❤️ Restu' nu conteaza!  😉    Credeam ca lumea si-a facut deja o parere despre masina din acest topic! Unii tot nu pot sa "priceapa" sau nu vor....dar eu sunt aici ca sa le explic, nu e problema!    O sa revin curand cu update din vacanta petrecuta de Baloo pe Coasta de Azur 2.0! N-am prea avut timp de editat. Masinoiul a mai halit 5000 km intre timp, zburand spre Riviera Franceza si inapoi, mananca autostrazile pe paine, sau pe "croissant", dupa caz! 🥐   Va multumesc inca o data pentru interesul acordat!   
    • AndreyPH
      Am băgat aproape tot anul, weekend de weekend, naveta București - Bușteni, unde aveam copilul. Apoi muuuulte plimbări prin țară, 2 concedii pe afară și cam ăia au fost. 😁   F**k BMW, nu părăsesc grupul. De fapt, cred că vin și mai aproape de voi, cu un VW. ✌️🙄   Emy știe despre ce e vorba dar îl rog să păstreze suspansul. ❤️
    • rus andrei
      Dupa doua service uri la care primul mi a schimbat senzorul de presiume( pe care am inteles ca nu trebuie sa il schimbi veci), altul ar fi schimbat senzorul temp ulei, am platit diagnoza si verificarea, am ajuns la un altul care a schimbat termoflotul, a deschis pana la chiulasa si a curatat pe acolo tot ce a putut, masina merge bine pana acum. Termoflotul era colmatat. Se facuse ca si un gel si dop in partea pe unde circula antigelul. Sper ca e de folos caruiva care intampina astfel de probleme. Eu dupa 3 luni si zeci de telefoane am gasit un mecanic care mai intalnise un astfel de problema.
    • marius1982.11
      Voiam sa evidențiez ce inseamna reparații si mentenata pt unii. Sarma si surub de lemn. Sigur a schimbat becuri de 300de europeni.
    • dercos
      Singurul Serie 7 care merita asta, preferabil cel cu facelift. Tin minte cand alergam un 740i E32 prin Bucurestiul liber de acum ceva ani, dar 320i E30 pe Magheru printre rablele de atunci a fost ceva memorabil.
    • corad0
      Uzura fizica si morala au toate, conteaza mai putin. Bineinteles ca exista si exceptii! Important pana la urma e cat valoreaza masina aia "sufleteste" pentru proprietar.    Un 7ar reconditionat de DYC, a avut si un Phaeton superb inainte pe care l-a vandut la scurt timp dupa ce a pus anuntul:   https://www.facebook.com/share/p/1CzTHNVtjy/
    • dercos
      Toate masinile ajung, inevitabil, la casat, cu foarte putine exceptii. Nu e vorba doar de intretinere, ci si de uzura fizica si morala. Un E30 e mult mai apreciat decat un Serie 7, pentru ca e o masina speciala.
    • corad0
      @marius1982.11Nu stiu care o fi publicul target pt un Phaeton, dar cand alegi sa repari asa unu', nici nu stiu ce sa mai spun.   Cine alege sa repare o masina ruginita si parasita indiferent de brand? Parcurile de dezmembrari sunt pline de Phaeton, A8, S, 7are, suvuri, orice, chiar si in alte tari. Piata este imensa! Ce relevanta are postarea ta sau mai bine zis ce ai vrut sa scoti in evidenta? 🤔
    • rustproject
      Salut! A inlocuit cineva DPF?  Ma interesa cat ar costa o astfel de operatiune ..!
    • marius1982.11
      Motivul e ca la roman cand ii spui ca distributia la un 1.5TSI in reprerentanta costa noojdemilioane zice: las ca fac la Dorel. Si nu zic ca Dorel sau reprezentanta fac neaparat mai bine pt ca m-am convis si cu unii si cu altii, vreau sa zic ca se cauta tot ce e mai ieftin, nu neparat bun. Aparentele conteaza mult. Daca Dorel spune: trebuie sa pui prezoane sau suruburi noi care costa inca 150 de lei, romanu' zice: las ba ca mere si asa, a mersi si dacia cu kilu' de rugina, mere si asta. S-ar putea sa mearga, s-ar putea sa nu mearga, sau urmatorul care pune cheia pe surub il rupe direct, fiind ruginit in filet, cheia dinamometrica complet absenta cam pe oriunde. Asa am avut colegi cu planetarele cazute din flansa in intersectie, suport motor cu 1 surub slabit, imbecil care de fata cu mine alege varianta sa nu bage vaselina noua in burduful de la planetara pt ca "pt ce? e destula", PIT STOP Timisoara, ei sunt aia. Cu toate ca ii lua literlalmente 2 minute sa o curete cat de cat pe cea veche si sa puna cea noua din kitul OE, si cazuri sunt nenumarate, radiatoare de calura infundate cu stop-leak, masini merse pana uleiul se face marmelada. Nu stiu care o fi publicul target pt un Phaeton, dar cand alegi sa repari asa unu', nici nu stiu ce sa mai spun. Si asta e cazul fericit, cand sunt la vedere, sa vezi cand sunt sub chit si iti dai seama ca nu mai ai cum sa dai jos bara decat cu ranga.  
    • DB86CLP
      E lucru mare in ziua de azi sa iti permiti masina pe care ti-o doresti, mai ales cand este una destul de rara. Cred ca este unul din motivele pentru care in Romania majoritatea sunt intr-o stare proasta. 
    • corad0
      @dercos Pe vremuri erau multe masini de lux in RO care au stat foarte mult timp in showroom pana sa se vanda. BMW seria 6 Cabrio pe care l-am luat de la Bavaria a stat vreo 8 luni pana sa mi se faca o oferta considerabila. Cineva l-a comandat, a platit avansul si nu l-a mai luat si masina a ramas in stoc la vanzare.   Sarbu' de la PROTV si-a luat Phaetonu asta nou, dupa 20 de ani, s-a pus la vanzare, e deja de cateva luni: https://vm.tiktok.com/ZNdnAtM4T/
    • tavitara
      In tara numai cazaturi sunt Probabil ca putine sunt ok peste tot , avem noroc sa vedem in acest topic una din ele 
    • dercos
      Imi aduc aminte in 2010, era un Phaeton nou de vanzare la Porsche Bucuresti Nord, a stat acolo cam un an de zile. Aceeasi masina, interesul era foate scazut. Vad, ocazional, cate unul doua pe strada, in general cazaturi, probabil foarte ieftine la achizitie.
    • corad0
      @tavitaraBa da, 415 gbp/an roadtax se numeste, un fel de impozit+taxa de drum. Probabil ca atat costa si la glc, cum am zis, la Londra poate fi mai scump.   1600 gbp platesc cu tot cu asigurare RCA si recovery in toata Europa.
    • tavitara
      Adica definitv nu 3-400 lire / an total pe an in inima Londrei la un motor de 2.2 Zicea ca pe masura ce trece timpul plateste mai putin ca masina e mai veche si scade impozitul Eu vad ca tu platesti 1600 lire la motor de 3 si masina numai noua nu e   
    • corad0
      @marius1982.11 Parcarea costa. Nu ai voie sa parchezi masina pe strada decat in locurile special amenajate si daca platesti/ora sau pe luna la primarie. Nimic nu e gratis, oricum nu as fi luat un Phaeton sa il tin pe marginea drumului. Combustibilul il pun extra cost, daca aveam 2.0 tdi m-ar fi costat  jumatate. La intretinere nu consider ca e moft, poti sa pui la Golf 4 jante cu 1500 eur, la Phaeton atat costa doar un amortizor sau o revizie mare.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!