Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,8k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 118,9k
      postări
      • Muale
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,6k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   26 Membri, 1 Anonimi, 468 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • ph13xlv
    • pronet
    • adrian001
    • zzc79
    • alinbum
    • Mitrovici1
    • sebage
    • corad0
    • fishu26
    • SVMLG
    • zeusclubmercedes
    • Gelu
    • EEXCALADE
    • BFlamer
    • CristianH
    • vladut99
    • Al Bundy
    • Sebytza2000
    • cristi511
    • climatic
    • dintzyc
    • costycirstea
    • Kalikantaros
    • yellow21auc
    • HKHK
    • Alex265
  • Images

  • Posts

    • EmilianPop
      Scaunele alea de piele.. 😁😁
    • F l o r i n
      Dacă ai făcut procedura corect și nu merge, ori modul cu probleme,  ori interfata clona, nu face treaba! 
    • F l o r i n
      Buton defect (dacă modulul este sigur bun). Procedează cum ti-a recomandat andrei 
    • maistoru
      Ne cerem scuze domnule doctor docent in motoare vw. Ca un umil muritor de rând m-am gândit ca se vad niste diferente de parametri între momentul regenerării si dupa terminarea acesteia. Posed și vcds , ce ar trebui sa verific acolo pentru o imagine cat mai elocventă a fenomenului de regenerare ?
    • andrei_221
      pui centura si incerci usor sa pleci de pe loc ti -a spus Florin clar... recodat, setari de baza senzori... adica la ABS de ce n-ai inceput cu ABS?   
    • mihaitzar
      Salut, eu când am luat mașina, pe carvertical erau poze cu 2 culori. Le-am dat mail și le-am zis că dețin mașina și că e albastră și au scos pozele celelalte plus o parte din înregistrări. Poți și tu să îi rogi sa verifice pe ideea că ar putea fi o greșeală undeva 
    • costycirstea
      Salut Florin... La multi ani!. Am comandat alt modul. L-am codat impreuna cu modulul de ABS. M-am apucat sa fac setarile de baza.... si dupa la testarea functionala a motoraselor de la frana acestea s-au blocat si nu mai pot sa plec cu masina   Am atasat scanul. Daca aveti vreo idee ce sa fac in continuare ti-as/v-as fi recunoscator.   Multumesc   last_scan passat.txt
    • mirceateodor
      Masina arata bine de la distanta dar nu de aproape.  Realitatea...🫠
    • vlahdacoroman
      Mii de postari cu poze facute ad-hoc" fara relevanta sau lamurire "tehnica"referitoare la comportamentul/simptomul reclamat! Bun,nu am pretentii ca simplu utilizator sa cunosti managementul la euro 4 cu DPF si euro 5, despre euro 6 cu SCR nici service-urile nu au habar sa tratezeze defectiunile,dar sa mai dea explicatii (a)tehnice! Evaluarea gradului de incarcare a dpf-ului nu este facuta doar prin masurarea presiunii diferențiale din dpf,este mult mai complex,bazat de algoritmi matematici,cu informații adunate de la senzorul de debit aer(MAF) senzorii de temperatura inainte de dpf...si chiar MAP(manifold absolute pressure sensor)calcule sunt facute dinamic,deci ce evaluati voi static prin 3 poze,este egal cu zero(barat)! Nu vreau sa va stric ziua dar pe langa vcds,va mai trebuie alte sdv uri sa măsurați valorile alea enumerate  mai sus,de cunostinte si experienta,nu amintesc ca oricum imi iau "hate"! Sa mai amintesc ca putem evalua cantitatea de PM(funingine/carbon) cu ajutorul sondei de oxigen?!Nu,nu mai amintesc ca deja e prea mult...  
    • AnNemic
      Mulțumesc pentru ajutor, problema rezolvata prin schimbarea farului cu unul cu cod 3c0941754g (cost 600lei + transport din dezmembrări) - doar ca necesita un polish.  Modulul avea același cod cu al meu și anume: 3d0 907 391 B asa ca nu l-am mai schimbat. Nu a fost nevoie de adaptari, calibrari sau altceva. Mulțumesc!
    • dragosv44
      un service(in afara de reprezentanta) care efectueaza schimb ulei dsg 6 cu metoda gravitationala in braila stie cineva?la toate la care am vorbit o fac doar cu aparat atf! multumesc anticipat pentru raspunsuri
    • maistoru
      fratele meu și-a luat de curând o Skoda Fabia 3 cu motorul de 1.4  Mi se par foarte ciudate aceste valori. Face prea repede regenerarea și minse pare prea mica presiunea egr.  Ce sa verifice ?
    • victoriamea96
      Salut. Am un Passat 2013. Daca se poate decodare pentru WVWZZZ3CZDE119290.   
    • Aosreaper
    • Kalikantaros
      Am achizitionat Brembo, nu le-am montat inca.Le voi monta intr-un service....Am platit o data 1200 in reprezentanta pentru schimbul celor din spate OE.Cand am vazut acelasi pret si pe puntea fata , am zis pas!
    • florin berdila
      Bună am o întrebare '''la wv polo 1'2 benzina îmi apare codul p0171  am schimbat tot ce sa putut 'acum va întreb am un tester obdeleven și vreau sa testez sonda lambda su nu știu care canal face asta ''are canale de la 1vla 255 și mar interesa care canal citește graficul sondei lambda
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!