Jump to content

Forums

  1. Generale

    1. 74.5k
      posts
    2. 17.5k
      posts
    3. 16.4k
      posts
  2. Tehnic

    1. 832k
      posts
    2. 28.7k
      posts
    3. 43.1k
      posts
    4. 167.6k
      posts
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc.)
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      7k
      posts
    6. 264.9k
      posts
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      294.2k
      posts
    2. 144.1k
      posts
      • razvancc
    3. 118.5k
      posts
  4. Administrativ

    1. 9.9k
      posts
      • voinea
  • Forum Statistics

    36.1k
    Total Topics
    2.2m
    Total Posts
  • Who's Online   50 Members, 5 Anonymous, 458 Guests (See full list)

    • quze
    • The_Ego
    • oozz
    • florin r.
    • Emi99
    • tr0ubl3
    • Adriannnnn
    • mirceaR2505
    • grig
    • Alex265
    • tzuicomicina
    • sorinaciu
    • Cristian
    • Cristi Brz
    • ElectronicDieselSistem
    • adrian001
    • bruzliftw
    • Omegaa
    • gabinitu23
    • emilvef
    • Nicotine1
    • halamadrid
    • cris.g
    • Aluc
    • andreihey
    • Fanel_I
    • Gabyth
    • aureliandan
    • ppp3
    • mirceateodor
    • MSB43
    • AndreyPH
    • gicutu44
    • RZsolt
    • alexandru_28
    • florin71
    • krygod_ro
    • br19val
    • raduci
    • MP79
    • danyl
    • razvancc
    • lucio_italianu
    • snipe
    • gogosica
    • master_alexut
    • cioflan
    • R Z F
    • Adria_n
    • vic010923@yahoo.com


  • Posts

    • mirceateodor
      Aici si diferentele intre semnalizariile gasite pe piata : a. OEM b. Dinamica - Clear c. Dinamica - Smoked      
    • mirceateodor
      Cu ocazia asta am facut un update :  1. Oglinzi cu pliere electrica  2. Semnalizare dinamica   Aici si diferentele intre semnalizariile gasite pe piata : a. OEM b. Dinamica - Clear c. Dinamica - Smoked
    • The_Ego
      Situatia generala de lipsa de semiconductori nu afecteaza in aceeasi proportie pe toti. Kia, BMW, nu mai spun de Tesla au gasit mijloace prin care totusi sa asigure un flux, mai redus dar un flux rezonabil. Pare ireal aproape ce se intampla la Skoda sa nu mai produca masini noi cu lunile, doar ca sa poata sa termine de asamblat ce a facut deja. Acum e si discutia daca o masina stata 2 luni afara se considera noua... Poate vor in continuare sa mai recupere ceva dupa dieselgate, dar nu mi se pare deloc profesionist sa se accepte comenzi in continuare cu termene de livrare derizorii in definitiv cand deja exista un deficit enorm de masini care nu s-au finalizat si pentru care s-a platit totusi avans.   L.E.: Fun fact legat de restrictii..incarcarea wireless nu se mai poate pune de cateva luni pe Audi (mai putin RS, A8), dar pe Polo in continuare se poate configura. Asta in conditiile in care pe Polo costa 100euro, iar pe Audi era oricum peste 200euro (in unele cazuri si cu functionalitate in plus definite ca Phone Box). Insa ca idee sa poti sa incarci telefonul wireless pe un VW Polo Life si nu pe Audi S6..  
    • lupo_bv
      Da, dar când postarea la care răspunzi este chiar ultima si de la ultima ta postare nu a intervenit nimeni în discutie, chiar nu are rost, crede-ma. În situația asta nu mai folosești butonul de quote/citare ci dai click în fereastra "Reply to this topic" si răspunzi direct.   End of off topic.
    • mirceateodor
      Vara a trecut relativ ok. Revizia facuta (ulei si filtre). Cam acum 2-3 saptamani necazul a venit in 2 etape: oglinda stanga gasita lovita si ulterior sotia a incercat sa "mute" un stalp la mall.   
    • Bogdan75B
      Deci pana la urma am sau nu calculatoare uși spate? Mulțumesc 
    • Adria_n
      Clar nu merita riscul.        Pentru mine e un semn maaaaare de intrebare avand in vedere ca masina e atat de noua. Km aia in 4 ani nu prea ai cum sa ii faci in conditii de trafic greu, respectiv mers mai mult in oras, cu viteze medii mici. Daca era din 2013 era mai de inteles.          Producatorul recomanda inspectia la 180 mii, "just in case". S-ar fi putut depista problema la o inspectie vizuala ? Sau se face doar pentru a vedea starea curelei ?           Cel mai probabil o voi schimba si eu la anul. 
    • nsm
      Citesc ultimile posturi cu privire la timpul de asteptare si ma ingrozesc... Eu cand am comandat-o pe 31 dec si am asteptat 3 luni mi s-a parut mult dar oarecum normal...  Acum cred ca renuntam sa o mai schimb in conditiile date. Si cand ma gandesc ce discounturi se dadeau in dec-ian , de 15% pe pers fizica...   Nu stiu daca incalzeste cu ceva, dar la toti producatorii e aceeasi problema; am vazut unele declaratii de presa ca dupa trecerea crizei cipurilor, productia nu se va mai relua la nivelul cererii, pentru a pastra preturile sus
    • acidone77
      Eu n-as tine o distributie mai mult de 100-120k. Raportat la costuri vs riscuri...
    • F l o r i n
      daca linia de vacuum este ok, actuator ok si reglat, atunci verificati cablaj pana in ecu motor
    • serbanviorel86
      Va salut. Vin si eu cu o rugaminte mare catre voi in speranta de a gasi o solutie la problema pe care o am de ceva timp. La masina din semnatura passat B6, 2.0, CBDC, 81Kw in sezonul rece ( de toamna pana primavara) mi se aprinde spirala in bord si genereaza eroara ,,P2563 Powertrain .Turbocharger Bust Control Position Sensor Circuit Range/ Performance,,.Am tot mers pe la N service-uri si nimeni nu stie exact ce problema are. In incercarea de a rezolva problema am fost sa regleze actuatorul dupa metoda TES ( cu testerul pus pe masina si reglata tija la actuator) , recent am dat turbina jos si am duso la curatat, verificat si reglat la o firma de reconditionari turbine cunoscuta din Brasov. Tot atunci am schimbat preventiv si actuatorul ( mergand pe ideia ca la rece poate sa aiba o intrerupere pe partea electronica a actuatorului). Rezultatul fiind zero. Acea spirala si acel cod tot apare si nu am rezolvat nimic. De aceia va rog daca este cineva din Brasov care se pricepe si doreste sa dea o mana de ajutor ca sincer nu mai stiu ce sa mai verific si ce sa schimb ca sa rezolv problema. Tin sa precizez ca aceasta problema apare doar cand este frig afara. Cand se incalzeste afara aceasta problema dispare. In momentul cand apare eroarea motorul parca merge un pic ingatuit si imi este frica ca se vor defecta si alte piese daca merg cu ea asa. Eventual va pot atasa o scanare completa facuta cu vag com .Acum atasez doar o poza cu codul de eroare.
    • nicusan
      Cred că exemplul dat de eexcalade trebuie trecut la excepții. Teoretic mașina ar fi fost în garanție dacă este din 2017 și nimeni în reprezentanță nu îi schimba distribuția mai repede de 210k.
    • Sparkyson
      Dar spune de unde ai luat citatele, te rog. Fact-check-ul l-am facut eu pentru binele forumului.   P.S. Doar pentru ca oamenii de stiinta sau expertii gresesc nu inseamna ca au mintit. Nu este totul o conspiratie. P.P.S. Stratul de ozon nu a fost distrus datorita unei coordonari intre toata tarile pentru eliminarea aerosolilor CFC
    • florin71
      Ce mai trebuie schimbat în afara de ulei, la grup spate și cutie transfer fata?Busoane?Oringuri?
    • florin71
      In cazul prezentat de tine a ținut aproape 195.000km.Bun, scad pragul la 180.000-185.000 km ca să am o marja de siguranță mai mare.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept