Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,1k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,4k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 279,7k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • rusumisa
      Salutare, sunt nou pe aici, deci îmi cer scuze dacă mă repet, am cumpărat o camera in siglă de pe AliExpress, mai exact asta https://a.aliexpress.com/_EG5TJ06 și am conectat cablurile, după părerea mea cum trebuie, am mai cerut câteva sfaturi și s a mai uitat un coleg care le are ceva mai bine ca și mine pe partea electrica și nu ii putem da de cap la următoarea problema, sigla se ridică, îmi detectează camera, dar nu am imagine, rămâne totul negru pe ecran, inițial am incercat la o navigație android, văzând că nu funcționează, nu mi am bătut prea mult capul crezând că e din cauza navigației și oricum aveam în gând să îmi fac un upgrade la mib 2 urmând să îmi bat capul cu camera după montajul acesteia, dar incontinuare nu funcționează, a mai întâmpinat cineva problema asta și a găsit o rezolvare?
    • vp44
      Pune motorina buna,amesteca ulei 2T in rezervor,ia masina la drum,si fa un drum spre Turnu,dupa ce treci de Izvorul Rece,de dealurile alea,bagi in 1 viteza,si mergi asa vreo 200m...300m,apoi a 2-a si la fel citeva sute de metri,si continui in fiecare treapta de viteza,in acelasi mod,iar cind ajungi in ultima treapta de viteza,incepi sa cobori din viteza in viteza,pina la 1-a.Repeti de 2...3 ori chestia asta. Ideia este sa mentii masina in aceeasi treapta de viteza cit mai mult timp,fara sa exagerezi bineinteles,ca sa-i dai timp ECU sa invete fiecare injector.Apoi foloseste masina in mod normal. A doua zi,daca ai posibilitatea,verifica cu masina de diagnoza,ce corectii ai,si noteaza rezultatele.Iesi iar la drum,mai fa inca odata aceeasi manevra cu invatatul ECU.Repeta doua sau trei zile toata istoria. Daca nu vezi imbunatatiri in corectiile ECU,scoate injectoarele,si schimba-le locul in motor,NU codifica nimic.Schimba prima data sa zicem inj 1 cu inj 2 si urmeaza procedeul cu invatatul. Toata tarasenia,poate dura citeva zile,nu te grabi,nu mereu se observa imbunatatiri din prima zi. Daca nici asa nu vrea,ori cumperi injector nou,ori te duci la pompangiu si il rogi sa iti recalibreze injectorul care bate mai tare.Daca nu sau pus duze noi la injectoare,este posibil sa nu iti reuseasca nimic. Vad ca pompangiul tau are un banc de probe destul de apreciat,dar daca nu stie sa il foloseasca,nu prea ai ce sa faci.Alta varianta nu ai,sau poate sa duci masina pe Podul Nou si sa o ineci in Vedea cind pun aia barajul.Succes!
    • davidut5
      Pompagiul a zis ca a vazut cum face motorul, a zis ca injectoarele nu erau scrise si ca dupa ce le-a scris merge bine. Eu stiu sigur ca pe cel nou l-am scris, si pe celelalte nu le-am verificat, le-am numerotat si pus la loc de unde le-am scos. Am dat si refresh la toate codurile insa fara sa verific pe injectoare ce scrie. Eu sunt sceptic si nu cred ca s-a rezolvat ceva, oricum cele 3 au fost pe masina ani de zile, deci ma gandesc ca codul ala nu mai conteaza ca deja ecu le-a "invatat".
    • vp44
      Atita timp cit va imaginati ca acea corectie reprezinta o valoare reala,corecta,sau demna de luat in seama,mereu veti termina fara o solutie finala. Am mai comentat pe undeva,acea corectie este ca si masuratoarea returului cu eprubetele,adica la fel de buna,sau de rea,dupa cum vrea sa creada fiecare,sau bineinteles dupa cunostintele fiecaruia,atit teoretice cit si practice. Mai am o alta opinie asupra acelor rezultate prezentate de bancul de probe,in viata reala,bobina de 200k cred ca am vazut decit o singura data,si vorbim despre masurarea a citorva sute de astfel de injectoare. In general, o astfel de bobina arata pe instrumente 195k...197k atit sub tensiune cit si la rece. Bancul de probe face masuratoare o singura data,inaintea inceperii testelor propriuzise,numai ca,dupa ce incep probele,valoarea bobinei poate suferi schimbari,atit in rezistenta cit si in capacitate,inclusiv poate intra in scurt circuit si simulatorul nu va simti acest lucru. Pe de alta parte,chiar conectorul electric de pe masina,unul din cele 4 ale injectoarelor,poate fi slab,si poate face ca injectorul sa functioneze aiurea. In ce priveste comentariul despre functionarea foarte fina,cind toarce ca o pisicuta....asta se poate face doar daca pompangiul are masina la dispozitie,cel putin odata,ca sa analizeze cu osciloscopul sau auditiv sunetul produs de fiecare injector,apoi vazind ce cantitati injecteaza fiecare,si coroborind cu sunetul...sa regleze fiecare injector,in bancul de probe,dupa cerinte. Uneori un astfel de reglaj nu dureaza prea mult,depinde de temperatura de lucru,de calitatea combustibilului,si de uzura interioara a fiecarui injector,ca sa nu mai vorbim ca aceste motoare inca din fabrica sint zgomotoase mai mult decit ale altor masini diesel. Daca piesele interioare ale injectorului sint toate noi,ceea ce nu cred ca este posibil la ce pret ziceti ca sa efectuat reparatia,se poate ajunge la un motor putin galagios pentru o perioada satisfacatoare,1 an,sau chiar mai mult. In concluzie,lucrind cu datele oferite de bancul de probe,eu as ruga pompangiul sa coboare cantitatea la IDLE a injectorului 1,de la 6,1ml la 4,5...4,7ml si preinjectia de la 1,52ml la 0,5ml- Alta metoda,as asculta fiecare injector la ralentin,cu ajutorul unei surulbenite mai lungi,sau ce va trece prin minte,un capat lipit de corpul injectorului,iar la celalalt capat puneti urechea si ascultati,atentie ce ustensila folositi sa nu va raniti.Injectorul care suna mai puternic,mai metalic,trebuie calibrat. Mai exista si codificarea ,,mincinoasa"pentru injectorul mai zgomotos,copiati codurile altor injectoare de aceeasi referinta,si incercati unul cite unul codificind injectorul care face zgomotul cel mai puternic. Uneori merge din prima,alteori este nevoie si sa iesiti cu masina la drum ca sa ,,invete" ECU cum trebuie sa faca corectia.
    • Tartacuta00
      Salutare tuturor. Am și eu un golf 6 1.6tdi cayc din 2012. Zilele trecute am făcut schimbul de ulei și filtre și am găsit șpan în filtrul de motorină. Mașina este la mine de nouă și nu am avut probleme cu ea până acum. Are 226000 km. Am citit toate cele 33 de pagini dar nu am reușit să-mi dau seama decât de ce problema ar putea avea și ce soluție aș avea. Întrebarea mea este dacă se poate face această conversie la acest motor și unde aș putea găsi tot ce ar fi nevoie pentru asta?
    • LoliSor
      Eu am unul defect, nu se mai conecteaza la masina si am licenta pe viata
    • BTeo
      Skoda Columbus (Mib2H), Seat Navi Plus (Mib2H), VW Discover Pro (Mib2H), Audi MMI Navigation Plus (Mib2H) Porsche PCM4.0 (Mib2H)   ECE 14.6 GB Version: V03.959.821.PD 410 ECE 2026 DevVersion: P410_N60S5MIBH3_EU_NT_Q3.24 VW portal: - Škoda portal: https://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/HIGH2_P410_EU_202522.zip Files inside: 2024.10.02 Downloadable: 2025.05.20 Published: 2025.--.-- # Rest of World 15.9 GB Version: V03.959.821.PD 413 ROW 2026 DevVersion: P413_N60S5MIBH3_ROW_NT_Q3.24 VW portal: - Škoda portal: https://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/HIGH2_P413_ROW_202522.zip Files inside: 2024.10.02 Downloadable: 2025.05.20 Published: 2025.--.--
    • tavitara
      Si la mine la fel cand au fost noi Ieri la 40k ina au trebuit echilibrate serios
    • _R_A_D_U
      @sandumbogdan gataaa! Mulțumesc, am găsit setarea! Mâine, când voi pleca cu mașina voi testa să văd cum și dacă apare... Leon 2025 1.5 TSI, 85KW.
    • sandumbogdan
      Apesi pe volan in partea din dreapta unde este view si poti sa schimbi ce afiseaza pe ceasuri in stanga. Daca acolo nu ai optiuna de consum (fara mediu) atunci daca de sageti sus/jos si mergi la setari si pui bifa pe consum. Cel putin asa e la Passat B9, tu la ce masina faci setarile?
    • _R_A_D_U
      Am pus pe pilot azi. Adică DOAR pe pilot am mers, nu apare nimic.  Nu am găsit nicăieri ”consum instant”. Doar ”de la pornire, de la alimentare și termen lung”. Vorbesc de VC dar același lucru este și pe tabletă. Poate găsesc, momentan suntem în perioada de împrietenire... Nici eu nu doresc acel regim in 2C dar vreau să știu dacă și cum merge... Nu îmi dau seama cum pot seta asta...
    • bubu182
      Masina a primit folie faruri + baterie noua si intra la vanzare in aria dedicata:      Multumesc !
    • Silviu_WOB
      Au înlocuit un set de Petlas Velox Sport PT741 DOT 2021 care începuse să aibe microfisuri, cotate tot cu 72dB. Mers 30km de autostrada și vreo 50 de DN și pot spune că sunt mai silențioase, dar și mai confortabile.... Revin cu mai multe impresii când adun mai mulți km/ situații!   P.S. au cerut foarte puțin la echilibrare!
    • EEXCALADE
      Din pacate doar asta e solutia de reparatie ,restul sunt carpeli .
    • tavitara
      Sa ne spui parerea despre zgomot ( autostrada , viteze mari , etc ) fata de ce ai avut
    • R_a_z_v_a_n
      Eu l-am luat de la un cunoscut cu cont Pro pe viata. Mai sunt astfel de anunturi, daca o sa cauti.
    • sandumbogdan
      Buna dimineata. La un T-Cross 1.0TSI, 110 cp, rulaj de 100 mii km pornirea dureaza cam 2 secunde de invartit la demaror. In rest totul e ok doar ca ma asteptam sa porneasca mai usor. La voi porneste la sfert? E posibil sa fie de la bujii? Nu am mai avut motoare pe benzina de mult timp si abia am cumparat aceasta masina.
    • Silviu_WOB
      Mă alătur și eu grupului de all season! Cu Kumho Solus 4S HA32, 255 40 R19, DOT 4724...  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!