Jump to content

Clapeta aer 2.0TDI


KTY

Recommended Posts

ati mai patit careva ?

opream maisna ... ma dadeam jos si mai auzieam un rontait cateva secunde .

apoi l am auzit si n mers .

am scos mufa de la clapeta de aer care opreste motorul , si nu s a mai auzit .

intre timp mi se aprinsese check engine ul si mortorul de bujii licarea .

acum merg cu mufa scoasa .

am inteles ca i vreo 11 mil piesa . siemens . nu inteleg totusi de ce s a defectat . ce mare treaba facea ea . cand se oprea motorul se nkidea .

daca faceam taxi cu masina , mai ziceam

codul de piesa daca mi l aduc bine aminte este

038 128 063 G

am inteles c amerg de ,l amai muklte motorizari .

tre sa ncep s o caut .

post-8190-1269765721_thumb.jpg

post-8190-1269765726_thumb.jpg

post-8190-1269765731_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 191
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • EEXCALADE

    22

  • Al Bundy

    20

  • olly_max

    9

  • razu

    9

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pana la urma a fost clapeta,deloc ieftina... Mersi Al Bundy

Salut "razu", eu am mers cu eroarea in bord cam 3 luni aprox. 3000km pana sa o repar

Din cate stiu eu, atata timp cat este aceasta eroare afisata, nu se mai face regenerarea filtrului de particule(DPF). Pericolul de a se incarca (DPF-ul) este cu atat mai mare cu cat se merge mai mult

Posted Images

tocmai am schimbat-o si eu acum vreo 3 sapt .

se arde motorasul care actioneaza clapeta .

eu am dat 900 ron + manopera

poti merge asa insa nu iti recomand sa mergi mult . poti sa dai in alte probleme . asta mi-au spus de la service .

Link to post
Share on other sites

pai si cam ce s-ar putea intampla ?

a mea nu mai inchide .

adika motorul se opreste doar ca nu mai are motorina . aer ii vine in continuare .

oricum ciudat defect . daca faceam taxi cu ea si o opream si porneam de 50 ori pe zi mai ziceam ...

Link to post
Share on other sites

am luat o dupa ebay.de cu 80 e si 15 e transportul . este de a3 si golf 4 dar vad ca are acelasi cod . sper sa se potriveasca .

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 7 months later...

salut! ce eroare aveai pe vag com??? aveam 012600 - intake manifold runner control / p3138-006 si mi s-a spus ca ar fi clapeta de aer din fata egr-ului. am si curatat egr si pe langa clapeta si tot mi se aprinde eroarea asta.

Edited by bogdan_jj
Link to post
Share on other sites

n am pus vag ul pe ea . ca a mea facea zgomot si cand scoteam mufa nu mai facea si mi am dat seama repede care i problema

Link to post
Share on other sites
  • 3 years later...
viorel 4motion

buna seara.stie cineva ce inseamna aceasta defectiune si o posibila remediere?multumesc

 

 Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 EM    HW: 03L 907 309 
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  2646
           Software Coding: 0000172
            Work Shop Code: WSC 37826 141 88564
                      VCID: 74E73A52171B22BE80B-8021
1 Fault Found:
 
008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) 
               P2015 - 000 - Implausible Signal
 
Readiness: 0 0 0 0 1 
Link to post
Share on other sites

Clapeta de control admisie aer.

Se recomanda verificarea cablajului inainte sa schimbi piesa.

De obicei se strica rotitele dintate din plastic care fac transmisia miscarii intre motorasul clapetei si clapeta metalica care se inchide.

 

Costuri :-Clapeta - 650 - 900 lei in functie de tipul motorului.

              - Montaj : 60-150 lei. pretul mai mare este, evident, la reprezentanta.\

              - verificare cablaj - 200 ron am dat eu la reprezentanta (inclusiv diagnoza)

Link to post
Share on other sites
viorel 4motion

preturile sunt pentru piese noi sau reconditionate?stii cumva si de unde pot fi procurate? stima

Link to post
Share on other sites

Desigur ca noi. De reconditionat nu se pune pb. Second hand n-as lua. Nu stii cat te tin.

Poti cumpara de la orice magazin de piese.

Edited by Xtremu
Link to post
Share on other sites
viorel 4motion

am schimbat galeria admisie aer...1600 ron +manopera 100 ron

Link to post
Share on other sites

Exact galeria trebuia schimbata. La vederea acelei erori, vad ca multi confunda piesa defecta.

NU clapeta de admisie este vinovata, ci motorasul clapetelor swirl de pe galerie

Link to post
Share on other sites

Da,dar de ceva timp motorasul nu mai vine separat.A devenit piesa comuna cu galeria.

Link to post
Share on other sites
viorel 4motion

se mai gaseste si acum motoras separat.am gasit pe cineva care reconditioneaza galerii si ofera si garantie

Link to post
Share on other sites

NU motorasul este problema ci tija de plastic dintre motoras si clapeta.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

viorel4motion, poti sa dai ceva date de contact pentru cel ce reconditioneaza galeriile de admisie?

 

Multumesc

Link to post
Share on other sites
viorel 4motion

Are un atelier pe langa Pitesti,nu mai am nr lui dar stiu unde i-l gasesc daca ai nevoie

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Va salut,

Am o problema la un passat 2009 2.0 tdi cr,o data la 2 sapt se aprinde check engine (MIL).Dupa scanare a aparut urmatoarea eroare.

1 Fault Found:

008201 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Short to Ground

P2009 - 000 - - - Intermittent - MIL ON

Edited by ByZ
Link to post
Share on other sites

Clapteta de pe admisie sau firele pana la ea.

Link to post
Share on other sites

Pana la urma a fost clapeta,deloc ieftina...

Mersi Al Bundy

Link to post
Share on other sites
liva passat 3c

Ma confrunt si eu de ceva vreme cu eroarea                                                                                                                                 Address 01: Engine (CBD)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb

   Part No SW: 03L 906 022 MS    HW: 03L 907 309 B
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  4080  
   Revision: 22H21---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 66565 257 00032
   VCID: 820114D1DD14B09
 
1 Fault Found:
008201 - Intake Manifold Flap; Bank 1 
               P2009 - 000 - Short to Ground - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 154181 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2002.14.29
                    Time: 12:55:37
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1035 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Load: 100.0 %
                    Lambda: 99.4 %
                    Mass Air / Rev.: 510.0 mg/str
                    Temperature: 81.0°C
Am schimbat clapeta respectiva (admisie aer), insa am aceeasi eroare si am si martorul de eroare aprins in bord. Am verificat toate sigurantele din compartimentul motor si sunt bune. Am scos plasticul de sub stergatoare si cel de sub baterie si nu am vazut sa fie afectate firele. Nu stiu ce sa mai fac sa scap de aceasta eroare! Daca stie cineva cum se poate rezolva, va rog sa ma ajutati!
Link to post
Share on other sites

Salut,am un passat cu motor CBDC si am avut si eu aceasta problema ,se pare ca este destul de comuna, la clapeta de admisie, eu am preferat sa rezolv aceasta mica eroare cu o piesa improvizata de cativa baieti inteligenti din State. 

Am pus mai jos un link cu solutia (ieftina si perfecta) la aceasta mica problema

 

http://www.dieselgeek.com/P2015_Repair_Bracket_p/egr-p2015-711ag.htm

Link to post
Share on other sites
liva passat 3c

Problema rezolvata! Ii multumesc lui Olli-Max pentru postare. Dupa ce am vazut si tutorialul Golf 6 - Problema clapeta de acceleratie la postarea #29 am prins curaj si am desfacut la acea clapeta de acceleratie, desi mie imi dadea eroare pe clapeta de admisie aer. 

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Salut, am si eu aceeasi problema de ceva timp, 

 

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) 

               P2015 - 000 - Implausible Signal
La service mi-au spus exact ce ati spus si voi aici, galeria de admisie, ideea e ca eu am problema de aproape doua luni, cum galeria cu montaj este in jur de 1900 lei, nu mi-am permis sa o schimb pana acum, luna viitoare o voi schimba, intrebarea mea este daca pot merge asa cu masina? Masina merge in parametrii, nu se simte nicio diferenta si am facut cam 1500 de km de cand am eroarea, credeti ca ar putea afecta ceva daca mai merg asa inca o luna?
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...