Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,6k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 852,1k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,5k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10k
      postări
    6. 276,7k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,9k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,6k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   26 Membri, 3 Anonimi, 381 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • wert
    • tehnicianu
    • aysmen
    • vizitator
    • zidanne
    • Zipo Ricardo
    • halamadrid
    • Emy D
    • AndreiSergiu1991
    • ssebicu
    • thunder1384
    • grp
    • cikyu
    • Hayate
    • Flemor
    • bogdan2
    • qaz123
    • b23840
    • tinerama
    • adrian_mm89
    • KimDiesel
    • FLO-RIN
    • cosminangh
    • stryder
    • acidone77
    • Adi 36
  • Images

  • Posts

    • thunder1384
      va salut ! va rog, ptr pq47 mk5... FARA DSG (peste tot gasesc cu p r n d....)  ... care este IDul complet ptr reverse ? va multumesc anticipat !
    • Emy D
      Gata am cumparat si galeria de admisie cu codul 03G129713k prezenta pe muuulte tipuri de motoare.  Trebuie sa vad cu ce o curat si sa o pregatesc pt noua instalare.   
    • Emy D
      Pai... hai sa nu ducem toti banii in China. Hai sa producem local in Europa. Hai sa nu mai depindem de China... ca la un moment dat Chinezu o sa zica, niet... nu va mai dau piese,...sau hop, pandemie... nada transporturi, nada X, Y, etc... Sau ... backdoor...si cand am eu chef iti opresc masinile, sau spionez sa vad cam care iti e stilul de viata, etc.  Da-i putere economica Chinezului si o sa vezi ce misto o sa fie in lumea asta. La fel cum ar fi si Rusul cu ceva putere economica.     
    • UNHleaSHD
      Mecanicul nu a stiut sa bage cutia in mod service. Mergi la cineva care stie VAG.
    • Shaolinul
      Fuchs GT1 Flex 3 il folosesc la momentul actual si il voi folosi in continuare. Masina merge impecabil, nu a mai consumat deloc ulei.
    • Bebeee
      Vrem masini electrice, dar nu vrem fabrici de masini electrice, ca polueaza, taie padurile, etc. Vrem masini electrice, dar nu vrem importuri din China, ca sunt prea ieftine, si strica piata.   Defapt eu nu vreau si o sa aman cat de mult pot achizitia a asa ceva.
    • Dolfin
      Trebuie sa mentionez ca nu functioneaza filtrarea dupa VIN, insa pe baza datelor tale, cutie LHY, 6 trepte: - G052527A2 - ulei transmisie 1L   Capacitate de umplere de nou, 2,3L. ELSA nu specifica, dar de regula la inlocuire intra 2,1L. Nu lasa mecanicul sa bage mai putin, sa respecte procedura. De asemenea nu mai folosi vreodata ulei AM la cutie.
    • Marconiusss
      Este zgomot cauzat de o conducta de benzina din plastic care vibreaza pe sasiu. Exista postari pe forumuri straine despre rezolvarea deranjului, parerea mea este ca nu merita, sunt multe de scos pentru a ajunge la acea conducta (+ ca trebuie captusita cu ceva, captuseala care de multe ori nu prea tine... solutia: kit furnizat de VW pentru aceasta problema, doua chestii de cauciuc).
    • Marconiusss
      Bună seara! VIN: WVWZZZ13ZBV029704 Am schimbat in februarie uleiul din cutia de viteze (cod LHY), ulei Febi 21829, deoarece agata in treptele 1-2-3. Au iesit aprox. 1.7 litri, mecanicul injurand la cutie minute bune pentru a-i baga inapoi (uleiul se scurgea dupa cateva sute de ml introduse, a trebuit sa invarta de roti, sa lase masina in viteza cateva minute) .Dupa schimb aceeasi poveste, agata chiar mai rau cand sunt temperaturi scazute afara, iar cutia nu scoate zgomote anormale. De asemenea, dupa schimb mi s-a parut ca masina accelereaza mai greu in treapta 1, ca si cum ar tine-o ceva in loc...  Uitandu-ma pe fisa tehnica a uleiului Febi, vascozitatea la 40 de grade este 40 si indexul de vascozitate 120 si ceva, pe cand la un ulei oarecare 75W OEM VW (sursa drive2.ru) vascozitatea la 40 de grade este 35 (valori aproximative, +/- 1). Poate aceasta diferenta de 5 cst sa cauzeze un agatat mai puternic?   Cer ajutor si lui @Dolfin, deoarece am vazut ca are acces la ETKA. Ce ulei este potrivit pentru cutia mea de viteze? Multumesc anticipat!
    • cipikd
      Sa înțeleg ca acolo trebuie sa fie amplasat de fel?
    • andrei_221
      fara diagnoza nu se poate stii.   
    • andrei_221
      degazor   se foloseste pentru a forta spuma/bulele mici de aer din antigel sa se uneasca in bule mari care apoi se duc in partea superioara a instalatiei si scoate in vasul de expansiune pentru a nu deranja functionarea sistemului 
    • Kalikantaros
      Astea or avea uleiul schimbat?Sau tot asa....la 100k se intreaba proprietarul daca sa-i faca revizia?
    • vasicri
      2.0 TDI, 110 kW, DSG, Golf Variant, 2 adulți , un copil, un cățel, bagaje full, consum 4,6 , 68 km/h viteza medie, 969 km cu un plin .
    • cipikd
      Cica s-ar numi difuza de gaze. Am cautat informați dqr nu am gasit nimic.
    • andrei_221
      pilotul automat nu merge din cauza erorii de la motor. Nu are legatura cu stergatoarele. La stergatoare poate fi maneta sau releul.  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!