Jump to content

Forums

  1. Generale

    1. 75k
      posts
    2. 17.6k
      posts
    3. 16.4k
      posts
  2. Tehnic

    1. 838.5k
      posts
    2. 28.6k
      posts
    3. 43.6k
      posts
    4. 169.3k
      posts
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc.)
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9.1k
      posts
    6. 269.1k
      posts
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      297k
      posts
    2. 144.1k
      posts
      • CSS_RO
    3. 118.6k
      posts
  4. Administrativ

    1. 10k
      posts
      • voinea
  • Posts

    • Emy D
      La scrumiera, strict pentru priza 12V/incarcator telefoane am acces. Putintel mai greu dar am. Ma gandesc sa modific si prinderea la scrumiera incat sa aiba o alta pozitie. Mufa de diagnoza se poate reloca sub volan in locul dedicat.  La clima am acces nestingherit.  @acidone77 din pacate, da, timoneria e de Anglia pt ca asa am gasit kitul dsg. Cand gasesc o timonerie de dq250 de europa schimb doar timoneria si rama si aia e. As putea schimba si doar husa cu manerul dar nu ma deranjează momentan, se opereaza usor si asa.  Pana acolo sa termin eu si cu Esp-ul care inca e nefuncțional  (am o eroare fara eroare pe esp...)  Drum SB-Focsani- 6.0  Sunt multumit momentan. Ramane de vazut care e consumul de la plin la plin.  
    • acidone77
      Salut, ai card original vw de 32gb? Daca da, imposibil sa nu mearga. Trebuie formatat fat32 si dupa ce descarci fisierul din link il copiezi direct pe card. Incape la marele fix.
    • tudy_cnu
      @LuciosuTu spui din auzite, eu iti spun ce spun pentru ca tatal meu are o benzinarie de vreo 25 de ani, plus ce a mai lucrat si la fostul PECO inca vreo 10, ca inginer. Ar fi bine sa se mai cunoasca toata lumea cu toata lumea. Cand a fost psihoza aia cu preturile, a avut vreo 10 controale intr'o saptamana, de la toate institutiile statului. Iar de carburantul Lukoil, ce sa zic.. El aduce marfa ori de la Lukoil, ori de la Midia de la Rompetrol, in functie de pret. In 25 de ani, cred ca s'au facut mai bine de 1 milion de km cu masinile familiei + cisterna. Stii cate injectoare s'au schimbat? Filtre infundate sau alte chestii ce pot aparea de la carburant prost? Ei bine.. un mare 0. 
    • aroganta
      Am acum la schimb un golf 1.0 manual cu sensori cu park assist. In afara faptului ca e un gadget misto sa te prostesti cand parchezi, senzorii aia in plus nu mi se par ca aduc ceva nou in comparatie cu ce am eu (4 fata + 4 spate). Tot cu lag se activeaza in fata si ori sunt eu capcaun ori ... sunt degeaba
    • piroi
      simteai si socuri la retrogradarea treptelor ?
    • Soso67
      Salut  Atasez si eu cateva date cu vcds cu starea DPF care isi face regenerare la fiecare 200 km  Puteti sa imi spuneti daca e ok ? ( am sch de curand senzorul G450 cu unul original si am executat protocolul din vcds) Va multumesc anticipat Motor oprit;                                                                       RELANTI: Partic filter diff press                             -1hpa                      3hpa                    ...................off set for diff press             0 hpa                     0hpa ...................oil ash vol                              0.00l                      0.00l soot mass calculated                              7.05g                     7.06g soot mass measured                               8.40g                    8.04g sensor for particular filter diff press      1 hpa                     5hpa particle filter diff press dynamic.           1hpa.                     1hpa
    • sutit
      Al Bundy mai ai nevoie si de o auto scanare eventual ca sa iti dai seama ce poate sa fie ?
    • Executron
      Poate ajută pe cineva să descriu experiența mea cu schimbarea semnalizărilor. În primul rând, există două modele de lămpi de semnalizare : (1) cele cu luminare ambientală (cu bec W5W) și (2) cele fără luminare ambientală (au doar LED-urile pentru semnalizare). (1) are codul 1Z0 949 101 D. (2) are codul 1Z0 949 101 C.   În al doilea rând, în perioada 2005-2006 semnalizatorul a venit cu modelul de mufă arătată mai sus. Se numește mufa JST JWPF proiectată pentru medii ude in care spațiul e redus. Sunt destul de peformante.  ULTERIOR, mufa a fost schimbată cu una încorporată în carcasă (mai bună, din perspectiva mea). De aceea VW/Skoda au adăugat și adaptoare pentru trecerea între cele două mufe. Codurile sunt 1Z0 949 101 DD/1Z0 949 101 CC.   În al treilea rând, producătorul OEM este Magnetti Marelli. Din păcate actualmente MM produce DOAR modelul fără lumină ambientală. Dacă aveți cu luminare ambientală și vreți acest model luați fie ALKAR (care e MULT inferior) sau alți producători similari. Dacă vreți OE sau OEM luați fie original de la Skoda, fie Magneti Marelli, dar FĂRĂ luminare ambientală. Eu am ales varianta 2, căci costul a fost 80 lei/lampă MM cu adaptor inclus în pachet (2 lămpi 160 lei), în vreme ce OE de la Skoda era cam 200 lei lampa+50 lei adaptorul original (2 lămpi 500 lei). Diferența mi s-a părut nejustificată. Dacă aveți modelul cu luminare ambientală și montați modelul fără luminare ambientală trebuie să modificați adaptorul, prin eliminarea mufei mamă cu 2 pini și să luați mufa mamă cu 3 pini de la lampa e pe mașină. Nu am vrut să ciopârțesc adaptorul, astfel încât am de-pin-at mufele (cu un ac, cu mare atenție, căutați pe net cum se de-pin-ează acești conectori) și astfel s-a rezolvat problema în mod elegant.   Calitatea MM este una OE, este identic cu modelul original existent pe mașină (chiar se vede pe interior că are semnul Skoda șters), s-a potrivit perfect, fără lufturi.   Sper să vă ajute!
    • DaLyR
      Tocmai ce am facut modificarea si nu mai porneste ca si cum n-as avea sensorul, ce am gresit? Am testat continuitatea de la senzor la masa si am, sigur se aplica si la mine acest diy? Repet, am continuitate de la pinul din mijloc de la cablajul care intra in senzor la masa.   Ce am facut: Am separat firul negru care vine (si era legat de cel alb care se uneste cu firul negru din mufa ecu) de la mufa g28, am extins firul si l-am legat la masa de langa ecu     Edit:// S-a intrerupt firul alb la montare (la imbinarea din fabrica), am rezolvat si acum porneste. Mersi!
    • koma
      Salut, are ceva dacă e bifat Travel Mode? Sau îl bifam când mergem în UK? 
    • Dan.MDLL
      mamă… eu am 350.000km si nu am schimbat asa ceva inca, poate e cazul    Imi spui te rog cat te-au costat?
    • madalin1Q
      Cum anume? Momentan mecanicul meu e ocupat momentan, saptamana viitoare ajung cu ea la el dar daca ai putea sa detaliezi problema/rezolvarea ar fi super
    • vlahdacoroman
    • Dementor
      Verificați înainte de update cate zile aveți rămase până la inspecție și după update sa reverificați sa fie setat corespunzător. In timpul update-ului se face reset la valoarea de fabrică (730 zile), iar după update se face modificarea în service. Nu își revine singur după un timp.   E importantă informația asta pentru că dacă nu o să respectați intervalul pentru inspecție posibil să aveți refuz la unele lucrări in garanție.    Știu că s-a mai menționat, dar de reținut: Pentru ID inspecția de face la 2 ani, nu e dependentă de km.(informație valabilă pentru țările europene).
    • madalin1Q
  • Announcement for guests

    In order to have access to all sections of the forum and to receive a small number of advertisements, we recommend that you register on our forum

×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!