Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,6k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,8k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,8k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • adicorbos
      Astăzi, după un drum Brașov - București, la plecare am șters eroarea, până la ajuns la destinație nu s-au aprins becul in bord, mașina la fel merge, însă am observat dacă accelerez foarte foarte lin nu mai dă în nas, ci merge normal, cu mențiunea că trebuie accelerat foarte lin. Oare este compresorul sau cureaua care leagă pompa de apă de compresor? Simt că este ceva mecanic, întreruperea se întâmplă doar in sarcină, la accelerare in gol merge impecabil și nu are eroare 
    • Mihai94TDI
    • CristiALF
      WTF ?!  https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/foto-audi-face-furori-cu-primul-model-fara-cele-patru-cercuri-peste-10-000-de-comenzi-in-30-de-minute-22167916  
    • cascadoru
      Pentru ca este foarte scump ....nejustificat de scump (opinie personala). Eu pun Fuchs si Rowe .... cand si cum le gasesc. Rowe iau din DE iar fuchs din RO. 'Care face ce vrea. 
    • BH21DTI
      Va salut cu respect baieti, acum am incercat si eu sa fac needle sweep la o Octavia 1 din 2006. Din ce am vazut pe youtube trebuie sa intru sa fac long coding dar cred ca masina mea nu suporta asa ceva pt ca atunci cand intru in VCDS nu gasesc long coding. Am incercat sa ma conectez cu VAG EEPROM dar imi dadea ''ECU not found'' cand incercam sa ma conectez. Daca ma poate indruma cineva sau sa imi spuna ce exact as putea sa fac, raman dator cu o bere rece
    • Al Bundy
      de ce sa cautam alternative cand uleiul OE este foarte bun ?  
    • xfg8
      Salut. Ce ulei ai pus pana la urma la cutia DQ381 ?   Exista vreo alternativa ok la uleiul OE ? Am cerut o oferta de schimb ulei la un service specializat pe cutii automate. Initial mi-au trimis oferta cu un ulei la 110 lei litrul, nu stiu exact ce marca. Uleiul OE ei il vand la 256 lei litrul. Diferenta foarte mare de pret avand in vedere ca intra 7 litri de ulei.
    • alex462
      Drumuri bune și, dacă se poate, scrie mai des te rog.
    • roro
      VW Touran BKC, model cu incalzire auxiliara, dupa  inlocuire garnitura chiulasa, kit distributie si pompa de apa noi, termostat nou,am urmatoarea pb cu circuitul de racire. Pt inceput furtunul de jos de la radiator ramanea rece cat si furtunele de la circuitul mic. Furtunul catre radiator sus, fierbinte.Am suspendat pe rand : racitor egr, incalzire auxiliara, radiator calorifer interior dar fara succes. Apoi am scos termostatul desi e nou, dupa aceasta mi s-a incalzit si furtunul de jos dar restul furtunelor pe circuitul mic nu. Daca las motorul sa mearga pana la temp peste 90  si accelerez se supraincalzeste si da afara din vas. Retururile la vasul de expansiune sunt verificate, vine apa iar la accelerare vine mai puternic. Am facut test de garnitura chiulasa cu subsanta si pare ok. Se comporta ca si cand pompa de apa nu ar pompa apa prin circuitul mic. Pompa de apa este noua pusa odata cu distributia si garnitura de chiulasa. Daca a mai patit cineva asa, sau are ceva idei apreciez anticipat. Nu mai stiu ce sa verific, nu e logic sa nu faca circuitul de apa mic. 
    • Al Bundy
      Schimbat parbriz pe CASCO la Avia Motors. Totul a decurs simplu. Marti cei de la firma de casco au reprezentat la avia, am fost acolo, trebuia programare  pentru a se aloca nr de dosar. Nu am stiut, am sunat cand eram fata in fata cu agentul, s-a alocat numar de dosar, s-au facut poze, am promit nota de constatare cu care am fost la biroul alaturat si am facut programare. Au comandat parbrizul, a venit cel original, am dus masina la tinichigerie si in 2 ore era gata.
    • adicorbos
      Nici cu alt ECU nu scap de eroare/problemă. Aproape la fiecare accelerare, in jurul a 1800rpm sau imediat când schimb viteza "dă în nas", check energie se aprinde după mai mult timp , nu instant, eroare p0238. Am schimbat toți 3 senzorii map, electrovana n75 și supapa buy pas turbo, in trecut am recondiționat compresorul, acum am înlocuit actuatorul turbo și recondiționat turbina.   Nu știu ce să mai încerc, mi-a fost propus să verific cu testul de fum dacă pierd aer sau să recalibrez actuatorul vaccumatic de la turbină 
    • Emy D
      Deci, trebuie neaparat sa mananci svíčková in Praga si Trdelnik (asta e desert)! Sunt delicioase! Ah, si Sunca de praga e iarasi super delicioasa si nu seamana cu nimic ce e la noi in magazine. Nu ma refer la mezelul disponibil in magazine ci la cea afumata in piete, targuri, street food.  Berea pragheza ca deobicei, e top. Orasul e superb. Preturile sunt mai mult decat decente. Daca nu incerci astea, ai fost degeaba in Praga Edit:  svíčková = Mușchi de vită gătit în sos cremos de smântână, adesea servit cu găluște și sos de coacăze. E fenomenal de buuun!      
    • spido
      Da,pare ca lipseste. De regula l-am gasit,la multe..Trebuie tras in Ecu.
    • grp
      Joi, zi plină de Praga! 😁   Am plecat dimineață de la cazare, pe la 9⁰⁰ dar chiar și așa era destul de aglomerat pe străzile din orasul nou si din cel vechi. Traseul nostru era deja stabilit și aveam și o oră la care trebuia neapărat să fim la Castelul din Praga. Prima în drumul nostru a fost clădirea municipală și apoi Turnul Jindrisska,   după el Turnul cu pulbere.   apoi pașii ne-au purtat spre orașul vechi, către piață, unde puteai admira Palatul Goltz-Kinský, biserica Doamnei noastre inainte de Tyn (Church of Our Lady before Týn)   ceasul astronomic   E amuzant cum apar statuetele diferiților sfinți catolici și se mișcă pe la geamuri       Biserica Sf. Nicholas    Apoi am plecat in cartierul evreiesc, aflat in apropiere, dar până acolo am trecut pe străzile cu magazine de branduri celebre și ne-am mai clatit ochii cu mașini scumpe. 😁       Turul sinagogilor costă 25€/persoană  dar sincer merită vazute Sinagoga spaniolă si Sinagoca Pinkas, celelalte si cimitirul nu prea mi-au spus nimic.   Dar le-am văzut si ne-am continuat drumul, practic ne-am întors in piață, întrucât copiilor le era foame si am mâncat niște cârnați de la Sausage&Go. Ne-a facut un mix de cârnați cu o pâine de-a lui, cu un sos de usturoi deasupra, puse toate intr-o caserolă de plastic, foarte gustos, un fel de gustare mai proteină! 😁 Parcă 7-8€ a costat.   De aici am plecat spre Kliementium (nu am mai intrat) și podul Charles, cu ale sale turnuri.     De pe podul Charles se vede cel mai bine Castelul Praga.    Bilete să cumpăr online nu am găsit cu o lună înainte, dar am găsit pe Getyourguide ceva mai scumpe de la 18€ la 29.9€). Biletele vă trebuie să intrati in Vechiul Palat Regal, in catedraka Sf. Vitus, in biserica Sf. Gheorghe și pe Strada de Aur, dar fără ele puteți să vă plimbați prin castel fără probleme.    Catedrala Sf. Vitus este imensă și domină de altfel cetatea, așa cum se vede     Biserica Sf Gheorghe este mult nai simplă și mult mai mică    La Palatul Regal Vechi erau expuse bijuteriile Coroanei Cehe,lucru care se întâmplă rar, o dată la 2-3 ani și le expun 2 zile. Aici nu costa nimic și era o coadă destul de mare.   Strada de Aur este ultimul obiectiv inainte de a ieși, au o serie de case mici care se pot vizita si vedea unelte vechi sau găzduiesc magazine de bijuterii sau suveniruri. Interesant, la nr.22 a locuit pentru o perioadă scurtă Franz Kafka.   Înainte de a pleca, ne-am oprit la ieșire să mai facem câteva poze și am surprins un moment cu avioane de vânătoare ce treceau pe deasupra:       Am coborât din castel si ne-am îndreptat spre piață din nou, pentru că la SausageGo vorbisem cu cel de acolo și ne-a recomandat un restaurant, de tip împinge tavă, cu mâncare autentică cehească Havelska Koruna. Am mâncat șnițel cu salată de cartofi, un fel de salată boeuf, dar cu mai puține ingrediente și gulaș din vită cu găluști din pâine (îmi pare rău că nu m-am uitat mai mult la poze și descriere să fi comandat și altceva). Totul a fost foarte gustos si ieftin (30€ - 2 porții de șnițel cu salată de cartofi, o porție de gulaș de vită și 2 beri drastic Urquell Pilsner la halba de 0.5l, in condițiile in care la Market doza de 0.5 de Urguell era 1.56€...)   După ce am ajuns la cazare, ăștia mici au spus că vor să vadă Praga și noaptea, chiar dacă făcusem si azi ceva kilometri. Vă pun poze mâine. 😁 Eu am pregătit detaliile pentru ziua de mâine, așa că    Somn și de la capăt! 😁
    • vicn15
      Am verificat mufele de la calculatorul de coloana, am facut cateva poze, nu vad sa fie niciun fir negru/alb printre ele, este doar unul negru si altul negru/verde. Presupun ca trebuie tras fir la ECU, nu? Stiti pe cineva prin zona Brasov care se ocupa cu asta? Multumesc!
    • amoukl
    • F l o r i n
      Asta este valabil la T uri... ma bucur ca ai rezolvat  Sau chiar senzorii. Trebuie verificata linia de 5v din ecu si cablajul, cum ti-a recomandat Spido
    • V.Florim
      Te salut! VW zice ca la 120.000 pentr DQ381...de asta am si intrebat sa vad parerile voastre. Daca printre noi exista useri care pot recomanda in zona CT - GL - BR un service serios pentru revizie cutie, as aprecia tare mult. Sa fie deschise cat mai multe optiuni!
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!